IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

ajutor

This topic is about ajutor, the author, dan54198, wrote about: Daca ai carburatia reglata aprox. bine acele 600-700 tr./min la rece se vor ridica odata cu temperatura motorului ajungind la 80grade la 1200-1300tr./ ... To read more just scroll down

5 Pages V  « < 3 4 5  
Reply to this topicStart new topic
> ajutor
dan54198
post Mar 13 2006, 10:21 PM
Post #81


novice
**

Group: Membri
Posts: 44
Joined: 25-August 05
From: Braila (Braila)
Member No.: 54.191



Daca ai carburatia reglata aprox. bine acele 600-700 tr./min la rece se vor ridica odata cu temperatura motorului ajungind la 80grade la 1200-1300tr./min.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dan54198
post Mar 13 2006, 10:34 PM
Post #82


novice
**

Group: Membri
Posts: 44
Joined: 25-August 05
From: Braila (Braila)
Member No.: 54.191



Vezi ca bobina de inductie sa nu se incalzeasca
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius69656
post Mar 17 2006, 09:09 PM
Post #83


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 1-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.649



Am noutati :
Am pus jiglerele cum scrie la carte si anume
camera 1 aer 170
camera 2 aer 150
camera 1 benzina 107
camera 2 benzina 162
Dupa ce am reglat suruburile in stilul urmator : surubul care trebuie sa fie sigilat l-am strans la maxim si apoi l-am desurubat 3 ture iar surubul de amestec dupa ce l-am strans la maxim l-am desurubat 1 tura . Acum pare ca nu mai scote fum negru dar cand o accelerez mai brusc da in nas ca si cum nu ar avea benzina suficienta iar pe gaz refuza sa se accelereze .
Plutitorul e reglat bine si am luat si filtru de aer nou . Acum ce naiba mai are ?
Atasez si o poza cu carburatorul care il am cu mentiunea ca eu nu am pozitia 4 si pe carburator scrie ca e modelul 2101.

Pozitia
1 - relanti (acceleratie)
2 - surub care ar trebui sa fie sigilat dar nu este
3 - amestec aer
4 - nu stiu ce este ca nu am

Daca trebuie reglat altfel spuneti-mi si o fac .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post Mar 17 2006, 11:03 PM
Post #84


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



Domnule, ia spune-mi, aia de la pozitia 4 nu este cumva electrovalva?
Daca da in nas, este bun reglajul, numai in loc de 107 pune sefule 109 si atunci va merge.

Unde tb. sa fie sigilat deschide un sfert de tura!

Mai tinem legatura prin MP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post Mar 17 2006, 11:21 PM
Post #85


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



M-am uitat mai bine la poza. E un hibrid de carburator! La electrovalva aceea tb. sa vina un fir de la vacumul pt. camera 1 ceea ce sigur nu ai. Numai la 2107 si 2105 intalnesti. Este vorba de niste furrtune care intra si ies in si din carburator, in galeria de admisie si ajuta la economia de benzina cat motorul merge in ralanti bagand aer fortat in cilindri si reducand cantitatea de benzina. Acel carburator nu este pentru Ladita ta ci pentru 05 si 07. Schimba-l si vei vedea consumul daca tii cont de ce ti-am explicat.

Un exemplu bun iti pot da eu:

Cand la 2103 cu carburator de 2107 s-a stricat electrovalva, aveam fum negru ca la diesel, mergea ca o racheta si consuma 30%.

Deci, SCHIMBA CARBURATORUL si lasa alte chestii. Dupa cel schimbi, pas cu pas te ajut sa-l reglezi, dar asa........ tb. sa fii patron de Peco. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius69656
post Mar 17 2006, 11:31 PM
Post #86


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 1-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.649



Nu ai inteles , eu am zis ca nu am electrovalva aia ci numai cele 3 suruburi adica :

1 - surubul acela care ar trebui sa fie sigilat
2 - surubul care calca pe acceleratie ( relanti )
3 - surubul de amestec
poza asta nu e de la mine dar seamana leit doar ca eu nu am electrovalva .
In loc de 107 as putea sa pun 130 ca 109 nu am , crezi ca merge ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius69656
post Mar 17 2006, 11:35 PM
Post #87


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 1-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.649



scuze ca am postat dublu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post Mar 18 2006, 01:45 PM
Post #88


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



Surubul care ar tb. sa fie sigilat da-i un sfert de tura.
Surubul nr.3 deschide-1,5 ture dupa care inchide 30 grade.
Surubul de ralanti cum ti se pare ca suna motorul 800-950 ture.

Daca da in nas cu 107, cauta neaparat 109 sau daca nu gasesti, lasa 107 la benzina si pune la aer 150 in loc de 170.

