IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Serviceul Mazda-Romcar

This topic is about Serviceul Mazda-Romcar, the author, madalina, wrote about: Stimate Domn, La Romcar nu aveti o receptie unde sa se stie unde se afla x sau y , sau sa se dea o informatie despre o masina aflata in service. Daca ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Serviceul Mazda-Romcar
madalina
post Jul 12 2006, 10:23 AM
Post #21


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Stimate Domn,

La Romcar nu aveti o receptie unde sa se stie unde se afla x sau y , sau sa se dea o informatie despre o masina aflata in service. Daca nu suni direct pe cel ce a preluat masina in timpul turei lui, nu aflii nimic. o fi asa de greu sa veti un sistem centralizat, o baz ade date, ca atunci cand suna clientul dupa 60 de zile de tinut masina in service sa i se spuna unde este si ce i se intampla masinii in acell moment si o data aproximativa de terminare a operatiunii?

Sau un portar care sa stie sa vorbeasca cu "dvs" in conditiile in care clientul foloseste persoana a 2-a plural...


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post Jul 12 2006, 11:58 AM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



Domnu' Razvan,

Nush la ce dealer iti duci matale traiul, dar ai o atitudine care ma duce cu gandul la unul din romcar (de parca ar conta ca are "motors" in coada sau nu). Asta ca sa iti dai seama de ce nu prea calcam pe acolo noi, cei un pic mai informati.

Te rog eu mult, nu baga in aceeasi oala inscut cu bdt si cu romcar motors (e bine asa, cu motors?). Fiecare este pe o alta treapta in relatia cu clientul, din punctul meu de vedere in ordinea enumerata (cu inscut cel mai ok).

Cum am mai spus, am fost o singura data pe la voi prin Cernica, si mi-a facut o deosebita placere sa vad cum baietii vostri tureaza la 6000 de ture masinile in rodaj, cum spala masinile noi-noute cu mopul, si cum se schimba piesele in garantie, de la altii cu masinile venite in service...

Iar filozofia ta legata de relatia furnizor-client.. Daca tu te mai astepti sa aburesti lumea chiar si dupa magariile pe care le faceti clientilor.. esti fantastic..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R a z v a n
post Jul 12 2006, 03:28 PM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 639
Joined: 4-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 81.585



QUOTE(CRG)
Domnu' Razvan,

Nush la ce dealer iti duci matale traiul, dar ai o atitudine care ma duce cu gandul la unul din romcar (de parca ar conta ca are "motors" in coada sau nu). Asta ca sa iti dai seama de ce nu prea calcam pe acolo noi, cei un pic mai informati.

Te rog eu mult, nu baga in aceeasi oala inscut cu bdt si cu romcar motors (e bine asa, cu motors?). Fiecare este pe o alta treapta in relatia cu clientul, din punctul meu de vedere in ordinea enumerata (cu inscut cel mai ok).

Cum am mai spus, am fost o singura data pe la voi prin Cernica, si mi-a facut o deosebita placere sa vad cum baietii vostri tureaza la 6000 de ture masinile in rodaj, cum spala masinile noi-noute cu mopul, si cum se schimba piesele in garantie, de la altii cu masinile venite in service...

Iar filozofia ta legata de relatia furnizor-client.. Daca tu te mai astepti sa aburesti lumea chiar si dupa magariile pe care le faceti clientilor.. esti fantastic..


Asa cum am spus in postul precedent imi desfasor activitatea la firma Mazrom Motors SRL, importator Mazda. O sa tin cont de opinia ta si o sa incercam sa ridicam nivelul service-urilor BDT si Romcar Motors cel putin la nivelul service-ului Inscut. Despre Cernica nu iti pot confirma nimic din ce spui deoarece nu am fost martor la ce spui tu. Ce iti pot spune este ca locatia respectiva se afla in administrarea importatorului Ford - Romcar SRL care are proceduri stricte in privinta administrarii parcului ce nu includ cele enumerate de tine.

Filozofia mea...te rog defineste "magarii".


