Probleme (altimetru)?? Skoda Octavia 1.8 T 20 V 150 HP |
This topic is about Probleme (altimetru)?? Skoda Octavia 1.8 T 20 V 150 HP, the author, Marius81587, wrote about: Sunt nou pe forum, dar dupa multe zile in care am citit toate topicurile despre Skoda, cred ca sunteti singurii care ma puteti ajuta. Sunt posesorul u ... To read more just scroll down
Probleme (altimetru)?? Skoda Octavia 1.8 T 20 V 150 HP |
Jul 5 2006, 05:18 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 4-July 06 From: Panciu (Vrancea) Member No.: 81.580 |
Intrebarea mea este daca pot schimba numai senzorul acesta, sau tot calculatorul de motor, pentru ca la reprezentanta Skoda ma costa tot calculatorul 6600 RON si nu dispun de acesti bani. Este vre-o alta modalitate de a-mi repara masina? Va rog foarte mult sa ma ajutati. Va multumesc anticipat. Marius |
|
|
Jul 7 2006, 09:37 AM
Post
#2
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Altimetrul este o parte componenta a debitmetrului. Este f imp. intrucat oxigenul variaza cu altitudinea...verifica deci debitmetrul prima data.
Inteleg ca ai facut deja o investigatie cu VAS-ul...ai sters eroarea si a reaparut? Ai facut adaptarea clapetei de acceleratie? -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jul 7 2006, 09:57 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
Oricum, senzorul e una si computerul de bord e alta. Nu vad DE CE sa schimbi computerul daca un senzot merge prost. Asa ti-au zis cei de la Skoda, sau te-ai informat doar de pretul unui computer, la modul general?
-------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Jul 7 2006, 11:16 AM
Post
#4
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jul 10 2006, 09:13 AM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 4-July 06 From: Panciu (Vrancea) Member No.: 81.580 |
Pentru Ghita TM: Nu am zis computer de bord, ci calculator motor (ECU). Nu stiu sigur unde este senzorul, ori in ECU, ori langa debitmetru. Cei de la Skoda au spus ca la acest model de Skoda este in ECU si nu se poate schimba, deci 6600 RON pe apa sambetei... Alti domni de la Bucuresti, care se ocupa cu tuning-ul si cu care am luat legatura telefonic au spus ca senzorul este separat de ECU, situat pe langa debitmetru si se poate schimba. Nu stiu ce sa mai cred: se poate sau nu schimba altimetrul fara a schimba ECU-ul? Asta este intrebarea mea principala. Oricum, am facut 5 teste si la nici unul nu a aparut alta eroare la motor cu privinta la debitmetru. Simptomele la motor sunt la fel: nu "trage" motorul. |
|
|
Jul 10 2006, 02:21 PM
Post
#6
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Ti-am trimis MP !
P.S. Curatarea clapetei de aceleratie este o operatie buna, previne mersul sincopat si relanti-ul variabil. Insa in cazul tau, nu stiu cat impact va avea. Totusi, iti recomand aceasta curatare, este folositoare! Adaptarea clapetei se face de pe VAS, dupa curatare. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jul 11 2006, 02:36 PM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 4-July 06 From: Panciu (Vrancea) Member No.: 81.580 |
Pana la urma, exceptand faptul ca la altimetru a trebuit sa curat contactele ca sa nu mai dea eroarea pentru care v-am scris, am aflat de ce nu merge motorul: un senzor din debitmetru era rupt si trebuie sa-l schimb. Daca stiti unul second pentru care sa dau 2-3 mil lei, va rog sa-mi transmiteti urgent. Codul debitmetrului este BOSCH 0280 217 117. Multumesc pentru amabilitate. Marius
|
|
|
Jul 11 2006, 03:05 PM
Post
#8
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Incearca la parcurile auto de dezmembrari sau la dealer-ul VAG cel mai apropiat, pt vreo dauna totala.
Cateva informatii suplimentare aici: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=740006 -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jun 1 2007, 08:07 AM
Post
#9
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 31-May 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 107.320 |
QUOTE(DORU) Ti-am trimis MP !
P.S. Curatarea clapetei de aceleratie este o operatie buna, previne mersul sincopat si relanti-ul variabil. Insa in cazul tau, nu stiu cat impact va avea. Totusi, iti recomand aceasta curatare, este folositoare! Adaptarea clapetei se face de pe VAS, dupa curatare. ....buna DORU , am si eu o intrebare: sti cumva unde gasesc un set de biele de la motor secand, sau un motor complet secand ( al meu e gripat) multam |
|
|
Jun 1 2007, 11:22 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 881 Joined: 31-July 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 83.645 |
QUOTE(Marius81587) Pana la urma, exceptand faptul ca la altimetru a trebuit sa curat contactele ca sa nu mai dea eroarea pentru care v-am scris, am aflat de ce nu merge motorul: un senzor din debitmetru era rupt si trebuie sa-l schimb. Daca stiti unul second pentru care sa dau 2-3 mil lei, va rog sa-mi transmiteti urgent. Codul debitmetrului este BOSCH 0280 217 117. Multumesc pentru amabilitate. Marius
poi vad ca un debitmetru e 3,5 mil nou !ceti trebuie second? -------------------- masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am audia4 1.6-altul! caravelle 2.5 tdi-specialist! |
|
|
Jun 1 2007, 11:51 AM
Post
#11
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 11-June 06 From: Tandarei (Ialomita) Member No.: 79.120 |
QUOTE(bartos107327) QUOTE(DORU) Ti-am trimis MP !
P.S. Curatarea clapetei de aceleratie este o operatie buna, previne mersul sincopat si relanti-ul variabil. Insa in cazul tau, nu stiu cat impact va avea. Totusi, iti recomand aceasta curatare, este folositoare! Adaptarea clapetei se face de pe VAS, dupa curatare. ....buna DORU , am si eu o intrebare: sti cumva unde gasesc un set de biele de la motor secand, sau un motor complet secand ( al meu e gripat) multam Motor pentru Octavia am vazut la Cosereni - Ialomita spre Urziceni, este un parc de dezmembrari auto chiar in curba pana sa intri in localitate, are foarte multe pise de schimb inclusiv motoare. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 05:01 AM |