expolatare dura forester 2.0x |
This topic is about expolatare dura forester 2.0x, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
expolatare dura forester 2.0x |
Sep 8 2006, 07:26 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
1. cum se comporta la o exploatare fara menajamente, constanta in timp? ca sa va faceti o idee despre ce inteleg eu prin "fara menajamente": cu masina actuala - una de clasa mica - am facut 120.000 km in doi ani si jumatate (in conditiile in care in ultimul an jumate am avut si o alta masina cu care am mers in we), in regim "sportiv" on si of road, adica pe autostrada nu scade sub 5500 de turatii, drumurile forestiere pe care am bagat-o i-au determinat aparitia in 4WD magazin, am batut toata europa si nu numai in concedii cu lada de bagaje pe acoperis etc. sigur ca si foresterul va rezista, problema e cu ce costuri, mai ales ca revizia e la 10.000 si nu la 15.000 iar ora de manopera aproape dubla ca in prezent. pica ceva la ea in mod special care sa implice niste costuri pe care sa le putem numi foarte probabile pe langa aceste revizii? 2. sunt probleme cu gasirea anvelopelor de iarna (pt jentile din aliaj din standard) sau in general cu gasirea anvelopelor? 3. tinichigeria cum este la servisul autorizat (ala care o fi, va rog nu mai reluati disputa radacini vs. smt :wave: ) ma refer mai ales la cazurile in care e necesara inlocuirea pieselor. din nou, exemplu: la masina actuala am schimbat 4 parbrize, 3 faruri, 2 aripi fata, un stop si de patru ori a fost necesar sa mi se indrepte capota portbagajului si de 2 ori aripa spate. 4. cum se comporta pe viraje in coborare. ma refer atat la stabilitate cat si la frane dat fiind ca pe spate are tamburi mii de multuimiri |
|
|
Oct 27 2006, 11:31 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
in cele din urma l-am luat.
din pacate, dupa primii 2.000 km nu sunt pra incantat de el. sigur, e placut la interior cu trapa aia si cu geamurile fara rame, e confortabil (exceptie facand trecerile peste denivelari mici cand te cam zdruncina) si silentios. imi place si pozitia de condus. probabil ca si iarna o sa se comporte bine pe zapada. cei de la dealer au incercat sa ma convinga si de performatnele lui in off road dar in mod cert avem viziuni diferite despre ceea ce inseamna off road . in schimb, e penalizat acolo unde ma doare cel mai tare, la performantele dinamice. si problema e ca nu il compar cand spun asta cu XT, ci cu fostul meu clio symbol 1,4 16V din 2002 (model 2001 ala care semana cu un gandac). cu ala mergeam mai repede. sigur, foresterul are niste reprize mai bune. in schimb franele sunt absolut de 2 lei (extrem de elastica pedala, poate se rezolva cu noile placute neecologice. desi nu stiu cat de ecologice sunt astea ca jentile sunt negre deja) iar farurile bat prea aproape ceea ce in opinia mea penalizeaza performanta. peste 160 km la ora urca mult mai greu. cu clio mers 210 asta atinge decamdata doar 200. si la stabilitate pe curbe, in coborare cel putin, mi se pare mai slab. ce sa mai zic ca intre sebes si sibiu (pante+curbe) m-a intrecut unul cu o Toyota Yaris ce nu parea a fi o versiune sportiva) si eu ii dadeam talpa. credeam ca la subaru toate masinile au caracter sportiv (prin raportare la clio cel putin) dar asta a mea face exceptie. sa nu imi spuneti ca trebuia sa imi iau XT ca eu nu vroiam XT, ci doar o evolutie fata de clio. pentru amatori, gasiti clio 1.4 16V cu 152.000 km la 4.700 EUR ) |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 04:11 PM |