IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

suta in 1.67sec

This topic is about suta in 1.67sec, the author, air_wolf, wrote about: http://www.antena1.ro/auto/a/auto_barabus.htm /blink.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":blink:" border="0" alt="blink.gif" /> /blink.gif" styl ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> suta in 1.67sec
air_wolf
post Aug 2 2006, 08:42 PM
Post #1


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



http://www.antena1.ro/auto/a/auto_barabus.htm

blink.gif blink.gif blink.gif n-am ce comenta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Aug 2 2006, 10:47 PM
Post #2


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Pai eu am. NU CRED. Aceste date sint vehiculate de producator, uneori referindu-se ca o masina ce atinge suta sub 2 secunde...uneori 1.67. ACESTE PERFORMANTE NU AU FOST VERIFICATE INDEPENDENT

http://www.leftlanenews.com/2006/07/21/bar...ds-fastest-car/

QUOTE
The car is to be made in Italy and the power plant is built in the United Kingdom

http://www.barabus.info/tkr.asp

Masina nici nu a fost construita inca. Vorbim de vreun prototip; nu de varianta finala. Si apoi...este inca un excercitiu in futilitate si vanitate. Pentru ce ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Aug 3 2006, 08:00 AM
Post #3


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



E cam ca la Veyron. Pe foaie le-a iesit ca o sa ajunga pe la 400kmph(parca asa era biggrin.gif ) dar cand au ansamblat masina si au scos-o pe circuit s-au trezit ca n-au frane, racire si fiabilitate in general :angel:


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eduard RO
post Aug 3 2006, 04:50 PM
Post #4


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 371
Joined: 26-September 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 56.794



Oricum o sa fie un concurent serios pentru Logan. laugh.gif Acuma serios normal ca mai e cale lunga pana la productie de serie dar performantele dupa mine pot fi atinse.Cine stie ce materiale o sa foloseasca ca sa cantareasca super putin.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Aug 3 2006, 05:34 PM
Post #5


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(Eduard RO)
.Cine stie ce materiale o sa foloseasca ca sa cantareasca super putin.


Da man, da' ca sa poata fi condusa pe strada va trebui sa treaca de niste crash-tests...si nu prea vad nimic sa cintareasca putzin si sa fie aprobata pentru strada.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eduard RO
post Aug 3 2006, 05:48 PM
Post #6


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 371
Joined: 26-September 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 56.794



Din cate stiu fibra de carbon se descurca super bine in caz de accident absorbind socul foarte bine asa ca problema asta ar fi rezolvata.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Aug 3 2006, 06:13 PM
Post #7


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(Eduard RO)
Din cate stiu fibra de carbon se descurca super bine in caz de accident absorbind socul foarte bine asa ca problema asta ar fi rezolvata.


Fibra de carbon se descurca bine...n sensul ca este rezistenta la impact intr-o anumita directzie. In functzie de cum sint aranjate fibrele. Nu este uniform rezistenta la stres din orice unghi/directzie. Si apoi...treaba cu fibra de carbon este ca o folosesti la "coaja" exterioara la masini...dar ca structura de rezistentza...tot e nevoie de dur-aluminiu sau otzel. Si masinile de F1 are tubul din aluminiu/otzel...nu e toata numai carbon fibre.

Daca te uitzi la mesajul meu intitulat sigurantza la Subaru, vei vedea ca Legacy - votata drept unua dintre cele mai sigure masini de pe piatza - are o structura formata din 7 straturi de tabla inclusiv insertzii cu bara de otzel groasa de 1.5 inch adica cam 4 cm !!! Ah...si Legacy GT are capota/portbagajul de aluminiu ! Dupa cum vezi...pe de o parte incearca sa salveze la greutate cu capota de aluminiu...pe de alta e nevoie de "safety cage" cu otzel de 4 cm.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eduard RO
post Aug 3 2006, 06:19 PM
Post #8


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 371
Joined: 26-September 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 56.794



Am spus ca absoarbe socul bine adica forta, pentru e usor sa faci ceva rezistent insa partea cez mai grea e absorbtia socului.
Cum de so nimerit ca exemplul tau sa fie subaru? biggrin.gif Uite dau si eu un exemplu smartul are cusca de protectie super rezistenta insa degeaba pentru a tot ai muri.Absorbtia socului e mult mai importanta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Aug 3 2006, 08:36 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



aliaj de titan cu fibra de carbon. oricum, la peste 280kph nu cred ca mai conteaza ce te protejeaza, poate sa fie si foaie de ceapa ca tot crapi daca n-ai noroc cu carul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
r4mp
post Aug 3 2006, 10:37 PM
Post #10


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 363
Joined: 20-July 05
From: Bucuresti
Member No.: 51.711



absorbtie sau nu, la 300 .... 350 sau hai un 400 km/h, cand te opresti intr`un zid / copac / stalp sau orice alt " inamic ", corpul nu prea rezista.. poate doar cu vreo 2 centuri de siguranta de 20 cm fiecare , ca sa nu iti zdrobeasca pieptul... si eventual capul sa fie complet imobilizat ca sa nu iti rupi gatul! cat despre performanta de 0-100km/h sub 2 secunde la o masina de strada ... pana nu vad nu cred blink.gif puterea ca puterea... dar cum ramane cu , contactul cu asfaltul si schimbarea treptelor?


--------------------
ex stilo 1.8
actual punto sporting 2003
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Aug 4 2006, 04:03 PM
Post #11


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
puterea ca puterea... dar cum ramane cu , contactul cu asfaltul si schimbarea treptelor?

Niste supozitii:
1. Nu trebuie schimbata treapta pana la 100 km/h
2. Se masoara timpul dupa ce masina a plecat de pe loc (nu din momentul in care au inceput sa patineze rotile)


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
r4mp
post Aug 5 2006, 12:10 AM
Post #12


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 363
Joined: 20-July 05
From: Bucuresti
Member No.: 51.711



m`am gandit si la asta .... dar oare este eficienta o singura treapta pana la 100km/h? si totusi... tie cum ti se pare ca pleci mai bine de pe loc ? cand stai cu frana de picior / frana de mana pornita si rupi asfaltu in 2? sau cu o pornire cu un patinaj controlat? si cum aproape toata ziua stau cu internetul in bratze.. crede`ma ca am vazut cateva porniri .. ca din pusca biggrin.gif

spre exemplu : http://www.youtube.com/watch?v=4M0dhmVADg0

se observa foarte clar schimbarea treptei.. si totusi dureaza ceva ( btw i just love that sound :heart:

si mai aveam si cu un audi s2 ... care bate aceasta supra ... timp : 8.4


--------------------
ex stilo 1.8
actual punto sporting 2003
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eduard RO
post Aug 5 2006, 06:28 PM
Post #13


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 371
Joined: 26-September 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 56.794



QUOTE
m`am gandit si la asta .... dar oare este eficienta o singura treapta pana la 100km/h?

La lamborghini murcielago se schimba la 120 km/k a II-a asa ca nu vad care e problema.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Otto73
post Aug 5 2006, 09:28 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.060
Joined: 28-June 05
From: vecin cu Obama
Member No.: 49.917



QUOTE(Eduard RO)
La lamborghini murcielago se schimba la 120 km/k a II-a asa ca nu vad care e problema.

La murcielago la 100km/h(62mile/h) la o turatie de 7500rot/min se schimba in a doua treapta.
http://lamborghinicars.tripod.com/murcielago.html


--------------------
The world contains a lot of awfully fast drivers.
And a few good ones, too.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th May 2024 - 06:15 AM