Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme pornire astra 2.0dti
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
Pages: 1, 2
frunza58205
Sal,

Am si eu o problema am luat o astra din 2001 cu motor de 2.0 dti..problema e ca daca o las oprita mai multe ore..porneste f. f greu..de multe ori descarc bateria mai repede decat porneste...impinsa porneste in 1-2 m....si cand porneste scoate un fulm alb...si daca sta oprita mai mult de 15-20 min porneste mai greu....Cineva zicea ca e de la capul hidraulic al pompei..ca scapa inapoi motorina..poate fi asta?..sau poate fii de la bujii??nu vreau sa ma duc in service sa schimbe aia piese de 2000 euro cand se poate face mult mai ieftin, mersi.....si mi se pare ca masina consuma f. mult......
florin55503
problemele ar putea fi multe chiar si electromotorul. fum alb de obicei e de la chiuloasa. cel mai bine un test pt a fi sigur. alfel te apuci si schimi fara numar si s-ar putea sa nu schimbi ce nu trebuie
Radu50689
1. furtunele de preaplin de la injectoare sunt coapte si nu etanseaza(instalatia ia aer si o reamorsezi dand la demaror!)
2. mai intai schimbi furtunasele de la 1 si apoi spui daca s-a rezolvat
3. vezi ca mai e un topic cu pornire grea
frunza58205
chiuloasa a fost rectificata..si schimbata garnitura am adus masina din germania si in asutria.......a fiert apa.....adusa pe trailer dusa la mecanic...chiuloasa fisurata dupa ce am facut 800 de km cu ea...si are numai 100.000 km la bord....nici nu vreau sa ma gandesc ce a facut neamtu ala pe la motor...se vedea ca a fost umblat la motor....
Radu50689
topicul e "Sub 20l in rezervor prinde aer"
frunza58205
se vede pe furtunele alea daca sunt uzate...?
Radu50689
Dupa simptome e clar ca ai problemele care le-am spus!
Nu strica sa verifici vizual toata instalatia de alimentare cu motorina tur-retur din rezervor pana la pompa(si etansare filtru de motorina)
Oricum furtunasele schimba-le fara sa te mai gandesti!
frunza58205
chestia cu 20 l minim in rezervor nu e valabila...aveam 3/4 rezervorul si tot asa pornea
Radu50689
Nu s eprea vede pe ele ca sunt crapate pentru ca au un invelis textil!
orice urma de mazga, mizerie, ulei(motorina) arata ca pe acolo iese motorina si intra aer!
Si eu am avut acelasi simptom ca si tine si am bajbait pana cineva de la un service din Arad nu m-a mai aburit si mile-a schimbat.
Profita de sfat si nu mai umbla aiurea!(oricum nu sunt deloc scumpe si le poti chiar tu schimba!)
frunza58205
am fost azi la un mecanic si cica a verificat debitul la pompa si la pornire e f. mic...si cica tre schimbate pastilele din pompa.....sper sa se rezolve problema cu asta...daca nu ma apuc de verificat la furtune...numa ca m-am uitat si nu vad sa fie umed nici unul
frunza58205
furtunoasele alea se pot schimba usor, unde sunt chiar la injectoare? trebuie demontat numa capacu ala de plastic de deasupra nu, cu ce sunt prinse cu coliere?
frunza58205
aa...si inca o intrebare? de unde pot cumpara furtun de la orice magazin de piese auto? sa cer furtun de retur....la aste e cam la fel diametru?
frunza58205
am schimbat furtunasele...cost 105 mii 1 metru 50, dar din pacate nu s-a rez problema
Radu50689
Prima pornire dupa ce le schumbi e mai grea!vezi maine dimineata.
Verifica si bujiile incandescente.
Radu50689
si ai grija la diametru ca sa etanseze!trebuie sa intre putin fortat pe tevile de la injectoare iar teurile de plastic sa nu aibe fisuri.
frunza58205
