Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Serviceul Mazda-Romcar
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mazda
madalina
Nu stiu cati posesori de Mazda mai sunt pe acest forum, dar eu sunt exasperata de serviceul Romcar. In afara de faptul ca preturile au devenit astronomice dupa de a fost preluat mazrom de catre romcar ( reviziile au costat: 7.000.000 in august 2002, 8.000.000 in octombrie 2002 (mazrom) 16.000.000 in martie 2003, 19.000.000 in decembrie 2003, 25.000.000 in iulie 2004(romcar)), nu mai exista nici cel mai mic respect pentru client.

De vreo 8-9 luni astept un bec de proiector, la revizia trecuta mi-au stricat ambreiajul si nu au facut geometria decat dupa ce am facut scandal, frana de mana de un an ma rog de ei sa o verifice caci mi se pare ca nu mai tine cum tinea la inceput.

Mai nou daca nu ai ford sau mazda nu ai voie sa intri in curtea lor. Nici macar daca vrei sa iti iei masina lasata la ei la revizie. Portarul astazi si-a permis chiar sa-mi spuna ca sunt nesimtita ca vreau sa intru cu o alta masina in curtea lor si nu o las la 500 de m de service.

Mi-au schimbat sonda de combustibil si mi-au inlocuit-o tot cu una defecta, iar una buna imi aduc d-abia peste 2 luni.

Am facut o reclamtie si nu m-a cautat nimeni.

Revizia la 47.000 de km a costat 25.200.000 si s-au inlocuit:
filtru polen, bec proiector, placute de frana fata si spate, filtru ulei, filtru aer, filtru motorina, 2L ulei si au folosit un curatator de frana.
Iulian HondaFan
nasol, eu zic sa scrii la mazda europe si sa le spui de chestia asta, daca gasesti si alti proprietari mazda cu aceleasi probleme faceti o actiune comuna. in general costumer service la acest nivel va fi mai bun. nu cred ca vor schimba lucrurile radical dar va pot ajuta.

du-te aici: http://www.mazda-motor-europe.com/, click "about us" apoi " "contact us"
madalina
Multumesc, Iulian, dar am facut deja plangere de ieri si la Mazda Europe si la Romcar in service si pe site. Astept raspunsul.
razvan29544
Problema ta cu service-ul Romcar este foarte des intalnita printre posesorii de autoturisme Mazda.

Imi permit sa-ti sugerez sa incerci alt service, cum este service-ul INSCUT, care este service autorizat Mazda al noului dealer Mazda pentru Bucuresti Auto Maz Distribution. Garantat are preturi mai mici si servicii incomparabil mai bune, garantie si post garantie.

Adresa serviceului este: Bd Preciziei nr 11, www.inscut.ro
madalina
Multumesc mult! De acest dealer nu stiam!
madalina
La 6 luni dupa ce am facut palnegerile si nu m-a cautat nimeni de la romcar, a citit cineva de la Tiriac aurto ce am scris aici pe site si m-a contactat sa ma intrebe ce nemultumiri am in legatura cu serviceul lor.
I-am scris, astept recatia.

Deci, aomeni buni, aveti probleme cu un service? Nu va raspund la plangeri, faceti acest lucru public macar scriind pe forumuri (de preferat masini.ro :cheers: ) si poate se mai schimba ceva.

daca nu le stricam imaginea, daca nu ii informam si pe altii ce magari sunt, nu se va schimba nimic.
sorin40963
total de acord cu observatiile tale re: service mazda - romcar. am fost acolo numai la prima revizie - obligatorie - si s-au purtat atat de urat incat am renuntat sa ma mai duc la alte revizii, obligatorii si ele pt. garantie !!!!

a doua experienta nefericita a venit atunci cand motorul s-a stricat din cauza unui defect de fabricatie - sunt eu convins, desi mazrom sustineau altceva.... am mers la service (fara prea multa tragere de inima) si am cerut inlocuirea a 2 supape (contracost, deoarece nu mai aveam garantie...) . mi-au raspuns ca nu pot face asta, deoarece ei recomanda inlocuirea motorului !!!! am zis no way si m-am dus la alt service, unde mi-au efectuat reparatia cu piese originale in cateva zile.

in ceea ce priveste plangerea, i'm in. spune-mi ce trebuie sa fac.
sorin40963
si poate ai vreo idee pt. problema mea - vezi sect. "financiar".
madalina
Deoarece nu am fost multumita de sistemul de franare+alte chestii minuscule ce s-au dovedit a nu fi intemeiate la serviceul Inscut. Mi-au spus ca masina nu are nimic, cu exceptia bateriei ce era duse (normal tinand cont de faptul ca masina n-a fost pornita 2 saptamani pe ger in iarna, iar tatal meu lasa contactul pus ore in sir din greseala).

