Probleme demaraj Opel Astra 1,7 dti |
This topic is about Probleme demaraj Opel Astra 1,7 dti, the author, Valeriu Razvan61497, wrote about: QUOTE(Geroge73919) Trebuie sa te obisnuiesti cu demarajul asta , tu nu ai 2.0 DTI /arigato.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":arigato:" border ... To read more just scroll down
Probleme demaraj Opel Astra 1,7 dti |
Sep 10 2006, 05:54 PM
Post
#21
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 118 Joined: 20-November 05 From: Buzau (Buzau) Member No.: 61.490 |
QUOTE(Geroge73919) Trebuie sa te obisnuiesti cu demarajul asta , tu nu ai 2.0 DTI eu da 155 e suficient , la 160 taie injectia, mai erau baieti cu 1.7 pe forum care cica zboara cu 180-190 ...(vrajala garantez ) la 160 pe ceas gata ... taie injectia :ban: .
imi pare rau george eu am venit azi de la buc si mam luat cu un audi si iti garantez ca am ajuns cel putin la 165 iar viteza maxima care am atinso eu a fost 180 km / h daca nu crezi esti invitatul neu la o plimbare. |
|
|
Sep 10 2006, 05:57 PM
Post
#22
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 118 Joined: 20-November 05 From: Buzau (Buzau) Member No.: 61.490 |
QUOTE(claudiu81719) Si totusi eu am o problema.Daca am 1500 rotatii si sunt in treapta a 2-a ,motorul trage f greu.Pana ajung la 2000 rotatii ma rog de ea.Dupa ce fac aprox 20 km si merg tare cu ea, motorul isi revine si trage altfel .Daca am sub 1500 de rotatii si accelerez se vede ca trage ,ca se infige ...........
Turbina de turbo intra in "problema " de la 2000 incolo de aceea tragi tare de ea pana la 2000 de ture la fel se intampla si la mine |
|
|
Sep 10 2006, 06:01 PM
Post
#23
|
|
novice Group: Membri Posts: 26 Joined: 5-July 06 From: Cluj Member No.: 81.717 |
QUOTE(radu86503) spuneti-mi si mie daca la un motor y20dth ,tot debitmetrul este , de nu trage decat in forja.daca trag mufa de la debitmetru se intampla ceva?
va multumesc. Debitmetrul de aer, are aceeasi functie la orice masina: Stabileste debitul de aer care intra in motor si calculeaza concentratia de amestec aer carburant. Poti sa scoti mufa de la debitmetru linistit. Daca nu o sa simti nici o diferentza in modul de functionare a motorului atunci inseamna ca debitmetrul nu functioneaza. Daca dupa ce scoti mufa simti ca masina nu trage atunci inseamna ca debitmetrul este bun. |
|
|
Sep 10 2006, 09:21 PM
Post
#24
|
|
specialist Group: Membri Posts: 881 Joined: 31-July 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 83.645 |
QUOTE(radu86503) spuneti-mi si mie daca la un motor y20dth ,tot debitmetrul este , de nu trage decat in forja.daca trag mufa de la debitmetru se intampla ceva?
va multumesc. daca scoti mufa masina ar trebui sa traga ceva mai bine daca debitmetrul e stricat daca nu va trage mai prost |
|
|
Sep 13 2006, 06:35 PM
Post
#25
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 138 Joined: 7-July 05 From: Timisoara) Member No.: 50.682 |
Daca debitmetrul este blocat pe pozitia inchis motorul va scoate fum alb ca un tractor si nu va avea putere deloc!in acest caz senzorii vor detecta functionarea defectuoasa si s eva aprinde becul galben de motor. Daca debitmetrul este blocat in pozitia deschis atunci amestecul va fi prea bogat in aer si iarasi functionarea nu va fi OK(probabil si consumul de combustibil creste) O analogie buna ar fi cu clapeta de aer dintr-un carburator clasic,iar aici efectul este multiplicat de turbina. -------------------- Astra Caravan 2000, 2,0 DTI 16V
|
|
|
Oct 10 2006, 05:19 PM
Post
#26
|
|
novice Group: Membri Posts: 28 Joined: 25-July 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 83.148 |
Si eu am aceeasi problema cu un punto 1,9 jtd.Cind pornesc (dupa ce a stationat mai mult de 10-20 min) nu demareaza deloc, da deloc cu pedala in podea merge lin indiferent de cit o turez.Asta cam 2-3 km dupa care incepe sa se simta ca si cum ar vrea sa-si dea drumu si ma bruscheaza finut de citeva ori apoi ma impinge in scaun si nu mai am problema asta pina urmatoarea data dupa stationare.Am fost la 3 mecani de unde am obtinut 3 cauze una mai complicata si costisitoare decit alta.Daca e debitmetrul de care se vorbeste aici,poate imi zice cineva unde il gasesc in motor sa ii scot contactul ca sa-l probez. Multumiri.
|
|
|
Oct 15 2006, 08:58 PM
Post
#27
|
|
novice Group: Membri Posts: 39 Joined: 14-October 06 From: Bucuresti Member No.: 89.801 |
sal! debitmetrul se strica de la: intrari cu masina in apa mare, filtru murdar etc.. in urma defectarii debitmetrului , motorul se comporta ca si cum n-ar fii turbo. ( de fapt nici nu lucreaza turbosuflanta)
|
|
|
Oct 16 2006, 08:52 PM
Post
#28
|
|
novice Group: Membri Posts: 28 Joined: 25-July 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 83.148 |
ok deci la mine nu e vorba de debitmetru pentru ca masina merge super dupa primii 2 km.
|
|
|
Oct 16 2006, 11:33 PM
Post
#29
|
|
novice Group: Membri Posts: 39 Joined: 14-October 06 From: Bucuresti Member No.: 89.801 |
daca merge bine dupa 2 km nu este de la debitmetru... nu stiu ce ar putea fii ar trebui sa faci o verificare la un mecanic mai priceput
|
|
|
Oct 17 2006, 10:19 PM
Post
#30
|
|
novice Group: Membri Posts: 28 Joined: 25-July 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 83.148 |
O sa merg pina la urma la un mecanic sa-si bata capu si sa o faca pina la urma desi am fost pina acum si mi-au dat 3 diagnostice diferite.Am crezut ca a mai patit cineva asa.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 17th May 2024 - 02:08 AM |