expolatare dura forester 2.0x |
This topic is about expolatare dura forester 2.0x, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
expolatare dura forester 2.0x |
Sep 8 2006, 07:26 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
1. cum se comporta la o exploatare fara menajamente, constanta in timp? ca sa va faceti o idee despre ce inteleg eu prin "fara menajamente": cu masina actuala - una de clasa mica - am facut 120.000 km in doi ani si jumatate (in conditiile in care in ultimul an jumate am avut si o alta masina cu care am mers in we), in regim "sportiv" on si of road, adica pe autostrada nu scade sub 5500 de turatii, drumurile forestiere pe care am bagat-o i-au determinat aparitia in 4WD magazin, am batut toata europa si nu numai in concedii cu lada de bagaje pe acoperis etc. sigur ca si foresterul va rezista, problema e cu ce costuri, mai ales ca revizia e la 10.000 si nu la 15.000 iar ora de manopera aproape dubla ca in prezent. pica ceva la ea in mod special care sa implice niste costuri pe care sa le putem numi foarte probabile pe langa aceste revizii? 2. sunt probleme cu gasirea anvelopelor de iarna (pt jentile din aliaj din standard) sau in general cu gasirea anvelopelor? 3. tinichigeria cum este la servisul autorizat (ala care o fi, va rog nu mai reluati disputa radacini vs. smt :wave: ) ma refer mai ales la cazurile in care e necesara inlocuirea pieselor. din nou, exemplu: la masina actuala am schimbat 4 parbrize, 3 faruri, 2 aripi fata, un stop si de patru ori a fost necesar sa mi se indrepte capota portbagajului si de 2 ori aripa spate. 4. cum se comporta pe viraje in coborare. ma refer atat la stabilitate cat si la frane dat fiind ca pe spate are tamburi mii de multuimiri |
|
|
Dec 20 2006, 12:51 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
sa continuam povestea
am asteptat eu ce am asteptat sa imi vina piesele de la Augsburg, dar pana la urma am cedat psihic (din cauza celor trei amanari, a lipsei unui termen precis de livrare a apropierii vacantei - cred ca am fost destul de tolerant sa astept vreo 3 sapt in conditiile in care piesele se aflau in magazia SMT in tot timpul asta). Asa ca le-am luat de la SMT. Cu toate ca aveam acceptul asiguratorului pe pret nu a fost nici un chip sa le iau pe datorie, si am scos bani din buzunar, urmand sa mi-i recuperez de la CASCO. Cam nasol pentru 2007, un dealer cam poet care pare ca traieste de pe urma exclusivismului marcii si nu se preocupa de chestii marunte cum ar fi contracte de decontare cu soc de asigurari. La service au fost din nou foarte de treaba. Mi-au montat oglinda pe loc (eu venisem doar sa o ridic). In plus, semn ca nu e pentru cine se pregateste, ci pentru cune se nimereste la o verificare a unui zgomot nou pe care le-am cerut eu sa o faca pentru ca tot ma aflam acolo (tot fara programare) au decis sa imi inlocuiasca pompa de servodirectie in garantie. Cred ca e o lovitura destul de grea pentru proverbiala fiabilitate a foresterului sa iti pice pompa asta la 9000 km! stiam eu ce vorbesc cand am pus titlul topicului |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 04:08 PM |