expolatare dura forester 2.0x |
This topic is about expolatare dura forester 2.0x, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
expolatare dura forester 2.0x |
Sep 8 2006, 07:26 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
1. cum se comporta la o exploatare fara menajamente, constanta in timp? ca sa va faceti o idee despre ce inteleg eu prin "fara menajamente": cu masina actuala - una de clasa mica - am facut 120.000 km in doi ani si jumatate (in conditiile in care in ultimul an jumate am avut si o alta masina cu care am mers in we), in regim "sportiv" on si of road, adica pe autostrada nu scade sub 5500 de turatii, drumurile forestiere pe care am bagat-o i-au determinat aparitia in 4WD magazin, am batut toata europa si nu numai in concedii cu lada de bagaje pe acoperis etc. sigur ca si foresterul va rezista, problema e cu ce costuri, mai ales ca revizia e la 10.000 si nu la 15.000 iar ora de manopera aproape dubla ca in prezent. pica ceva la ea in mod special care sa implice niste costuri pe care sa le putem numi foarte probabile pe langa aceste revizii? 2. sunt probleme cu gasirea anvelopelor de iarna (pt jentile din aliaj din standard) sau in general cu gasirea anvelopelor? 3. tinichigeria cum este la servisul autorizat (ala care o fi, va rog nu mai reluati disputa radacini vs. smt :wave: ) ma refer mai ales la cazurile in care e necesara inlocuirea pieselor. din nou, exemplu: la masina actuala am schimbat 4 parbrize, 3 faruri, 2 aripi fata, un stop si de patru ori a fost necesar sa mi se indrepte capota portbagajului si de 2 ori aripa spate. 4. cum se comporta pe viraje in coborare. ma refer atat la stabilitate cat si la frane dat fiind ca pe spate are tamburi mii de multuimiri |
|
|
Nov 28 2006, 06:57 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
Merci de raspunsuri, nu am mai intrat demult pe forum si nu am mai avut ocazia sa le vad. E adevarat ca nu am avut timp sa citesc cartea tehnica.
Intre timp am fost si la revizia de 5000 km. Cei de la SMT au fost foarte de treaba: imi calculasem gresit pasii si daca ma programau mai tarziu depaseam cu peste 1000 km, asa ca m-au chemat chiar in ziua in care am sunat pentru programare. Schimbat ulei+revizie 480 RON. In plus am mai comandat 2 capacele de la lampa stop de pe hayon care disparusera la transport :angel: Intrebare: stie cineva ce ulei e cel camuflat sub marca subaru? Exista alternative mai bune? Parca m-am mai obisnuit cu masina, dar parca tot ar mai avea nevoie de putin cuplu si putina putere in plus asa ca ma gandesc tot mai serios la un tuning si intreb din nou: a mai facut cineva asa ceva (repet nu vreau un salt spectaculos). Nu am reusit sa imi bat recordul de 4 ore 20 min Bucuresti-Cluj stabilit cu Clio anul trecut (am facut vreo 4,35) dar si conditiile sunt acum altele (lucrari pe autostrada, trafic mult mai mare, plus mai multe opriri si ceata dupa Sibiu). Consumul este de 10 la suta cu nevasta si 13,5 fara, indiferent oras/afara. Pe autostrada la 200 la ora cred ca ia vreo 17. Mi se pare OK. Piesele pt tinichigerie (usa si oglinda) nu au sosit nici acum (comandate la Augsburg). Anvelope de iarna i-am pus Good Year UGW3. Nu mai stiu de ce nu am mai ajuns la Apco, probabil cedasem psihic. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 04:15 AM |