am verificat sa nu fie fisurate avea diametru 3,2 mm..au intrat fortat...ma-m chinuit sa le bag....am curatat si t-urile nu erau fisurate un furtun ce intra intr=-un injector era crapat in mai multe locrui la capat si parca umezit un pic.....numa vreo 2 bucatele erau acoperite cu textil restu erau numa din cauciuc......ce nu inteleg e ca din germania pana in austria a consumat 5-6% si acuma consuma cam 10...si am schimbat doar garnitura de chiuloasa........si filtru de motorina
Radu50689
si cum ai tras concluzia ca nu e OK?
frunza58205
am lasat-o nepornita 10 min..si deja a invartit vreo 3 sec pana sa porneasca
frunza58205
asta binenteles dupa vreo 10 minute ce a mers dupa ce am schimbat furtunele..chiar dupa ce le-am schimbat a pornit greu...
Radu50689
Astra poate porni putin mai greu la cald pentru ca nu functioneaza bujiile incandescente!Ai rabdare pana dimineata si ai sa vezi cum stai.Oricum poti verifica vizual toata instalatia de alimentare si de sub masina.
Radu50689
Ai sa poti trage o concluzie abia maine sau in 2-3 zile!la cald e normal sa invarta putin si sa porneasca la sfert la rece pentru ca functioneaza bujiile
Radu50689
Si poti sa faci un drum prin oras sa se aeriseasca bine instalatia de alimentare
laurentiu84246
Salut si eu am avut probleme de pornire , am schimbat furtunile dar pana nu am facut o spalare la service la instalatia de alimentare ca nu mai pornea deloc nu rezolvam nimic . Acum porneste bine , problema era de la motorina bagata caci se depune parafina din motorina in pompa de injectie . am si eu tot motor y 2.0 tdh. dimineata o ia mai bine dar in timpul zilei , cand motorul e cald , o mai ia si din a doua cheie dar ma bucur ca porneste shi asa. :wave:
Radu50689
Pe la furtunasul crapat si umed sigur intra aer!
Astept sa confirmi ca a pornit rezonabil!
Verifica si bujiile incandescente.Eu am avut problema cu furtunele, am rezolvat-o si tot nu a pornit chiar impecabil dar pornea usor totusi!cand am verificat si bujiile am constatat ca aveam 3 arse(si pornea si cu 3 arse la -2;-5 grade)
Radu50689
Mai poti pune din cand in cand solutie pt curatat injectoare.(10 RON la orice PECO)
Scrie ca ajuta la curatarea instalatiei si a injectoarelor.din experienta mea, sigur ajuta.(cel putin psihicul!)
frunza58205
asewara am parcat masina putin in panta cu botu in jos.....a pornit in vreo 3-4 secunde......am mers vreo 3 km..am oprit si peste 10 minute cand am venit....nu a mai pornit...s-a desc bateria atata am dat...sad.gif.....deci cred ca nu era asta problema....oare sa pun mai multa morotina in rezervor?
Andrei59324
Si eu am avut aceeasi pb....aveam un furtun spart p returul de la injectoare.L-am schimbat si porneste bine.
Dar mai am o problema.....cand intra bujiile porneste la sfert.....daca afara sunt 20 gr sau daca dupa c am mers cu ea iarna si o las 4..5 ore(adica temp motorului nu este nici mare nici mica ca sa permita intrarea bujiilor) porneste in 5 sec.Deci la -20 porneste bine la 30 porneste binedar la 18...25gr nu intra bujiile si porneste mai greu.Ce sa fie oare??
Am auzit ca asta e o buba a motorului Y20DTH.Asa e ??
Referitor la c zice Frunza.....este evident ca ai o depresurizare a instalatiei de alimentare cu motorina.....verifica furunasele de pe retur de la injectoare,conductele care intra in filtrul d motorina(astea se mai belesc) si circuitul de la filtru d motorina pana in rezervor.
frunza58205
si depresurizarea asta nu poate fi din pompa de motorina, numai de la furtune se poate?
Radu50689
Masina nu are pompa de motorina!De obicei pompa de injectie trage prin absorbtie motorina si orice neetanseitate a circuitului duce la nefunctionare
frunza58205
am pus ieri o supapa unisens si din cate vad acuma merge bine......porneste ceva mai greu chiar cand e intre rece si cald motoru....
Radu50689
