suta in 1.67sec |
This topic is about suta in 1.67sec, the author, air_wolf, wrote about: http://www.antena1.ro/auto/a/auto_barabus.htm /blink.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":blink:" border="0" alt="blink.gif" /> /blink.gif" styl ... To read more just scroll down
suta in 1.67sec |
Aug 2 2006, 08:42 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
|
|
|
Aug 2 2006, 10:47 PM
Post
#2
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Pai eu am. NU CRED. Aceste date sint vehiculate de producator, uneori referindu-se ca o masina ce atinge suta sub 2 secunde...uneori 1.67. ACESTE PERFORMANTE NU AU FOST VERIFICATE INDEPENDENT
http://www.leftlanenews.com/2006/07/21/bar...ds-fastest-car/ QUOTE The car is to be made in Italy and the power plant is built in the United Kingdom
http://www.barabus.info/tkr.asp Masina nici nu a fost construita inca. Vorbim de vreun prototip; nu de varianta finala. Si apoi...este inca un excercitiu in futilitate si vanitate. Pentru ce ? -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Aug 3 2006, 08:00 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
E cam ca la Veyron. Pe foaie le-a iesit ca o sa ajunga pe la 400kmph(parca asa era ) dar cand au ansamblat masina si au scos-o pe circuit s-au trezit ca n-au frane, racire si fiabilitate in general :angel:
-------------------- |
|
|
Aug 3 2006, 04:50 PM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 371 Joined: 26-September 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 56.794 |
|
|
|
Aug 3 2006, 05:34 PM
Post
#5
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
QUOTE(Eduard RO) .Cine stie ce materiale o sa foloseasca ca sa cantareasca super putin.
Da man, da' ca sa poata fi condusa pe strada va trebui sa treaca de niste crash-tests...si nu prea vad nimic sa cintareasca putzin si sa fie aprobata pentru strada. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Aug 3 2006, 05:48 PM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 371 Joined: 26-September 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 56.794 |
Din cate stiu fibra de carbon se descurca super bine in caz de accident absorbind socul foarte bine asa ca problema asta ar fi rezolvata.
|
|
|
Aug 3 2006, 06:13 PM
Post
#7
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
QUOTE(Eduard RO) Din cate stiu fibra de carbon se descurca super bine in caz de accident absorbind socul foarte bine asa ca problema asta ar fi rezolvata.
Fibra de carbon se descurca bine...n sensul ca este rezistenta la impact intr-o anumita directzie. In functzie de cum sint aranjate fibrele. Nu este uniform rezistenta la stres din orice unghi/directzie. Si apoi...treaba cu fibra de carbon este ca o folosesti la "coaja" exterioara la masini...dar ca structura de rezistentza...tot e nevoie de dur-aluminiu sau otzel. Si masinile de F1 are tubul din aluminiu/otzel...nu e toata numai carbon fibre. Daca te uitzi la mesajul meu intitulat sigurantza la Subaru, vei vedea ca Legacy - votata drept unua dintre cele mai sigure masini de pe piatza - are o structura formata din 7 straturi de tabla inclusiv insertzii cu bara de otzel groasa de 1.5 inch adica cam 4 cm !!! Ah...si Legacy GT are capota/portbagajul de aluminiu ! Dupa cum vezi...pe de o parte incearca sa salveze la greutate cu capota de aluminiu...pe de alta e nevoie de "safety cage" cu otzel de 4 cm. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Aug 3 2006, 06:19 PM
Post
#8
|
|
pilot Group: Membri Posts: 371 Joined: 26-September 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 56.794 |
Am spus ca absoarbe socul bine adica forta, pentru e usor sa faci ceva rezistent insa partea cez mai grea e absorbtia socului.
Cum de so nimerit ca exemplul tau sa fie subaru? Uite dau si eu un exemplu smartul are cusca de protectie super rezistenta insa degeaba pentru a tot ai muri.Absorbtia socului e mult mai importanta. |
|
|
Aug 3 2006, 08:36 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
aliaj de titan cu fibra de carbon. oricum, la peste 280kph nu cred ca mai conteaza ce te protejeaza, poate sa fie si foaie de ceapa ca tot crapi daca n-ai noroc cu carul.
|
|
|
Aug 3 2006, 10:37 PM
Post
#10
|
|
pilot Group: Membri Posts: 363 Joined: 20-July 05 From: Bucuresti Member No.: 51.711 |
absorbtie sau nu, la 300 .... 350 sau hai un 400 km/h, cand te opresti intr`un zid / copac / stalp sau orice alt " inamic ", corpul nu prea rezista.. poate doar cu vreo 2 centuri de siguranta de 20 cm fiecare , ca sa nu iti zdrobeasca pieptul... si eventual capul sa fie complet imobilizat ca sa nu iti rupi gatul! cat despre performanta de 0-100km/h sub 2 secunde la o masina de strada ... pana nu vad nu cred puterea ca puterea... dar cum ramane cu , contactul cu asfaltul si schimbarea treptelor?
-------------------- ex stilo 1.8
actual punto sporting 2003 |
|
|
Aug 4 2006, 04:03 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE puterea ca puterea... dar cum ramane cu , contactul cu asfaltul si schimbarea treptelor?
Niste supozitii: 1. Nu trebuie schimbata treapta pana la 100 km/h 2. Se masoara timpul dupa ce masina a plecat de pe loc (nu din momentul in care au inceput sa patineze rotile) -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Aug 5 2006, 12:10 AM
Post
#12
|
|
pilot Group: Membri Posts: 363 Joined: 20-July 05 From: Bucuresti Member No.: 51.711 |
m`am gandit si la asta .... dar oare este eficienta o singura treapta pana la 100km/h? si totusi... tie cum ti se pare ca pleci mai bine de pe loc ? cand stai cu frana de picior / frana de mana pornita si rupi asfaltu in 2? sau cu o pornire cu un patinaj controlat? si cum aproape toata ziua stau cu internetul in bratze.. crede`ma ca am vazut cateva porniri .. ca din pusca
spre exemplu : http://www.youtube.com/watch?v=4M0dhmVADg0 se observa foarte clar schimbarea treptei.. si totusi dureaza ceva ( btw i just love that sound :heart: si mai aveam si cu un audi s2 ... care bate aceasta supra ... timp : 8.4 -------------------- ex stilo 1.8
actual punto sporting 2003 |
|
|
Aug 5 2006, 06:28 PM
Post
#13
|
|
pilot Group: Membri Posts: 371 Joined: 26-September 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 56.794 |
QUOTE m`am gandit si la asta .... dar oare este eficienta o singura treapta pana la 100km/h?
La lamborghini murcielago se schimba la 120 km/k a II-a asa ca nu vad care e problema. |
|
|
Aug 5 2006, 09:28 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.060 Joined: 28-June 05 From: vecin cu Obama Member No.: 49.917 |
QUOTE(Eduard RO) La lamborghini murcielago se schimba la 120 km/k a II-a asa ca nu vad care e problema.
La murcielago la 100km/h(62mile/h) la o turatie de 7500rot/min se schimba in a doua treapta. http://lamborghinicars.tripod.com/murcielago.html -------------------- The world contains a lot of awfully fast drivers.
And a few good ones, too. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 06:15 AM |