Probleme cu ambreiajul, Outback diesel |
This topic is about Probleme cu ambreiajul, the author, bakero, wrote about: Nu plang.doar ca a picat intr-un moment nefavorabil din punct de vedere financiar...in rest sunt multumit.d-aia imi si doresc s-o scot mai repede sa f ... To read more just scroll down
Probleme cu ambreiajul, Outback diesel |
Jul 2 2010, 08:01 PM
Post
#381
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 25-April 09 From: Constanta Member No.: 119.833 |
This post has been edited by bakero: Jul 2 2010, 08:02 PM -------------------- SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
|
|
|
Jul 3 2010, 07:36 AM
Post
#382
|
|
Powered by: Scoobaru Group: Membri Posts: 350 Joined: 14-November 08 Member No.: 118.534 |
La orice masina, ambreiajul e un ansamblu "consumabil", care tine functie de cum lucrezi cu el.
La wrx am schimbat pina in 20k km ambreiajul, si stiu foarte bine cind si cum l-am "belit". De citeva saptamini am facut "downgrade" la o aspirata de 2 litri care are 60k km, la care nu s-a schimbat nici macar 1 saiba pina acum, in afara de placute, ulei, filtre. Evident ca ambreiajul e cel din fabrica si funtioneaza perfect. This post has been edited by kroko: Jul 3 2010, 07:37 AM -------------------- Subaru: ala din avatar....
|
|
|
Jul 3 2010, 12:51 PM
Post
#383
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 101 Joined: 25-January 09 From: GRECIA Member No.: 119.070 |
io am ajuns la 38000 km fara probleme...acum o luna un prieten a bulit ambreiajul unei Toyote rav noi incercind sa scoata o barca din apa.Masina avea 3500 km la bord.L-or schimbat pe garantie,cu eterna explicatie ca noile materiale ecologice is mult mai slabe.Mie mi-o mirosit de vreo 4 ori, in panta mare unde habar n-am sa pornesc, mi se stinge motorul etc ( singurul lucru care-mi lipseste la masina asta e hill-holderul pe care il aveam pe forester xt)Deci am impresia ca problemele ambreiajului tin de stilul de condus.
In alta ordine de idei acum o saptamana m-o pocnit din spate un betiv cu un bmw nou. Bmw-ul s-a facut praf, mie mi s-o rupt un pic bara in stinga...si teava de esapament s-o strimbat un pic...cind mi-au dat bara jos la subaru am constata ca are pe dinauntru o chestie foarte rezistenta de aluminiu ...cred ca alta masina s-ar fi facut praf. |
|
|
Jul 3 2010, 08:34 PM
Post
#384
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
La orice masina, ambreiajul e un ansamblu "consumabil", care tine functie de cum lucrezi cu el. La wrx am schimbat pina in 20k km ambreiajul, si stiu foarte bine cind si cum l-am "belit". De citeva saptamini am facut "downgrade" la o aspirata de 2 litri care are 60k km, la care nu s-a schimbat nici macar 1 saiba pina acum, in afara de placute, ulei, filtre. Evident ca ambreiajul e cel din fabrica si funtioneaza perfect. Nu e corect, tu ai stiut ca astia vor dubla impozitele la motoare peste 2000cmc si nu ne-ai spus nimic. george finlandezu va plati o suma modica 2160 RON (speram sa insemne peste 500 Euro ) impozit anual pentru a beneficia de stilul si calitatea unei masini adevarate germane. Avand in vedere ca si la Landcruiser ambreiajul miroase uneori, am contactat niste baieti pentru a monta unul din motoarele anului.... 1.4 TSI. This post has been edited by GLC120: Jul 3 2010, 08:35 PM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Oct 27 2010, 07:54 AM
Post
#385
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 27-October 10 From: Bucuresti Member No.: 129.839 |
sunt nou colegu cu voi de formul asa ca please be patient with me . am o mare probelma am un Legacy 2.0D luat in iunie 2009 ( acum am 36K de km ) shi m-a lasta ambreajul cel putin asta este evaluarea la simptome primita de la subaru brasov . Cum multi dintre noi fac , stam in buc dar servicul il facem la BV am sunat acolo prima data . Au zis ca trebuie schimbat shi ca nu intra pe garantie . Revenind la problema noastra . Am vazut ca la unii cei de la SMT au schimbat pe garantie la alti nu ) . Am si eu mare rugaminte ca sa imi spuneti shi mie cum sa fac cel mai bine in situatia asta . Bilu |
|
|
Oct 27 2010, 10:33 PM
Post
#386
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Probabil masina nu mai accelereaza sau "nu mai trage" ca altadata.
