Tribeca, honda, bmw-uri si mult sange... |
This topic is about Tribeca, honda, bmw-uri si mult sange..., the author, Nicolae30758, wrote about: Cu parere de rau, dar Subaru Tribeca este primul SUV/Crossover Subaru declarat (de catre companie) ca ataca clasa premium, adica BMW X5, etc. Chiar da ... To read more just scroll down
Tribeca, honda, bmw-uri si mult sange... |
Sep 7 2006, 11:51 AM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 170 Joined: 13-August 04 From: Bucuresti Member No.: 30.751 |
-------------------- |
|
|
Sep 7 2006, 11:54 AM
Post
#2
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
absolut de acord.
tribeca este dotata cu diferentiale lsd cu vascocuplaj central . cutia de viteze este de provenienta prodrive si este o superbitate . din pacate b9 vine doar cu o singura motorizare , pe cand competitia are o gama mai larga de motorizari disponibile . -------------------- |
|
|
Sep 7 2006, 12:11 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
QUOTE(G e o r g e) absolut de acord.
din pacate b9 vine doar cu o singura motorizare , pe cand competitia are o gama mai larga de motorizari disponibile . Pai si asta este o caracteristica a masinilor premium: gama larga de motorizari -------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Sep 7 2006, 12:22 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
-------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Sep 7 2006, 12:38 PM
Post
#5
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
-------------------- |
|
|
Sep 7 2006, 03:25 PM
Post
#6
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
parerea mea ar fi cam urmatoarea :
motorul este excelent, si-a dovedit calitatile pe celalte modele subaru (legy si obt) . puterea dezvoltata este suficienta pentru numele de subaru si este foarte buna pentru cilindreea motorului . fiind un motor aspirat va fi penalizat de caldura mare (consum ridicat) si de altituinea mare (consum ridicat) . in conditii normale va consuma undeva intre 13 si 20% in bucuresti as zice . cutia este excelenta . cei de la prodrive se pricep . o regasim din nou pe modelele din gama subaru echipate cu acelasi grup motopropulsor . schimba treptele lin si fara smuceli si ai acel feeling de acceleratie continua fara hopuri . sistemul awd este un lsd pe spate si vascocuplaj central , sistem clasic ce il regasim si pe impreza wrx, legy 3.0 , obt 3.0 si forester 2.5XT . poate face fata cu succes in teren accidentat usor spre mediu . in teren accidentat puternic tribeca va fi penalizata de garda la sol de doar 20cm si de unghiurile de atac si degajare mici . in oras se va conduce usor , pozitia la volan permitand o buna vizibilitate asupra traficului din jur. pana acum nu m-am urcat intr-una , doar am vazut interiorul in poze si prin geam . unele elemente le gasim si la restul gamei subaru , si inca o data se adeverente modul de lucru al japonezilor de la subaru : daca functioneaza nu schimbam pana nu gasim ceva mai bun , mai fiabil si mai performant . butoane , capace si alte chestii se regasesc si pe alte modele din gama subaru . este o alegere foarte buna pentru bucuresti , talonul inalt va ajuta mult soferul in lupta cu drumurile patriei noastre . desi cuplul este dat la 4600 rpm , el se simte de jos foarte bine , 70% din putere fiind transferata spre puntea spate in caz de nevoie la un demaraj mai in forta . despre greutate , zic ca va avea in jur de 1800 kg , nu va depasi in nici un caz 2 tone ! adica mai putin ca un A6 2.5 TDI quattro -------------------- |
|
|
Sep 7 2006, 03:44 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE Wheelbase 2749 mm
Length 4822 mm Width 1878 mm Height 1686 mm Curb weight 1925 kg Fuel tank 64 liter autoindex.org 1925kg + sofer cam 2 tone face... iar consumul as zice ca e mai mult intre 17 si 20 - fara forjari inutile care probabil l-ar putea duce spre 25 - 13.6 e dat consumul la legacy 3.0R care e cu vre-o 500 de kile mai usor. Probabil va fi interesanta varianta GPL care cred ca se va comercializa in belgia (MR zicea ca acolo poti comanda subaru-uri cu gpl-ul gata montat). In plus ar mai fi si pretul... la vre-o 40.000 CIP nu e tocmai ieftin... daca mai adaugam si taxele (chiar si cele de 6% din leasing) ajungem la un pret de Q7, care deja mi se pare exagerat de scump. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Sep 7 2006, 03:47 PM
Post
#8
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
eu unul stii ce as prefera intre un Q7 si un tribeca .
apoi , la o masian de 40 000 euro e cam de rasul curcilor sa te uiti la consum , ca daca consuma 20 sau 25, desi zic ca nu o sa treaca de 20% la un condus normal . pretul va fi in jur de 35000 cip , varianta dotata . asa ca nu e foarte scump , i nconditiile in care un obt e 30 000 cip . 40 000 va fi varianta de 7 locuri cel mai probabil . un Q7 este mai scump ! -------------------- |
|
|
Sep 7 2006, 03:54 PM
Post
#9
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 170 Joined: 13-August 04 From: Bucuresti Member No.: 30.751 |
informatia de la subaru motors trading este ca pretul va fi in jur de 38.500 EUR full option, deci cum spune George cam 35.000 EUR base. la pretul asta si cu dotarile standard cu care vine, nu prea are rival.
