BMW - EDL versus LSD ? |
This topic is about BMW - EDL versus LSD ?, the author, G e o r g e, wrote about: daca stiai despre ce vrea sa demonstreze p1 nu mai sareai asa in sus . but whatever ... domnu, dar parca era vorba de subaru (Adica japoneze) vs europ ... To read more just scroll down
BMW - EDL versus LSD ? |
Aug 9 2006, 12:40 PM
Post
#21
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
but whatever ... domnu, dar parca era vorba de subaru (Adica japoneze) vs europence si ale lor EDL uri -------------------- |
|
|
Aug 9 2006, 12:46 PM
Post
#22
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
Si ca sa inflamez topicul de tot, orezarii nu aduc si nu au adus nimic nou sub soare in domeniul asta...Ideile sunt vechi de cand lumea, sa ne amintim numai de Lancia Delta Integrale sau Audi S2 samd...
Am vazut o emisiune in care concura un Evo nou cu un Audi antic, iar Audi i-a stat in fund niponei in toate cele 3 ture ale cursei... Nu e nimic original si nimic atat de exclusivist nici in Impreza nici in Evo...Singurul lor merit este ca au ramas singurele care mai fac asa ceva, se pare ca restul firmelor au devenit neinteresate de acest segment infim de piata... -------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Aug 9 2006, 12:53 PM
Post
#23
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Din pacate ai dreptate... pentru cine sa le faca? Pentru papa-lapte astia de prin Europa? Acum sunt la moda airbagurile, stelele NCAP si radarele automate, nu performantele.
Tot la moda e l ca barbatii sa planga in public, sa fie in contact cu latura lor feminina si sa foloseasca creme antirid Si sa poarte chiloti tanga -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Aug 9 2006, 03:06 PM
Post
#24
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
QUOTE(cosmin45741) Am vazut o emisiune in care concura un Evo nou cu un Audi antic, iar Audi i-a stat in fund niponei in toate cele 3 ture ale cursei...
O cursa nu e facuta din 3 ture. Ce imi spune el mie...AUDI antic - hai nu zau nu erau Audi'ul lui Michelle Mouton ? Evo de 280 de cai si AUDI'ul Grup N de 4-500 de CP nu ? Oricum...a win is a win whether you win by a mile or by a finger length Ai dreptate, europenii sint suficient de frustratzi cu problemele lor ca nu au nevoie de masini awd. Din partea mea, daca as putea, as interzice circulatzia Subaru, Mitsu si alte prostii d'astea turbo AWD prin €uropa. Nu de alta...dar prin vorbele unor oameni ca tine, devine clar ca nu le meritatzi...si asa ca mai bine sa sufere totzi ! Si sa stii ca si BBC Top Gear si Stig nu sint pentru mine o Biblie Auto dupa cum nu sint nici Road n Track si Autosport si motorTrend sau Edmunds. De la a sugera ca EVO bate STI decisiv si de fiecare data pina la realitate...e cale lunga. Ia zi, cind ai sters de praf un STI sau un EVO ultima data ? -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Aug 9 2006, 04:01 PM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
|
|
|
Aug 9 2006, 04:05 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
QUOTE(G e o r g e) excelent , pai nu de alta dar audi ul tau are EDL...
si clar un simulacru de diferential , pardon nici macar , un soft care franeaza este preferabil unui diferential mecanic ?!?!? nu ?!?!?! domnu, EDL NU ESTE DIFERENTIAL ... Ma intreb de ce te bagi in discutie? Doar pentru a scrie asta? Audi are pe fiecare axa: 1 diferential deschis + EDL A ta are 1 diferential deschis Oricum ai privi 1 + ceva > 1 Ceea ce ai scris mai demult dovedeste ca nu ai habar despre ceea ce vorbesti: QUOTE X drive de la bmw este destul de bun dar nu la fel de bun ca AWD ul de la subaru . iar quoattro este o caca maca . frectie la picior de lemn . daca o roata ramane cu aderenta 0 cuplul transferat celorlalte roti este x * 0 adica ZERO greeeeeat .
