expolatare dura forester 2.0x |
This topic is about expolatare dura forester 2.0x, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
expolatare dura forester 2.0x |
Sep 8 2006, 07:26 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
1. cum se comporta la o exploatare fara menajamente, constanta in timp? ca sa va faceti o idee despre ce inteleg eu prin "fara menajamente": cu masina actuala - una de clasa mica - am facut 120.000 km in doi ani si jumatate (in conditiile in care in ultimul an jumate am avut si o alta masina cu care am mers in we), in regim "sportiv" on si of road, adica pe autostrada nu scade sub 5500 de turatii, drumurile forestiere pe care am bagat-o i-au determinat aparitia in 4WD magazin, am batut toata europa si nu numai in concedii cu lada de bagaje pe acoperis etc. sigur ca si foresterul va rezista, problema e cu ce costuri, mai ales ca revizia e la 10.000 si nu la 15.000 iar ora de manopera aproape dubla ca in prezent. pica ceva la ea in mod special care sa implice niste costuri pe care sa le putem numi foarte probabile pe langa aceste revizii? 2. sunt probleme cu gasirea anvelopelor de iarna (pt jentile din aliaj din standard) sau in general cu gasirea anvelopelor? 3. tinichigeria cum este la servisul autorizat (ala care o fi, va rog nu mai reluati disputa radacini vs. smt :wave: ) ma refer mai ales la cazurile in care e necesara inlocuirea pieselor. din nou, exemplu: la masina actuala am schimbat 4 parbrize, 3 faruri, 2 aripi fata, un stop si de patru ori a fost necesar sa mi se indrepte capota portbagajului si de 2 ori aripa spate. 4. cum se comporta pe viraje in coborare. ma refer atat la stabilitate cat si la frane dat fiind ca pe spate are tamburi mii de multuimiri |
|
|
Mar 20 2007, 10:31 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
pentru CPI: merci frumos, cred ca devine un fel de "blog auto" desi eu sper sa nu mai am ce scrie pe viitor
pentru ADI 5.....: ai dreptate de principiu in ceea ce spui, dar nu mi se aplica. dupa cum am scris si eu la inceputul postului in aprecierile pe care le-am facut cu privire la foresterul asta nu m-am raportat la o masina sport - nu aveam pretentii sa fie asa ceva - ci la masina mea anterioara - care nu era o masina sport, ci un clio symbol 1.4 16v din 2002. iti poti inchipui cum merg cu ea, cel putin dupa vitezele amintite si dupa consum. nu pot sa spun mai multe pentru ca sunt inca in garantie :angel: problema foresterului este insa ca eu am mers cu toate masinile in acelasi stil, de cand ma stiu, iar la el am inregistrat o involutie, dupa cum se observa din urmatoarea istorie - la olticit mi-au sarit bujiile din chiloasa - pe nova am lasat-o cu planetarele jucand in cutie (maxim 60 la ora puteai sa ii dai ca sa nu treci pe banda cealalta) - clio symbol 1.4 8V - garnitura de chiluoasa distrusa. cand o porneai erai inconjurat total de un fum alb. dar la suspensii nu schimbasem nimic in 100.000 km si ar trebui un topic nou doar asa povestesc pe ce munti am fost cu ea - clio symbol 1.4 16V - pe asta am dat-o doar cu baia de ulei crapata si sudata cu 700.000 lei, dar nu mai era din vina ei, ci din neatentia mea. ma limitez sa spun ca am ajuns cu ea pana in Sahara. - subaru forester (care costa cat toate cele de mai sus la un loc) - in 25.000 km pompa de servo inlocuita si toba sparta de capul ei va las pe voi sa trageti concluziile. nu mai bag in discutie si cealalta masina, suzuki vitara din '97, pe care o folosesc in trasee off road ce par mult peste puterile ei, ca atunci situatia devine chiar rusinoasa din punctul meu de vedere, o masina tare e una care face mai mult decat lasa impresia ca ar putea face |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 01:05 PM |