-------------------- |
|
|
Sep 7 2006, 03:59 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Eu daca ar trebui sa aleg intre Q7 si tribeca... as alege transportul in comun
Pai problema cu consumul e ca se goleste repede rezervorul, nu-i vorba de 20%... si ML320-ul lui maica-mea consuma cam 19-21% dar macar are rezervorul de 80 de litri, deci ii ajunge macar o saptamana un plin. Cat despre preturi, uite niste preturi din belgia... iar cum noi suntem in romania si aici preturile au tendinta sa fie oleaca mai mari decat in afara, nu cred ca situatia va fi mai roza: (Primul pret e fara taxe, al doilea pret e cu taxe (din belgia)) 3.0 AT Comfort 5-places 35.702,48 43.200,- 3.0 AT Luxury 5-places 39.834,71 48.200,- 3.0 AT Executive 7-places 42.314,05 51.200,- -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Sep 7 2006, 04:00 PM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 170 Joined: 13-August 04 From: Bucuresti Member No.: 30.751 |
George am o nedumerire. In mai toate review-urile pe care le-am citit se cam critica cutia de pe tribeca. critica se referea la faptul ca atunci cand urca la deal isi cam cauta vitezele si ca asta s-ar intampla la toate masinile subaru si ca e mai bine la deal sa folosesti modul sport secvential. cam ce inseamna asta si daca este adevarat avand in vedere experienta ta subaru. In schimb toti laudau comportamentul ei pe sosea toti spunind ca este extrem de "smooth" cu exceptia unei relative intarzieri mai mare in caz de "down shift". ce sa inteleg de aici ?
-------------------- |
|
|
Sep 7 2006, 04:08 PM
Post
#12
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
tin sa te contrazic , la noi preturile sunt MAI MICI o tz decat afara .
LE : modul secvential inseama sa dai stanga de stick , si sa schimbi "manual" treptele . in sus pentru treapta superioara si in jos pentru treapta inferioara . da , se poate sa-si cam caute vitezele la deal , daca nu stii sa o conduci , te asigur ca daca stii udne sa tii acceleratia nu o sa-si caute vitezele . in schimb e normal pentru o cutie automata sa schimbe AUTOMAT in functie de ce simte din acceleratie . de aceea recomadn modul secvential . -------------------- |
|
|
Sep 7 2006, 04:31 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE(Nicolae30758) Halba, acelea sunt tribeca varianta americana adusa in europa. eu vorbesc de varianta europeana care va fi lansata acum in septembrie la paris. pretul de 38.500 EUR este CIP si este pentru varianta cu 5 locuri full option. sigur este orientativ, dar dealerul mi-a spus ca nu vor fi cine stie ce diferente.
Nope, nu cred, nu stiu eu foarte bine franceza dar pe site-ul www.subaru.be era "disponibil din toamna, subaru tribeca b9", nu cred ca era vorba de varianta americana... dar... tot ce-i posibil QUOTE tin sa te contrazic , la noi preturile sunt MAI MICI o tz decat afara .
Doar un exemplu: Honda S2000 (ca sa fie vorba de ceva care e importat si la noi si la ei) in Romania: 35.650 CIP - 57578 DDP in Germania: 36.650 incl. 16% VAT La prima vedere preturile par mai mari, dar asta e pentru ca de cele mai multe ori spun pretul cu toate taxele, nu cel CIP. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Sep 7 2006, 04:49 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
"Pretul CIP" e o manie in Romania. Toti cauta sa ascunda realitatea sub aceasta steluta.
-------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Sep 7 2006, 09:21 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 587 Joined: 18-January 06 Member No.: 65.706 |
QUOTE(Nicolae30758) Cu parere de rau, dar Subaru Tribeca este primul SUV/Crossover Subaru declarat (de catre companie) ca ataca clasa premium, adica BMW X5, etc. Chiar daca design-ul exterior este controversat, va-ti urcat intr-unul sa vedeti cum arata inauntru ? Eu am facut-o. Designul interior este excelent, iar materialele folosite sunt cu numic mai prejos decat cele folosite pe actualele X5. Sigur performantele unuia fata de altul sunt discutabile, la fel si calitatile on/off road, dar de exemplu eu nu cred ca sistemul 4wd al lui subaru este mai prejos decat xdrive-ul BMW. Asta luand in considerare faptul ca nici una dintre ele nu este capabila de off road adevarat.
