probleme racire |
This topic is about probleme racire, the author, valentin38883, wrote about: ce se intampla? a aparut o problema si nu stiu care e cauza. simptomele sunt urmatoarele: creste presiunea in circuitul de racire.. tuburile de cauciu ... To read more just scroll down
probleme racire |
Sep 23 2005, 10:28 AM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 64 Joined: 20-January 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 38.876 |
a aparut o problema si nu stiu care e cauza. simptomele sunt urmatoarele: creste presiunea in circuitul de racire.. tuburile de cauciuc sunt beton..iar daca desfac capacul de le vasul de expansiune apa iese afara.......si asta doar la cateva minute dupa ce pornesc motorul - motorul se incalzeste rapid..trece de temperatura de functionare - termocupla porneste tarziu..si nu ajuta la nimic..adica nu scade temperatura apei - in mers cu cat accelerez mai tare cu cat creste temperatura mai repede - daca merg 500 m indicatorul de temperatura e la maxim - cada slabesc surubul de la radiatorul de caldura ies vapori..dar nu se poate aerisi instalataia.. - daca las vasul descoperit face bulbuci tot timpul - drumul spre casa l-am facut cu vasul descoperit si temperatura a avut o variatie ciudata ..(in mers csadea ...cand stateam la semafor crestea..) - in ulei nu am observat nimic ciudat.. - termostatul l-am verificat si e bun dati cu parerea ce sa mai caut..ce ar putea fi.... |
|
|
Sep 23 2005, 10:36 AM
Post
#2
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
iar motorul tau este ...
-------------------- |
|
|
Sep 23 2005, 12:02 PM
Post
#3
|
|
pilot Group: Membri Posts: 271 Joined: 21-September 05 Member No.: 56.389 |
Poate sa fie garnitura de chilasa...zic eu!
|
|
|
Sep 23 2005, 12:03 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Sep 24 2005, 04:02 PM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 2-May 05 From: Vaslui Member No.: 45.838 |
Oricum pana la urma sa descoperit ca avea termostatu blocat si ventilatoru nu mai mergea.Si astea asa deodata.Masina mai facuse cateva sute de km in aceea zi fara probleme.Asa ca inainte sa te apuci sa desfaci juma de motor ca sa ajungi la chiulasa verifica ce ti-am spus eu. -------------------- 2005 Renault Clio Symbol
|
|
|
Sep 26 2005, 01:16 PM
Post
#6
|
|
sofer Group: Membri Posts: 64 Joined: 20-January 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 38.876 |
multumesc pentru sfat......
Consider ca pentru unii poate fi important, de aceea o sa va spun care a fost problema. Tubul (orificiul) pe unde lichidul iese din radiator spre vasul de expansiune era infundat. Dupa ce l-am desfundat toate grijile au luat sfarsit..indicatorul nu mai urca (temperatura) decat putin peste jumate chiar la 130Km/h.....Se pare ca acel orificiu era putin infundat cand am cumparat masina, pentru ca am observat ca acul statea mai tot timpul la 2,3 mm dupa semnul de mijloc..si termocupla pornea cam des. Poate informatia asta sa ajute pe altii cu probleme similare...deci este indicat cand cumperi o masina veche sa verifici si eventual sa cureti si instalatia de racire.. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 08:15 AM |