Schimbarea ambreiajului e o treaba destul de costisitoare daca nu ti-o accepta la garantie si parerea mea ar fi ca mai intai sa verifici si in alta parte, la un alt service, daca nu cumva o fi poate infundat filtrul de motorina. Pe de alta parte, baietii de la Brasov sunt corecti din ce am vazut eu. Daca trebuie neaparat sa-l schimbi, eu zic sa dai mai intai o raita la importatorii de piese auto, poate gasesti o filiera mai ieftina. PS Nu stiu daca iti mai accepta schimbarea pe garantie din moment ce ai ceva km la bord... -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Oct 28 2010, 07:09 AM
Post
#387
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 27-October 10 From: Bucuresti Member No.: 129.839 |
Buna diminetaza din nou lume ,
problema sta cam asa . Ieri am stat shi m-am documentat . Din cate cred eu masina are ambreaj SACHS . ( Cel putin am gasit la SACHS pe net Part Nr pt ambreaj pt masina mea ) . Fiind japoneza ma indoiesc ca face multa lume . Am gasit shi cei doi importatori de SACHS in Romania , ATP Exodus SRL si ELIT ROMANIA P.A.O. SRL , dar am vb si la SACHS in Germania ( avantajul ca vb limba germana ) . Toti trei mi-au spus ca piesa daca o cumpar noua are garantie de 2 ani , shi ca nu este normal ca la 10 luni cat are masina shi 36k de km sa fie schimbata . Durata de viata este intre 75K shi 100 K minim . Ca cale de atac , o sa fac oricum gura la Subaru Romania - Bucuresti cand ma duc Luni la testul cu mecanicul fara sa imi desfaca masina . Daca este sa fie desfacuta masina ma voi duce la brasov . Acolo macar e lume mai amabila shi costuri net mai mici ca la Bucuresti . Dupa ce se va schimba ambreajul voi actiona pe urmatoarea cale ( daca mi se dovedeste ca e vina mea ma potolesc , daca nu , demersuri la OPC , ii dau in judecata shi trimit shi piesa la Producator sa imi dea shi ala testele lui factute asupra piesei . ) Nu mi se pare normal ca la poate fiecare 35k de km a masinai sa bagi 3000 de RON in ambreaj . Astept shi un feedback de la voi . Bilu |
|
|
Jan 29 2011, 12:54 AM
Post
#388
|
|
Prieten cu WMZ-ul mare Group: Membri Posts: 623 Joined: 16-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.002 |
Buna diminetaza din nou lume , problema sta cam asa . Ieri am stat shi m-am documentat . Din cate cred eu masina are ambreaj SACHS . ( Cel putin am gasit la SACHS pe net Part Nr pt ambreaj pt masina mea ) . Fiind japoneza ma indoiesc ca face multa lume . Am gasit shi cei doi importatori de SACHS in Romania , ATP Exodus SRL si ELIT ROMANIA P.A.O. SRL , dar am vb si la SACHS in Germania ( avantajul ca vb limba germana ) . Toti trei mi-au spus ca piesa daca o cumpar noua are garantie de 2 ani , shi ca nu este normal ca la 10 luni cat are masina shi 36k de km sa fie schimbata . Durata de viata este intre 75K shi 100 K minim . Ca cale de atac , o sa fac oricum gura la Subaru Romania - Bucuresti cand ma duc Luni la testul cu mecanicul fara sa imi desfaca masina . Daca este sa fie desfacuta masina ma voi duce la brasov . Acolo macar e lume mai amabila shi costuri net mai mici ca la Bucuresti . Dupa ce se va schimba ambreajul voi actiona pe urmatoarea cale ( daca mi se dovedeste ca e vina mea ma potolesc , daca nu , demersuri la OPC , ii dau in judecata shi trimit shi piesa la Producator sa imi dea shi ala testele lui factute asupra piesei . ) Nu mi se pare normal ca la poate fiecare 35k de km a masinai sa bagi 3000 de RON in ambreaj . Astept shi un feedback de la voi . Bilu Salut ce s-a intamplat pana la urma, cum s-a finalizat povestea? -------------------- Subaru, Subaru si dinnou Subaru
|
|
|
Mar 13 2011, 01:46 PM
Post
#389
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-March 09 From: Bucharest Member No.: 119.469 |
Salutare,
se pare ca a aparut si o varianta noua la sachs: http://en.sachsperformance.com/sachs-race-...g-set-2-24.html de volanta inca nimic. La 60k km, cu presimtirea ca urmeaza in curand un schimb de ambreiaj, brusc mi se pare foarte interesant ca producatorul considera ca un ambreiaj din asta de-au pus pe masinile noastre tre sa tina 75k km. O sa incerc sa-i conving sa aduca piesa imbunatatita si sa vedem cum ies la lumina. Un lucru e clar, nervi,timp, si scandal - pe care incerc sa-l evit. Cred ca pentru a evita o parte din astea tre venit cu OPC-ul de manuta, sa le explice si lor. Deocamdata mai merge, dar ma pregatesc de filmul de mai sus. Cei care ati utilizat cat de cat normal masina si ati schimbat ambreiajul pana acum - excludem pe Relu si situatiile similare in care e clar ce si cum - dati si voi o descriere a simptomelor cu nr. de km ca sa stim cu totii cam cum incepe si la ce sa ne asteptam. O fi si problema cu piesa dintre volan si scaun, dar parca nu-i normal ca atunci cand te intalnesti cu un alt exemplar prima intrebare sa fie "la al catalea ambreiaj esti ?" -------------------- Legy 2.0D MY09
|
|
|
Mar 14 2011, 10:36 AM
Post
#390
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 9-August 04 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 30.555 |
Au trecut cca. 17.000 km de la patania descrisa aici
Deci am ajuns la 66k km cu Foresterul si deocamdata ambreiajul nu da semne de oboseala. Sper sa nu-i dau idei ! Oricum, este bine de stiut ca Sachs si-a dat seama ca e o problema cu respectivul ambreiaj si a luat masuri. Daca avem in vedere cele expuse de JohnSA in acest post, o crestere de 30% a cuplului transmis ar da o valoare mai mult decat acoperitoare. Coroborat cu ultimul update de soft, pare-se ca acesta problema va fi definitiv rezovata. A se avea in vedere atunci cand va fi cazul (speram sa fie cat mai departe in timp si km ...) -------------------- To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel Ex. :Kalos 3u 1.4 16V |
|
|
Apr 21 2011, 10:27 AM
Post
#391
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 101 Joined: 25-January 09 From: GRECIA Member No.: 119.070 |
ambreiajul nou de la Sucks zice ca-i de Forester...e acelasi cu cel de pe outback-ul nost' ??
