IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Opel Vectra A

This topic is about Opel Vectra A, the author, Nutzu, wrote about: Salut, am un opel vectra A 1.6 benzina, din 93 si imi consuma 14%. stie careva unde ar fi problema de consuma atat de mult? ... To read more just scroll down

12 Pages V  « < 9 10 11 12 >  
Reply to this topicStart new topic
> Opel Vectra A
Nutzu
post Feb 4 2009, 01:23 PM
Post #201


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 4-February 09
Member No.: 119.190



Salut, am un opel vectra A 1.6 benzina, din 93 si imi consuma 14%. stie careva unde ar fi problema de consuma atat de mult?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nickolla27
post Feb 23 2009, 07:00 PM
Post #202


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 23-February 09
Member No.: 119.355



QUOTE (strambu @ Jun 8 2006, 02:35 PM) *
Am un opel vectra A din 1993 si in trafic aglomerat se ridica repede temperatura la apa pina la 100 grade, dupa care porneste ventilatorul scade pina la 70 grade si apoi iar creste.
Mai am o problema cu franele care au inceput sa scartie cam de o perioada buna de timp cu toate ca placutele de frana le-am schimbat in ianuarie si dicurile de frana si saboti de frana spate.

eu am un peugeot 206 si am avut aceeasi problema cu temperatura la apa.Am mers la un verisor cu service auto si mi-a fost iesit un senzor.L-a pus la loc dupa care nu am mai avut probleme thumbsup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dannyh
post Mar 23 2009, 11:45 AM
Post #203


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 23-March 09
Member No.: 119.588



am un opel vectra 1.8i din 92. am facut multi km intr-o perioada scurta....cam 8000 km in 3 luni. La un moment dat am auzit niste zgomote ciudate in partea din fata cand puneam frana, ca niste lovituri sau batai. Apoi zgomotele s-au intensificat si cand acceleram. am cu ea la service si mi-au spus ca e problema grava...se rupe sasiul....e ruginita toata partea inferioara de la rotile din fata ce mentin trapezul. Adica e coapta pe la toate elementele de siguranta si punctele de sustinere.
Ce pot face? se mai poate suda sasiul? daca da, ce material ar trebui sa folosesc ca sa ofere rezistenta elementelor de siguranta?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kass05
post May 9 2009, 11:52 AM
Post #204


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 9-May 09
Member No.: 119.932



Am un opel vectra c16NZ si a crescut consumul la 20l/100km stie cineva care e problema?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
panasonik24
post Jul 8 2009, 08:42 AM
Post #205


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 8-July 09
Member No.: 120.406



sal am o problema. am o vectra A 1994 1,7 tdi isuzu, si de catva timp mi s-e aprinde becul de la airbag si in momentul imediat urmator, se opreste cd playerul. ma poate ajuta cineva?

This post has been edited by panasonik24: Jul 8 2009, 08:43 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daewoo_espero_tu...
post Aug 28 2009, 03:12 AM
Post #206


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 317
Joined: 19-April 08
From: vidra
Member No.: 116.937



Nu vreau sa par rautacios, dar feriti-va de Opel Vectra A !!! Este una din cele mai nereusite masini in ceea ce priveste rezistenta la coroziune. Rugineste peste tot!
Probabil c-o sa ziceti ca nu aveti alternative la banii de o Vectra, dar sunt cateva variante bune de luat in considerare : Daewoo Cielo e una din ele.
Unii din voi probabil o sa ziceti : "Pai imi iau jaf de Daewoo....imi iau Opel tata, masina nemteasca!" . Dar intre Opel Vectra A si Daewoo Cielo nu sunt mari diferente cu privire la calitate, mai ales ca Cielo are tot un Opel la baza : Kadett E.
Insa Cielo sta mai bine la partea de tablarie ca Vectra, plus ca piesele sunt mai ieftine, service-uri peste tot, aspect mai modern, etc.

Eu am Daewoo Espero. L-am ales dupa ce am facut drive test-uri cu Vectra A, Ford Mondeo mk1, Renault Safrane, Peugeot 405 si Cielo.
Mi-a placut si Cielo, dar Espero e mai superioara. (la spatiul interior, putere motor, dotari, stabilitate, aspect interior, etc).

