expolatare dura forester 2.0x |
This topic is about expolatare dura forester 2.0x, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
expolatare dura forester 2.0x |
Sep 8 2006, 07:26 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
1. cum se comporta la o exploatare fara menajamente, constanta in timp? ca sa va faceti o idee despre ce inteleg eu prin "fara menajamente": cu masina actuala - una de clasa mica - am facut 120.000 km in doi ani si jumatate (in conditiile in care in ultimul an jumate am avut si o alta masina cu care am mers in we), in regim "sportiv" on si of road, adica pe autostrada nu scade sub 5500 de turatii, drumurile forestiere pe care am bagat-o i-au determinat aparitia in 4WD magazin, am batut toata europa si nu numai in concedii cu lada de bagaje pe acoperis etc. sigur ca si foresterul va rezista, problema e cu ce costuri, mai ales ca revizia e la 10.000 si nu la 15.000 iar ora de manopera aproape dubla ca in prezent. pica ceva la ea in mod special care sa implice niste costuri pe care sa le putem numi foarte probabile pe langa aceste revizii? 2. sunt probleme cu gasirea anvelopelor de iarna (pt jentile din aliaj din standard) sau in general cu gasirea anvelopelor? 3. tinichigeria cum este la servisul autorizat (ala care o fi, va rog nu mai reluati disputa radacini vs. smt :wave: ) ma refer mai ales la cazurile in care e necesara inlocuirea pieselor. din nou, exemplu: la masina actuala am schimbat 4 parbrize, 3 faruri, 2 aripi fata, un stop si de patru ori a fost necesar sa mi se indrepte capota portbagajului si de 2 ori aripa spate. 4. cum se comporta pe viraje in coborare. ma refer atat la stabilitate cat si la frane dat fiind ca pe spate are tamburi mii de multuimiri |
|
|
Mar 30 2007, 05:29 PM
Post
#2
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 29-March 07 From: Bucuresti Member No.: 102.916 |
Ciprian, iti multumesc pentru obiectivitate. Am cautat de mi-au iesit ochii opinii negative si am gasit doar osanale. Chiar daca e Subaru, nu poate fi facut din diamant!
Eu vreau sa fac un al doilea drive-test pt. ca mai am unele mici rezerve, printre care si precizia schimbatorului de viteze. Cel mai convingator pentru mine a fost faptul ca posesorii de Forester cu care am discutat mi-au dat acelasi raspuns ca si tine la intrebarea "Ce masina ti-ai cumpara azi": "Tot un Forester!" Adevarul e ca dupa ce conduci un Subaru nu iti mai trebuie altceva. Cat de curand voi adauga si eu la semnatura tot unul negru si tot 2.0. Tapiteria o ai cumva bej? Sunt curios cum se comporta in timp. La reductor cat de des ai apelat? Ce impresie ti-a lasat? |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 10:47 AM |