Am schimbat bateria si constatarea la frana de mana.

Apoi m-au sunat sa-mi spuna ca Mazda Austria nu a aprobat schimbarea pe garantie a pieselor (mi s-a spus ca pierde lichid pe la o garnitura). Facand eu reclamatie in Austria am aflat ca Inscut nu este autorizat sa faca reparatii in garantie (are voie sa faca revizii si sa schimbe piese, dar in afara garantiei, mi s-au prezentat scuze pentru dezinformare, ok din partea lor)

Apoi am fost contactata de importator, foarte amabil domnul respectiv, am dus masina la Romcar, au facut verificarile, nu a fost nevoie sa se schimbe nimic, doar s-a facut o curatare a franelor, o aerisire a lor si o geometrie. Testele pe banc au demonstrat ca frana nu functioneaza la pparametrii maximi, dar este in parametrii acceptati de producator si de RAR.

Asa ca dupa un an am mai trecut pe la service-ul Romcar.

Puncte bune:

- te lasa sa intrii cu masina in curte, chiar daca e alta marca

- au facturat exact cat s-a lucrat - la operatiunile platite - (o geometrie+aerisirea franelor 1.650.000 lei, TVA inclus)

- reprezentantul importatorului a fost foarte amabil si a verificat personal masina

-mi-au promis ca orice este acoperit de garantie nu voi plati si asa a fost, iar oferta lor a fost foarte generoasa tinand cont ca masina a iesit din garantie in martie 2005, dar am facut constatarea la Inscut inainte de expirarea garantiei.

Puncte proaste:

- sunt mecanici foarte amabili si macanici pentru care nu conteaza deloc cllientul

Una peste alta, strict service-ul nu m-a impresionat, insa atitudinea importatorului a fost impresionanta.
Cosmin42899
QUOTE(madalina)
Apoi m-au sunat sa-mi spuna ca Mazda Austria nu a aprobat schimbarea pe garantie a pieselor (mi s-a spus ca pierde lichid pe la o garnitura). Facand eu reclamatie in Austria am aflat ca Inscut nu este autorizat sa faca reparatii in garantie (are voie sa faca revizii si sa schimbe piese, dar in afara garantiei, mi s-au prezentat scuze pentru dezinformare, ok din partea lor)


Eu am cumparat masina de la AutoMaz , care lucreaza ca service cu InScut, banuiesc ca e service-ul lor , sau ma rog... daca InScut nu e autorizat sa faca lucrari in garantie asta ce inseamna ? ca voi fi trimis la Romcar pentru reparatii ?

Esti sigura de informatia asta ? Ca Inscut nu au voie sa efectueze lucrari in garantie ?
Deasemenea, atat cat timp masina e in garantie , pot sa o repar in orice service autorizat vreau eu ?

Da-mi si mie un email de contact de la Mazda Austria te rog , asa, just in case :-)

Multumesc anticipat
madalina
Stimata Domnisoara/Doamna Madalina,

Numele meu este Mihai Boangher si sunt Service Manager al
INSCUT BUCURESTI S.A.
Doresc sa incep prin a va prezenta scuze pentru eventualele neplaceri
pricinuite de INSCUT in rezolvarea problemelor tehnice aparute in perioada
de garantie la automobilul Dvs.,si pentru intarzierea cu care,
din motive obiective,raspund mesajului Dvs.
INSCUT S.A ESTE SERVICE AUTO AUTORIZAT R.A.R clasa I (reprezentanta
auto)pentru marca MAZDA,autorizatie ce i-a fost acordata in baza AUTORIZARII
PE MARCA MAZDA data de catre ROMCAR,importatorul si reprezentantul oficial
al marcii MAZDA in Romania.
La data cand faceti referinta (04.03.2005),ca de altfel si in
prezent,INSCUT S.A se afla in audit de supraveghere din partea
importatorului ROMCAR in ceeace priveste AUTORIZAREA LUCRARILOR
DE GARANTIE cu DECONTARE prin producatorul MAZDA,acesta fiind
singurul motiv pentru care vi s-a recomandat rezolvarea reparatiei
pe cheltiala Dvs.La acel moment INSCUT NU ERA AUTORIZAT sa decida
incadrarea disfuctiei "frana de parcare spate stanga" in categoria
GARANTIE PRODUCATOR,cum dealtfel nu este nici acum deoarece auditul
de supraveghere nu este incheiat.
Sitatia creata de acest incident NU NE ONOREAZA,motiv pentru care ne
cerem din nou scuze in numele INSCUT dar si al ROMCAR si al producatorului
MAZDA,avand totodata certitudinea ca veti fi contactata
de colegii nostri de la ROMCAR si,impreuna va vom rezolva convenabil
pentru Dumneavoastra problema tehnica ivita,convingandu-va si pe aceasta
cale sa ramaneti un client fidel al marcii MAZDA.