Vectra A chiar e o masina de care ar trebui sa va feriti. Sa nu va treziti pe urma ca e plina de rugina!!!


--------------------
GM Daewoo Espero 1.8 ohc ,70 kw ----designed by Bertone---
I love my Daewoo car...
Stim cu totii ca Espero este una dintre cele mai bune si mai frumoase masini ale anilor '90.
Sanatate si multa bafta tuturor Esperistilor!

Espero-pedia - totul despre Daewoo Espero !!!


GM Daewoo - new ways, always.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NightLoser
post Sep 22 2009, 03:41 PM
Post #207


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 22-September 09
Member No.: 120.945



Salut.. Am o problema si va rog sa ma ajutati, daca puteti. Am un opel vectra A 1.8 i, 1796 Ccm , 66 Kw , Tip C 18 NZ 1993.. am cumparat masina acuma 2 ani de zile.. am mers 1 an de zile, dupa care am mers la un service.. acuma mecanicul a zis ca trebuie sa schimb cureua de distributie.. Bun, m-am dus la un magazin iar acolo mi-au dat o curea, cu dimensiunile 1725 si mai era ceva, nu retin.. Am montat cureaua pe masina, dar apare o problema.. De fiecare data, dupa ce merge sa zic 10 km, sau mai mult, mai putin, agata cureaua si o rupe.. cureaua are 5 caneluri, ma gandesc acuma sa nu fie prea mare pt rotile pe care intra si de asta sa o agate. Tin sa precizez ca inainte de a cumpara o curea noua, aveam una, care era mult mai subtire ca asta, cred ca avea doar 3-4 caneluri.. Acuma, de la ce anume sa fie, de rupe cureua, adica o agata si o rupe.. Ca nu imi dau seama, si am schimbat pana acuma vreo 3-4 curele si tot kitul de distributie si nimic, pur si simplu cureaua cu cele 5 caneluri nu e buna.. Mi-ar trebuie altfel de curea ? Dar la magazinele de specialitate, tot timpul aceiasi curea mi-au dat..

This post has been edited by NightLoser: Sep 22 2009, 03:42 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
katalin kata
post Oct 12 2009, 12:17 PM
Post #208


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 12-October 09
Member No.: 121.087



QUOTE (Bogdan74942 @ May 2 2006, 08:14 PM) *
salut. cine ma poate ajuta si pe mine cu niste sfaturi..am o vectra a si am urmatoarele probleme:
- Ambreajul e tare de tot.... i-am schimbat si cablul si tot degeaba...creca am niste muschi la piciorul stang...
- Cand bag in a 2 -a dintr-o viteza superioara caraie...
- Mi-am montat alarma cu inchidere centralizata..singur, functioneaza ...dar nu stiu unde sa leg firul care merge pe semnalizari?

SI EU LA FEL DE TARE L AM AVUT SI IAM SCHIMBAT KIT AMBREAJ SI ACUM E TOTUL IN REGULA.LA MINE A FOST KIT AMBREAJ ORIGINAL SI ERA PREA OBOSIT SI TOT LA FEL AMBREAJU SUPER TARE ,ACUM MA JOC CU EL thumbsup.gif thumbsup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
utilizator_31187...
post Dec 17 2009, 10:12 AM
Post #209


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 16-December 09
Member No.: 122.599



QUOTE (daewoo_espero_turbo @ Aug 28 2009, 03:12 AM) *
Nu vreau sa par rautacios, dar feriti-va de Opel Vectra A !!! Este una din cele mai nereusite masini in ceea ce priveste rezistenta la coroziune. Rugineste peste tot!
Probabil c-o sa ziceti ca nu aveti alternative la banii de o Vectra, dar sunt cateva variante bune de luat in considerare : Daewoo Cielo e una din ele.
Unii din voi probabil o sa ziceti : "Pai imi iau jaf de Daewoo....imi iau Opel tata, masina nemteasca!" . Dar intre Opel Vectra A si Daewoo Cielo nu sunt mari diferente cu privire la calitate, mai ales ca Cielo are tot un Opel la baza : Kadett E.
Insa Cielo sta mai bine la partea de tablarie ca Vectra, plus ca piesele sunt mai ieftine, service-uri peste tot, aspect mai modern, etc.

