Turism cu Lada |
This topic is about Turism cu Lada, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Turism cu Lada |
Aug 11 2005, 04:08 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
In primul rand va spun ca din capul locului eu nu mi-am luat masina doar pentru a merge prin oras, ci mai ales pentru a calatori (hobby-ul meu de altfel). Anul trecut am facut un tur superb prin Apuseni, Moldova excelent, vreo 2000 km in care masina a mers foarte bine. Anul acesta am plecat iarasi la inceputul lui august, dar nu m-am mai dus prin Moldova, caci au fost inundatiile acelea, asa ca am ales ruta: Bucuresti-Pitesti-Curtea de Arges-Transfagarasan-Sibiu-Alba Iulia-Turda-Cluj-Beclean-Cosbuc-Viseul de Sus-Sapanta-Baia Mare-Cluj-Alba Iulia-Sebes-Hunedoara-Sebes-Sibiu-Transfagarasan-Curtea de Arges-Pitesti-Bucuresti in total 1874 km! din pacate, m-am cam intors pe unde plecasel(Cluj,Alba) caci ploile si furtunile m-au impiedicat sa mai stau prin Ardeal) dar Transfagarasanul l-am facut intentionat de doua ori, in ambele sensuri e suuuuperb! la ducere am fost prin stanga lacului Vidraru, pe drumul forestier, iar la intoarcere pe drumul de asfalt a urcat masina excelent, pe langa Dacii care fierbeau si care chiar "nefierte" nu se tineau dupa mine; rar era nevoie de viteza a doua (la ace de par doar:) iar pe drumul forestier depaseam tot ce prindeam: opel, mercedes, ce bine e! :bandit: am facut etape de 4-500 km pe zi (recordul a fost penultima zi: Baia Mare-Cluj-Alba-Sebes-Hunedoara, si pentru ca campingul la Hunedoara era nasol, am mai bagat si Hunedoara-Sebes-Sibiu!, si 90% din drum pe ploaie torentiala) pe autostrada al tinut- numai in 120-140 km/h dar in Curtea de Arges m-au prins inundatiile si am fost blocat 1 ora:( am trecut prin mal cu pietre de bubuia masina pe dedesubt (erau asa mari ca pana si lada lovea de ele!), dar nu s-a stricat absolut nimic! iar unul cu dacia si-a spart ceva pe la suspensii, saracul:( consumul a fost chiar ok, 8 itri %, tinand cont ca am mers pe drumuri de munte, la urcare pe Transfagarasan a fost 9,5%, iar dinspre Sibiu pe Trans a fost 7,5% bag si niste poze si drum bun tutoror! |
|
|
Aug 19 2005, 02:24 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.118 |
UAU.Nu am stiut ca noua Lada e atat de proasta.Deh,s-a intimplat si la ei ce s-a intimplat si la noi dupa caderea comunistilor.S-au bagat piese de calitate proasta.La fel si la noi.Dacia 1300 a noastra din 1973 mergea ca unsa la 130.000km cu setul ei vechi.Cum l-am schimbat dupa revolutie(nu eu) adio.Se strica din metru in metru.La fel si Oltcit.Un unchi are un Oltcit 11 din '86 si merge la fix.Alea de dupa revolutie (Oltena) vai de ele.Asta e economia de piata.Se fac lucruri proaste sa se strice repede ca omul sa cumpere altele.Lada 1200-1500 pina la 2106 au fost masini foarte bune.De la 2107 in sus...De ce?Pentru ca au inlocuit piese bune cu altele proaste.Una din fier cu alta din plastic s.a.m.d.In rest mergeam la Crevedia saptamina trecuta si la marginea drumului un Logan cu numere rosii stricat.Eu as fi murit sa am masina noua si sa ramin in pana la un drum asa scurt.Buc.-Crevedia vreo 20 KM.Pina la urma mai e si dupa noroc.Ca te lasa si Mercedes-ul in drum daca crapa vreo piesa.Asa e cu masinile.Dar la noi in Romania la drumurile noastre Lada,ZAZ,LUAZ,Dacia,Oltcit,Moscvich sunt cele mai bune.Alea rusesti pentru ca sunt facute sa reziste la drumuri grele si lungi si sunt usor de reparat,iar cele romanesti sunt usor de reparat si sunt si ieftin de intretinut.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 07:36 AM |