expolatare dura forester 2.0x |
This topic is about expolatare dura forester 2.0x, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
expolatare dura forester 2.0x |
Sep 8 2006, 07:26 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
1. cum se comporta la o exploatare fara menajamente, constanta in timp? ca sa va faceti o idee despre ce inteleg eu prin "fara menajamente": cu masina actuala - una de clasa mica - am facut 120.000 km in doi ani si jumatate (in conditiile in care in ultimul an jumate am avut si o alta masina cu care am mers in we), in regim "sportiv" on si of road, adica pe autostrada nu scade sub 5500 de turatii, drumurile forestiere pe care am bagat-o i-au determinat aparitia in 4WD magazin, am batut toata europa si nu numai in concedii cu lada de bagaje pe acoperis etc. sigur ca si foresterul va rezista, problema e cu ce costuri, mai ales ca revizia e la 10.000 si nu la 15.000 iar ora de manopera aproape dubla ca in prezent. pica ceva la ea in mod special care sa implice niste costuri pe care sa le putem numi foarte probabile pe langa aceste revizii? 2. sunt probleme cu gasirea anvelopelor de iarna (pt jentile din aliaj din standard) sau in general cu gasirea anvelopelor? 3. tinichigeria cum este la servisul autorizat (ala care o fi, va rog nu mai reluati disputa radacini vs. smt :wave: ) ma refer mai ales la cazurile in care e necesara inlocuirea pieselor. din nou, exemplu: la masina actuala am schimbat 4 parbrize, 3 faruri, 2 aripi fata, un stop si de patru ori a fost necesar sa mi se indrepte capota portbagajului si de 2 ori aripa spate. 4. cum se comporta pe viraje in coborare. ma refer atat la stabilitate cat si la frane dat fiind ca pe spate are tamburi mii de multuimiri |
|
|
Apr 3 2007, 12:25 PM
Post
#2
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 29-March 07 From: Bucuresti Member No.: 102.916 |
Am repetat drive-test-ul si am dat comanda.
Schimbatorul nu ma deranjeaza. La culoare mi-am schimbat optiunea. Am ales visiniu cu interior negru piele - mai erau cateva masini cu interior bej folosite pe acolo si am renuntat. Impresionant a fost sa vad in curtea service-ului un Forester cu botul strivit zdravan in urma unui impact frontal cu un picior de pod. Practic o masina cu dauna totala, nu mai aveai ce sa faci cu ea. Surpriza a fost sa vad interiorul intact si toate usile deschizandu-se ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. In afara airbag-urilor deschise si a lunetei inexistente (suportul perdelei din portbagaj zburase prin luneta) daca te-ai fi aflat in masina nu ai fi zis ca a trecut prin vreun accident! Nota 10 pentru habitaclul Subaru! Nemultumiri am mai adunat: calitatea sunetului, catalizatorul expus loviturilor, zgomotul interior (nu foarte mare, totusi), iar in ceea ce priveste confortul se putea si mai bine. Una peste alta, punand in balanta atat calitatile cat si lipsurile masinii, nu am de ce sa regret optiunea. Asteptarea unei piese de schimb ti-o cam asumi cand cumperi o asiatica, dar nu ti-au promis nimic? Sau, ca tot romanul, au promis si-au uitat promisiunea cand ai iesit tu pe usa? |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 04:50 AM |