Eu am Daewoo Espero. L-am ales dupa ce am facut drive test-uri cu Vectra A, Ford Mondeo mk1, Renault Safrane, Peugeot 405 si Cielo.
Mi-a placut si Cielo, dar Espero e mai superioara. (la spatiul interior, putere motor, dotari, stabilitate, aspect interior, etc).

Vectra A chiar e o masina de care ar trebui sa va feriti. Sa nu va treziti pe urma ca e plina de rugina!!!



Cati ani are Cielo-ul tau ? As vrea sa vad si eu un Cielo de cel putin 15 ani si care sa nu aiba rugina !!!!! Poate doar sa fie tabla de inox !! Orice masina cu anii unei Vectra A este imposibil sa nu aiba rugina. Este chiar de laudat ca "nemtii" au facut asa o masina construita pana prin 1995-96 si care circula si acum.

Cand masina ta va avea 15 ani, mai vorbim, pana atunci vorba parlamentarilor : " Ciocul mica ca noi suntem ....mai multe in circulatie "

Sa auzim de bine

QUOTE (panasonik24 @ Jul 8 2009, 08:42 AM) *
sal am o problema. am o vectra A 1994 1,7 tdi isuzu, si de catva timp mi s-e aprinde becul de la airbag si in momentul imediat urmator, se opreste cd playerul. ma poate ajuta cineva?



Posibil un scurt pe instalatie. Verifica cablul de alimentare ai masa din spatele CD playerului. Daca nu depistezi vreun fir piscat mergi la un electrician. De unde este luata alimentarea CD playerului ?

QUOTE (kass05 @ May 9 2009, 11:52 AM) *
Am un opel vectra c16NZ si a crescut consumul la 20l/100km stie cineva care e problema?


Aici pot fi mai multe : filtrele de aer, benzina/motorina neschimbate, sonda lambda moarta, bujii imbatranite , senzor temperatura defect si transmite calculatorului ca de fapt motorul este rece, rezultatul fiind f.f. in benzina. Ai grija ca acel senzor de caldura nu este unu si acelasi cu senzorul care este legat de ceasul de temperatura de la bord.

This post has been edited by utilizator_311879: Dec 17 2009, 10:04 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
utilizator_31187...
post Dec 17 2009, 10:19 AM
Post #210


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 16-December 09
Member No.: 122.599



QUOTE (dannyh @ Mar 23 2009, 11:45 AM) *
am un opel vectra 1.8i din 92. am facut multi km intr-o perioada scurta....cam 8000 km in 3 luni. La un moment dat am auzit niste zgomote ciudate in partea din fata cand puneam frana, ca niste lovituri sau batai. Apoi zgomotele s-au intensificat si cand acceleram. am cu ea la service si mi-au spus ca e problema grava...se rupe sasiul....e ruginita toata partea inferioara de la rotile din fata ce mentin trapezul. Adica e coapta pe la toate elementele de siguranta si punctele de sustinere.
Ce pot face? se mai poate suda sasiul? daca da, ce material ar trebui sa folosesc ca sa ofere rezistenta elementelor de siguranta?


In mod normal cumperi toata puntea fata . Problema este daca are de ce sa faca legatura la sudarea acesteia. Cauta un tinichigiu bun si te asigur ca iti va face o treaba buna; dupa aceea spunei sa-ti trateze zona sudurilor anti-rugina. Se gasesc pe net o gramada solutii.