Nu cred sa existe o astfel de masina... poate doar in visele tale. Daca inlocuiesti anumite parti din aceast mesaj (deh... memoria iti joaca feste, cred ca ceea ce ai citit tu a fost ceva de genul: QUOTE audi a fost prima masina din lume (AWD) care a asigurat tractiunea vehiculului cu doar o singura roata aderenta
Ulterior i-au urmat ceilalti pruducatori premium germani, precum majoritatea celorlalti producatori. Subaru inca nu... doar sa fiti voi multumit c-o luati mai ieftin QUOTE si ca sa continuam : da , legacyul meu are dif deschise . da , este superior quattroului . ahhhh ... sa zic si de xdrive ? hmmm ... da este superior si xdriveului cu EDL . si oricarui sistem cu EDL . prefer intotdeauna un sistem mecanic unuia electronic .
iar saracia mea de subaru awd cu dif deschise va face de rusine oricand o masina 2wd cu edl fie pe ploaie , fie pe zapada, fie pe serpentine , fie pe ce vreti voi . si acum se va trezi careva sa zica , uite-l si pe tampitul asta , cum ma , si pe uscat nu . ba si pe uscat in functie de mai multi factori . GEORGE TREZESTE-TE! Audi, BMW etc nu au nimic in minus fata de Legacy-ul tau. AL TAU ARE IN MINUS EDL-UL. TOATE MASINILE DIN LUME AU DIFERENTIALE. SI FOSTA TA DACIE AVEA DIFERENTIAL PE FATA. "Tu ai citit acum ca EDL-ul nu este diferential si ce ai zis: in loc de un surogat de diferential, mai bine un diferential mecanic deschis". Tu compari un sistem AWD cu unul 2WD? QUOTE asa si ? clar o masina cu EDL este peste una cu diferentiala LSD sau cu vascocuplaj . pai domnu' sa inteleg ca pe tine masina te conduce , nu tu pe ea ?
marturisesc ca-mi scapa ideea. Daca diferentialele sunt asistate electronic inseamna ca ma conduce masina, daca sunt pur mecanice insemna "placerea de a conduce". QUOTE Sunt o gramada ca tine, nu asta e important, dar totusi concluzia ta face toti banii... mai ales ca vine din partea cuiva atat de bine informat:
QUOTE o gramada de ce ? hai ca poti spune , nu ma doare mana sa-ti dau avertisment dupa ce o zici , serios !
Pentru ce sa-mi dai avertisment? Pentru ca indraznesc sa te contrazic? Sunt o gramada de tipi ca tine, care isi cumpara o masina fara sa cunoasca prea multe detalii despre masina in cauza. Prin faptul ca ti-ai luat o masina AWD fara sa stii absolut nimic despre sistemul lor de tractiune, dovedesti acest lucru. De foarte multe ori te-am urmarit cum ii acuzai, in general, pe romani ca isi cumpara masini germane doar datorita "traditiei". Partial sunt de acord cu tine. Insa, iata ca si tu ti-ai luat o masina cam pe aceleasi considerente QUOTE cad ca tie iti plac dizalarele ... de ce ? ca eu am cateva idei preconcepute si vroiam sa ma asigur daca am dreptate sau nu .
Crezi gresit. Masinile diesel au si alte avantaje fata de benzinare, in afara consumului mai scazut, dar eu mi-am ales masina doar pentru consum. Mi-am ales diesel deoarece merg mai mult de 50k Km/an -------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Aug 9 2006, 04:24 PM
Post
#27
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
QUOTE(air_wolf) edl nu este sub nici o forma 4wd .
