Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme demaraj Opel Astra 1,7 dti
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
claudiu81719
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o problema.Am un Astra 1,7 dti din 2001 si am probleme cu demarajul.Nu este asa cum ar trebui sa fie.Am observat ca daca o alerg mai tare ,dupa aprox 20 km isi revine ,si am demarajul care trebuie sa fie.Si am observat ca mai mult de 155km/h nu fuge.Astept parerile voastre.Va multumesc anticipat[/b]
Geroge73919
Trebuie sa te obisnuiesti cu demarajul asta , tu nu ai 2.0 DTI arigato.gif eu da biggrin.gif blush.gif 155 e suficient , la 160 taie injectia, mai erau baieti cu 1.7 pe forum care cica zboara cu 180-190 ...(vrajala garantez ) la 160 pe ceas gata ... taie injectia :ban: .
Alex81724
George, eu am astra 1.7 dti si am mers cu 180 de kmh in tara. Sa sti ca poate si 190 kmh. Cand am adus-o din Germania am venit cu pelada in podea si am ajuns la 190 dar nimik mai mult. Conteaza mult motorina de la ei si aderentza pe care o are pe autostrazile lor.
Deci se poate dar nu este recomandat. Oricum daca ai citit mesajele postate de mine nu laud nicidecum motorul de 1.7 dar sa sti ca nu e puturos defel si are un sprint destul de bun pentru 55 kW. Respect pentru motorul de 2.0 sunt convins ca e net superior dar poate nu toti au avut norocul sa dea peste astra dotata cu acest tip de motor.
Geroge73919
@ Alex nu stiu cum reusesti dar eu am mers personal cu 1.7 inainte sa imi iau masina si la 160 :ban: nu mai ai injectie si "vii in nas" nu stiu ce sa cred poate la tine nu are sistemul de "taiere a injectiei" eu la mine aveam pe ceas 200 ~4300 de ture si inca nu taiase injectia dar nici ca mai lua ceva in plus , poate ca daca prind o vale lansat si-i dau s-ar putea sa am 210 pe ceas blush.gif arigato.gif
claudiu81719
Si totusi eu am o problema.Daca am 1500 rotatii si sunt in treapta a 2-a ,motorul trage f greu.Pana ajung la 2000 rotatii ma rog de ea.Dupa ce fac aprox 20 km si merg tare cu ea, motorul isi revine si trage altfel .Daca am sub 1500 de rotatii si accelerez se vede ca trage ,ca se infige ...........
Alex81724
George din cate stiu eu injectia se taie in functie de turatie nu in functie de viteza. La mine am 6000 de ture maxim si cand turez motorul cu pedala in podea acul ajunge la 5300-5400 maxim. Poate motorul meu e mai special (sigur e special la cate probleme am avut cu el tongue.gif) Sincer iti spun ca am mers in Germania cu 190 si in Romania cu 180, nu sunt genul care spune "povesti", am vrut sa vad cat poate masina dar nu recomand la nimeni sa merga cu viteza asta, mai ales in Romania.
florin55503
QUOTE(claudiu81719)
Si totusi eu am o problema.Daca am 1500 rotatii si sunt in treapta a 2-a ,motorul trage f greu.Pana ajung la 2000 rotatii ma rog de ea.Dupa ce fac aprox 20 km si merg tare cu ea, motorul isi revine si trage altfel .Daca am sub 1500 de rotatii si accelerez se vede ca trage ,ca se infige ...........


pai e normal sa nu traga. daca tii masina asa de tare subturata. daca vrei sa traga schimba vitezele pe la 3000 nu pe la 2000 de rpm. consuma si f mult. am auzit pe cineva cu un logan dci care schimba la fel la 2000 pt ca el observase xa la 1800 de rpm ii consuma putin. insa consumul mediu intr-un oras necirculat ca barlad i se ridica la 10%
Alex-F1
QUOTE(Alex81724)
Sincer iti spun ca am mers in Germania cu 190 si in Romania cu 180