Problema este ca te va costa destul si masina nu stiu daca mai merita.Tu decizi. Bafta .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TELETIN
post Dec 26 2009, 11:58 PM
Post #211


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 26-December 09
Member No.: 122.716



QUOTE (daewoo_espero_turbo @ Aug 28 2009, 03:12 AM) *
Nu vreau sa par rautacios, dar feriti-va de Opel Vectra A !!! Este una din cele mai nereusite masini in ceea ce priveste rezistenta la coroziune. Rugineste peste tot!
Probabil c-o sa ziceti ca nu aveti alternative la banii de o Vectra, dar sunt cateva variante bune de luat in considerare : Daewoo Cielo e una din ele.
Unii din voi probabil o sa ziceti : "Pai imi iau jaf de Daewoo....imi iau Opel tata, masina nemteasca!" . Dar intre Opel Vectra A si Daewoo Cielo nu sunt mari diferente cu privire la calitate, mai ales ca Cielo are tot un Opel la baza : Kadett E.
Insa Cielo sta mai bine la partea de tablarie ca Vectra, plus ca piesele sunt mai ieftine, service-uri peste tot, aspect mai modern, etc.

Eu am Daewoo Espero. L-am ales dupa ce am facut drive test-uri cu Vectra A, Ford Mondeo mk1, Renault Safrane, Peugeot 405 si Cielo.
Mi-a placut si Cielo, dar Espero e mai superioara. (la spatiul interior, putere motor, dotari, stabilitate, aspect interior, etc).

Vectra A chiar e o masina de care ar trebui sa va feriti. Sa nu va treziti pe urma ca e plina de rugina!!!

[b] NU STIU cati vor crede ce spui tu aici,dar esti TOTAL dezinformat !!!![/b]
DE CE? ptr ca aceasta masina e poreclita "masina saracului",ptr ca aceasta masina "tine cu casa ta"- asta se spune despre o VECTRA A,ptr ca nu cere reparatii.Imi pare rau ca te contrazic,dar daca vezi Vectra mea din 1995/1,6 si nu are rugina, si mai mare si vopsea originala vei intelege.Este adevarat ca Cielo e copiat dupa opel,dar orice piesa de cielo e mai ieftina si mai proasta decat cele dela Opel:intreaba orice mecanic.Ai avut tu norocul sa gasesti opeluri vechi si neintretinute si ai gasit un Cielo mai nou si putin folosit.Doar cand te urci in ele fara sa pornesti motorul vezi diferenta:cum stai in cielo si cum stai in vectra,cum se inchide usa la cielo si cum la vectra.Nasul meu are cielo din coreea si l-am comparat cu vectra mea,si el il tine numai in garaj si are pe jumatate cat am eu km rulati.Deci in concluzie ,nu mai spune aceasta prostie ca este mai mare decat tine:adica sa se fereasca lumea de opel v A ! CEA MAI MARE TAMPENIE CARE AM PUTUT S-O VAD VREODATA SCRISA !! PACAT CA OAMENI CA TINE AU ACCES LA INTERNET !VECTRA A A FOST CEA MAI BUNA DIN TOATE SERIILE !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TELETIN
post Dec 27 2009, 12:07 AM
Post #212


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 26-December 09
Member No.: 122.716



QUOTE (TELETIN @ Dec 26 2009, 11:58 PM) *
QUOTE (daewoo_espero_turbo @ Aug 28 2009, 03:12 AM) *
Nu vreau sa par rautacios, dar feriti-va de Opel Vectra A !!! Este una din cele mai nereusite masini in ceea ce priveste rezistenta la coroziune. Rugineste peste tot!
Probabil c-o sa ziceti ca nu aveti alternative la banii de o Vectra, dar sunt cateva variante bune de luat in considerare : Daewoo Cielo e una din ele.
Unii din voi probabil o sa ziceti : "Pai imi iau jaf de Daewoo....imi iau Opel tata, masina nemteasca!" . Dar intre Opel Vectra A si Daewoo Cielo nu sunt mari diferente cu privire la calitate, mai ales ca Cielo are tot un Opel la baza : Kadett E.
Insa Cielo sta mai bine la partea de tablarie ca Vectra, plus ca piesele sunt mai ieftine, service-uri peste tot, aspect mai modern, etc.

Eu am Daewoo Espero. L-am ales dupa ce am facut drive test-uri cu Vectra A, Ford Mondeo mk1, Renault Safrane, Peugeot 405 si Cielo.
Mi-a placut si Cielo, dar Espero e mai superioara. (la spatiul interior, putere motor, dotari, stabilitate, aspect interior, etc).