"edl" este o denumire adoptata de VAG, 4wd este cu totul altceva, nu au absolut nici o legatura intre ele. Esti f. confuz, ce vrei sa spui? Ceva de genul "edl nu poate fi folosit pe masini 4wd?". GRESIT. Iti dau un exemplu. Arunca o privire la unul dintre cele mai "puternice" offroadere, ever. Landrover Defender. Uita-te cum functioneaza electronic traction control. Este un film f. expresiv Un adevarat maestru al off roaderelor, cum este Defender, foloseste traction control Uita-te si la Hummer 1 si vezi ce foloseste. Electronica a dus omul pe Luna, ce te face sa crezi ca nu se poate aplica la diferentiale? Sau esti un mare fac care isi inchipuie ca prin diferentialul cu vascocuplaj de la Subaru, omenirea a ajuns la plafonare? QUOTE(air_wolf) EVO VIII are LSD pe fata. pe spate are asta Active Yaw Control de la IV si SAYC de la VIII. oricum, pentru stiinta unora, versiunile adevarate de curse au si pe spate tot LSD.
QUOTE(air_wolf) MR-ul, ai dreptate. nu zic ca electronica nu e buna, ba din contra, salveaza vieti cu gramada. dar daca vrei sa conduci cu adevarat (desi nu mai ai unde) iti prepari masina ca pentru curse. si acolo nu prea ai electronica prin trenul de rulare si transmisie.
Observ la tine aceeasi superficialitate... Probabil ca esti un mare pasionat al curselor. Ei bine eu nu sunt... dar nu ma impiedica sa stiu. In WRC, Le Mans, F1 etc este lectronica cat incape... N-ar fi rau sa incerci sa te folosesti de google inainte de a scoate astfel de afirmatii.. In 1999, datorita influentei lui Subaru, FIA a modificat regulamentul: incepand din 2000, toate masinile din WRC trebuiau dotate cu 3 diferentiale active de tip ambreiaj. (similare haldex-ului, xdrive-ului, PST-ului etc). Din pacate pentru ei (Subaru), treaba a iesit foarte prost. De atunci n-au mai castigat nimic, totul a revent francezilor. Incepand din 2006, FIA a revenit asupra regulamentului si a spus ca o masina trebuie sa aiba maxim 1 diferential activ (cel central), iar celelalte trebuie sa fie mecanice neasistate. Motivul oficial anuntat: reducerea costurilor. „Traction control” este interzis in WRC datorita aportului dat pilotului, din acelasi motiv va fi interzis si in F1 din anul 2008. TC din F1 este este f. eficient si, din acest motiv, abilitatile pilotului trec pe locul 2. (in ceea ce priveste tractiunea, evident). Toti constructorii implementeaza asistarea electronica a transmisiei, desi FIA interzice acest lucru (dar nu cu foarte multa hotarare). Cum reusesc? controllerul transmisiei este integrat in ECU. Din acest motiv, din 2008 ECU va fi unic (la fel ca si pneurile) Pentru a nu intelege alte aiureli: TC in F1 este implementat prin modificarea avansului (retard) si/sau prin reducerea combustibilului injectat. F1 are pe spate LSD-uri de tip "multi plate clutch". Adica "haldex-uri" cum le numiti voi -------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Aug 9 2006, 04:25 PM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
QUOTE(G e o r g e) propun atunci atentiei P1 by prodrive based on a subaru impreza WRX STI .