Unde ai gasit supapa unisens, unde ai montat-o(ca si pozitie) si cam cat te-a costat?
Sub masine te-ai uitat la traseele de tur si retur?
frunza58205
prima data aia am facut am dus masina in service au ridicat-o si nu curge nicaieri motorina..nu era fisurat nici un furtun si au zis ca problema e deasa la opelele astra se uzeaza ceva supapa in pompa de injectie care scapa motorina inapoi..si se pune o supapa unisens...eu am pus-o dupa filtrul de motorina..pe conducta de tur....si nu mai lasa motorina inapoi..supapa se gaseste cam in orice magazin de piese costa cam 200 de mii...si 20 de mii furtunu ca tre schimbat ca ala care e e dinala casabil
Andrei59324
Unde si cat te-a costat sa montezi supapa.Daca ma duc la un magazin cum sa cer??Ce fel d supapa??
frunza58205
supapa unisens pentru motorina ii zice
am schimbat-o eu si nu prea am notiuni demecanica..asa ca nu e greu...trebuie un furtun de vreo 40 de cm...montezi supapa unde vrei pe el..o prinzi la capete in coliere....si inlocuuiesti furtunu care iese din filru de motorina(out)...si intra intr-o treava metalica sub furtunu de aer ce intra in turbo..vezi tu unde merge furtunu ca ala ce e pe el original e de plastic casabil si nu il poti strange cu coliere pe supapa...eu prima data am taiat furtunu original si am pus supapa da nu se putea strange si intra aer
Geroge73919
Bun, deci sa inteleg ca daca montezi o astfel de supapa scapi de eventualele dezamorsari ale pompei de injectie , nu de alta dar a mea cand o las in panta cu botul in sus ... , in rest dreapta nu am probleme
frunza58205
da...lasa aerul si motorina numai intr-un sens....
Eugen81290
Un prieten al meu a avut aseeasi problema cu acelasi tip.Se pare ca e meteahna acestui tip.Nu are legatura cu bujiile ele intra in actiune sub 5 grade temperatura exterioara.A schimbat niste o-ringuri pe la injectoare si un furtun de retur .O-ringurile au costa 30-40 RON/buc.Intreaba la Opel Shop pe Iancului ca stiu problema.Cei de la Di-Bas i-au zis sa schimbe pompa :bash:
Radu50689
La unele service-uri mari incearca sa te abureasca sau din necunoastere sau ca sa te rada!
De aceea orice sugestie ajuta si pe altii si e binevenita chiar daca nu intotdeauna e chiar la fix! :wave:
ionut83652
cred ca problema ta e de la injectie desfa conducta de la un injector si pune pe cineva sa dea la automat(scurt) si vezi daca ajunga motorina la injector ,daca debitul e instantaneu si neintrerupt nu e de la pompa daca motorina vine mai greu poate fi de la pompa.Vezi fiecare injector in parte
Radu50689
Motorina nu vine mai usor sau mai greu la injectoare!
ea vine exact atata cata trebuie fiind dozata foarte precis, cantitativ si ca moment de pulverizare, sincronizat cu ordinea de aprindere.
Daca pompa de injectie se dezamorseaza, motorina nu mai vine la injectoare din primul moment in care dai la demaror si astfel pornirea e grea sau imposibila!
Prin urmare nu are ce cauta la injectoare, in afara de furtunele de preaplin care trebuie sa fie pline cu motorina.
Andrei59324
Eu nu inteleg de ce porneste greu. Cand intra bujiile porneste la sfert...deci n-are cum sa se dezamorseze pompa sau sa se duca motorina inapoi in rezervor....iar cand nu intra bujiile porneste dupa 3...4 secunde.....care e remediul???Incerc de 1 an sa-mi dau seama si nu stiu.
vma
mergi la un electrician sa se uite la electromotor. eu zic ca e 80% de la el.
Geroge73919
QUOTE(Andrei59324)
Eu nu inteleg de ce porneste greu. Cand intra bujiile porneste la sfert...deci n-are cum sa se dezamorseze pompa sau sa se duca motorina inapoi in rezervor....iar cand nu intra bujiile porneste dupa 3...4 secunde.....care e remediul???Incerc de 1 an sa-mi dau seama si nu stiu.