Cu stima,
Mihai Boangher

Eu am intrat pe site-ul www.mazda.at, la Kontakt am scris plangerea mea si in 3 zile am primit raspunsul in engleza (asa am si scris eu plangerea).
Cosmin42899
Merci mult Madalina . Sper sa rezolve in curand si la ei si sa pot repara eventualele probleme ale garantiei la ei .

In afara de acest fapt cu garantia , care service ti s-a parut mai pro , adica , dotari , mecanici , etc. Romcar sau Inscut ?
madalina
Dotari: Romcar, mecanici: aproximativ la fel, bunavointa din partea mecanicilor: Inscut.
Cosmin42899
Am incheiat de curand un contract de leasing pentru o Mazda 6 prin Automaz . Am ales acest dealer dat fiind faptul ca auzisem tot felul de lucruri despre Romcar , care mai de care mai defaimatoare . Ca orice om , ascult dar nu dau cu piatra decat in momentul in care ma conving.

Ce s-a intamplat de fapt . Intreband dealerul despre data de livrare mi s-a spus 10 zile . au trecut cele 10 zile si livrarea trebuia sa aiba loc vineri .

Cand ajung vineri imi arata masina , chipurile o pregateau de livrare, dupa care un respectabil de mecanic in salopeta vine si se urca in ea ca un nesimtit si mai tranteste si usa ...

Unde te duci cu masina mea zic ? faci glume proaste ? si abia asteptam sa-i sar un pic la gat ... dar pana sa mai zic eu una mecanicul ia masina si o duce la loc in parc, ca sa ma intorc luni la livrare ca nu se mai face vineri ca nu e spalata masina si asa i-ar fi spus lui seful sa procedeze ...

Concluzia ... asigurati-va ca nu aveti nici o treaba cu oamenii astia . Masina e ok si dealerul e ok , dar importatorul e de KKT . Acum m-am convins si eu cat sunt de nesimtiti , nu au urma de bun simt fata de clienti si se poarta execrabil ... o sa vad luni daca primesc macar un rand de scuze pentru incident , oricum o sa-i reclam mai sus ...

Ca sa mai dau un exemplu de cat de seriosi sunt, cand am contactat prima oara un dealer Mazda a fost Romcar (BDT de fapt , dar tot astia sunt) . Tipul de-acolo , aparent foarte dragut , ma suna de 10 ori pe zi pana sa fac drive-test-ul , ca nu e nevoie sa ma duc la ei , ca vine el la mine , etc... dupa ce a vazut el ca eu trebuie sa imi vand masina intai ca sa platesc avansul la M6 , nu numai ca nu mi-a mai dat nici un telefon , ci nici macar nu-mi mai raspundea la telefoane . Asta sa nu mai zic ca m-a mintit cu pretul de manopera de la Romcar , unde el zicea ca e 12 E / h maopera si cu multe multe altele ...

In concluzie , evitati Romcar ... poate facem si un club anti Romcar :minigun:
R a z v a n
QUOTE(razvan29544)
Problema ta cu service-ul Romcar este foarte des intalnita printre posesorii de autoturisme Mazda.

Imi permit sa-ti sugerez sa incerci alt service, cum este service-ul INSCUT, care este service autorizat Mazda al noului dealer Mazda pentru Bucuresti Auto Maz Distribution. Garantat are preturi mai mici si servicii incomparabil mai bune, garantie si post garantie.

Adresa serviceului este: Bd Preciziei nr 11, www.inscut.ro



Razvanel, nu e frumos ce faci...
cosmin45741
Da-i sanatos...
Totusi de ce spui asta?.. Ai vreo legatura cu mag...ii?!?
R a z v a n
...nu stiu cum sa raspund... poti considera ca a luat un cartonas galben.

Am citit cu mare atentie ce s-a scris aici si in mare parte dezamagirile si of-urile sunt indreptatite si nu fac altceva decat sa confirme faptul ca partea de aftersales este cea mai delicata in relatia cu un client.

