expolatare dura forester 2.0x |
This topic is about expolatare dura forester 2.0x, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
expolatare dura forester 2.0x |
Sep 8 2006, 07:26 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
1. cum se comporta la o exploatare fara menajamente, constanta in timp? ca sa va faceti o idee despre ce inteleg eu prin "fara menajamente": cu masina actuala - una de clasa mica - am facut 120.000 km in doi ani si jumatate (in conditiile in care in ultimul an jumate am avut si o alta masina cu care am mers in we), in regim "sportiv" on si of road, adica pe autostrada nu scade sub 5500 de turatii, drumurile forestiere pe care am bagat-o i-au determinat aparitia in 4WD magazin, am batut toata europa si nu numai in concedii cu lada de bagaje pe acoperis etc. sigur ca si foresterul va rezista, problema e cu ce costuri, mai ales ca revizia e la 10.000 si nu la 15.000 iar ora de manopera aproape dubla ca in prezent. pica ceva la ea in mod special care sa implice niste costuri pe care sa le putem numi foarte probabile pe langa aceste revizii? 2. sunt probleme cu gasirea anvelopelor de iarna (pt jentile din aliaj din standard) sau in general cu gasirea anvelopelor? 3. tinichigeria cum este la servisul autorizat (ala care o fi, va rog nu mai reluati disputa radacini vs. smt :wave: ) ma refer mai ales la cazurile in care e necesara inlocuirea pieselor. din nou, exemplu: la masina actuala am schimbat 4 parbrize, 3 faruri, 2 aripi fata, un stop si de patru ori a fost necesar sa mi se indrepte capota portbagajului si de 2 ori aripa spate. 4. cum se comporta pe viraje in coborare. ma refer atat la stabilitate cat si la frane dat fiind ca pe spate are tamburi mii de multuimiri |
|
|
Aug 16 2007, 10:47 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
QUOTE(Ciprian86626) eu nu vorbeam de xt, ca nu incape comparatie, vorbeam de o masina cu motor de 2l. nu e chiar asa de rau fata de o asemena masina, dar e mai rau decat asteptam de la 158 cp si Subaru
dar nici pe autostrada nu e mare branza: peste 180 incepe sa se chinuie serios si esti la mana vantului. mi-amintesc ca odata pe la inceput am plecat de la revizie direct la un drum lung si masina nu trece de 5000 de ture intr-a 5-a orice as fi facut (parca vreo 170 are la turatia asta). am sunat inapoi la service crezand ca e vreo chestie care trebuie sa isi dea drumul dupa rezivizie. aveam sa aflu mai tarziu ca nu era dacat din cauza vantului din fata Nu cred ca e vre-o problema a motorului sau a masinii in general. Ideea e ca la caii pe care-i are si la cuplul ala o masina cu tractiune AWD de 1400+kg e plantata! Masina e pur si simplu prea grea pentru cuplul de care dispune iar caii sint prea putini ca sa dezvolti viteze mai mari de atit. In transmisie se pierde aprox 25% din putere. Cuplul in schimb nu se pierde dar nici nu prea ai avea ce sa pierzi. Din cite citesc in post-urile tale obisnuiesti sa mergi foarte repede. Mai exact cit de repede poate masina. 170 km/h e f mult pentru o masina inalta. 200 la ora e ridicol de repede pentru aceeasi masina. Am inteles de asemenea ca mai ai o masina apta tot-teren. Si acum vine intrebarea: De ce ti-ai mai luat un Forester aspirat? -------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 04:12 AM |