Probleme demaraj Opel Astra 1,7 dti |
This topic is about Probleme demaraj Opel Astra 1,7 dti, the author, claudiu81719, wrote about: Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o problema.Am un Astra 1,7 dti din 2001 si am probleme cu demarajul.Nu este asa cum ar trebui sa fie.Am observat ca ... To read more just scroll down
Probleme demaraj Opel Astra 1,7 dti |
Jul 6 2006, 09:06 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 5-July 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 81.712 |
|
|
|
Jul 6 2006, 10:07 PM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 264 Joined: 17-April 06 From: Bucuresti Member No.: 73.912 |
Trebuie sa te obisnuiesti cu demarajul asta , tu nu ai 2.0 DTI eu da 155 e suficient , la 160 taie injectia, mai erau baieti cu 1.7 pe forum care cica zboara cu 180-190 ...(vrajala garantez ) la 160 pe ceas gata ... taie injectia :ban: .
|
|
|
Jul 6 2006, 11:30 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 26 Joined: 5-July 06 From: Cluj Member No.: 81.717 |
George, eu am astra 1.7 dti si am mers cu 180 de kmh in tara. Sa sti ca poate si 190 kmh. Cand am adus-o din Germania am venit cu pelada in podea si am ajuns la 190 dar nimik mai mult. Conteaza mult motorina de la ei si aderentza pe care o are pe autostrazile lor.
Deci se poate dar nu este recomandat. Oricum daca ai citit mesajele postate de mine nu laud nicidecum motorul de 1.7 dar sa sti ca nu e puturos defel si are un sprint destul de bun pentru 55 kW. Respect pentru motorul de 2.0 sunt convins ca e net superior dar poate nu toti au avut norocul sa dea peste astra dotata cu acest tip de motor. |
|
|
Jul 7 2006, 08:06 AM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 264 Joined: 17-April 06 From: Bucuresti Member No.: 73.912 |
|
|
|
Jul 7 2006, 05:30 PM
Post
#5
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 5-July 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 81.712 |
|
|
|
Jul 7 2006, 05:43 PM
Post
#6
|
|
novice Group: Membri Posts: 26 Joined: 5-July 06 From: Cluj Member No.: 81.717 |
George din cate stiu eu injectia se taie in functie de turatie nu in functie de viteza. La mine am 6000 de ture maxim si cand turez motorul cu pedala in podea acul ajunge la 5300-5400 maxim. Poate motorul meu e mai special (sigur e special la cate probleme am avut cu el ) Sincer iti spun ca am mers in Germania cu 190 si in Romania cu 180, nu sunt genul care spune "povesti", am vrut sa vad cat poate masina dar nu recomand la nimeni sa merga cu viteza asta, mai ales in Romania.
|
|
|
Jul 10 2006, 08:41 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
QUOTE(claudiu81719) Si totusi eu am o problema.Daca am 1500 rotatii si sunt in treapta a 2-a ,motorul trage f greu.Pana ajung la 2000 rotatii ma rog de ea.Dupa ce fac aprox 20 km si merg tare cu ea, motorul isi revine si trage altfel .Daca am sub 1500 de rotatii si accelerez se vede ca trage ,ca se infige ...........
