PROTEST |
This topic is about PROTEST, the author, Mojito, wrote about: Pe acesta cale protestez la modul cum sunt tratate drive testele in revistele de specialitate din romania si chiar pe acest site.(nu forum ca aici chi ... To read more just scroll down
PROTEST |
Jul 12 2005, 08:18 AM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 5-July 05 From: Constanta Member No.: 50.576 |
Nu stiu cine le face dar daca le fac piloti adevarati da atunci poate fi numit un drive test dupa care ma pot ghida.Numai ca ei in Romania nu au curajul sa scoata in evidenta negru pe alb si sa critice modelele. Sunt toti niste impaciuitoristi. Sa nu se puna rau cu dealerii sau producatorii. Daca te stii stapin pe tine si pe ce simti scrie domnule! Sper sa nu ofensez pe nimeni de pe forum care chiar sunt in aceasta situatie Daca sunt facute de scriitori, poeti, literati in articole pline de metafore inaltatoare mai bine lipsa. ( vezi masini ro. BMW seria 3 din 03.06.2005 semnat de Leonard Ancuta gen te incinta prin toti porii) Iar emisiunile TV de automobilism te imbolnavesc.dau asa zise drive test la MAYBCH,Jaguar.Aston Martin si alte asemenea de parca rominii sar sa cumpere aceste modele ca nebunii. Gata am protestat ! |
|
|
Jul 12 2005, 08:35 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
1. Se muta la mass-media
2. Tu nu stiai ca mai mult de jumatate din articolele de prin reviste sunt platite??? 3. Nu cred ca vrei sa stii cum face dealeru cand iesi cu o masina la drive-test si vrei sa o testezi cu adevarat :angel: -------------------- |
|
|
Jul 12 2005, 08:40 AM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 46 Joined: 4-July 05 From: Bucuresti Member No.: 50.484 |
s-a discutat mult pe subiectul asta sa discutat chiar si duminica pe otv asa ca nu va mai zbateti si nu mai comentati unul la telefon a zis ca testele care le fac pt reviste nu sunt aceleasi ca si testele pe care le face fabrica ei fac testele pe drum drept pe cand aia de la colibasi de ex le fac intrun pologon special
|
|
|
Jul 12 2005, 09:53 AM
Post
#4
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
"Jurnalistul auto" care era la telefon se tinea sus si tare de argumentul ca un test facut de el pe strada (daca ar trage de masina mai tare stanga / dreapta / etc ) ar fi in conditii EMPIRICE si a zis empirice de 100 ori, poate poate pune pe cineva ion dificultate, nu stiu ce urmarea . Si seara mi s-a intamplat sa vad MOTOARE MOTOARE imediat dupa Top Gear. Concluzia: de privit doar la Top Gear si de renuntat sa pierd timpul cu Motoare Motoare. Citez: Nissan Murano are un portbagaj bun, de 350L, care poate fi crescut la 800 de litri prin rabatarea scaunelor. Deci un "SUV" are un portbagaj cam cat un Corsa (cred ca exagerez unpic, dar nu mult) si e "normal", cool, nu? -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Jul 18 2005, 09:36 AM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.176 Joined: 10-November 04 From: Bucuresti Member No.: 35.601 |
Ca sa citez aproximativ: 'acum Dana (sau Ioana sau naiba stie) va prezenta un smart roadster dandu-si jos tricoul si mangaindu-se urcata pe volan..'. Daca asta inseamna o emisune auto.... Sa nu-mi spuneti ca la saloanele auto sunt prezentat masini cu tipe in jurul lor....nu-i acelasi lucru. -------------------- RENAULT Laguna II, 2.0 16 V, Privilege
''Nu viteza ucide, oprirea brusca o face'' |
|
|
Nov 24 2007, 10:24 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Doamnelor si domnilor,
Adaugam aici testarea unor calitati/defecte ale unor masini dupa metode, nici macar empirice, ci dupa ureche si horoscopul din ziar. Exemplu - "ziarist de specialitate" - angajatul unei oaresce reviste auto testa limita de stabilitate a unui 4x4 pe timp de ploaie, pe valea oltului, abordand curbele de pe acolo cu treapta a 5-a la viteze de 50-60 km/h. In atari conditii motorul abia se mai tinea in relanti, darami-te sa mai traga masina pe traiectorie; in aceste conditii masina se ducea cam pe unde vroia "doamna" inertie, cu toate protestele cauciucurilor..... Cred ca domnul respectiv avea tendinte suicide... Ca sa-i arat limitele masinii, amcondis aceeasi masina, pe aceeasi ploaie, pe acelasi drum cu o viteza dubla, dar in treapta a 3-a: rezultatul motorul tragea vois de la 3000 la 4000 rpm, masina se inscria docila pe traiectorii iar cauciucurile erau fericite. La final domnul "specialist" a replicat ca am condus prea "safe" si n-a putut sa-si dea seama de limitele masinii. Eu n-am inteles nimic din asta. Cred ca depinde de noi sa-i cenzuram pe acesti "specialisti" si sa scapam de ei. Daca habr nu au de elementele de baza in ceea ce priveste constructia si tehnologiile auto, de tehnic de conducere, daca nu sunt familiarizati cu procedurile de testare a unui vehicul atunci nu prea au ce cauta in bransa asta. |
|
|
Nov 25 2007, 02:21 AM
Post
#7
|
|
membru vesel Group: Membri Posts: 1.829 Joined: 7-January 07 From: Iasi (Iasi) Member No.: 96.184 |
Doamnelor si domnilor, Adaugam aici testarea unor calitati/defecte ale unor masini dupa metode, nici macar empirice, ci dupa ureche si horoscopul din ziar. Deci...ce revista auto tre' sa evitam? Daca nu vrei sa dai nume...macar culoarea... -------------------- Hauris
Membru al grupului "Noua ne place avatarul lui Mariustom!" Pe de alta parte, sunt convins ca oamenii sunt mai dobitoci decat furnicile de cate ori sunt in trafic. Traficul e situatia in care oamenii sunt mai primitivi, previzibili si mai simpli decat oile sau albinele care au un creier cat o gamalie.D Si cu toate astea se considera niste toti niste soferi de geniu ... :D |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 05:55 PM |