Vectra A chiar e o masina de care ar trebui sa va feriti. Sa nu va treziti pe urma ca e plina de rugina!!!

[b] NU STIU cati vor crede ce spui tu aici,dar esti TOTAL dezinformat !!!![/b]
DE CE? ptr ca aceasta masina e poreclita "masina saracului",ptr ca aceasta masina "tine cu casa ta"- asta se spune despre o VECTRA A,ptr ca nu cere reparatii.Imi pare rau ca te contrazic,dar daca vezi Vectra mea din 1995/1,6 si nu are rugina, si mai mare si vopsea originala vei intelege.Este adevarat ca Cielo e copiat dupa opel,dar orice piesa de cielo e mai ieftina si mai proasta decat cele dela Opel:intreaba orice mecanic.Ai avut tu norocul sa gasesti opeluri vechi si neintretinute si ai gasit un Cielo mai nou si putin folosit.Doar cand te urci in ele fara sa pornesti motorul vezi diferenta:cum stai in cielo si cum stai in vectra,cum se inchide usa la cielo si cum la vectra.Nasul meu are cielo din coreea si l-am comparat cu vectra mea,si el il tine numai in garaj si are pe jumatate cat am eu km rulati.Deci in concluzie ,nu mai spune aceasta prostie ca este mai mare decat tine:adica sa se fereasca lumea de opel v A ! CEA MAI MARE TAMPENIE CARE AM PUTUT S-O VAD VREODATA SCRISA !! PACAT CA OAMENI CA TINE AU ACCES LA INTERNET !VECTRA A A FOST CEA MAI BUNA DIN TOATE SERIILE !

Pe strada Viitorului exista un magazin cu piese ptr.OPEL f bine aprovizionat si ieftine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
criss33
post Dec 29 2009, 10:24 AM
Post #213


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 29-December 09
Member No.: 122.748



are dreptate,masna aaaaare o rezistenta scazuta la coroziune.
QUOTE (TELETIN @ Dec 27 2009, 12:07 AM) *
QUOTE (TELETIN @ Dec 26 2009, 11:58 PM) *
QUOTE (daewoo_espero_turbo @ Aug 28 2009, 03:12 AM) *
Nu vreau sa par rautacios, dar feriti-va de Opel Vectra A !!! Este una din cele mai nereusite masini in ceea ce priveste rezistenta la coroziune. Rugineste peste tot!
Probabil c-o sa ziceti ca nu aveti alternative la banii de o Vectra, dar sunt cateva variante bune de luat in considerare : Daewoo Cielo e una din ele.
Unii din voi probabil o sa ziceti : "Pai imi iau jaf de Daewoo....imi iau Opel tata, masina nemteasca!" . Dar intre Opel Vectra A si Daewoo Cielo nu sunt mari diferente cu privire la calitate, mai ales ca Cielo are tot un Opel la baza : Kadett E.
Insa Cielo sta mai bine la partea de tablarie ca Vectra, plus ca piesele sunt mai ieftine, service-uri peste tot, aspect mai modern, etc.

Eu am Daewoo Espero. L-am ales dupa ce am facut drive test-uri cu Vectra A, Ford Mondeo mk1, Renault Safrane, Peugeot 405 si Cielo.
Mi-a placut si Cielo, dar Espero e mai superioara. (la spatiul interior, putere motor, dotari, stabilitate, aspect interior, etc).

Vectra A chiar e o masina de care ar trebui sa va feriti. Sa nu va treziti pe urma ca e plina de rugina!!!

