IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Probleme demaraj Opel Astra 1,7 dti

This topic is about Probleme demaraj Opel Astra 1,7 dti, the author, claudiu81719, wrote about: Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o problema.Am un Astra 1,7 dti din 2001 si am probleme cu demarajul.Nu este asa cum ar trebui sa fie.Am observat ca ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Probleme demaraj Opel Astra 1,7 dti
claudiu81719
post Jul 6 2006, 09:06 PM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 5-July 06
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 81.712



Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o problema.Am un Astra 1,7 dti din 2001 si am probleme cu demarajul.Nu este asa cum ar trebui sa fie.Am observat ca daca o alerg mai tare ,dupa aprox 20 km isi revine ,si am demarajul care trebuie sa fie.Si am observat ca mai mult de 155km/h nu fuge.Astept parerile voastre.Va multumesc anticipat[/b]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Geroge73919
post Jul 6 2006, 10:07 PM
Post #2


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 264
Joined: 17-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 73.912



Trebuie sa te obisnuiesti cu demarajul asta , tu nu ai 2.0 DTI arigato.gif eu da biggrin.gif blush.gif 155 e suficient , la 160 taie injectia, mai erau baieti cu 1.7 pe forum care cica zboara cu 180-190 ...(vrajala garantez ) la 160 pe ceas gata ... taie injectia :ban: .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex81724
post Jul 6 2006, 11:30 PM
Post #3


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 5-July 06
From: Cluj
Member No.: 81.717



George, eu am astra 1.7 dti si am mers cu 180 de kmh in tara. Sa sti ca poate si 190 kmh. Cand am adus-o din Germania am venit cu pelada in podea si am ajuns la 190 dar nimik mai mult. Conteaza mult motorina de la ei si aderentza pe care o are pe autostrazile lor.
Deci se poate dar nu este recomandat. Oricum daca ai citit mesajele postate de mine nu laud nicidecum motorul de 1.7 dar sa sti ca nu e puturos defel si are un sprint destul de bun pentru 55 kW. Respect pentru motorul de 2.0 sunt convins ca e net superior dar poate nu toti au avut norocul sa dea peste astra dotata cu acest tip de motor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Geroge73919
post Jul 7 2006, 08:06 AM
Post #4


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 264
Joined: 17-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 73.912



@ Alex nu stiu cum reusesti dar eu am mers personal cu 1.7 inainte sa imi iau masina si la 160 :ban: nu mai ai injectie si "vii in nas" nu stiu ce sa cred poate la tine nu are sistemul de "taiere a injectiei" eu la mine aveam pe ceas 200 ~4300 de ture si inca nu taiase injectia dar nici ca mai lua ceva in plus , poate ca daca prind o vale lansat si-i dau s-ar putea sa am 210 pe ceas blush.gif arigato.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
claudiu81719
post Jul 7 2006, 05:30 PM
Post #5


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 5-July 06
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 81.712



Si totusi eu am o problema.Daca am 1500 rotatii si sunt in treapta a 2-a ,motorul trage f greu.Pana ajung la 2000 rotatii ma rog de ea.Dupa ce fac aprox 20 km si merg tare cu ea, motorul isi revine si trage altfel .Daca am sub 1500 de rotatii si accelerez se vede ca trage ,ca se infige ...........
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex81724
post Jul 7 2006, 05:43 PM
Post #6


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 5-July 06
From: Cluj
Member No.: 81.717



George din cate stiu eu injectia se taie in functie de turatie nu in functie de viteza. La mine am 6000 de ture maxim si cand turez motorul cu pedala in podea acul ajunge la 5300-5400 maxim. Poate motorul meu e mai special (sigur e special la cate probleme am avut cu el tongue.gif) Sincer iti spun ca am mers in Germania cu 190 si in Romania cu 180, nu sunt genul care spune "povesti", am vrut sa vad cat poate masina dar nu recomand la nimeni sa merga cu viteza asta, mai ales in Romania.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Jul 10 2006, 08:41 AM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



QUOTE(claudiu81719)
Si totusi eu am o problema.Daca am 1500 rotatii si sunt in treapta a 2-a ,motorul trage f greu.Pana ajung la 2000 rotatii ma rog de ea.Dupa ce fac aprox 20 km si merg tare cu ea, motorul isi revine si trage altfel .Daca am sub 1500 de rotatii si accelerez se vede ca trage ,ca se infige ...........


