MADE IN URSS |
This topic is about MADE IN URSS, the author, Adrian52125, wrote about: Ok.Mersi pentru explicatii! No hard feelings? :peacefingers: ... To read more just scroll down
MADE IN URSS |
Aug 31 2005, 09:19 AM
Post
#61
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.118 |
-------------------- LADA 1200S.
Si mai nou : OPEL OMEGA CARAVAN 3.0 V6 |
|
|
Aug 31 2005, 10:35 AM
Post
#62
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
ok.
-------------------- |
|
|
Aug 31 2005, 05:44 PM
Post
#63
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 192 Joined: 5-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.086 |
Ar fi bine sa stergem disputa din primele pagini intre Madalina si Adrian.Nu prea intra in topic.Daca pot interveni moderatorii sau adminii ar putea face lucrul acesta pentru binele forum-ului.
Cat despre uleiuri sunt de parere ca si LADA ,chiar daca este un "dinozaur" merita un ulei foarte bun.Cu conditia ca amotorul sa nu fie uzat si sa-l arda.Eu unul folosesc uleiurile de la Fiat(Selenia).Acum ca am Gpl,am pus unul facut exact pentru motoarele care merg cu gaz.L-am cumparat direct de la distribuitor (5l -600.000lei).15w-40 -------------------- LADA 1500 Jiguly(1980)
|
|
|
Aug 31 2005, 05:49 PM
Post
#64
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 192 Joined: 5-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.086 |
au si conduc o Laditza si nu alte masini(suzuki,dacia sau altele).Eu unul nu ma bag peste alte forumuri :cenzurat: -------------------- LADA 1500 Jiguly(1980)
|
|
|
Aug 31 2005, 06:27 PM
Post
#65
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.118 |
-------------------- LADA 1200S.
Si mai nou : OPEL OMEGA CARAVAN 3.0 V6 |
|
|
Aug 31 2005, 06:54 PM
Post
#66
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 192 Joined: 5-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.086 |
Asa ceva facea parca si Duralube .Din reclama care o prezentau la TV aveam impresia ca rupe.Dar in practica
iti mareste un pic presiunea la ulei .Cam atat. Eu zic ca sunt multi bani aruncati pe un moft.Ma refer la Duralube. Apropos, pe langa ulei folosec si un aditiv 2+2.Tot cu el mai completez,daca este nevoie. Voi folositi aditivi ?Care este parerea voastra despre acestia? :help: -------------------- LADA 1500 Jiguly(1980)
|
|
|
Aug 31 2005, 10:49 PM
Post
#67
|
|
novice Group: Membri Posts: 44 Joined: 25-August 05 From: Braila (Braila) Member No.: 54.191 |
Salut Madalin ! Iti multumesc mult pt. informatia despre ulei mai ales de marca SELENIA. Sincer sa fiu nici nu stiam ca exista marca asta. Dupa cum cred ca stii si eu ma deplasez cu GPL. Citi km. ai reusit sa mergi cu acest ulei pina l-ai schimbat. Ai motorul "strins" sau este mai uzat. Intelegi tu ce vreau sa spun. In legtura cu aditivi pot sa-ti spun ce am vazut cred ca acum vreo luna la tv. pe DISCOVERY SCIENCE despre aditivi si in ce cazuri este bine sa fie utilizati. A fost prezentat intru-totul. Am sa-ti povestesc cite ceva din ce-mi mai aduc aminte. In primul rind ca este o "gaselnita " a armatei sovietice prin ani 1970-71. dar a fost tinuta secreta din motive militare. El (aditivul) era amestecat cu uleiul din motoarele vehiculelor care urmau sa stea nemiscate perioade mai lungi (luni sau ani). Acum vine partea frumoasa. Tot ce vroiau rusi de la acel aditiv era : oricind aveau nevoie (alarma) de un vehicul inghetat de ani de zile acesa sa porneasca imediat si sa poata fi introdus in lupta cu randament maxim. Dupa cum stii aditivul ii creste viscozitatea uleiului si lucrul cel mai important pt.care a fost creat :la racirea motorului acesta formeaza cu uleiul o pelicula anticoroziva in tot motorul. Rusul asta a vrut sa nu-i rugineasca camasile cilindrilor care ramineau cu supapele de evacuare deschise. camasile astea si tot ce era uns cind motorul functiona erau acoperite tot timpul cit vehiculul statea in conservare. Acum sa-ti spun ca are si efecte negative asupra unui motor cred ca n-o sa te mire prea tare. In primul rind este total contraindicat sa-i pui aditiv unui motor abia facut. Se recomanda folosirea lui la un motor uzat (care "ciupeste" ulei) Ti-as explica si de ce dar te las pe tine sa-ti imaginezi .Daca vrei totusi sa afli anunta-ma si am sati fac un rezumat al documentarului (a tinut 2 ore). E de preferat uleiul aditivat de producator (daca are 40 in coada nu are aditiv ; daca are 50 este aditivat. BAFTA
|
|
|
Sep 1 2005, 08:21 AM
Post
#68
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
interesanta chestia cu rusii:)
din cate stiu, marile firme producatoare de ulei NU recomanda folosirea unor aditivi poate unii or fi buni, dar decat sa risc, eu prefer sa pun doar ulei, probabil ca la un motor mai uzat este util un aditiv... dar ca si "aditiv" consider ca este excelenta metoda care se folosea inainte: adaugarea in ulei a unei anumite cantitati de grafit coloidal sau bisulfura de molibden (speciale pentru auto, nu industriale); astea erau mama aditivilor :boxing: dar nu stiu daca se mai gasesc substantele astea... :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Sep 1 2005, 06:03 PM
Post
#69
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 192 Joined: 5-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.086 |
Pt Dan Ultima oara am avut un ulei recomandat pt. motoarele cu peste 50.000km 20-60W.Pe acela l-am tinut 6000.km desi pe cutie sugera sa-l schimbi la 10000km.
In legatura cu motorul nu stiu ce sa iti spun.Atunci cand am cumparat-o avea 61500km dar sincer sa fiu nu stiu daca nu este dat peste cap(161.500km).Pisca ulei si anume la 1000km completez cu 100-150gr. Ma intereseaza sa-mi faci un rezumat despre emisiunea aceea cu uleiuri.Da-mi un mp poate ii plictisim pe unii cu acele detalii. Astept un raspuns :wave: -------------------- LADA 1500 Jiguly(1980)
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 05:54 AM |