[b] NU STIU cati vor crede ce spui tu aici,dar esti TOTAL dezinformat !!!![/b]
DE CE? ptr ca aceasta masina e poreclita "masina saracului",ptr ca aceasta masina "tine cu casa ta"- asta se spune despre o VECTRA A,ptr ca nu cere reparatii.Imi pare rau ca te contrazic,dar daca vezi Vectra mea din 1995/1,6 si nu are rugina, si mai mare si vopsea originala vei intelege.Este adevarat ca Cielo e copiat dupa opel,dar orice piesa de cielo e mai ieftina si mai proasta decat cele dela Opel:intreaba orice mecanic.Ai avut tu norocul sa gasesti opeluri vechi si neintretinute si ai gasit un Cielo mai nou si putin folosit.Doar cand te urci in ele fara sa pornesti motorul vezi diferenta:cum stai in cielo si cum stai in vectra,cum se inchide usa la cielo si cum la vectra.Nasul meu are cielo din coreea si l-am comparat cu vectra mea,si el il tine numai in garaj si are pe jumatate cat am eu km rulati.Deci in concluzie ,nu mai spune aceasta prostie ca este mai mare decat tine:adica sa se fereasca lumea de opel v A ! CEA MAI MARE TAMPENIE CARE AM PUTUT S-O VAD VREODATA SCRISA !! PACAT CA OAMENI CA TINE AU ACCES LA INTERNET !VECTRA A A FOST CEA MAI BUNA DIN TOATE SERIILE !

Pe strada Viitorului exista un magazin cu piese ptr.OPEL f bine aprovizionat si ieftine.



sudeaaaazo si vinde ca nu va tine mult timp.
QUOTE (utilizator_311879 @ Dec 17 2009, 10:19 AM) *
QUOTE (dannyh @ Mar 23 2009, 11:45 AM) *
am un opel vectra 1.8i din 92. am facut multi km intr-o perioada scurta....cam 8000 km in 3 luni. La un moment dat am auzit niste zgomote ciudate in partea din fata cand puneam frana, ca niste lovituri sau batai. Apoi zgomotele s-au intensificat si cand acceleram. am cu ea la service si mi-au spus ca e problema grava...se rupe sasiul....e ruginita toata partea inferioara de la rotile din fata ce mentin trapezul. Adica e coapta pe la toate elementele de siguranta si punctele de sustinere.
Ce pot face? se mai poate suda sasiul? daca da, ce material ar trebui sa folosesc ca sa ofere rezistenta elementelor de siguranta?


In mod normal cumperi toata puntea fata . Problema este daca are de ce sa faca legatura la sudarea acesteia. Cauta un tinichigiu bun si te asigur ca iti va face o treaba buna; dupa aceea spunei sa-ti trateze zona sudurilor anti-rugina. Se gasesc pe net o gramada solutii.

Problema este ca te va costa destul si masina nu stiu daca mai merita.Tu decizi. Bafta .

Go to the top of the page
 
+Quote Post
mec_florin
post Mar 14 2010, 08:34 PM
Post #214


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 14-March 10
Member No.: 124.659



QUOTE (ferencz101918 @ Mar 19 2007, 11:06 AM) *
QUOTE (caraiman94561)
salut ... am scris mai demult in legatura cu pb mea la vectra A din 92 c16nz dar nu prea am primit raspunsuri. ziceam atunci ca moare la viteze mari peste 100 si numai la drum intins (pe autostrada) mi se aprinde becul de langa cel care indica frana de mana (unu' galben) pe vremea aceea daca o lasam se oprea masina ... in ultima vreme tin acceleratia la podea si scade pana la aprox 80 km/h si apoi isi revine si mai nou mi se aprinde becul ala si in oras (ianinte nu aveam pb in oras) m/am documentat pe alte forumuri am mai intrebat stanga, dreapta si sunt 90% convins ca e vorba de DEBITMETRUL DE AER care cica ar fi o problema generala la vectrele astea cu toate ca pe forumul asta nu se vaita nimeni de pb asta. pe altele e plin.
spuneti/mi si mie care e treaba cu el ... cine a mai avut pb, pt ca e cam scump si vreau sa fiu sigur ca asta e pb pana sa dau bani pe el
ar mai putea fi catalizatorul infundat sau sonda Landa? ce e aia? smile.gif
Ajutoor!!!


salut!
si eu am avut intrun timp aprins becul ala galben si nu mergea motorul cum trebuia, parca se inneca... am schimbat sonda-landa si de atunci nu mi se mai aprinde si merge chiar foarte bine. am avut chiar si consumul ridicat. acuma e ok