--------------------
boom-boom
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R a z v a n
post Jul 12 2006, 03:47 PM
Post #24


specialist
******

Group: Membri
Posts: 639
Joined: 4-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 81.585



QUOTE(madalina)
Stimate Domn,

La Romcar nu aveti o receptie unde sa se stie unde se afla x sau y , sau sa se dea o informatie despre o masina aflata in service. Daca nu suni direct pe cel ce a preluat masina in timpul turei lui, nu aflii nimic. o fi asa de greu sa veti un sistem centralizat, o baz ade date, ca atunci cand suna clientul dupa 60 de zile de tinut masina in service sa i se spuna unde este si ce i se intampla masinii in acell moment si o data aproximativa de terminare a operatiunii?

Sau un portar care sa stie sa vorbeasca cu "dvs" in conditiile in care clientul foloseste persoana a 2-a plural...


Madalina,
In principiu exista 2 receptii, cea care deservestre showroom-ul Ford (021 3160400; 021 3160405) si cea care deserveste service-ul Ford/Mazda (021 4077238; 021 4077239; 021 4077241; 021 4077242). Acestea sunt numerele care suna pe mesele receptionerilor. Intr-adevar nu exista o persoana care sa stie status-ul tuturor masinilor aflate in reparatie la acel moment si aici includ data sosirii pieselor, realocarea de timp de service samd deoarece la un volum foarte mare acest lucru este aproape imposibil. Daca pastrezi cartea de vizita a receptionerului sau macar retii numele sau nu ar trebui sa ai probleme.

Cu portarii am rezolvat, au fost instructati sa vorbeasca cu "dvs" iniferent cum li se adreseaza clientul.

Nu accept sa-mi spui Domnule decat in sens peiorativ, altfel prefer Razvan. Sper ca ti-am fost de folos.


--------------------
boom-boom
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Jul 12 2006, 04:02 PM
Post #25


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Eu am sunat in octombrie anul trecut o saptamana zilnic, ba nu este in birou, ba este liber, ba este ocupat cel ce se ocupa de masina. Daca intra in coma, Doamne fereste, cel ce primeste masina, nu mai este capabil nimeni sa ofere o informatie? Nu este normal sa fie plimbat clientul o saptamana intreaga, fara sa afle nimic, iar cand ajunge in service, desi toata lumea are un serviciu, treaba de facut, sa i se spuna sa vina alta data ca nu este de serviciu cel ce se ocupa de masina.

Cineva de la Mazrom incerca sa ma convinga ca este rea vointa, legenda parerea proasta despre Romcar. Ghinion, am o Mazda si stiu lucrurile acestea din experineta proprie. Din acest motiv stau in dubiu daca iau sau nu mazda 3.


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R a z v a n
post Jul 12 2006, 04:14 PM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 639
Joined: 4-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 81.585



http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...sc&start=20
Mai amana decizia. Sper sa va dau vesti bune cat de curand.


--------------------
boom-boom
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu57202
post Jul 20 2006, 12:38 PM
Post #27


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 1-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.195



Buna ziua la toata lumea,

Voi continua aici discutia inceputa pe topicul destinat Inscut. De la bun inceput vreau sa precizez ca povestirea experientei mele legata de service-ul mazda nu are nici o legatura cu anumite lupte care se dau pentru a scoate in fata un furnizor sau altul de servicii Mazda. Sper doar ca experienta mea sa va fie de folos.
Pe scurt: am fost nevoit sa schimb parbrizul la masina si sa o revopsesc pe alocuri. Am apelat, nu stiam mare lucru despre service-urile Mazda, la Inscut (masina cumparata prin Automaz). La receptie mi-au spus ca oricum trebuia sa vin la ei pentru ca Mazda a facut un recall la modelul meu si ca "trebuie pilita o flansa la sistemul de distributie".
Despre relatia cu Inscut si bune si mai putin.

Plus: au vopsit ok si au instala ok parbrizul.
Minus: in loc de 2-3 zile a durat 2 saptamani. Au spus ca recall-ul (ii spun generic asa) a fost facut dar au refuzat sa mentioneze acest lucru in caietul de service. acest lucru m-a dus cu gandul ca fie nu l-au facut fie nu este adevarat.

