expolatare dura forester 2.0x |
This topic is about expolatare dura forester 2.0x, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
expolatare dura forester 2.0x |
Sep 8 2006, 07:26 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
1. cum se comporta la o exploatare fara menajamente, constanta in timp? ca sa va faceti o idee despre ce inteleg eu prin "fara menajamente": cu masina actuala - una de clasa mica - am facut 120.000 km in doi ani si jumatate (in conditiile in care in ultimul an jumate am avut si o alta masina cu care am mers in we), in regim "sportiv" on si of road, adica pe autostrada nu scade sub 5500 de turatii, drumurile forestiere pe care am bagat-o i-au determinat aparitia in 4WD magazin, am batut toata europa si nu numai in concedii cu lada de bagaje pe acoperis etc. sigur ca si foresterul va rezista, problema e cu ce costuri, mai ales ca revizia e la 10.000 si nu la 15.000 iar ora de manopera aproape dubla ca in prezent. pica ceva la ea in mod special care sa implice niste costuri pe care sa le putem numi foarte probabile pe langa aceste revizii? 2. sunt probleme cu gasirea anvelopelor de iarna (pt jentile din aliaj din standard) sau in general cu gasirea anvelopelor? 3. tinichigeria cum este la servisul autorizat (ala care o fi, va rog nu mai reluati disputa radacini vs. smt :wave: ) ma refer mai ales la cazurile in care e necesara inlocuirea pieselor. din nou, exemplu: la masina actuala am schimbat 4 parbrize, 3 faruri, 2 aripi fata, un stop si de patru ori a fost necesar sa mi se indrepte capota portbagajului si de 2 ori aripa spate. 4. cum se comporta pe viraje in coborare. ma refer atat la stabilitate cat si la frane dat fiind ca pe spate are tamburi mii de multuimiri |
|
|
Aug 15 2007, 09:40 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
Pentru un start in tromba trebuie sa eliberati ambreiajul cind motorul e turat la minim 4000 ture. Altfel apare hic-ul ala de rahat.
Cuplul e intr-adevar mic. Prea mic pentru un AWD. De-aia se si vind AWD-urile diesel fiindca creaza senzatia de putere. E doar o senzatie, binenteles, pentru ca fara cp care sa sustina cuplul forta lui dispare intr-o secunda. Forester 2.0 mi se pare categoric o masina pentru familisti care au scapat de ambitii in viata de sofer. Cruising linistit cu familia si la un moment dat, cind soseaua e libera pe contrasens, incepe lunga istorie a depasirii unui TIR. O saptamina mai tirziu povestea depasirii se termina cu bine Pacat insa ca bea benzina cu galeata fara vre-un motiv clar. De fapt asta ma si irita. N-am nimic impotriva masinilor fara snaga in ele (de fapt am, normal ca am) daca au calitati care compenseaza lipsa performantelor dinamice. Cum ar fi pretul si consumul mic si confortul, polivalenta si designul si dotarile standard generoase. Dar e greu de trecut cu vederea setea insatiabila a 2.0-ului pentru performante dinamice atit de... retinute. -------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 02:54 PM |