pai e normal sa nu traga. daca tii masina asa de tare subturata. daca vrei sa traga schimba vitezele pe la 3000 nu pe la 2000 de rpm. consuma si f mult. am auzit pe cineva cu un logan dci care schimba la fel la 2000 pt ca el observase xa la 1800 de rpm ii consuma putin. insa consumul mediu intr-un oras necirculat ca barlad i se ridica la 10%


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Jul 12 2006, 11:48 AM
Post #8


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



QUOTE(Alex81724)
Sincer iti spun ca am mers in Germania cu 190 si in Romania cu 180


Sincer iti spun si io ca viteza indicata pe ceas nu e reala....ceasul indica mai mult la TOATE masinile, iar marja creste odata cu viteza, deci la un 190 pe ceas, in realitate era cam 170, iar la 180 pe ceas, de fapt aveai cam 160.... arigato.gif Cine nu crede, sa compare viteza folosind drept etalon o Dacie de aia veche (pana in 1990), ca alea aratau viteza reala si pe ceas....60 era 60, 100 era 100....deh, alte vremuri, alte masini, alte puteri, alte conceptii despre mersul cu masina.... blush.gif
In alta ordine de idei, Opelul diesel in general e mai puturos de felul lui, dar poate ai si ceva probleme la motor, gen injectoare/filtre partial infundate....ai facut o verificare la motor?


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
claudiu81719
post Jul 13 2006, 08:36 PM
Post #9


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 5-July 06
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 81.712



Motorul nu are nimic,filtrele sunt toate noi,la tester nu mi-a iesit decat ca am o problema la o bujie incandescenta,nu lucreaza cum trebuie. Regret ca ma repet ,dar daca merg aprox. 10-15-20 km si o alerg, 130-140-150 km/h masina merge altfel,are demaraj.Se simte o schimbare destul de mare in feleul in care trage motorul.Schimbam viteza si cadeam pe 1500 rotatii ,o acceleram si masina pleca de sub mine.Am oprit motorul 20 min si cand am repornit-o si am plecat l aceleasi turatii cu aceiasi viteza nu mai aveam acelasi demaraj.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aurel82368
post Jul 15 2006, 04:41 PM
Post #10


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 14-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 82.361



claudiu81719

In legatura cu problma ta la fel am patit si eu la un motor de 1.7 problema e de la debitmetru. Simtome: nu tragea la turati mici de pana in 1700rpm(daca reduceam si scadea sub 1600rpm trebuia sa retrogradez viteza) nu fugea mai tare de 160km/h si in treapta a 5a nu trecea de 3000rpm.
Daca mergem mai mult la 3000rpm in a5a dupa ce reduceam si o luam iar la turati mici tragea calumea dar daca opream motorul si-l reporneam revenea la normal.
Fa un test sa vezi daca e debitmetru, scoate mufa acestuia si mergi cu ea scoasa nu se va stica nimic, daca masina trage bine atunci e debitmetru daca nu inseamna ca ai alt ceva.
Multa Bafta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin58588
post Jul 19 2006, 01:32 PM
Post #11


sofer
***

Group: Membri
Posts: 82
Joined: 16-October 05
From: Alexandria (Teleorman)
Member No.: 58.581



Am auzit si eu de zmei din acestia care zic ca alearga cu 200 pe ora si culmea mai aveau si ceva pedala, eu am un astra 1,7tdy si vreau sa zic ca nu am reusit sa o fac sa treaca de 160-165;acum ar mai fi o problema, eu in talon am scrise anvelope de 175/70/14 iar eu am genti de aliaj si anvelope de 195/70/15, ceea ce ma duce cu gandul ca teoretic ar trebuii sa am mai mult fata de ceea ce imi arata ceasul.Daca va pricepeti si puteti sa-mi spuneti si mie cam care ar fi diferenta de km va rog sa-mi ziceti si mie.Multumiri anticipate
Go to the top of the page
 
+Quote Post
claudiu81719
post Jul 21 2006, 11:06 PM
Post #12


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 5-July 06
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 81.712



Iti multumesc Aurel,intradevar de vina era debitmetrul de aer.din cauza lui nu fugea mai mult de 150-155km/h si nu aveam demaraj.Si "zmeii "astia care zic ca au mers cu 180km/h cu motorul de 1.7 dti chiar au mers.Respect fata de motorul de 2.0,dar 1.7 chiar prinde 180.Cine zice ca a mers cu 1.7 si nu a prins 180km/h inseamna ca nu este sofer si nu stie sa conduca o masina.Poate ar trebui sa mai faca o data scoala de soferi.Diferenta intere 1.7 si 2.0 este relativ mica in ceea ce priveste viteza maxima(max 20km/h in plus).Diferenta se vede pe demaraj,atat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valeriu Razvan61...
post Jul 22 2006, 01:40 PM
Post #13