Sincer iti spun si io ca viteza indicata pe ceas nu e reala....ceasul indica mai mult la TOATE masinile, iar marja creste odata cu viteza, deci la un 190 pe ceas, in realitate era cam 170, iar la 180 pe ceas, de fapt aveai cam 160.... arigato.gif Cine nu crede, sa compare viteza folosind drept etalon o Dacie de aia veche (pana in 1990), ca alea aratau viteza reala si pe ceas....60 era 60, 100 era 100....deh, alte vremuri, alte masini, alte puteri, alte conceptii despre mersul cu masina.... blush.gif
In alta ordine de idei, Opelul diesel in general e mai puturos de felul lui, dar poate ai si ceva probleme la motor, gen injectoare/filtre partial infundate....ai facut o verificare la motor?
claudiu81719
Motorul nu are nimic,filtrele sunt toate noi,la tester nu mi-a iesit decat ca am o problema la o bujie incandescenta,nu lucreaza cum trebuie. Regret ca ma repet ,dar daca merg aprox. 10-15-20 km si o alerg, 130-140-150 km/h masina merge altfel,are demaraj.Se simte o schimbare destul de mare in feleul in care trage motorul.Schimbam viteza si cadeam pe 1500 rotatii ,o acceleram si masina pleca de sub mine.Am oprit motorul 20 min si cand am repornit-o si am plecat l aceleasi turatii cu aceiasi viteza nu mai aveam acelasi demaraj.
Aurel82368
claudiu81719

In legatura cu problma ta la fel am patit si eu la un motor de 1.7 problema e de la debitmetru. Simtome: nu tragea la turati mici de pana in 1700rpm(daca reduceam si scadea sub 1600rpm trebuia sa retrogradez viteza) nu fugea mai tare de 160km/h si in treapta a 5a nu trecea de 3000rpm.
Daca mergem mai mult la 3000rpm in a5a dupa ce reduceam si o luam iar la turati mici tragea calumea dar daca opream motorul si-l reporneam revenea la normal.
Fa un test sa vezi daca e debitmetru, scoate mufa acestuia si mergi cu ea scoasa nu se va stica nimic, daca masina trage bine atunci e debitmetru daca nu inseamna ca ai alt ceva.
Multa Bafta
florin58588
Am auzit si eu de zmei din acestia care zic ca alearga cu 200 pe ora si culmea mai aveau si ceva pedala, eu am un astra 1,7tdy si vreau sa zic ca nu am reusit sa o fac sa treaca de 160-165;acum ar mai fi o problema, eu in talon am scrise anvelope de 175/70/14 iar eu am genti de aliaj si anvelope de 195/70/15, ceea ce ma duce cu gandul ca teoretic ar trebuii sa am mai mult fata de ceea ce imi arata ceasul.Daca va pricepeti si puteti sa-mi spuneti si mie cam care ar fi diferenta de km va rog sa-mi ziceti si mie.Multumiri anticipate
claudiu81719
Iti multumesc Aurel,intradevar de vina era debitmetrul de aer.din cauza lui nu fugea mai mult de 150-155km/h si nu aveam demaraj.Si "zmeii "astia care zic ca au mers cu 180km/h cu motorul de 1.7 dti chiar au mers.Respect fata de motorul de 2.0,dar 1.7 chiar prinde 180.Cine zice ca a mers cu 1.7 si nu a prins 180km/h inseamna ca nu este sofer si nu stie sa conduca o masina.Poate ar trebui sa mai faca o data scoala de soferi.Diferenta intere 1.7 si 2.0 este relativ mica in ceea ce priveste viteza maxima(max 20km/h in plus).Diferenta se vede pe demaraj,atat.
Valeriu Razvan61497
QUOTE(claudiu81719)
Iti multumesc Aurel,intradevar de vina era debitmetrul de aer.din cauza lui nu fugea mai mult de 150-155km/h si nu aveam demaraj.Si "zmeii "astia care zic ca au mers cu 180km/h cu motorul de 1.7 dti chiar au mers.Respect fata de motorul de 2.0,dar 1.7 chiar prinde 180.Cine zice ca a mers cu 1.7 si nu a prins 180km/h inseamna ca nu este sofer si nu stie sa conduca o masina.Poate ar trebui sa mai faca o data scoala de soferi.Diferenta intere 1.7 si 2.0 este relativ mica in ceea ce priveste viteza maxima(max 20km/h in plus).Diferenta se vede pe demaraj,atat.


