QUOTE(Eduard RO)
Din cate stiu fibra de carbon se descurca super bine in caz de accident absorbind socul foarte bine asa ca problema asta ar fi rezolvata.
Fibra de carbon se descurca bine...n sensul ca este rezistenta la impact intr-o anumita directzie. In functzie de cum sint aranjate fibrele. Nu este uniform rezistenta la stres din orice unghi/directzie. Si apoi...treaba cu fibra de carbon este ca o folosesti la "coaja" exterioara la masini...dar ca structura de rezistentza...tot e nevoie de dur-aluminiu sau otzel. Si masinile de F1 are tubul din aluminiu/otzel...nu e toata numai carbon fibre.
Daca te uitzi la mesajul meu intitulat sigurantza la Subaru, vei vedea ca Legacy - votata drept unua dintre cele mai sigure masini de pe piatza - are o structura formata din 7 straturi de tabla inclusiv insertzii cu bara de otzel groasa de 1.5 inch adica cam 4 cm !!! Ah...si Legacy GT are capota/portbagajul de aluminiu ! Dupa cum vezi...pe de o parte incearca sa salveze la greutate cu capota de aluminiu...pe de alta e nevoie de "safety cage" cu otzel de 4 cm.