Opel Vectra A |
This topic is about Opel Vectra A, the author, Skywalker, wrote about: da, poate fi senzorul de pozitie al clapetei de acceleratie, valva EGR sau motorasul pas cu pas care regleaza merslu la ralanti. se poate regla oarecu ... To read more just scroll down
Opel Vectra A |
Sep 10 2007, 10:35 PM
Post
#181
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
se poate regla oarecum de langa motorasul pas cu pas.
Attached File(s)
|
|
|
Sep 11 2007, 08:26 PM
Post
#182
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 123 Joined: 9-January 07 From: Iasi (Iasi) Member No.: 96.336 |
QUOTE(mihai113622) Salutare,
Sltiu ca s-a mai dezbatut subiectul asta pana acum dar nu mi-am dat seama daca exista un raspuns general valabil. Sunt posesor al unui opel vectra C18NZ si dimineata cand nu este incalzita trebuie sa o turez mai mult ca sa nu imi moara motorul. M-am interesat si eu (nu sunt priceput in mecanica auto) si mi s-a spus ca s-ar putea sa fie 2 cazue: 1) injectorul trebuie sa fie curatat 2) nu am bujii dublu filament Va rog sa-mi dati si mie un sfat daca ati avut problema asta. Si inca ceva: are cineva o carte tehnica pt C18NZ, poate invat ceva mai multe de acolo? Va multumesc anticipat.. Mihai problema e din senzorul de la clapeta...nu se deschide clapeta automat...eu nu as merge pe curatare ci mai degraba pe schimbare..e in jur de 160 ron unul... numai bine -------------------- ex opel vectra 1.6i
audi a4 avant, 1.9 TDI PD, 85 kw intai a fost inventata masina. apoi nu avea cine sa o conduca si asa a fost inventat soferul. dar parca lipsea ceva si a fost inventata cotiera... |
|
|
Sep 12 2007, 11:54 PM
Post
#183
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 28-January 07 From: Arad (Arad) Member No.: 97.880 |
Spuneti-mi si mie va rog ce bujii sa-i pun la Vectra?! Skywalker, tu ce bujii ai la masina?
-------------------- Opel Vectra A GL 1991, C18NZ, 90 CP
|
|
|
Sep 16 2007, 08:44 PM
Post
#184
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 123 Joined: 9-January 07 From: Iasi (Iasi) Member No.: 96.336 |
eu am dat 47 lei pe set dar le'am luat dintr'un depozit...nu stiu cat sunt in comert -------------------- ex opel vectra 1.6i
audi a4 avant, 1.9 TDI PD, 85 kw intai a fost inventata masina. apoi nu avea cine sa o conduca si asa a fost inventat soferul. dar parca lipsea ceva si a fost inventata cotiera... |
|
|
Dec 1 2007, 10:30 PM
Post
#185
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 13-November 07 From: BUCURESTI Member No.: 115.452 |
eu mi'am schimbat acum 2 zile bujiile si mi'am pus bosch super 4 eu am dat 47 lei pe set dar le'am luat dintr'un depozit...nu stiu cat sunt in comert incepe sa se resimta nr de km care ii am cu vectra parintilor a inplinit 500000 km si azi sa dus placa de presiune si rulmentul de presiune si cred ca si discul . acum incepe distractia ca tre sa duk masina la mecanik sa schimb kitul care cred ca ma duce c-am 4 mil plus mana de lucru =6 milioane .asta este ,ce sa fac sa nu mai merg cu masina ? sa o dau ?a inceput sa cada un pic cate un pic .dar motorul mere bine de tot ,aaa si mai am ceva probleme cu caseta de directie care imi baga ulei in cabina nu stiu ce are ?tre sa schimb bucsa de la volan ca are joc ,capete de bara ,amortizoare poate imi recomandati ceva bun ca am luat gabriel spania si am dat banii degeaba . ce sa fac sa nu mai imi intre apa in portbagaj ? ce sa va mai zic pe unde gasesc un cimitir cu opeluri ?ca sa ma aprovizionez cu piese ,ca vad ca pe multe le-au desfintat? va multumesc . ps :cred ca simte ca la anul vine alta -------------------- opel vectra 1.9 120 hp
|
|
|
Dec 4 2007, 09:03 PM
Post
#186
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 13-November 07 From: BUCURESTI Member No.: 115.452 |
azi am dus masina in service si am cumparat asa placa presiune +disc +rulment=355 ron (noi).urmeaza sa inlocuiesc capete de bara si sa vad cu caseta directie +bucsa volan.
