Help - Search - Members - Calendar
Full Version: suta in 1.67sec
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
air_wolf
http://www.antena1.ro/auto/a/auto_barabus.htm

blink.gif blink.gif blink.gif n-am ce comenta.
f1anatic
Pai eu am. NU CRED. Aceste date sint vehiculate de producator, uneori referindu-se ca o masina ce atinge suta sub 2 secunde...uneori 1.67. ACESTE PERFORMANTE NU AU FOST VERIFICATE INDEPENDENT

http://www.leftlanenews.com/2006/07/21/bar...ds-fastest-car/

QUOTE
The car is to be made in Italy and the power plant is built in the United Kingdom

http://www.barabus.info/tkr.asp

Masina nici nu a fost construita inca. Vorbim de vreun prototip; nu de varianta finala. Si apoi...este inca un excercitiu in futilitate si vanitate. Pentru ce ?
mike.omega
E cam ca la Veyron. Pe foaie le-a iesit ca o sa ajunga pe la 400kmph(parca asa era biggrin.gif ) dar cand au ansamblat masina si au scos-o pe circuit s-au trezit ca n-au frane, racire si fiabilitate in general :angel:
Eduard RO
Oricum o sa fie un concurent serios pentru Logan. laugh.gif Acuma serios normal ca mai e cale lunga pana la productie de serie dar performantele dupa mine pot fi atinse.Cine stie ce materiale o sa foloseasca ca sa cantareasca super putin.
f1anatic
QUOTE(Eduard RO)
.Cine stie ce materiale o sa foloseasca ca sa cantareasca super putin.


Da man, da' ca sa poata fi condusa pe strada va trebui sa treaca de niste crash-tests...si nu prea vad nimic sa cintareasca putzin si sa fie aprobata pentru strada.
Eduard RO
Din cate stiu fibra de carbon se descurca super bine in caz de accident absorbind socul foarte bine asa ca problema asta ar fi rezolvata.
f1anatic
QUOTE(Eduard RO)
Din cate stiu fibra de carbon se descurca super bine in caz de accident absorbind socul foarte bine asa ca problema asta ar fi rezolvata.


Fibra de carbon se descurca bine...n sensul ca este rezistenta la impact intr-o anumita directzie. In functzie de cum sint aranjate fibrele. Nu este uniform rezistenta la stres din orice unghi/directzie. Si apoi...treaba cu fibra de carbon este ca o folosesti la "coaja" exterioara la masini...dar ca structura de rezistentza...tot e nevoie de dur-aluminiu sau otzel. Si masinile de F1 are tubul din aluminiu/otzel...nu e toata numai carbon fibre.

Daca te uitzi la mesajul meu intitulat sigurantza la Subaru, vei vedea ca Legacy - votata drept unua dintre cele mai sigure masini de pe piatza - are o structura formata din 7 straturi de tabla inclusiv insertzii cu bara de otzel groasa de 1.5 inch adica cam 4 cm !!! Ah...si Legacy GT are capota/portbagajul de aluminiu ! Dupa cum vezi...pe de o parte incearca sa salveze la greutate cu capota de aluminiu...pe de alta e nevoie de "safety cage" cu otzel de 4 cm.
Eduard RO
Am spus ca absoarbe socul bine adica forta, pentru e usor sa faci ceva rezistent insa partea cez mai grea e absorbtia socului.
Cum de so nimerit ca exemplul tau sa fie subaru? biggrin.gif Uite dau si eu un exemplu smartul are cusca de protectie super rezistenta insa degeaba pentru a tot ai muri.Absorbtia socului e mult mai importanta.
air_wolf
aliaj de titan cu fibra de carbon. oricum, la peste 280kph nu cred ca mai conteaza ce te protejeaza, poate sa fie si foaie de ceapa ca tot crapi daca n-ai noroc cu carul.
r4mp
absorbtie sau nu, la 300 .... 350 sau hai un 400 km/h, cand te opresti intr`un zid / copac / stalp sau orice alt " inamic ", corpul nu prea rezista.. poate doar cu vreo 2 centuri de siguranta de 20 cm fiecare , ca sa nu iti zdrobeasca pieptul... si eventual capul sa fie complet imobilizat ca sa nu iti rupi gatul! cat despre performanta de 0-100km/h sub 2 secunde la o masina de strada ... pana nu vad nu cred blink.gif puterea ca puterea... dar cum ramane cu , contactul cu asfaltul si schimbarea treptelor?
HalbaSus
QUOTE
puterea ca puterea... dar cum ramane cu , contactul cu asfaltul si schimbarea treptelor?

Niste supozitii:
1. Nu trebuie schimbata treapta pana la 100 km/h
2. Se masoara timpul dupa ce masina a plecat de pe loc (nu din momentul in care au inceput sa patineze rotile)
r4mp
m`am gandit si la asta .... dar oare este eficienta o singura treapta pana la 100km/h? si totusi... tie cum ti se pare ca pleci mai bine de pe loc ? cand stai cu frana de picior / frana de mana pornita si rupi asfaltu in 2? sau cu o pornire cu un patinaj controlat? si cum aproape toata ziua stau cu internetul in bratze.. crede`ma ca am vazut cateva porniri .. ca din pusca biggrin.gif

spre exemplu : http://www.youtube.com/watch?v=4M0dhmVADg0

se observa foarte clar schimbarea treptei.. si totusi dureaza ceva ( btw i just love that sound :heart:

si mai aveam si cu un audi s2 ... care bate aceasta supra ... timp : 8.4
Eduard RO
QUOTE
m`am gandit si la asta .... dar oare este eficienta o singura treapta pana la 100km/h?

La lamborghini murcielago se schimba la 120 km/k a II-a asa ca nu vad care e problema.
Otto73
QUOTE(Eduard RO)
La lamborghini murcielago se schimba la 120 km/k a II-a asa ca nu vad care e problema.

La murcielago la 100km/h(62mile/h) la o turatie de 7500rot/min se schimba in a doua treapta.
http://lamborghinicars.tripod.com/murcielago.html
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.