expolatare dura forester 2.0x |
This topic is about expolatare dura forester 2.0x, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
expolatare dura forester 2.0x |
Sep 8 2006, 07:26 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
1. cum se comporta la o exploatare fara menajamente, constanta in timp? ca sa va faceti o idee despre ce inteleg eu prin "fara menajamente": cu masina actuala - una de clasa mica - am facut 120.000 km in doi ani si jumatate (in conditiile in care in ultimul an jumate am avut si o alta masina cu care am mers in we), in regim "sportiv" on si of road, adica pe autostrada nu scade sub 5500 de turatii, drumurile forestiere pe care am bagat-o i-au determinat aparitia in 4WD magazin, am batut toata europa si nu numai in concedii cu lada de bagaje pe acoperis etc. sigur ca si foresterul va rezista, problema e cu ce costuri, mai ales ca revizia e la 10.000 si nu la 15.000 iar ora de manopera aproape dubla ca in prezent. pica ceva la ea in mod special care sa implice niste costuri pe care sa le putem numi foarte probabile pe langa aceste revizii? 2. sunt probleme cu gasirea anvelopelor de iarna (pt jentile din aliaj din standard) sau in general cu gasirea anvelopelor? 3. tinichigeria cum este la servisul autorizat (ala care o fi, va rog nu mai reluati disputa radacini vs. smt :wave: ) ma refer mai ales la cazurile in care e necesara inlocuirea pieselor. din nou, exemplu: la masina actuala am schimbat 4 parbrize, 3 faruri, 2 aripi fata, un stop si de patru ori a fost necesar sa mi se indrepte capota portbagajului si de 2 ori aripa spate. 4. cum se comporta pe viraje in coborare. ma refer atat la stabilitate cat si la frane dat fiind ca pe spate are tamburi mii de multuimiri |
|
|
Aug 16 2007, 10:58 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
QUOTE(Ciprian86626) a, si uitasem: ziceai ca erati trei in masina. nici goala nu e mai breaza (ce povesteam eu mai sus se refera la masina+sofer).
de fapt chiar vroiam sa spun ca in sarcina nu sunt diferente notabile la acceleratii fata de gol. ceea ce ma face sa cred la cunostintele mele empirice ca si cutia e foarte vinovata in sensul ca nu expoateaza motorul cum trebuie. Asta n-are cum sa fie adevarat. Eu simteam la clio rs si cind aveam rezervorul plin sau gol. Cind mai aveam pe cineva in masina mi se parea ca abea ma misc. E valabil si pentru xt. Ieri eram trei in scooby si ma enervam ca masina nu 'trage'. La un moment dat unul din pasageri mi-a zis ca simte ca i s-a dus singele in picioare si ca e ametit. Celalalt era alb la fata si avea mina inclestata pe minerul de deasupra usii din dreapta. Amindoi foarte tacuti... Nu pot sa zic ca nu avansam dar mi se parea ca abea abea ne urneam. Pasagerii erau de alta parere... Am fost plimbat cu un WRX modificat (300 cp; 400 NM la 2500 ture) Mi se parea fantastic de puternica masina, avea niste reprize incredibile. Colegul imi zicea ca poate sa ma plimb singur un pic ca asa nu-mi dau seama ca sintem 2 in masina si se simte tare... Deci, orice 10 kile in plus se simt iar o masina plina este incomparabil mai lenta decit o masina goala. Daca o sa observi turometrul o sa vezi cit de greu creste turatia cind masina e incarcata... -------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 12:53 AM |