mai trebuie sa achit manopera la service.astept pana maine . piesele sunt facute made in italy nu stiu firma . -------------------- opel vectra 1.9 120 hp
|
|
|
Dec 4 2007, 10:09 PM
Post
#187
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 123 Joined: 9-January 07 From: Iasi (Iasi) Member No.: 96.336 |
la opel mi'a placut intretinerea ieftina. e o masina buna. si mie imi baga ulei in cabina dar la un moment dat s'a evaporat si nu a mai aparut( de aproape juma de an). acum o maai folesc tatal si fratele meu si din cand in cand si eu si o conduc cu aceeasi placere k in prima zi. se simte totusi diferenta de la 115 cai la 75
ma intreb ce ar face un motor 1.6 cu o turbina piesele sunt ieftine si se gasesc si multe dezmembrari( cel putin prin zona iasului), dar parerea mea e k nu merita luat de la dezmembrari decat elementele de caroserie sa stii k sunt originale in rest opelul va ramane tot timpul in inima mea( poate si pt k a fost prima mea masina) -------------------- ex opel vectra 1.6i
audi a4 avant, 1.9 TDI PD, 85 kw intai a fost inventata masina. apoi nu avea cine sa o conduca si asa a fost inventat soferul. dar parca lipsea ceva si a fost inventata cotiera... |
|
|
Dec 5 2007, 06:57 PM
Post
#188
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 13-November 07 From: BUCURESTI Member No.: 115.452 |
cine ma poate ajuta cu schema electrica a masinii.
am fost la serv am schimbat piesele dar acu nu mai porneste masina .mototrul invarte dar nu o ia .am verificat fisele ? si nu stiu ce sa mai verific ? poate imi dati o odee p.s:cand am dus masina ea pornea fara probleme . si mai este ceva cand pornesc se deschid stergatoarelesi merg incontinuu. poate aveti un sfat mai bun . -------------------- opel vectra 1.9 120 hp
|
|
|
Dec 6 2007, 06:26 PM
Post
#189
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 13-November 07 From: BUCURESTI Member No.: 115.452 |
ma ajuta si pe mine cineva cu o schema
plssssssssssssssssssssssssssssssssss. -------------------- opel vectra 1.9 120 hp
|
|
|
Dec 8 2007, 06:53 PM
Post
#190
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 13-November 07 From: BUCURESTI Member No.: 115.452 |
problema este in felul urmator nu primesc de la bobina curent ca sa alimenteze delcoul .este 0 scanteie .
cred ca am si scurt pe undeva ca imi merg stergatoarele in continuu. poate are cineva vreo idee de cum sa imi pornesc masina va multumesc -------------------- opel vectra 1.9 120 hp
|
|
|
Dec 9 2007, 02:24 PM
Post
#191
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 13-November 07 From: BUCURESTI Member No.: 115.452 |
problema este in felul urmator nu primesc de la bobina curent ca sa alimenteze delcoul .este 0 scanteie . la stergatoare am gasit buba releul asa ca imi tre unul cu pornitul etse bobina de inductie .cred ca am si scurt pe undeva ca imi merg stergatoarele in continuu. poate are cineva vreo idee de cum sa imi pornesc masina va multumesc c-am cat ma costa una . astept parerile voastre -------------------- opel vectra 1.9 120 hp
|
|
|
Dec 14 2007, 08:04 PM
Post
#192
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 13-November 07 From: BUCURESTI Member No.: 115.452 |
ptr ca m-ati ajutat cu atatea detalii despre defectiune, eu nu o sa va mai dezvalui detaliile referitoare la defectiunile autoturismului .
ps sa fiu un pic egoist . -------------------- opel vectra 1.9 120 hp
|
|
|
Feb 16 2008, 08:21 PM
Post
#193
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 13-November 07 From: BUCURESTI Member No.: 115.452 |
care mai este pretul la o vectra a din 91
cu sute de mii pe bord . am si piese la ea injector ,carburator cu tot cu galerie etc ? poate imi spuneti si mie .eu m-am gandit la 2000 de e dar sper sa nu fie putin -------------------- opel vectra 1.9 120 hp
|
|
|
Jul 17 2008, 01:51 AM
Post
#194
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 16-July 08 Member No.: 117.511 |
salutare tuturor, am o vectra din 94, probleme nu am avut, dar totusi am o chestie. mi-a cazut furtunul acela de la recircularea gazelor arse, de pe capacul culbutorilor, cel subtire, am vazut ca intra in galeria de admisie, problema era ca stutul acela era infundatl la-m desfundat, dar nu stiu daca in capat are un jiglor sau nu, rog ajutor
|
|
|
Aug 3 2008, 06:32 PM
Post
#195
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 1-August 08 From: iasi Member No.: 117.653 |
salut