pai e normal sa nu traga. daca tii masina asa de tare subturata. daca vrei sa traga schimba vitezele pe la 3000 nu pe la 2000 de rpm. consuma si f mult. am auzit pe cineva cu un logan dci care schimba la fel la 2000 pt ca el observase xa la 1800 de rpm ii consuma putin. insa consumul mediu intr-un oras necirculat ca barlad i se ridica la 10% -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Jul 12 2006, 11:48 AM
Post
#8
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
QUOTE(Alex81724) Sincer iti spun ca am mers in Germania cu 190 si in Romania cu 180
Sincer iti spun si io ca viteza indicata pe ceas nu e reala....ceasul indica mai mult la TOATE masinile, iar marja creste odata cu viteza, deci la un 190 pe ceas, in realitate era cam 170, iar la 180 pe ceas, de fapt aveai cam 160.... Cine nu crede, sa compare viteza folosind drept etalon o Dacie de aia veche (pana in 1990), ca alea aratau viteza reala si pe ceas....60 era 60, 100 era 100....deh, alte vremuri, alte masini, alte puteri, alte conceptii despre mersul cu masina.... In alta ordine de idei, Opelul diesel in general e mai puturos de felul lui, dar poate ai si ceva probleme la motor, gen injectoare/filtre partial infundate....ai facut o verificare la motor? -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Jul 13 2006, 08:36 PM
Post
#9
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 5-July 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 81.712 |
Motorul nu are nimic,filtrele sunt toate noi,la tester nu mi-a iesit decat ca am o problema la o bujie incandescenta,nu lucreaza cum trebuie. Regret ca ma repet ,dar daca merg aprox. 10-15-20 km si o alerg, 130-140-150 km/h masina merge altfel,are demaraj.Se simte o schimbare destul de mare in feleul in care trage motorul.Schimbam viteza si cadeam pe 1500 rotatii ,o acceleram si masina pleca de sub mine.Am oprit motorul 20 min si cand am repornit-o si am plecat l aceleasi turatii cu aceiasi viteza nu mai aveam acelasi demaraj.
|
|
|
Jul 15 2006, 04:41 PM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 14-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.361 |
claudiu81719
In legatura cu problma ta la fel am patit si eu la un motor de 1.7 problema e de la debitmetru. Simtome: nu tragea la turati mici de pana in 1700rpm(daca reduceam si scadea sub 1600rpm trebuia sa retrogradez viteza) nu fugea mai tare de 160km/h si in treapta a 5a nu trecea de 3000rpm. Daca mergem mai mult la 3000rpm in a5a dupa ce reduceam si o luam iar la turati mici tragea calumea dar daca opream motorul si-l reporneam revenea la normal. Fa un test sa vezi daca e debitmetru, scoate mufa acestuia si mergi cu ea scoasa nu se va stica nimic, daca masina trage bine atunci e debitmetru daca nu inseamna ca ai alt ceva. Multa Bafta |
|
|
Jul 19 2006, 01:32 PM
Post
#11
|
|
sofer Group: Membri Posts: 82 Joined: 16-October 05 From: Alexandria (Teleorman) Member No.: 58.581 |
Am auzit si eu de zmei din acestia care zic ca alearga cu 200 pe ora si culmea mai aveau si ceva pedala, eu am un astra 1,7tdy si vreau sa zic ca nu am reusit sa o fac sa treaca de 160-165;acum ar mai fi o problema, eu in talon am scrise anvelope de 175/70/14 iar eu am genti de aliaj si anvelope de 195/70/15, ceea ce ma duce cu gandul ca teoretic ar trebuii sa am mai mult fata de ceea ce imi arata ceasul.Daca va pricepeti si puteti sa-mi spuneti si mie cam care ar fi diferenta de km va rog sa-mi ziceti si mie.Multumiri anticipate
|
|
|
Jul 21 2006, 11:06 PM
Post
#12
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 5-July 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 81.712 |
Iti multumesc Aurel,intradevar de vina era debitmetrul de aer.din cauza lui nu fugea mai mult de 150-155km/h si nu aveam demaraj.Si "zmeii "astia care zic ca au mers cu 180km/h cu motorul de 1.7 dti chiar au mers.Respect fata de motorul de 2.0,dar 1.7 chiar prinde 180.Cine zice ca a mers cu 1.7 si nu a prins 180km/h inseamna ca nu este sofer si nu stie sa conduca o masina.Poate ar trebui sa mai faca o data scoala de soferi.Diferenta intere 1.7 si 2.0 este relativ mica in ceea ce priveste viteza maxima(max 20km/h in plus).Diferenta se vede pe demaraj,atat.