prodrive este un renumit constructor britanic. majoritatea participantilor din WRC apeleaza la el, de la Subaru la Skoda Revenind la discutia asta stupida: Nimeni nu contesta faptul ca LSD-ul de pe M-uri (Variable M differential lock) este mai avansat decat EDL-ul de pe versiunile mai ieftine. Dar aveti idee ce fel de diferential este? ESTE CU VASCOCUPLAJ? Sau ce off roader are vascocuplu? fanatic & co faceti o mare ciorba: amestecati toate diferentialele. La AWD, majoritatea diferentialelor sunt LSD-uri (noroc ca nu se vand multe Legacy-uri in Europa, ca ar inclina invers balanta cu diferentialele lor deschise ). Asa ca LSD vs EDL este stupida si irelevanta. Eventual LSD cu vascocuplaj vs. EDL f1anatic: nu am facut "spume la gura" cand mi-ai spus ca van-ul tau avea un soi de EDL si era extrem de prost. Pur si simplu am ignorat argumentul deoarece mi s-a parut pueril sa judeci EDL-ul de pe Audi doar pentru ca ai avut tu o pocnitoare de van. Dupa rationamentul tau inseamna ca masinile din F1 sunt proaste, ca ai avut tu un van cu TC prost. QUOTE(air_wolf) e electronizata, dar chestia aia e STATE-OF-THE-ART in materie de diferentiale electro-hidraulice. orice masina de putere similara, cu EDL nu-i ajunge nici la degetul mic de la picior unui evo echipat cu asa ceva. singurul dezavantaj in curse este greutatea si rezistenta la solicitari. Pe ce te bazezi cand spui asta? Pe intuitie cred...
Noul Audi S3 este mai greu decat EVO, are quattro + EDL-uri, are 265 CP - identic cu EVO si face suta cu 0,4 s mai repede. Regele neincoronat la acest capitol este STI-ul. Repet, pe ce te bazezi cand spui asta? Iata un citat de pe situl mitsubishi: QUOTE OFF ROAD
Aveti dreptate, electronica nu poate fi implementata pe un off roader, asa cum George, fanatic sau air_wolf ne-au air_wolfargumentat". De asemenea, faptul ca folosesc traction control pe axe trebuie sa fie o greseala sau poate asa ii atrag pe nemtii nestiutori.
here are four different 4WD transmissions used in Mitsubishi's quartet of 4x4 vehicles, ranging from the simple Permanent 4WD system used in the entry-model Shogun Pinins, the 1.8 MPIs, to the sophisticated electronic SS4-II hardware in the Shogun (Pajero). They're a key element in the excellent off-roading ability of Mitsubishi 4x4s Bravo baieti! -------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Aug 9 2006, 07:46 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
QUOTE(Valentin50014) QUOTE(air_wolf) edl nu este sub nici o forma 4wd .
"edl" este o denumire adoptata de VAG, 4wd este cu totul altceva, nu au absolut nici o legatura intre ele. Esti f. confuz, ce vrei sa spui? Ceva de genul "edl nu poate fi folosit pe masini 4wd?". GRESIT. Iti dau un exemplu. Arunca o privire la unul dintre cele mai "puternice" offroadere, ever. Landrover Defender. Uita-te cum functioneaza electronic traction control. Este un film f. expresiv Un adevarat maestru al off roaderelor, cum este Defender, foloseste traction control Uita-te si la Hummer 1 si vezi ce foloseste. eu nu sint deloc confuz, spun doar ca una e sa controlezi tractiunea si alta e sa ai tractiune integrala. nu ti-ai ales bine masinile. defenderul e capabil doar dupa modificari. stock vine fara blocante sau autoblocante am vazut defender troliat 45 de minute unde alte masini CU LSD sau fara au trecut fara probleme. QUOTE(Valentin50014) Electronica a dus omul pe Luna, ce te face sa crezi ca nu se poate aplica la diferentiale? Sau esti un mare fac care isi inchipuie ca prin diferentialul cu vascocuplaj de la Subaru, omenirea a ajuns la plafonare?
nu sint deloc fan subaru. ba chiar deloc. iar despre S3 vs EVO vreu sa le vad in cursa, nu la liniuta - care nu demonstreaza nimic, dar absolut nimic. cu EVO VI am mers, stiu ce poate masina aia asa cum e ea. si imi dau seama ce pot versiunile mai noi. QUOTE(Valentin50014) Aveti dreptate, electronica nu poate fi implementata pe un off roader, asa cum George, fanatic sau air_wolf ne-au air_wolfargumentat". De asemenea, faptul ca folosesc traction control pe axe trebuie sa fie o greseala sau poate asa ii atrag pe nemtii nestiutori.