mi sa blocat cotactul la vectra a din 92 motor 16 am mai rasfoit pe net dar fara rezultat poate aveti voi o solutie deci sa va explic am mers cu masina am ajuns acasa am lasat-o in parcare a doua zi bag cheia dau sa invart nimic nu se invartea trag de volan stanga dreapta nimic ma ce dreq are scot cheia bag din nou iar nimic butucu e tapan daca stiti ce as putea sa fac sa cumpar butuc sau sa il desfac cum se desface plssss help scuze daca mai este postat subiectu asta yo nu am gasit sunt nou pe aici |
|
|
Oct 21 2008, 07:57 PM
Post
#196
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 21-October 08 Member No.: 118.337 |
Cumpar primul segment la toba intermediara - cu catalizatorul - pentru modelul OPEL Vectra A 1.6 pe benzina, an fabricatie 1995
Contactati la numarul de telefon: 0752226847 Sau la id-ul de yahoo messenger: dsp_marius@yahoo.com This post has been edited by neinvinsul: Oct 21 2008, 07:59 PM |
|
|
Oct 27 2008, 07:08 PM
Post
#197
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 27-October 08 Member No.: 118.388 |
sal am si eu un vectra A din 90 c16nz si am o problema:
cand pornesc masina la rece porneste bine dupa 5-10 min acu de la turometu bate tot spre capat si daca acelerez se aude un zgomot la motor daca las la relantiu se aprinde becu galben si moare motoru pornesc din nou si trebuie sa stau cu el tot acelerat si becu se aprinde si se stinge e si nu pot sa merg cu masina decat cu 3 km pe ora. Poate ai vreo idee ... |
|
|
Oct 27 2008, 08:52 PM
Post
#198
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 27-October 08 Member No.: 118.388 |
Salut sunt nou pe acest forum si am si eu cateva intrebari pt voi, poate ma puteti ajuta :
1.am un opel vectra C16NZ din anul 1990 si am urmatoarea defectiune dupa ce pornesc masina merg 4-5 km motoru incepe sa se zgaltaie acul de la turometru se duce la maxim de aude un zgomot la motor si se aprinde becul galben. 2.unde se afla montate pompa si filtru de benzina Va multumesc. si astept raspuns. |
|
|
Oct 29 2008, 01:13 PM
Post
#199
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 29-October 08 Member No.: 118.407 |
Salut sunt nou pe acest forum si am si eu cateva intrebari pt voi, poate ma puteti ajuta : 1.am un opel vectra C16NZ din anul 1990 si am urmatoarea defectiune dupa ce pornesc masina merg 4-5 km motoru incepe sa se zgaltaie acul de la turometru se duce la maxim de aude un zgomot la motor si se aprinde becul galben. 2.unde se afla montate pompa si filtru de benzina Va multumesc. si astept raspuns. Salut, 1) Daca intuiesti corect ca e de la alimentarea cu combustibil iti sugerez sa te asiguri ca ai o baterie buna/ si porneste usor la cheie/ nu impinsa sau trasa sau cu ajutorul unui alternator sau baterie ajutatoare cabluri etc. Pompa de benzina fiind electrica isi trage curentul din baterie. In momentul cand mergi normal pe strada la un anumit moment incepe si-i da nas pt ca nu mai vine destul combustibil de la pompa (motorul tremura da sa moara daca nu-l turezi se aprinde intermitent becul galben) Becul galben(chek engine) e conectat la mai multi senzori dar de obicei se aprinde cand sunt probleme cu alimentarea. * verifica la iesirea din filtru de combustibil daca scuipa combustibil cum trebuie , daca nu verifica la iesirea din pompa (daca aici scuipa cum trebe inlocuiesti doar filtrul) daca nu scuipa bine la iesirea din pompa schimbi pompa asta e mai scumpa. (sa verifici ca ajunge curent serios la pompa de combustibil si nu sunt fire oxidate care sa creasca rezistenta si pompa sa nu functioneze in parametrii normali). 2) Pompa se afla in imediata apropiere a rezervorului la iesirea acestuia undeva sub bancheta din spate la unele modele, dupa care dedesupt e si filtrul de combustibil asta e accesibil si de sub masina , (pompa de obicei din interior e o trapa sub bancheta din spate). In furtune mereu ramane o presiune de combustibil vezi ca improasca. Presiunea la iesirea din pompa tre sa fie undeva la 0.76 BAR la sistemul tau de injectie MULTEC si daca masori debitul pe minut trebuie sa fie undeva la 0.8-1,2 litri /minut. * la unele modele pompa functioneaza cand pui contactul la altele doar cand functioneaza motorul. Daca te descurci sa verifici succes. Daca astea sunt ok problema e din alta parte. |
|
|
Jan 28 2009, 04:23 PM
Post
#200
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 25-January 09 Member No.: 119.068 |
LA OPEL-UL MEU DIN 90 SE INCALZESTE F GREU MOTORUL STIE CINEVA DACA ESTE DIN CAUZA TERMOSTATULUI SI DACA DA UNDE ESTE TERMOSTATUL ALA E VORBA DE MOTORUL DE 2000 85 KV
LA OPEL-UL MEU DIN 90 SE INCALZESTE F GREU MOTORUL STIE CINEVA DACA ESTE DIN CAUZA TERMOSTATULUI SI DACA DA UNDE ESTE TERMOSTATUL ALA E VORBA DE MOTORUL DE 2000 85 KV |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 05:29 PM |