expolatare dura forester 2.0x |
This topic is about expolatare dura forester 2.0x, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
expolatare dura forester 2.0x |
Sep 8 2006, 07:26 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
1. cum se comporta la o exploatare fara menajamente, constanta in timp? ca sa va faceti o idee despre ce inteleg eu prin "fara menajamente": cu masina actuala - una de clasa mica - am facut 120.000 km in doi ani si jumatate (in conditiile in care in ultimul an jumate am avut si o alta masina cu care am mers in we), in regim "sportiv" on si of road, adica pe autostrada nu scade sub 5500 de turatii, drumurile forestiere pe care am bagat-o i-au determinat aparitia in 4WD magazin, am batut toata europa si nu numai in concedii cu lada de bagaje pe acoperis etc. sigur ca si foresterul va rezista, problema e cu ce costuri, mai ales ca revizia e la 10.000 si nu la 15.000 iar ora de manopera aproape dubla ca in prezent. pica ceva la ea in mod special care sa implice niste costuri pe care sa le putem numi foarte probabile pe langa aceste revizii? 2. sunt probleme cu gasirea anvelopelor de iarna (pt jentile din aliaj din standard) sau in general cu gasirea anvelopelor? 3. tinichigeria cum este la servisul autorizat (ala care o fi, va rog nu mai reluati disputa radacini vs. smt :wave: ) ma refer mai ales la cazurile in care e necesara inlocuirea pieselor. din nou, exemplu: la masina actuala am schimbat 4 parbrize, 3 faruri, 2 aripi fata, un stop si de patru ori a fost necesar sa mi se indrepte capota portbagajului si de 2 ori aripa spate. 4. cum se comporta pe viraje in coborare. ma refer atat la stabilitate cat si la frane dat fiind ca pe spate are tamburi mii de multuimiri |
|
|
Oct 27 2006, 06:28 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 17-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.084 |
La 5000 km este prima vizita la service. Scrie foarte clar in carnetul de service si garantie. (daca ai cumparat masina prin reteaua SMT)
Referitor la valentele OFF Road masina are performante mai mult decat bune (garda la sol 205 mm vs sa zicem un off-roader construit cu caroserie pe sasiu si cu performante indubitabile in teren accidentat adica Toyota Land Cruiser 120, care are garda la sol de 230 mm). Si inca un lucru foarte important orice masina cu tractiune 4X4 functioneaza 4X4 atata vreme cat motorul transmite sarcina la roti, altfel ramai la mana amortizoarelor si a arcurilor ca tinuta de drum. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 02:57 PM |