Astep sa ne spui ce ai facut! band.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius69656
post Mar 18 2006, 02:06 PM
Post #89


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 1-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.649



Se pare ca voi pleca in seara asta la teatru si cu siguranta nu voi alege cel mai scurt drum ca sa-i pot face consumul cat de cat in oras caci se va vedea imediat daca s-a ameliorat situatia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Mar 18 2006, 03:08 PM
Post #90


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



pai sa ne spui cum a fost consumul
cat despre reglaj, ala nu se poate face "de pe net", din pacate, si nici cu standarde ca "surubul trebuie sa fie invartit atat sau"
chiar si un sfert de tura conteaza enorm la consum si comportamentul masinii
si chiar daca se iau doua masini noi-noute de acelasi tip si li se inverseaza carburatoarele, nici una nu va merge bine
nu exista doua motoare care sa aiba nevoie de aceleasi reglaje
asa ca totul trebuie facut la fata locului
oricum e bine ca i-ai pus jicloarele standard, eu zic sa le lasi asa, un reglaj fin rezolva problema (teoretic...)
succes :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius69656
post Mar 18 2006, 03:55 PM
Post #91


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 1-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.649



Bravo Horia nici ca o puteai spune mai bine , e adevarat ca nici o masina nu seamana cu alta din punct de vedere al reglajelor, insa cel putin sunt pe drumul cel bun si asta datorita voua , asa ca e bun si internetul la ceva .
Multumesc de sprijin.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post Mar 18 2006, 10:27 PM
Post #92


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



Eu nu pot sa va contrazic, dar este un lucru de care eu m-am lovit la vreo 30 carburatoare de lada:

Reglajul la surubul sigilat este la toate identic, iar la cel de langa vacum nu difera decat cu o jumatate de tura de la un model la altul.
Nu as vrea sa ma laud dar in P. Neamt sunt printre putinii care regleaza carburatoare de Lada! Bineinteles, in sensul bun al cuvantului, adica sa reduci un consum de 14-15 in oras la 9-10 cat de fapt tb. sa fie.

Pe net nu prea poti, dar macar sa ajuti un om sa-i scada consumul de la 20% la 14%, tot poate fi o realizare, nu?

Si oricum, la Cielo nu ma pricep asa bine ca la gama de auto Lada, Skoda 105-120, Oltcit, Oltena, Dacia, Fiat Regata, Ritmo. Si lista ar putea continua. Problema este ca una este sa scrii aici ce-ti trece prin minte sau ce crezi ca ar putea fi si alta este sa fii la fata locului!

Deci, cei care sunteti mai aproape de Marius ajutati-l voi daca va pricepeti mai bine ca mine!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post Mar 18 2006, 10:32 PM
Post #93


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



oricum e bine ca i-ai pus jicloarele standard, eu zic sa le lasi asa, un reglaj fin rezolva problema (teoretic...)

Acelea, nu sunt jigloarele standard la Lada 1200. I-am dat pe MP cea mai buna solutie si cele mai bune reglaje pt. a scade consumul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius69656
post Mar 19 2006, 04:33 PM
Post #94


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 1-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.649



Noutati

Azi am parcurs 130 Km toti in afara orasului cu o viteza madie de 90 Km/h si vreau sa spun ca i-am facut cu 10 litri de benzina ceea ce indica un consum de 7.5% . Trebuie sa mai precizez ca in masina eram 5 persoane si 30 Kg de nisip adica aveam si greutate.
Sincer nici nu ma asteptam sa scot un consum atat de mic , sunt surprins , mai ramane sa-l fac pe cel din oras care va dura probabil vreo 2,3 zile pt ca eu nu merg foarte mult cu ea decat pana la servici si acasa ceea ce inseamna 20 Km zi. beer.gif beer.gif beer.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Mar 20 2006, 11:13 AM
Post #95


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



bravo:)
ai vazut ca incet-incet se rezolva? biggrin.gif
acum cred ca si in oras ai un consum rezonabil biggrin.gif


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Mar 20 2006, 11:18 AM
Post #96


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



[quote="Felix60549"]Eu nu pot sa va contrazic, dar este un lucru de care eu m-am lovit la vreo 30 carburatoare de lada:

Reglajul la surubul sigilat este la toate identic, iar la cel de langa vacum nu difera decat cu o jumatate de tura de la un model la altul.


a propos: cat e insurubat standard ala sigilat? ca la mine umblase cineva inainte sa iau masina :bash:
si cel de langa vacuum?
mersi biggrin.gif


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius69656
post Mar 20 2006, 02:24 PM
Post #97


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 1-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.649



Da e adevarat ca usor usor se rezolva dar cel mai important este ca a avut cine sa ma ajute si de asta va multumesc tuturor dar in special lui Felix ca mi-a dat mura in gura totul si m-a lipsit de multe alte curse cu masina ca sa fac consumul . :romania:

Sa traiasca ladisti
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V  « < 3 4 5
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 02:06 PM