expolatare dura forester 2.0x |
This topic is about expolatare dura forester 2.0x, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
expolatare dura forester 2.0x |
Sep 8 2006, 07:26 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
1. cum se comporta la o exploatare fara menajamente, constanta in timp? ca sa va faceti o idee despre ce inteleg eu prin "fara menajamente": cu masina actuala - una de clasa mica - am facut 120.000 km in doi ani si jumatate (in conditiile in care in ultimul an jumate am avut si o alta masina cu care am mers in we), in regim "sportiv" on si of road, adica pe autostrada nu scade sub 5500 de turatii, drumurile forestiere pe care am bagat-o i-au determinat aparitia in 4WD magazin, am batut toata europa si nu numai in concedii cu lada de bagaje pe acoperis etc. sigur ca si foresterul va rezista, problema e cu ce costuri, mai ales ca revizia e la 10.000 si nu la 15.000 iar ora de manopera aproape dubla ca in prezent. pica ceva la ea in mod special care sa implice niste costuri pe care sa le putem numi foarte probabile pe langa aceste revizii? 2. sunt probleme cu gasirea anvelopelor de iarna (pt jentile din aliaj din standard) sau in general cu gasirea anvelopelor? 3. tinichigeria cum este la servisul autorizat (ala care o fi, va rog nu mai reluati disputa radacini vs. smt :wave: ) ma refer mai ales la cazurile in care e necesara inlocuirea pieselor. din nou, exemplu: la masina actuala am schimbat 4 parbrize, 3 faruri, 2 aripi fata, un stop si de patru ori a fost necesar sa mi se indrepte capota portbagajului si de 2 ori aripa spate. 4. cum se comporta pe viraje in coborare. ma refer atat la stabilitate cat si la frane dat fiind ca pe spate are tamburi mii de multuimiri |
|
|
Aug 13 2007, 03:07 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
QUOTE(Ioan103584) Am facut un test drive cu un 2.0. Geez, man
Acum inteleg de unde consumul. Dezvolti o tendinta naturala sa ti motorul peste 3-4000 in speranta ca o sa avansezi intr-u citva. Problema as zice ca e cuplul mic. In fine, greu de recomandat 2.0 in fata 2.5 turbo (parerea mea, evident) Poate o fi f cool pe coclauri din cauza reductorului... pai eu la asta ma refeream cand spuneam ca la xt e mai mic consumul. 3000 e inca insuficient, eu schimb pe la 4000. cuplul e intr-adevar ft. mic. reductorul nu e mare branza, cu el cuplat pleaca asa cum cred eu ca ar trebui sa plece de pe loc in mod normal. si mai e o problema cu cuplul: nu exista deloc sub 3000. eu inca nu am reusit sa ii dau de cap la plecarile de pe loc (dupa aproapre 40.000 km): orice as face are o intarziere (un fel de lag fara turbo) pana se pune in miscare. dupa aia (adica dupa 3000 de ture) isi da drumul si simti corect cei 9.7 dar intarzierea aia de o secunda iti distruge nervii (mai ales in bucuresti unde trebuie sa te bagi din scurt mai mereu). pe de alta parte, daca o tin turata si eliberez ambreiajul dau cu capul in volan. :bash: la propriu. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 05:21 AM |