spune-mi te rog tu ai prins 180 dupa ce ai schimbat debitmetru???
si cat tea costat acesta

mersic :wave:
claudiu81719
Sincer sa fiu ,pana acum nu am avut unde sa-i dau 180,dar am ajuns pana la 170 si mai mergea ,dar ma duceam spre nepun si era destul de aglumerat si politie.Eu am dat pe el 5.030.000 lei.Oricum s-a schimbat foarte mult mersul ,demarajul si inclusiv viteza.Iti multumesc inca o data.
florin58588
De unde as putea lua si eu un debimetru??/din cate imi dau seama se pare ca am si eu aceeiasi problema cu demarajul la" mia machina";si inca ceva daca merg cu debimetrul defect se poate defecta ceva la masina???
ionut83652
QUOTE(claudiu81719)
Si totusi eu am o problema.Daca am 1500 rotatii si sunt in treapta a 2-a ,motorul trage f greu.Pana ajung la 2000 rotatii ma rog de ea.Dupa ce fac aprox 20 km si merg tare cu ea, motorul isi revine si trage altfel .Daca am sub 1500 de rotatii si accelerez se vede ca trage ,ca se infige ...........


vezi un contact ceva la debitmetru sau debitmetru si incearca sa vezi si daca turbina lucreaza cum trebuie vag com esitronic sau deler oricum ceva se intampla si cel mai probabil te lasa debitmetrul ia scoatei mufa si vezi daca mai ai aceiasi problema sau tractiunea e uniforma
Mariustom
offtopic.gif
Măi Ionuț, chiar nu te astâmperi?
Te-am avertizat aici despre faptul că, după mult timp după ce cel ce a ridicat o problemă, a rezolvat-o , vii cu soluții, câteodată după câteva luni, fără a citi toate posturile, ca și în acest topic:
QUOTE(claudiu81719)
Iti multumesc Aurel,intradevar de vina era debitmetrul de aer.
în 22 iulie , iar în 2 august, spune și prețul debitmetrului.
Încă o dată, citește cu atenție TOATE mesajele, înainte de a venii cu propuneri de remediere !
cristian86177
Astra 1.7 dti 2001 180km/h si mai era putina pedala + ca eram 3 persoane in masina. Asta s-a intamplat pe DN1 spre Campina, insa mi-a fost frica de radare biggrin.gif
radu86503
spuneti-mi si mie daca la un motor y20dth ,tot debitmetrul este , de nu trage decat in forja.daca trag mufa de la debitmetru se intampla ceva?
va multumesc.
Szabo66133
Buna!
Schimba debitmetru de aer, si vei vedea si simti diferenta, cumpara una noua!
Din proprie experienta vorbesc!!
Valeriu Razvan61497
QUOTE(Geroge73919)
Trebuie sa te obisnuiesti cu demarajul asta , tu nu ai 2.0 DTI arigato.gif eu da biggrin.gif blush.gif 155 e suficient , la 160 taie injectia, mai erau baieti cu 1.7 pe forum care cica zboara cu 180-190 ...(vrajala garantez ) la 160 pe ceas gata ... taie injectia :ban: .


imi pare rau george eu am venit azi de la buc si mam luat cu un audi si iti garantez ca am ajuns cel putin la 165 biggrin.gif iar viteza maxima care am atinso eu a fost 180 km / h daca nu crezi esti invitatul neu la o plimbare.
Valeriu Razvan61497
QUOTE(claudiu81719)
Si totusi eu am o problema.Daca am 1500 rotatii si sunt in treapta a 2-a ,motorul trage f greu.Pana ajung la 2000 rotatii ma rog de ea.Dupa ce fac aprox 20 km si merg tare cu ea, motorul isi revine si trage altfel .Daca am sub 1500 de rotatii si accelerez se vede ca trage ,ca se infige ...........