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 118
Joined: 20-November 05
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 61.490



QUOTE(claudiu81719)
Iti multumesc Aurel,intradevar de vina era debitmetrul de aer.din cauza lui nu fugea mai mult de 150-155km/h si nu aveam demaraj.Si "zmeii "astia care zic ca au mers cu 180km/h cu motorul de 1.7 dti chiar au mers.Respect fata de motorul de 2.0,dar 1.7 chiar prinde 180.Cine zice ca a mers cu 1.7 si nu a prins 180km/h inseamna ca nu este sofer si nu stie sa conduca o masina.Poate ar trebui sa mai faca o data scoala de soferi.Diferenta intere 1.7 si 2.0 este relativ mica in ceea ce priveste viteza maxima(max 20km/h in plus).Diferenta se vede pe demaraj,atat.


spune-mi te rog tu ai prins 180 dupa ce ai schimbat debitmetru???
si cat tea costat acesta

mersic :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
claudiu81719
post Aug 2 2006, 06:05 PM
Post #14


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 5-July 06
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 81.712



Sincer sa fiu ,pana acum nu am avut unde sa-i dau 180,dar am ajuns pana la 170 si mai mergea ,dar ma duceam spre nepun si era destul de aglumerat si politie.Eu am dat pe el 5.030.000 lei.Oricum s-a schimbat foarte mult mersul ,demarajul si inclusiv viteza.Iti multumesc inca o data.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin58588
post Sep 1 2006, 03:36 PM
Post #15


sofer
***

Group: Membri
Posts: 82
Joined: 16-October 05
From: Alexandria (Teleorman)
Member No.: 58.581



De unde as putea lua si eu un debimetru??/din cate imi dau seama se pare ca am si eu aceeiasi problema cu demarajul la" mia machina";si inca ceva daca merg cu debimetrul defect se poate defecta ceva la masina???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post Sep 1 2006, 10:49 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



QUOTE(claudiu81719)
Si totusi eu am o problema.Daca am 1500 rotatii si sunt in treapta a 2-a ,motorul trage f greu.Pana ajung la 2000 rotatii ma rog de ea.Dupa ce fac aprox 20 km si merg tare cu ea, motorul isi revine si trage altfel .Daca am sub 1500 de rotatii si accelerez se vede ca trage ,ca se infige ...........


vezi un contact ceva la debitmetru sau debitmetru si incearca sa vezi si daca turbina lucreaza cum trebuie vag com esitronic sau deler oricum ceva se intampla si cel mai probabil te lasa debitmetrul ia scoatei mufa si vezi daca mai ai aceiasi problema sau tractiunea e uniforma
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Sep 2 2006, 05:41 AM
Post #17


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



offtopic.gif
Măi Ionuț, chiar nu te astâmperi?
Te-am avertizat aici despre faptul că, după mult timp după ce cel ce a ridicat o problemă, a rezolvat-o , vii cu soluții, câteodată după câteva luni, fără a citi toate posturile, ca și în acest topic:
QUOTE(claudiu81719)
Iti multumesc Aurel,intradevar de vina era debitmetrul de aer.
în 22 iulie , iar în 2 august, spune și prețul debitmetrului.
Încă o dată, citește cu atenție TOATE mesajele, înainte de a venii cu propuneri de remediere !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristian86177
post Sep 3 2006, 04:06 PM
Post #18


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 2-September 06
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 86.170



Astra 1.7 dti 2001 180km/h si mai era putina pedala + ca eram 3 persoane in masina. Asta s-a intamplat pe DN1 spre Campina, insa mi-a fost frica de radare biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu86503
post Sep 7 2006, 11:13 AM
Post #19


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 6-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.496



spuneti-mi si mie daca la un motor y20dth ,tot debitmetrul este , de nu trage decat in forja.daca trag mufa de la debitmetru se intampla ceva?
va multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szabo66133
post Sep 8 2006, 09:05 PM
Post #20


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 22-January 06
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 66.126



Buna!
Schimba debitmetru de aer, si vei vedea si simti diferenta, cumpara una noua!
Din proprie experienta vorbesc!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 03:44 PM