Go to the top of the page
 
+Quote Post
mec_florin
post Mar 14 2010, 09:16 PM
Post #215


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 14-March 10
Member No.: 124.659



salut am si eu o vectra din93" nu stiu ce sa ii mai fac, mi se aprinde si becu ala galben , merge in suturi, nu isi tine relantiu, consuma vreo 20%. eu o am si pe gaz dar pe gaz nu am probleme.ma puteti ajuta? down.gif

This post has been edited by mec_florin: Mar 14 2010, 09:17 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
duma
post May 3 2010, 02:08 PM
Post #216


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 3-May 10
Member No.: 125.530



as avea nevoie de cartea cu datele tehnice in format electonic...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andi23bv
post May 25 2010, 02:06 PM
Post #217


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 19-May 10
Member No.: 125.771



QUOTE (Skywalker @ Sep 27 2006, 07:50 PM) *
Pentru cei cu Vectra A de 1,6i benzina masina are o chichitza ciudata rau la cutia filtrului de aer (am depistat azi ca nu mai functioneaza) este pozitionat opus fata de conducta de aer cald un fel de clapeta actionata de o pompa de vaccum care inchide aerul rece sau cald functie de temperatura motorului. Ei, cand porcaria aia se defecteaza masina va trage mai mult aer cald in motor de unde va rezulta si o lipsa de putere a motorului. Eu am anulat tot, adica: conducta de aer cald, colectorul de pe galeriile de evacuare, clapeta din cutia filtrului, cupla unde intra aerul cald (am scos-o si am astupat gaura respectiva) si motorasul a inceput sa respire mult mai bine, urca mai repede in ture, si un alt sound la motor asta pana cand pun un kit de filtru conic ( 2 sapt) si modific priza de aer din spoilerul fata.


salut,
poti sa fii un pic mai explicit?....niste poze nu ar strica biggrin.gif eu am tot o vectra a din 92 c16nz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
YoFlo
post Aug 21 2010, 08:33 PM
Post #218


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 21-August 10
From: Ialomita
Member No.: 128.553



Salut fratilor, Yo am o vectra a din 94, benzina de 2l, dar are o buba, de la telecomanda de inchidere centralizata.
Ideea este ca masina nu porneste fara sa tin apasat butonul ala de la telecomanda, apoi tre sa mi se aprinda in bord un indicator, cel galben de la catalizator, apoi porneste fara nici o problema. Dar nu merge mereu, cateodata stau cate 2-3 min facand incercari sa pornesc motorul. Si nici inchiderea centralizata nu merge, dau sa incui si in secunda 2 se descuie toate.
Are cineva idee ce este?
Sau are cineva idee unde este plasata unitatea de la inchidere de pe telecomanda? o inactivez la urma urmelor, ce e stresanta cu pornirea asta.
In 94 cheile aveau cip, sau canci? Ca cheia mea nu pare sa aiba.

Multumesc si astept,
Stima
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macheta
post Oct 19 2010, 08:57 PM
Post #219


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 19-October 10
Member No.: 129.724



Salutare
Am o vectra a din 1995,motor x16sz si am cateva probleme:
-porneste greu la rece
-la plecere de pe loc se simte o smucitura ca si cum ar fi motorul fara tampoane(ceea ce nu e cazul,le-am schimbat pe toate)
-nu functioneaza turometrul,de fapt nici un indicator de bord nu merge .
mersi pt raspuns biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yonel
post Oct 23 2010, 05:19 PM
Post #220


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 23-October 10
Member No.: 129.785



salut sant nou p aici si mai nou sant un posesor de vectra din 92 1,6i.
pana amu totu e bine doar ca a venit frigu si tre sa shchimb apa sa pun antigel.bunn dar nu stiu cum sa fac asta si inca ceva masina are un termostat de dacie pus pe un furtun nu stiu dac mere ca apa se ridica la 70 de grade dupa cativa km si ramane la 70 75 maxim. e bine sau e defect indicatorul?
inca ceva am un bec galben in bord care sta tot timpul aprins ABS, care e treaba cu el ca la70 km pe ora la o frana brusca ingheata rotile si asa raman pane se opreste masina..
cam atat pt azi o sa va tin ca curent cu toate nelamuririle viitoare bafta confused.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Pages V  « < 9 10 11 12 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 07:51 AM