IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

schimbare motorizare

This topic is about schimbare motorizare, the author, malignus48078, wrote about: cine stie un meseriash care sa schimbe un motor pe benzina cu un diesel? cat ar costa? la RAR cat costa trecerea in talon? motorul care se monteaza ce ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> schimbare motorizare
malignus48078
post Jun 11 2005, 03:31 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 31-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 48.071



cine stie un meseriash care sa schimbe un motor pe benzina cu un diesel? cat ar costa? la RAR cat costa trecerea in talon? motorul care se monteaza ce acte tb sa aiba in vederea mentionarii? mersi mult si astept raspunsurile voastre
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Jun 11 2005, 10:16 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Pentru a schimba motorizarea trebuie sa schimbi: motor, cutie, bord, planetare, instalatia electrica de pe motor...

Mai bine vinzi masina si iti iei aceeasi masina cu motor diesel din fabrica, iesi mai ieftin.


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eugen OmegaFan
post Jun 11 2005, 11:05 AM
Post #3


sofer
***

Group: Membri
Posts: 78
Joined: 14-December 04
From: Oradea
Member No.: 37.174



QUOTE(malignus48078)
cine stie un meseriash care sa schimbe un motor pe benzina cu un diesel? cat ar costa? la RAR cat costa trecerea in talon? motorul care se monteaza ce acte tb sa aiba in vederea mentionarii? mersi mult si astept raspunsurile voastre


Nu ai specificat despre ce masina este vorba.
Asa cum a spus si Madalina, se schimba motorul, cutia de viteze, planetarele daca este tractiune fata sau tot grupul daca este tractiune spate, instalatia electrica, contactul pt a avea pozitie incalzire bujii, releu bujii incandescente, elemente ale bordului, daca nu bordul complet, radiatorul de racire ( la diesel este mai mare) furtunele aferente, etc.
Eu am facut acest lucru acum cativa ani la un Opel Omega si pot sa-ti spun ca nu este rentabil. Cand tragi linie si vezi cat ai investit ( avand in vedere ca motorul si cutia costa o gramada de bani si nici nu ai garantia ca sunt perfecte) tinand cont de pretul motorinei, sfatul meu este sa o lasi asa cum este, sa o vinzi si daca vrei neaparat diesel cumpara una cu aceasta motorizare din fabrica! :wave:
Succes!


--------------------
ex Opel Omega 2000 cm3, 121 caluti zapaciti!!!
ex Opel Omega B, 136 CP seriosi!!!
Opel Omega B Facelift, 145 CP puternici!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malignus48078
post Jun 11 2005, 04:09 PM
Post #4


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 31-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 48.071



aveti perfecta dreptate...tb facute calcule riguroase..oricum eu zic ca s-ar simti diferentza dintre consumul pe benzina ( e vb de un Range Rover 3.9 V8 180 cp cu un 2.5 D) si cel pe motorina dar tb sa faci multi km cu acea masina ca sa amortizezi investitia..am vb cu un nene cu un service si facea sa para totul atat de simplu..ca ii ia cam o sap.si ma costa manopera 300 de euro..sad.gif..si ca doar tb sa gasesc motor si cutie manuala ca Range-ul are automata..eram tentat sa fac schimbarea ca masina care e de vanzare are un pret bun dar in nici un caz nu ash conduce-o pe benzina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th April 2024 - 05:11 PM