Probleme pornire astra 2.0dti |
This topic is about Probleme pornire astra 2.0dti, the author, frunza58205, wrote about: Sal, Am si eu o problema am luat o astra din 2001 cu motor de 2.0 dti..problema e ca daca o las oprita mai multe ore..porneste f. f greu..de multe ori ... To read more just scroll down
Probleme pornire astra 2.0dti |
Sep 5 2006, 11:35 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 12-October 05 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 58.198 |
Am si eu o problema am luat o astra din 2001 cu motor de 2.0 dti..problema e ca daca o las oprita mai multe ore..porneste f. f greu..de multe ori descarc bateria mai repede decat porneste...impinsa porneste in 1-2 m....si cand porneste scoate un fulm alb...si daca sta oprita mai mult de 15-20 min porneste mai greu....Cineva zicea ca e de la capul hidraulic al pompei..ca scapa inapoi motorina..poate fi asta?..sau poate fii de la bujii??nu vreau sa ma duc in service sa schimbe aia piese de 2000 euro cand se poate face mult mai ieftin, mersi.....si mi se pare ca masina consuma f. mult...... |
|
|
Sep 5 2006, 11:51 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
problemele ar putea fi multe chiar si electromotorul. fum alb de obicei e de la chiuloasa. cel mai bine un test pt a fi sigur. alfel te apuci si schimi fara numar si s-ar putea sa nu schimbi ce nu trebuie
-------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Sep 5 2006, 11:53 AM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 138 Joined: 7-July 05 From: Timisoara) Member No.: 50.682 |
1. furtunele de preaplin de la injectoare sunt coapte si nu etanseaza(instalatia ia aer si o reamorsezi dand la demaror!)
2. mai intai schimbi furtunasele de la 1 si apoi spui daca s-a rezolvat 3. vezi ca mai e un topic cu pornire grea -------------------- Astra Caravan 2000, 2,0 DTI 16V
|
|
|
Sep 5 2006, 11:54 AM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 12-October 05 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 58.198 |
|
|
|
Sep 5 2006, 11:54 AM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 138 Joined: 7-July 05 From: Timisoara) Member No.: 50.682 |
-------------------- Astra Caravan 2000, 2,0 DTI 16V
|
|
|
Sep 5 2006, 11:56 AM
Post
#6
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 12-October 05 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 58.198 |
se vede pe furtunele alea daca sunt uzate...?
|
|
|
Sep 5 2006, 11:57 AM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 138 Joined: 7-July 05 From: Timisoara) Member No.: 50.682 |
Dupa simptome e clar ca ai problemele care le-am spus!
Nu strica sa verifici vizual toata instalatia de alimentare cu motorina tur-retur din rezervor pana la pompa(si etansare filtru de motorina) Oricum furtunasele schimba-le fara sa te mai gandesti! -------------------- Astra Caravan 2000, 2,0 DTI 16V
|
|
|
Sep 5 2006, 12:08 PM
Post
#8
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 12-October 05 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 58.198 |
chestia cu 20 l minim in rezervor nu e valabila...aveam 3/4 rezervorul si tot asa pornea
|
|
|
Sep 5 2006, 03:31 PM
Post
#9
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 138 Joined: 7-July 05 From: Timisoara) Member No.: 50.682 |
Nu s eprea vede pe ele ca sunt crapate pentru ca au un invelis textil!
orice urma de mazga, mizerie, ulei(motorina) arata ca pe acolo iese motorina si intra aer! Si eu am avut acelasi simptom ca si tine si am bajbait pana cineva de la un service din Arad nu m-a mai aburit si mile-a schimbat. Profita de sfat si nu mai umbla aiurea!(oricum nu sunt deloc scumpe si le poti chiar tu schimba!) -------------------- Astra Caravan 2000, 2,0 DTI 16V
|
|
|
Sep 5 2006, 05:21 PM
Post
#10
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 12-October 05 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 58.198 |
am fost azi la un mecanic si cica a verificat debitul la pompa si la pornire e f. mic...si cica tre schimbate pastilele din pompa.....sper sa se rezolve problema cu asta...daca nu ma apuc de verificat la furtune...numa ca m-am uitat si nu vad sa fie umed nici unul
|
|
|
Sep 5 2006, 05:33 PM
Post
#11
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 12-October 05 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 58.198 |
furtunoasele alea se pot schimba usor, unde sunt chiar la injectoare? trebuie demontat numa capacu ala de plastic de deasupra nu, cu ce sunt prinse cu coliere?
|
|
|
Sep 5 2006, 05:39 PM
Post
#12
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 12-October 05 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 58.198 |
aa...si inca o intrebare? de unde pot cumpara furtun de la orice magazin de piese auto? sa cer furtun de retur....la aste e cam la fel diametru?
|
|
|
Sep 5 2006, 07:48 PM
Post
#13
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 12-October 05 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 58.198 |
am schimbat furtunasele...cost 105 mii 1 metru 50, dar din pacate nu s-a rez problema
|
|
|
Sep 5 2006, 07:54 PM
Post
#14
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 138 Joined: 7-July 05 From: Timisoara) Member No.: 50.682 |
Prima pornire dupa ce le schumbi e mai grea!vezi maine dimineata.
Verifica si bujiile incandescente. -------------------- Astra Caravan 2000, 2,0 DTI 16V
|
|
|
Sep 5 2006, 07:56 PM
Post
#15
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 138 Joined: 7-July 05 From: Timisoara) Member No.: 50.682 |
si ai grija la diametru ca sa etanseze!trebuie sa intre putin fortat pe tevile de la injectoare iar teurile de plastic sa nu aibe fisuri.
-------------------- Astra Caravan 2000, 2,0 DTI 16V
|
|
|
Sep 5 2006, 08:04 PM
Post
#16
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 12-October 05 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 58.198 |
am verificat sa nu fie fisurate avea diametru 3,2 mm..au intrat fortat...ma-m chinuit sa le bag....am curatat si t-urile nu erau fisurate un furtun ce intra intr=-un injector era crapat in mai multe locrui la capat si parca umezit un pic.....numa vreo 2 bucatele erau acoperite cu textil restu erau numa din cauciuc......ce nu inteleg e ca din germania pana in austria a consumat 5-6% si acuma consuma cam 10...si am schimbat doar garnitura de chiuloasa........si filtru de motorina
|
|
|
Sep 5 2006, 08:06 PM
Post
#17
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 138 Joined: 7-July 05 From: Timisoara) Member No.: 50.682 |
si cum ai tras concluzia ca nu e OK?
-------------------- Astra Caravan 2000, 2,0 DTI 16V
|
|
|
Sep 5 2006, 08:08 PM
Post
#18
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 12-October 05 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 58.198 |
am lasat-o nepornita 10 min..si deja a invartit vreo 3 sec pana sa porneasca
|
|
|
Sep 5 2006, 08:09 PM
Post
#19
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 12-October 05 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 58.198 |
asta binenteles dupa vreo 10 minute ce a mers dupa ce am schimbat furtunele..chiar dupa ce le-am schimbat a pornit greu...
|
|
|
Sep 5 2006, 08:10 PM
Post
#20
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 138 Joined: 7-July 05 From: Timisoara) Member No.: 50.682 |
Astra poate porni putin mai greu la cald pentru ca nu functioneaza bujiile incandescente!Ai rabdare pana dimineata si ai sa vezi cum stai.Oricum poti verifica vizual toata instalatia de alimentare si de sub masina.
-------------------- Astra Caravan 2000, 2,0 DTI 16V
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 01:45 PM |