Ulterior au aparut alte probleme. Parbrizul s-a fisurat iar (ori este foarte sensibil ori a fost o eroare de montaj, pentru ca pietre nu am mai primit cadou). Masina nu avea putere in demaraj (simptom aparut la iesirea din service) si nu puteam depasi 3000 ture si 160 km/h in treapta a 6-a.

Tinand cont de cele mentionate mai sus am decis sa incerc si alt service. Asa am ajuns la BDT.
Prima surpiza: Am fost intampinat de catre dnul Boangher (director relatii cu publicul), aceeasi persoana cu cea care posta un raspuns din partea Inscut. Am inteles ca a lucrat la Inscut pana in aprilie. Mi-a explicat in detaliu ca simptomele masinii pot fi cauzate de recall (mici probleme la axul cu came).
Pana la urma masina avea un cod de eroare (nivel crescut ulei), iar in urma schimbului de ulei (am pus Dexellia) si a filtrului este ca noua.

In alta ordine de idei, cei de la Inscut au facut recall-ul si inca bine. Numai ca nu si-au facut treaba pana la capat. Doar 3 randuri si o stampila in caietul de service si scuteam 4 ore de asteptare.

Experienta cu BDT-ul pana acum a fost extrem de pozitiva. Birocratic (receptie) ok iar faptul ca directorul de rel publice si managerul de service mi-au explicat problemele masinii si mi-au cerut acceptul pentru ce vroiau sa faca iarasi a fost ok.
Deci pana acum nici un minus. Sunt constient ca nu sunt perfecti si ca probabil am avut si noroc. Si fiindca nu am interese directe sau indirecte fata de un service sau altul, le sugerez celor ce au probleme cu Mazda sa analizeze service-urile prin propria experienta. In ziua de azi, marketingul a devenit foarte agresiv.
Asta este experienta mea.
Multumesc si va doresc mult succes cu Mazda. Chiar e o masina excelenta.


--------------------
Radu S
-------------
Mazda6 2.0 CD 143CP TE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post Jul 20 2006, 01:01 PM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



Radule, chiar te urasc pentru cei 7 cai putere in plus.. biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu57202
post Jul 20 2006, 03:45 PM
Post #29


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 1-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.195



Cei 7 cai putere in plus, ca intreaga masina nu fac doi bani daca pentru chestii uzuale nu beneficiezi de servicii after sales pe masura masinii. Eu chiar ma gandeam sa leg concediul de o vizita la un service in afara. Dar chiar ar fi fost stupid pentru imaginea Mazda in Romania.
Bine ca s-a schimbat ceva la BDT fata de ce povesteati voi. Pentru mine chiar a fost super ok. Sper sa fie si pentru altii.
Masina este super. In plus mi-ar place sa fiu "targetat" cu informatii despre brand si model. Poate vorbim odata pe alt topic despre serviciile after sales sau poate discutam si cu cei in masura sa o faca.
Sau poate este o utopie..in Romania. Bine macar ca problemele vitale sunt pe cale sa se rezolve.


--------------------
Radu S
-------------
Mazda6 2.0 CD 143CP TE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Sep 15 2006, 02:12 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



Iar au dat cu mucii in fasole cei de la Romcar. Am zbierat azi la ei prin telefon ca apucatul, dar nu mai puteam, luasem foc...:bash:

In urma cu o luna am comandat un spoiler spate la ei (printr-un service oarecare din Bacau, ca reprezentare Mazda pauza), comanda care a venit la ei in urma cu mai bine de 2 saptamani... In urma cu 2 saptamani a fost achitat integral!!! Saptamana trecuta au jucat ping-pong cu noi (eu si cel cu piesele de la serviceul din BC), ca baietii erau in concediu si ne-au dat telefoanele de la unul la altul, dar n-am reusit sa rezolvam nimic :bash:

In urma cu o saptamana, am reusit sa luam legatura cu marele maestru de la piese de schimb, care ne-a spus ca de luni incepe serviciul si o sa-mi puna spoilerul la un curier...Vazand ca iarasi mai trece atat timp fara sa se rezolve nimic, azi dimineata nu am mai rezistat si am pus mana pe telefon. I-am facut in fel si chip si in cele din urma (spun ei) au trimis spoilerul...