|
|
|
Jul 22 2006, 01:40 PM
Post
#13
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 118 Joined: 20-November 05 From: Buzau (Buzau) Member No.: 61.490 |
QUOTE(claudiu81719) Iti multumesc Aurel,intradevar de vina era debitmetrul de aer.din cauza lui nu fugea mai mult de 150-155km/h si nu aveam demaraj.Si "zmeii "astia care zic ca au mers cu 180km/h cu motorul de 1.7 dti chiar au mers.Respect fata de motorul de 2.0,dar 1.7 chiar prinde 180.Cine zice ca a mers cu 1.7 si nu a prins 180km/h inseamna ca nu este sofer si nu stie sa conduca o masina.Poate ar trebui sa mai faca o data scoala de soferi.Diferenta intere 1.7 si 2.0 este relativ mica in ceea ce priveste viteza maxima(max 20km/h in plus).Diferenta se vede pe demaraj,atat.
spune-mi te rog tu ai prins 180 dupa ce ai schimbat debitmetru??? si cat tea costat acesta mersic :wave: |
|
|
Aug 2 2006, 06:05 PM
Post
#14
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 5-July 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 81.712 |
Sincer sa fiu ,pana acum nu am avut unde sa-i dau 180,dar am ajuns pana la 170 si mai mergea ,dar ma duceam spre nepun si era destul de aglumerat si politie.Eu am dat pe el 5.030.000 lei.Oricum s-a schimbat foarte mult mersul ,demarajul si inclusiv viteza.Iti multumesc inca o data.
|
|
|
Sep 1 2006, 03:36 PM
Post
#15
|
|
sofer Group: Membri Posts: 82 Joined: 16-October 05 From: Alexandria (Teleorman) Member No.: 58.581 |
De unde as putea lua si eu un debimetru??/din cate imi dau seama se pare ca am si eu aceeiasi problema cu demarajul la" mia machina";si inca ceva daca merg cu debimetrul defect se poate defecta ceva la masina???
|
|
|
Sep 1 2006, 10:49 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 881 Joined: 31-July 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 83.645 |
QUOTE(claudiu81719) Si totusi eu am o problema.Daca am 1500 rotatii si sunt in treapta a 2-a ,motorul trage f greu.Pana ajung la 2000 rotatii ma rog de ea.Dupa ce fac aprox 20 km si merg tare cu ea, motorul isi revine si trage altfel .Daca am sub 1500 de rotatii si accelerez se vede ca trage ,ca se infige ...........
vezi un contact ceva la debitmetru sau debitmetru si incearca sa vezi si daca turbina lucreaza cum trebuie vag com esitronic sau deler oricum ceva se intampla si cel mai probabil te lasa debitmetrul ia scoatei mufa si vezi daca mai ai aceiasi problema sau tractiunea e uniforma |
|
|
Sep 2 2006, 05:41 AM
Post
#17
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Măi Ionuț, chiar nu te astâmperi? Te-am avertizat aici despre faptul că, după mult timp după ce cel ce a ridicat o problemă, a rezolvat-o , vii cu soluții, câteodată după câteva luni, fără a citi toate posturile, ca și în acest topic: QUOTE(claudiu81719) Iti multumesc Aurel,intradevar de vina era debitmetrul de aer. în 22 iulie , iar în 2 august, spune și prețul debitmetrului.
Încă o dată, citește cu atenție TOATE mesajele, înainte de a venii cu propuneri de remediere ! |
|
|
Sep 3 2006, 04:06 PM
Post
#18
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 2-September 06 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 86.170 |
Astra 1.7 dti 2001 180km/h si mai era putina pedala + ca eram 3 persoane in masina. Asta s-a intamplat pe DN1 spre Campina, insa mi-a fost frica de radare
|
|
|
Sep 7 2006, 11:13 AM
Post
#19
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 6-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.496 |
spuneti-mi si mie daca la un motor y20dth ,tot debitmetrul este , de nu trage decat in forja.daca trag mufa de la debitmetru se intampla ceva?
va multumesc. |
|
|
Sep 8 2006, 09:05 PM
Post
#20
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 22-January 06 From: Oradea (Bihor) Member No.: 66.126 |
Buna!
Schimba debitmetru de aer, si vei vedea si simti diferenta, cumpara una noua! Din proprie experienta vorbesc!! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 08:07 PM |