Bravo baieti! coane, ai o problema. nu spun ca electronica la off-road nu e buna. din contra, ii salveaza pe aia care au jeep si il conduc ca pe lamborghini. dar in conditii de off-road (padure, stinca, mlastina) e limitata. sint situatii in care iti trebuie puntea blocata complet. dar cum nu esti fan al curselor si probabil nici al off-road-ului n-ai de unde sa stii. |
|
|
Aug 9 2006, 07:56 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
Nu mai insist asupra pasajelor anteriore...
QUOTE(air_wolf) sint situatii in care iti trebuie puntea blocata complet. dar cum nu esti fan al curselor si probabil nici al off-road-ului n-ai de unde sa stii.
Asa, "coane", si? De ce electronica nu poate bloca complet puntea? Pt. ca se plimba electronii in voie prin fire? Dar la WRC, F1, STI, Evo, Porsche, Touareg, Haldex, Toyota, Jeep, Space Shuttle cum e? -------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Aug 9 2006, 08:01 PM
Post
#31
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
QUOTE(Valentin50014) Nu mai insist asupra pasajelor anteriore...
QUOTE(air_wolf) sint situatii in care iti trebuie puntea blocata complet. dar cum nu esti fan al curselor si probabil nici al off-road-ului n-ai de unde sa stii. Asa, "coane", si? De ce electronica nu poate bloca complet puntea? Pt. ca se plimba electronii in voie prin fire? Dar la WRC, F1, STI, Evo, Porsche, Touareg, Haldex, Toyota, Jeep, Space Shuttle cum e? pai nu stiu, ia zi-mi tu cum e? ia vezi tu, cit % blocheaza un lsd? despre blocante ai zis chiar tu: 100%. stii destul de multe, ar trebui sa vezi efectiv la lucru sistemele astea nu in filme ci pe viu. :cheers: |
|
|
Aug 9 2006, 08:09 PM
Post
#32
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
Bag de seama ca esti in cautarea unui mod de a-ti petrece seara. Iti recomand meciul de fotbal.
Toate diferentialele sau pseudo-diferentialele enumerate de mine mai sus, au posibilitatea de a se bloca 100%. Altceva le face diferite de cele "blocabile". P.S. Si tu mergi la peste destul de des? Stiu pe cineva care iti poate recomanda o masina excelenta. HAI STEAUA! -------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Aug 9 2006, 09:34 PM
Post
#33
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
HAI STEAUA!
nu, nu la peste. pe coclauri. am masina, un LC din 85, 4.0 pe carburatie. |
|
|
Aug 10 2006, 03:48 PM
Post
#34
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 17-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.682 |
lsd-ul blocheaza chimic in proportie destul de mare creierul. e mai sanatos sistemul bong. si totusi, cel mai bine tot cu: . ce va tot intepati fratilor atat cu diferentialele astea? nici mecanicii de la firme diferite nu se cearta atat cand se intalnesc la una mica
-------------------- corolla 1.6vvti
corsa c 1.0 |
|
|
Aug 10 2006, 09:18 PM
Post
#35
|
|
pilot Group: Membri Posts: 305 Joined: 26-January 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 66.483 |
nu stiu ce va tot certati care 4x4 e mai bun zau???probabil e o diferenta f. mica
si apoi imi pare rau pt fanii bmw...cand audi subaru mitsubishi si lancia faceau 4x4 ei faceau ursuletul cu o banala tractiunea spate(daca mamele voastre va dau cele mai bune oua,cel mai bun lapte cea mai buna faina,cea mai buna drojdie voi stiti sa faceti cozonac??????nu.de ce?ca n aveti experienta in asa ceva) am vazut de curand pe circuit un audi 80 quatro de vreo 20 ani cu un evo8(top gear)primul viraj audi in fata,dupa 3-4viraje evo s a apropiat si a depasit,dar dupa vreo 3 tururi diferenta a fost de vreo 3 sec nu i mica diferentza????20 de ani de evolutie? pe aceeasi caroserie,cu acelasi motor daca puneti cea mai tare tractiune 4x4 de la audi,si dupa aia cea mai tare de la subaru si dupa aia cea mai tare de la bmw si apoi de la evo..ce diferenta o sa fie???...infima,insesizabila pt muritori de rand ca noi,probabil usor sesizabila pt un pilot adevarat -------------------- dacia 1300 si altele
