Help - Search - Members - Calendar
Full Version: PROTEST
Masini.ro Forum > Discutii generale > Mass Media
Mojito
Pe acesta cale protestez la modul cum sunt tratate drive testele in revistele de specialitate din romania si chiar pe acest site.(nu forum ca aici chiar inveti cite ceva de la cei care au experimentat condusul unor masini).Ma refer la cei platiti de reviste sau emisiuni sa ne spuna ce si cum sta un model sau altul.
Nu stiu cine le face dar daca le fac piloti adevarati da atunci poate fi numit un drive test dupa care ma pot ghida.Numai ca ei in Romania nu au curajul sa scoata in evidenta negru pe alb si sa critice modelele. Sunt toti niste impaciuitoristi. Sa nu se puna rau cu dealerii sau producatorii.
Daca te stii stapin pe tine si pe ce simti scrie domnule!
Sper sa nu ofensez pe nimeni de pe forum care chiar sunt in aceasta situatie

Daca sunt facute de scriitori, poeti, literati in articole pline de metafore inaltatoare mai bine lipsa. ( vezi masini ro. BMW seria 3 din 03.06.2005 semnat de Leonard Ancuta gen te incinta prin toti porii) Iar emisiunile TV de automobilism te imbolnavesc.dau asa zise drive test la MAYBCH,Jaguar.Aston Martin si alte asemenea de parca rominii sar sa cumpere aceste modele ca nebunii.

Gata am protestat ! biggrin.gif
mike.omega
1. Se muta la mass-media biggrin.gif
2. Tu nu stiai ca mai mult de jumatate din articolele de prin reviste sunt platite??? blink.gif
3. Nu cred ca vrei sa stii cum face dealeru cand iesi cu o masina la drive-test si vrei sa o testezi cu adevarat :angel:
marius50491
s-a discutat mult pe subiectul asta sa discutat chiar si duminica pe otv asa ca nu va mai zbateti si nu mai comentati unul la telefon a zis ca testele care le fac pt reviste nu sunt aceleasi ca si testele pe care le face fabrica ei fac testele pe drum drept pe cand aia de la colibasi de ex le fac intrun pologon special
Watcher
Da, am vazut si eu ceva din emisunea aia.
"Jurnalistul auto" care era la telefon se tinea sus si tare de argumentul ca un test facut de el pe strada (daca ar trage de masina mai tare stanga / dreapta / etc ) ar fi in conditii EMPIRICE si a zis empirice de 100 ori, poate poate pune pe cineva ion dificultate, nu stiu ce urmarea biggrin.gif.

Si seara mi s-a intamplat sa vad MOTOARE MOTOARE imediat dupa Top Gear. Concluzia: de privit doar la Top Gear si de renuntat sa pierd timpul cu Motoare Motoare. Citez: Nissan Murano are un portbagaj bun, de 350L, care poate fi crescut la 800 de litri prin rabatarea scaunelor. Deci un "SUV" are un portbagaj cam cat un Corsa (cred ca exagerez unpic, dar nu mult) si e "normal", cool, nu?
Luka
Si apropo de aceasta emisiune pe care am vazut-o si eu aseara ('Motoare, motoare'), este incredibil cat de penibil poti sa fii ca realizator astfel incat sa prezinti masini cu ajutorul unei individe care se dezbraca in jurul masinii. Nu vad absolut nici o legatura cu prezentarea masinii.
Ca sa citez aproximativ: 'acum Dana (sau Ioana sau naiba stie) va prezenta un smart roadster dandu-si jos tricoul si mangaindu-se urcata pe volan..'.
Daca asta inseamna o emisune auto....
Sa nu-mi spuneti ca la saloanele auto sunt prezentat masini cu tipe in jurul lor....nu-i acelasi lucru.
Bogdan104277
Doamnelor si domnilor,

Adaugam aici testarea unor calitati/defecte ale unor masini dupa metode, nici macar empirice, ci dupa ureche si horoscopul din ziar. Exemplu - "ziarist de specialitate" - angajatul unei oaresce reviste auto testa limita de stabilitate a unui 4x4 pe timp de ploaie, pe valea oltului, abordand curbele de pe acolo cu treapta a 5-a la viteze de 50-60 km/h. In atari conditii motorul abia se mai tinea in relanti, darami-te sa mai traga masina pe traiectorie; in aceste conditii masina se ducea cam pe unde vroia "doamna" inertie, cu toate protestele cauciucurilor..... Cred ca domnul respectiv avea tendinte suicide... verymad.gif
Ca sa-i arat limitele masinii, amcondis aceeasi masina, pe aceeasi ploaie, pe acelasi drum cu o viteza dubla, dar in treapta a 3-a: rezultatul motorul tragea vois de la 3000 la 4000 rpm, masina se inscria docila pe traiectorii iar cauciucurile erau fericite. La final domnul "specialist" a replicat ca am condus prea "safe" si n-a putut sa-si dea seama de limitele masinii. Eu n-am inteles nimic din asta. unsure.gif

Cred ca depinde de noi sa-i cenzuram pe acesti "specialisti" si sa scapam de ei. Daca habr nu au de elementele de baza in ceea ce priveste constructia si tehnologiile auto, de tehnic de conducere, daca nu sunt familiarizati cu procedurile de testare a unui vehicul atunci nu prea au ce cauta in bransa asta.
Hoinar
QUOTE(Bogdan104277 @ Nov 24 2007, 10:24 PM) *
Doamnelor si domnilor,

Adaugam aici testarea unor calitati/defecte ale unor masini dupa metode, nici macar empirice, ci dupa ureche si horoscopul din ziar.


Deci...ce revista auto tre' sa evitam? Daca nu vrei sa dai nume...macar culoarea...tongue.gif biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.