|
|
|
Jun 9 2011, 10:53 AM
Post
#392
|
|
pilot Group: Membri Posts: 338 Joined: 5-October 07 From: Suceava/Bucuresti Member No.: 114.935 |
Măi, băieți și fete, după 125.000 km se pare că voi fi nevoit să mă bulucesc la service cu ambreiajul.
Mi se oprește motorul când am mașina în viteză, ambreiajul apăsat, la maximum, și sunt în frânare. A mai pățit cineva chestii din astea? Înainte de 100.000 cred că am pățit o dată sau de două ori dar nu am fost atent dacă aveam sau nu ambreiajul apăsat așa că am presupus că e greșeala mea. Acum, sunt convins că s-a dus ceva de acolo. Asta e, îl trec în categoria bucșelor, parbrizului și a plăcuțelor de frână. -------------------- Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6 |
|
|
Jun 9 2011, 10:55 AM
Post
#393
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
125.000 km la diesel e destul de mult totusi, eu zic ca a tinut ok.
-------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Jun 9 2011, 11:05 AM
Post
#394
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Problema cu opritul motorului e foarte foarte probabil sa nu fie de la ambreiaj ci mai degraba de la un cut-off de gaz pana la o turatie prea mica, sau de la vre-un senzor.
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 9 2011, 11:12 AM
Post
#395
|
|
pilot Group: Membri Posts: 338 Joined: 5-October 07 From: Suceava/Bucuresti Member No.: 114.935 |
Să știi că mi-a trecut prin minte. Prea se oprește lin de tot, insesizabil aproape. Eu trebuie să mă uit pe bord, că se aprind indicatorii care apar și când pui cheia la contact, ca să mă conving că s-a oprit.
-------------------- Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6 |
|
|
Jun 9 2011, 11:31 AM
Post
#396
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
Nu face la fel si fara ambreiaj, daca e scos din viteza?
-------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Jun 9 2011, 11:39 AM
Post
#397
|
|
pilot Group: Membri Posts: 338 Joined: 5-October 07 From: Suceava/Bucuresti Member No.: 114.935 |
Nu cred. dar am să încerc chiar astăzi.
-------------------- Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6 |
|
|
Jun 9 2011, 11:55 AM
Post
#398
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 9-August 04 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 30.555 |
Am patit si eu o chestie similara acum cateva zile.
Venit de la un drum mai lung, calcat ambreiaj, pus frana, tras pe dreapta: cand sa iau contactul - SURPRIZA - motorul era oprit. Sicer sa fiu, inca am dubii daca s-a oprit singur sau i-a luat eu maul fara sa-mi dau seama (obosit, vorbit la telefon, etc) ... -------------------- To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel Ex. :Kalos 3u 1.4 16V |
|
|
Jun 9 2011, 12:08 PM
Post
#399
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 9-August 04 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 30.555 |
PS: Al meu Forester a ajuns la (aproape) 73.000 km.
PPS: In urma cu cca. doua saptamani a cerut primii bani pentru reparatii : bucsi bara stabilizatoare ! -------------------- To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel Ex. :Kalos 3u 1.4 16V |
|
|
Jun 9 2011, 12:15 PM
Post
#400
|
|
pilot Group: Membri Posts: 338 Joined: 5-October 07 From: Suceava/Bucuresti Member No.: 114.935 |
Bucsi bara stabilizatoare am schimbat si eu, pe la 90.000km. Dar cred ca la drumuri mai bune, le schimbam mult mai tarziu.
Iar senzatia ca de oboseala nu am fost atent la apasarea ambreiajului am avut-o si eu, de asta am si luat atitudine mai tarziu. Dar prima data poate ii verific electronica, good idea!! Multumesc forumistilor!! Iar dl.James, cand vine pe la nord, asiguram consiliere pi tati planurili. -------------------- Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 03:22 PM |