Turbina de turbo intra in "problema " de la 2000 incolo de aceea tragi tare de ea pana la 2000 de ture la fel se intampla si la mine
Alex81724
QUOTE(radu86503)
spuneti-mi si mie daca la un motor y20dth ,tot debitmetrul este , de nu trage decat in forja.daca trag mufa de la debitmetru se intampla ceva?
va multumesc.


Debitmetrul de aer, are aceeasi functie la orice masina: Stabileste debitul de aer care intra in motor si calculeaza concentratia de amestec aer carburant.

Poti sa scoti mufa de la debitmetru linistit. Daca nu o sa simti nici o diferentza in modul de functionare a motorului atunci inseamna ca debitmetrul nu functioneaza. Daca dupa ce scoti mufa simti ca masina nu trage atunci inseamna ca debitmetrul este bun.
ionut83652
QUOTE(radu86503)
spuneti-mi si mie daca la un motor y20dth ,tot debitmetrul este , de nu trage decat in forja.daca trag mufa de la debitmetru se intampla ceva?
va multumesc.


daca scoti mufa masina ar trebui sa traga ceva mai bine daca debitmetrul e stricat daca nu va trage mai prost
Radu50689
Debitmetrul ar trebui sa lase sa treaca aer doar cat este necesar pentru a asigura un optim de functionare al motorului in limitele de poluare impuse!
Daca debitmetrul este blocat pe pozitia inchis motorul va scoate fum alb ca un tractor si nu va avea putere deloc!in acest caz senzorii vor detecta functionarea defectuoasa si s eva aprinde becul galben de motor.
Daca debitmetrul este blocat in pozitia deschis atunci amestecul va fi prea bogat in aer si iarasi functionarea nu va fi OK(probabil si consumul de combustibil creste)
O analogie buna ar fi cu clapeta de aer dintr-un carburator clasic,iar aici efectul este multiplicat de turbina.
adi83155
Si eu am aceeasi problema cu un punto 1,9 jtd.Cind pornesc (dupa ce a stationat mai mult de 10-20 min) nu demareaza deloc, da deloc cu pedala in podea merge lin indiferent de cit o turez.Asta cam 2-3 km dupa care incepe sa se simta ca si cum ar vrea sa-si dea drumu si ma bruscheaza finut de citeva ori apoi ma impinge in scaun si nu mai am problema asta pina urmatoarea data dupa stationare.Am fost la 3 mecani de unde am obtinut 3 cauze una mai complicata si costisitoare decit alta.Daca e debitmetrul de care se vorbeste aici,poate imi zice cineva unde il gasesc in motor sa ii scot contactul ca sa-l probez. Multumiri.
Alex89808
sal! debitmetrul se strica de la: intrari cu masina in apa mare, filtru murdar etc.. in urma defectarii debitmetrului , motorul se comporta ca si cum n-ar fii turbo. ( de fapt nici nu lucreaza turbosuflanta) wink.gif
adi83155
ok deci la mine nu e vorba de debitmetru pentru ca masina merge super dupa primii 2 km.
Alex89808
daca merge bine dupa 2 km nu este de la debitmetru... nu stiu ce ar putea fii blink.gif ar trebui sa faci o verificare la un mecanic mai priceput wink.gif
adi83155
O sa merg pina la urma la un mecanic sa-si bata capu si sa o faca pina la urma desi am fost pina acum si mi-au dat 3 diagnostice diferite.Am crezut ca a mai patit cineva asa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.