Deci 2 saptamani ca sa catadicseasca marii domni de la capitala sa trimita un spoiler achitat. Bataie de joc, nesimtire si totala lipsa de profesionalism si sa dea naiba daca mai cumpar eu EVER vreo masina de la Tiriac Auto......... :bash:


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post Sep 15 2006, 02:23 PM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



Vad ca pregatesti puternic terenul pentru un Bmw.. biggrin.gif

Daca n-ai garaj, sa-ti iei si oglinzi de rezerva, caci am inteles ca-s la mare cautare.. blush.gif

Un accord i-ctdi nu te tenteaza?

Bafta oricum!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Sep 15 2006, 07:21 PM
Post #32


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



Am fost la un pas, dar mai insist biggrin.gif


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei85577
post Sep 21 2006, 10:33 PM
Post #33


novice
**

Group: Membri
Posts: 35
Joined: 26-August 06
From: Bucuresti
Member No.: 85.570



Salve
Am fost ieri la BDT sa-mi fac revizia de 30 000 km!!!
M-am programat de pe o zi pe alta !!!
S-au purtat super ok !!! A durat 2 ore ! Mi-au gresat si directia !!!
Nu mai fce zgomot !!! Cica nu au pus japnezii un fel de vaselina speciala pe caneluri !!! ca se preia jocurile !!! Ma rog ...cam ciudat ...da nu mai face !!!
Sa vedem cit timp !!!
Revizia m-a costat 7 800 000 lei ! Acceptabila as zice !!! smile.gif
Insa dupa ce am receptionat masina nu a mai mers alarma !!! Decit dupa ce am dat un pum in portiera !! Si cind am zis ca s-a rezolvat ... am observat ca Imobilizatorul (semnul acela - o masinuta cu o cheie pe el ) pilpiie la o secunda !Chiat si daca inchid masina !!! Nu-mi aduc aminte sa fi pilpiit pina acum !!! Ma duc iar la ei !!!
Sa fie din alarma ?
La voi cum este ? Asa trebuie sa faca ?
Andrei
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu57202
post Sep 22 2006, 04:46 AM
Post #34


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 1-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.195



Salut,

Punctual:
1. Alarma - eu am aceasta "problema" de cate ori este deconectata bateria. Concret, trebuie sa o resetez printr-un mic soc. Dupa ce incepe sa "cante" si o opresc isi revine complet. Poate este si cazul tau.
2. Imobilizatorul:
2.1 Daca stau in masina si pun cheia doar pe contact (pentru CD - muzica) palpaie la doua secunde.
2.2. Daca ies din masina, fara alarma, cu sau fara sa o inchid centralizat, palpaie la 1 secunda. De la bun inceput asa a functionat.
2.3 Cand inchid masina doar din alarma, imobilizatorul palpaie la 1 secunda.
multa bafta cu masinuta.
Radu


--------------------
Radu S
-------------
Mazda6 2.0 CD 143CP TE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Miu87084
post Sep 26 2006, 04:37 PM
Post #35


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 13-September 06
From: Buzau/Bucuresti
Member No.: 87.077



Apropo de service-ul Romcar, acum 2 ani am fost cu ford focusul in service pt ai vopsi bara fata si pt o problema la usa , in a 5-a zi m-am dus sa o ridic seara , masina mi-a fost inmanata cu bara vopsita si problema remediata insa nu a fost nevoie sa achit nimik. La vreo 2 saptamani m-am dus sa fac revizia ,la care un domn de la receptie clienti care ma cunostea si imi preluase acum 2 saptm masina ma intreaba domnu Miu nu va mai ridicati masina ? La care eu intreb stupefiat... care masina ? reprezentantul ford imi zice pai masina dumneavoastra focusul ,la care eu ii raspund pai sunt in posesia ei de 2 saptm. Au urmat niste intrebari intre angajati dupa care mi s-a arata o factura pe care o aveam de platit pt reparatia la usa apoi mi-a fost preluata masina pt revizie biggrin.gif. Deci acolo nu se stie nici cand pleaca o masina din service si cui ii este inmanata.

Cred ca dk as mai lasa masina acolo as avea surprinderea sa constat ca a fost inmanata altcuiva. Bine ca nu mai trec pe la ei ! bicycle.gif blink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 8th May 2024 - 10:25 AM