Sch furtunele de retur de la injectoare si ai sa vezi ca se schimba treaba cu pornirea , eu am pornire de benzina nu de diesel max 2 sec , inainte ... 5-6 sec
Radu50689
Ai pus si supapa unisens sau ai schimbat doar furtunele de preaplin?
Sunt si eu curios pentru ca destul am fost hulit de cativa indivizi sceptici care nu au vrut sa inteleaga problema cu dezamorsarea pompei de injectie!
Cam cat te-a costat operatia?
Geroge73919
QUOTE(Radu50689)
Ai pus si supapa unisens sau ai schimbat doar furtunele de preaplin?
Sunt si eu curios pentru ca destul am fost hulit de cativa indivizi sceptici care nu au vrut sa inteleaga problema cu dezamorsarea pompei de injectie!
Cam cat te-a costat operatia?


Da si supapa unisens bagata pe iesirea din filtru

Costuri : 200 supapa
100 furtunele de preaplin
100 furtunul de combustibil si 100 4 coliere
300 manopera ca nu stiam ce sa fac, data viitoare ma bag eu
laurentiu84246
QUOTE(Geroge73919)
QUOTE(Radu50689)
Ai pus si supapa unisens sau ai schimbat doar furtunele de preaplin?
Sunt si eu curios pentru ca destul am fost hulit de cativa indivizi sceptici care nu au vrut sa inteleaga problema cu dezamorsarea pompei de injectie!
Cam cat te-a costat operatia?


Da si supapa unisens bagata pe iesirea din filtru

Costuri : 200 supapa
100 furtunele de preaplin
100 furtunul de combustibil si 100 4 coliere
300 manopera ca nu stiam ce sa fac, data viitoare ma bag eu

Si cum e pornirea acum se simte ceva sau acelasi lucru .
Geroge73919
Porneste mai usor , de... acum are motorina care musteste in injectoare , inainte trebuia sa o harai mai mult sa trimita motorina in injectoare .
laurentiu84246
QUOTE(Geroge73919)
Porneste mai usor , de... acum are motorina care musteste in injectoare , inainte trebuia sa o harai mai mult sa trimita motorina in injectoare .

multam de raspuns , am sa pun si eu o supapa de unic sens, de maine ma ocup :wave: nu ca nu ar porni bine , dar sa vad diferenta , cu si fara si itzi dau raspunsul :help:
Geroge73919
QUOTE(laurentiu84246)
QUOTE(Geroge73919)
Porneste mai usor , de... acum are motorina care musteste in injectoare , inainte trebuia sa o harai mai mult sa trimita motorina in injectoare .

multam de raspuns , am sa pun si eu o supapa de unic sens, de maine ma ocup :wave: nu ca nu ar porni bine , dar sa vad diferenta , cu si fara si itzi dau raspunsul :help:


Hmm Cred ca nu m-am facut inteles , am schmbat furtunasele de retur care erau coapte si am pus supapa unisens , schimba si furtunasele de retur daca tot te bagi, ca pe acolo trage aer si iti dezamorseaza pompa

Ps euam facut operatiunea asta pentru ca am patit cateva dezamorsari si daca inainte pornea in 4,5 sec acum porneste mai repede
Andrei59324
Au si eu o pb asemanatoare....cand intra bujiile porneste la sfert...cand nu intra si e motorul rece porneste in 4 secf...deci nu are cum sa se dezamorseze pompa din moment c porneste la sfert cand intra bujiile sau sa fie ceva furtunase sparte...eu cred ca nu se asigura caldura necesara pornirii...ce e de facut??? Sa schimb bujiile.???
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.