Help - Search - Members - Calendar
Full Version: probleme racire
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
valentin38883
ce se intampla?
a aparut o problema si nu stiu care e cauza.
simptomele sunt urmatoarele:

creste presiunea in circuitul de racire.. tuburile de cauciuc sunt beton..iar daca desfac capacul de le vasul de expansiune apa iese afara.......si asta doar la cateva minute dupa ce pornesc motorul

- motorul se incalzeste rapid..trece de temperatura de functionare
- termocupla porneste tarziu..si nu ajuta la nimic..adica nu scade temperatura apei
- in mers cu cat accelerez mai tare cu cat creste temperatura mai repede
- daca merg 500 m indicatorul de temperatura e la maxim
- cada slabesc surubul de la radiatorul de caldura ies vapori..dar nu se poate aerisi instalataia..
- daca las vasul descoperit face bulbuci tot timpul
- drumul spre casa l-am facut cu vasul descoperit si temperatura a avut o variatie ciudata ..(in mers csadea ...cand stateam la semafor crestea..)
- in ulei nu am observat nimic ciudat..
- termostatul l-am verificat si e bun

dati cu parerea ce sa mai caut..ce ar putea fi....
G e o r g e
iar motorul tau este ...
Cipicanu`
Poate sa fie garnitura de chilasa...zic eu!
eddie
Sau poate fii chiulasa fisurata....
Edi45845
Nu te du imediat cu gandu la chiulasa.Un prieten a patit la fel la un passat mai vechi.Nu eram acasa asa ca am ajuns la un "meserias" care imediat a zis ca e chiulasa si s-a apucat sa schimbe.Nu stiu cum e la modelele noi insa la masina aia era pe dedesubt rau de tot.Oricum cand a dat-o jos nu avea nimic. :evil: :bash:
Oricum pana la urma sa descoperit ca avea termostatu blocat si ventilatoru nu mai mergea.Si astea asa deodata.Masina mai facuse cateva sute de km in aceea zi fara probleme.Asa ca inainte sa te apuci sa desfaci juma de motor ca sa ajungi la chiulasa verifica ce ti-am spus eu.
valentin38883
multumesc pentru sfat......
Consider ca pentru unii poate fi important, de aceea o sa va spun care a fost problema.
Tubul (orificiul) pe unde lichidul iese din radiator spre vasul de expansiune era infundat. Dupa ce l-am desfundat toate grijile au luat sfarsit..indicatorul nu mai urca (temperatura) decat putin peste jumate chiar la 130Km/h.....Se pare ca acel orificiu era putin infundat cand am cumparat masina, pentru ca am observat ca acul statea mai tot timpul la 2,3 mm dupa semnul de mijloc..si termocupla pornea cam des.
Poate informatia asta sa ajute pe altii cu probleme similare...deci este indicat cand cumperi o masina veche sa verifici si eventual sa cureti si instalatia de racire..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.