Am impresia ca nu prea ai stat in X5 daca ai ajuns sa le compari. Ceea ce zice compania este una iar ceea ce exista este cu totul alta. Tribeca va fi in clasa premium cand vor zbura purceii. Cum adica materialele nu sunt mai prejos decat in X5?! La prima privire am crezut si eu ca au pus aluminiu pe consola aia centrala care mi se parea frumnusica in poza pusa in pliant de nenea fotografu' profesionistu' dar cand m-am urcat in ea si m-am dat cu ea mi-a venit sa vars: plastic vopsit in gri lucrare tipic japoneza. Imbinarea elementelor lasa de dorit, finisarile si ele iar calitatea plasticului este josnica. Am niste poze de la show-ul din Toronto facute la doua Tribeca diferite aduse la expozitie si amandoua erau unice la imbinari... Nici nu exista grad de comparatie intre Tribeca si X5! |
|
|
Sep 7 2006, 10:40 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
Impulse, mai ia si tu o bere, mai relaxeaza-te, nu te mai sufoca asa la fiecare remarca nelaudativa pentru BMW. some people don't like BMW. Live with it! notiunea de premium este si ea cu diferite acceptiuni. Tribeca este o masina premium si in USA iar la preturile din Europa nu vad ce argumente ar fi impotriva acolo.
QUOTE(Nicolae30758) George am o nedumerire. In mai toate review-urile pe care le-am citit se cam critica cutia de pe tribeca. critica se referea la faptul ca atunci cand urca la deal isi cam cauta vitezele si ca asta s-ar intampla la toate masinile subaru si ca e mai bine la deal sa folosesti modul sport secvential. cam ce inseamna asta si daca este adevarat avand in vedere experienta ta subaru. In schimb toti laudau comportamentul ei pe sosea toti spunind ca este extrem de "smooth" cu exceptia unei relative intarzieri mai mare in caz de "down shift". ce sa inteleg de aici ?
isi cauta vitezele pt. ca motorul este un pic subdimensionat pentru greutatea masinii. de acord cu George ca se poate rezolva din modul manual. acu' sa nu uitam ca majoritatea X5-urilor in Europa sunt cu dieselul de 3.0l care are numai 218CP. consuma mai putin dar de diferenta de pret iti iei toata benzina pe cativa ani. si daca mai asteptati vreo 2 ani o sa iasa dieselul boxer... despre interior sunt si eu incantat la aceasta masina. daca as lua vreodata una ar fi in principal pentru asta. ca pachet general as merge insa pe Murano/FQ sau Lexus RX ( nu stiu cum sunt preturile). ma ia groaza cand vad preturile de acolo. 40euro e o carutza de bani si pare nesimtire curata fata de 37k full aici ( mai ies bani de-un Focus de diferenta). oricum daca pentru serie3 poti face un argument referitor la sportivitate X5 este tot un dulap pe roti ca toate SUV-urile, io nu vad nici un motiv sa-l cumpar altul decat marca si faptul ca spune " imi permit masina de 45k euro". nu stiu cum va fi devalorizarea pentru Tribeca insa. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Sep 7 2006, 10:49 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
QUOTE(G e o r g e) este o alegere foarte buna pentru bucuresti , talonul inalt va ajuta mult soferul in lupta cu drumurile patriei noastre .
Dupa ultima experienta personala in Bucuresti, cea mai buna alegere e ori metroul, ori "autopasul", asta daca nu te plimbi cu masina noaptea...E infernal si fereasca Dzeu sa ai si treburi de rezolvat... :bash: In ultima instanta ar fi o alegere mai inteleapta o masina de clasa mica/compacta, macar ai avea loc unde s-o parchezi... Iar parerea mea apropos de Tribeca: nu va agitati prea mult, nu e Premium... Later edit: Iulian, daca Tribeca sau Murano sunt premium atunci Q7 cum mai e? Iti spun eu, ca le-am condus pe amandoua! Diferenta e aproape ca intre Primera si A6 -------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Sep 7 2006, 11:00 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
daca zici tu ma duc sa scuip pe Tribeca vecinului.
-------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Sep 8 2006, 12:15 AM
Post
#19
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Sa ii vad eu pe glumetii care ar da cu piciorul la astea...
-------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Sep 8 2006, 12:20 AM
Post
#20
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Cosmin si Impuls sint scutiti de a da cu piciorul insa.
www.cobbtuning.com/cobbtuned/ct_tribeca.html QUOTE For the effort, COBB has been able to extract 320 HP and 270 lb-ft of torque from the Subaru 3.0L flat-6 engine. . La roti !
-------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 05:15 AM |