|
|
|
Aug 10 2006, 10:14 PM
Post
#36
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
QUOTE(radu66490) nu stiu ce va tot certati care 4x4 e mai bun zau???probabil e o diferenta f. mica
si apoi imi pare rau pt fanii bmw...cand audi subaru mitsubishi si lancia faceau 4x4 ei faceau ursuletul cu o banala tractiunea spate am vazut de curand pe circuit un audi 80 quatro de vreo 20 ani cu un evo8(top gear)primul viraj audi in fata,dupa 3-4viraje evo s a apropiat si a depasit,dar dupa vreo 3 tururi diferenta a fost de vreo 3 sec nu i mica diferentza????20 de ani de evolutie? http://www.metacafe.com/watch/110652/top_gear/ http://videos.streetfire.net/category/Audi...af298a72df7.htm Stai ca l-am vazut si eu. Aia nu a fost cursa...ca s-au jucat si Stig a trisat la o curba ! Uita-te insa cum trece Evo de Audi in linie dreapta si ai raspunsul. Uita-te si la videoclipul alalalt. Evo distruge STi si S4 ! Acum...with all due respect...ala a fost STi-ul Euro-Japonez cu motorul de 2 kile. As vrea sa il vad pe cel America cu 2.5 L - chiar daca este aceeasi putere nominala...o masina cu motor mai mare se va comporta diferit ! -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Aug 10 2006, 11:03 PM
Post
#37
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
QUOTE(f1anatic) As vrea sa il vad pe cel America cu 2.5 L - chiar daca este aceeasi putere nominala...o masina cu motor mai mare se va comporta diferit !
A naibii bulangii...nu stiu cum naiba dar tot timpul cand si-o ia categoric Sssbaru in nas exista un "daca"... Cat de oarba poate sa fie lumea asta!!! -------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Aug 10 2006, 11:22 PM
Post
#38
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
QUOTE(cosmin45741) A naibii bulangii...Cat de oarba poate sa fie lumea asta!!!
Cultus Germanicus FTL ! Bine ca ai tu ochii cit cepele ! Si cind vei plinge nu va fi de la ceapa ! -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Aug 11 2006, 04:56 AM
Post
#39
|
|
specialist Group: Membri Posts: 587 Joined: 18-January 06 Member No.: 65.706 |
radu 66490 a scris:
QUOTE nu stiu ce va tot certati care 4x4 e mai bun zau???probabil e o diferenta f. mica
si apoi imi pare rau pt fanii bmw...cand audi subaru mitsubishi si lancia faceau 4x4 ei faceau ursuletul cu o banala tractiunea spate(daca mamele voastre va dau cele mai bune oua,cel mai bun lapte cea mai buna faina,cea mai buna drojdie voi stiti sa faceti cozonac??????nu.de ce?ca n aveti experienta in asa ceva) ia, uite, na un mic exemplu: 1937 BMW 325. Fulltime 4WD, 3 differentials, three differential locks, for wheel steering, independent suspension on all four wheels, I-6 with 50HP @ 4000 rpm.
Attached File(s)
|
|
|
Aug 11 2006, 04:58 AM
Post
#40
|
|
specialist Group: Membri Posts: 587 Joined: 18-January 06 Member No.: 65.706 |
The vehicle is very similar to the Mercedes G5 - not by accident. The German army had ordered all car manufacturers in 1933 to design a "Einheits-Pkw mir Allradantrieb" , a Uniform Passenger Car with 4WD. All manufacturers had to follow identical blueprints and technical layout.
Attached File(s)
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 08:40 AM |