IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Corhana77862 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Corhana77862
sofer
Age Unknown
Gender Not Set
Piatra Neamt (Neamt)
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 27-May 06
Profile Views: 195*
Last Seen: 4th October 2006 - 06:18 PM
Local Time: Nov 23 2017, 04:31 PM
67 posts (0.02 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Corhana77862

Membri

***


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
24 Sep 2006
Asta da radar.........pacat ca nu avem si noi drumuri pt asa ceva!
Attached File(s)
Attached File  151523.jpg ( 74.72K ) Number of downloads: 2
 
10 Aug 2006
Din cate vad, motorul de la Ladita mea a inceput sa ciupeasca ulei, cam 100g la 1000km (asta inseamna cam 1 litru la schimb) initial am crezut ca e din cauza zilelor caniculare, dar vad ca si pe racoare cam tot asa consuma. Am si eu niste intrebari (rog sa raspunda numai posesorii de Lada sau cei care au avut tangenta cu acest autoturism - exclus moderatorii care sigur vor spune "Ia-ti o masina moderna" si carora deja am sa le raspund: Cu toate ca am sa ajung sa investesc in Lada cat ar costa o masina moderna, tot voi circula cu ea pe strada sa va impiedicati de mine :bandit: ):

1. In cartea tehnica, ce consum de ulei e precizat de la un schimb la altul?
2. Daca intradevar motorul meu e terminat, intentionez sa-l fac, dar nu o simpla segmentare, ci sa pun tot nou in el, are cineva vreo idee cam ce preturi sunt pe la anumite piese (pistoane, segmenti,bolturi , supape, ghiduri, ax cu came, culbutori, viborchen(presupun ca e cam scump) etc )?
3. Cum sunt cilindrii la Lada? (Cand spun asta ma refer daca sunt camasi ca la Dacie sau e incabloc ca la Mozvici sau vechile Skode si are cote de reparatie?)
4. Ce sfaturi imi mai puteti da referitoate la un eventual RK?
3 Jul 2006
Ieri am mers pana la Bicaz cu ea (26 de km de Piatra Neamt) si in cam pe la 5 km de locul in care aveam treaba vad ca acul de la incarcare ajunge pe rosu. Ajung in Bicaz, opresc, imi fac treaba, dau sa plec si cand pun contactul, nu mai aveam curent. Inital m-am gandit ca e din cauza bornelor, ca erau cam coclite. Scot bornele, le curat bine, le ung cu vaselina le montez la loc....si porneste. Acul de la incarcare era pe alb (intre verde si rosu). Plec si pe drum spre casa iar cade pe rosu. Mentionez ca eram si cu farurile aprinse. Le sting si raman numai pe pozitii. Az dimineata aveam in plan sa merg la electrician cu ea. DAu sa plec, iar nu mai are curent. O pornesc cu redresorul si plec direct in servce. Omul de acolo pune multimetru pe alternator, si nu scotea deloc curent. Imi mai zice ca e marca Magneti-Marelli si ca e de prductie italian (as fi curios daca asa a venit masina din fabrica cu alternatorul asta, voi ce credeti?) si imi mai zice ca il poate repara daca ii gasesc perii si carbuni, dar numai daca nu e stricat si rotorul. Intrebarea ar fi: unde as putea gasi articolele astea? In caz ca nu gasesc, se poate pune alternator de dacie? Are cumva cineva dintre voi un alternator functional de 2104 de vanzare? Multumesc anticipat si imi cer scuze de marimea topicului!
Last Visitors
Corhana77862 has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for Corhana77862.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd November 2017 - 10:31 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here