Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme (altimetru)?? Skoda Octavia 1.8 T 20 V 150 HP
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda > Octavia 1
Marius81587
Sunt nou pe forum, dar dupa multe zile in care am citit toate topicurile despre Skoda, cred ca sunteti singurii care ma puteti ajuta. Sunt posesorul unei Skoda Octavia 1.8 T 20 V 150 HP fabricata in 1999, cod motor AGU. Pana luna trecuta masina a mers perfect, dar acum am o eroare care suna asa: TRANSMETTEUR ALTIMETRIQUE F96, SIGNAL TROP IMPORTANT, COD 00528 006, iar motorul nu mai trage ca la inceput, iar consumul s-a marit cu 1,5-2 l/%.
Intrebarea mea este daca pot schimba numai senzorul acesta, sau tot calculatorul de motor, pentru ca la reprezentanta Skoda ma costa tot calculatorul 6600 RON si nu dispun de acesti bani. Este vre-o alta modalitate de a-mi repara masina? Va rog foarte mult sa ma ajutati. Va multumesc anticipat. Marius
DORU
Altimetrul este o parte componenta a debitmetrului. Este f imp. intrucat oxigenul variaza cu altitudinea...verifica deci debitmetrul prima data.
Inteleg ca ai facut deja o investigatie cu VAS-ul...ai sters eroarea si a reaparut? Ai facut adaptarea clapetei de acceleratie?
AlexTM
Oricum, senzorul e una si computerul de bord e alta. Nu vad DE CE sa schimbi computerul daca un senzot merge prost. Asa ti-au zis cei de la Skoda, sau te-ai informat doar de pretul unui computer, la modul general?
DORU
Alex, un sambura de adevar exista...cica acest altimetru este ORI parte componenta a debitmetrului, ORI undeva stocat in ECU, ceea ce ar explica problema cu calculatorul masinii... de aceea vreau sa fiu sigur si il rog sa mearga la un service si sa verifice debitmetrul mai intai. arigato.gif
Marius81587
Va multumesc pentru raspunsuri. S-o luam cu inceputul: Eroarea am sters-o, dar a reaparut imediat, iar la clapeta de acceleratie nu am umblat, de ce adaptare (nu inteleg)?

Pentru Ghita TM: Nu am zis computer de bord, ci calculator motor (ECU).

Nu stiu sigur unde este senzorul, ori in ECU, ori langa debitmetru. Cei de la Skoda au spus ca la acest model de Skoda este in ECU si nu se poate schimba, deci 6600 RON pe apa sambetei... Alti domni de la Bucuresti, care se ocupa cu tuning-ul si cu care am luat legatura telefonic au spus ca senzorul este separat de ECU, situat pe langa debitmetru si se poate schimba. Nu stiu ce sa mai cred: se poate sau nu schimba altimetrul fara a schimba ECU-ul? Asta este intrebarea mea principala. Oricum, am facut 5 teste si la nici unul nu a aparut alta eroare la motor cu privinta la debitmetru. Simptomele la motor sunt la fel: nu "trage" motorul.
DORU
Ti-am trimis MP !

P.S. Curatarea clapetei de aceleratie este o operatie buna, previne mersul sincopat si relanti-ul variabil. Insa in cazul tau, nu stiu cat impact va avea. Totusi, iti recomand aceasta curatare, este folositoare! Adaptarea clapetei se face de pe VAS, dupa curatare.
Marius81587
Pana la urma, exceptand faptul ca la altimetru a trebuit sa curat contactele ca sa nu mai dea eroarea pentru care v-am scris, am aflat de ce nu merge motorul: un senzor din debitmetru era rupt si trebuie sa-l schimb. Daca stiti unul second pentru care sa dau 2-3 mil lei, va rog sa-mi transmiteti urgent. Codul debitmetrului este BOSCH 0280 217 117. Multumesc pentru amabilitate. Marius
DORU
Incearca la parcurile auto de dezmembrari sau la dealer-ul VAG cel mai apropiat, pt vreo dauna totala.

Cateva informatii suplimentare aici:

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=740006
bartos107327
QUOTE(DORU)
Ti-am trimis MP !

P.S. Curatarea clapetei de aceleratie este o operatie buna, previne mersul sincopat si relanti-ul variabil. Insa in cazul tau, nu stiu cat impact va avea. Totusi, iti recomand aceasta curatare, este folositoare! Adaptarea clapetei se face de pe VAS, dupa curatare.


....buna DORU , am si eu o intrebare: sti cumva unde gasesc un set de biele de la motor secand, sau un motor complet secand ( al meu e gripat)

multam arigato.gif
ionut83652
QUOTE(Marius81587)
Pana la urma, exceptand faptul ca la altimetru a trebuit sa curat contactele ca sa nu mai dea eroarea pentru care v-am scris, am aflat de ce nu merge motorul: un senzor din debitmetru era rupt si trebuie sa-l schimb. Daca stiti unul second pentru care sa dau 2-3 mil lei, va rog sa-mi transmiteti urgent. Codul debitmetrului este BOSCH 0280 217 117. Multumesc pentru amabilitate. Marius


poi vad ca un debitmetru e 3,5 mil nou !ceti trebuie second?
Alex79127
QUOTE(bartos107327)
QUOTE(DORU)
Ti-am trimis MP !

P.S. Curatarea clapetei de aceleratie este o operatie buna, previne mersul sincopat si relanti-ul variabil. Insa in cazul tau, nu stiu cat impact va avea. Totusi, iti recomand aceasta curatare, este folositoare! Adaptarea clapetei se face de pe VAS, dupa curatare.


....buna DORU , am si eu o intrebare: sti cumva unde gasesc un set de biele de la motor secand, sau un motor complet secand ( al meu e gripat)

multam arigato.gif


Motor pentru Octavia am vazut la Cosereni - Ialomita spre Urziceni, este un parc de dezmembrari auto chiar in curba pana sa intri in localitate, are foarte multe pise de schimb inclusiv motoare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.