Parerea mea este ca atunci cand te adresezi unui service, in mod normal nu ai de ce sa vorbesti cu mecanicul, intrega responsabilitate a lucrarii este a receptionerului (daca exista), el trebuie sa preia de la tine intrega lista de probleme pe care consideri ca le ai si sa le rezolve cu eficienta si amabilitate. In niciun caz nu e treba mecanicului sa fie amabil cu tine, sa-ti zambesca frumos in timp ce polisheza o aripa sau demonteaza o roata.
ezeQuel
Si totusi traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul...parerea mea este ca inca se merge pe principiul - cunosti mecaniul...ai masina bine pusa la punct....stiu..tu in mod normal nu ai ce cauta in service..dar atata timp cat mecanicul are 600 RON pe luna..il doare fix in p*** de masina ta...o face sa fie facuta...si acolo tre' sa intervii tu ca proprietar de masina straina ce esti smile.gif ...
guerilla
QUOTE(Razvan81592)
...nu stiu cum sa raspund... poti considera ca a luat un cartonas galben.

Am citit cu mare atentie ce s-a scris aici si in mare parte dezamagirile si of-urile sunt indreptatite si nu fac altceva decat sa confirme faptul ca partea de aftersales este cea mai delicata in relatia cu un client.

Parerea mea este ca atunci cand te adresezi unui service, in mod normal nu ai de ce sa vorbesti cu mecanicul, intrega responsabilitate a lucrarii este a receptionerului (daca exista), el trebuie sa preia de la tine intrega lista de probleme pe care consideri ca le ai si sa le rezolve cu eficienta si amabilitate. In niciun caz nu e treba mecanicului sa fie amabil cu tine, sa-ti zambesca frumos in timp ce polisheza o aripa sau demonteaza o roata.


nu stiu cum altfel sa-ti spun, dar daca asta este parerea oficiala a lui Romcar atunci au ei cartonas rosu.
cum poti afirma ca "nu e treaba mecanicului sa fie amabil cu tine" ?!?!? e chiar si treaba femeii de servici, daca exista una in cladire cand intra clientul. orice client are dreptul la servicii de calitate superioara. iar daca clientul ajunge face-to-face sa discute cu mecanicul, ala macar din bun simt trebuie sa se comporte civilizat, sa raspunda la toate intrebarile, chiar daca de multe ori clientul habar nu are de tehnologie auto.
daca asta numiti voi orientare spre nevoile clientilor mi se face greata. si la propriu si la figurat.
cand vor scapa importatorii de senzatia ca pot fraieri consumatorii prin servicii pre vanzare calitative ca apoi sa le serveasca o portie de aroganta si nesimtire in cele de post vanzare ??
R a z v a n
mda...
In cele ce urmeaza o sa scriu multe dar am rugamintea daca se poate ca textul sa fie perceput ca un intreg. Nu imi plac afirmatiile punctuale si definitive.
Mai intai - SC Romcar SRL este importatorul Ford pentru Romania, SC Romcar Motors SRL este dealerul Ford care efectueaza service si pentru autovehiculele Mazda vandute de catre SC Mazrom Motors SRL. Personal imi desfasor activitatea la ultima dintre firme si nu exprim (inca) o opinie oficila a firmei si daca o sa o fac, nu o sa se intample pe un form, asta e clar.

A da, si pentru moment singurii autorizati sa aduca oficial Mazda in Romania suntm noi, Mazrom Motors. Acest lucru vine si cu o mare responsabilitate si te asigur ca facem tot posibilul sa rezolvam absolut toate problelmele in limitele noastre tehnice si financiare, indiferent despre ce firma discutam.

In problema cu mecanicul incercam sa lamuresc o perceptie mioritica: "stiu eu un mecanic bun" care ar trebui sa se transforme in "stiu eu un receptioner bun". Atat! Nimic mai mult. Din acest punct de vedere cred ca ezeQel a inteles mai bine decat tine la ce ma refer. Personalul care deserveste un service este dintr-un anumit punct de vedere impartit in doua: cel care are contact direct cu clientul si cel care nu. Pentru prima categorie toate lucrurile pe care ti le doresti tu sunt obligatorii pentru ceilalti-nu. Cam asa se intampla in orice domeniu. Daca femeia de servici nu ti-a spus unde e Dl. Mateias, mecanicul, nu poti sa te superi pe ea. Intreaba la receptie.

"Clientul nostru e stapanul nostru" e o ligusire obraznica pe care nu o mai crede nimeni. "Clientul nostru este partenerul nostru pentru care facem tot posibilul sa fie multumit" ar trebui sa fie mult mai aproape de adevar.
Prerea mea este ca ambele parti implicate mai au de lucru la atitudine, respect si asa cum spui tu bunavointa. Sa fie clar: daca cumperi un serviciu, in orice institutie, nu insemna ca cel care te serveste este servitorul tau si ii poti vorbi oricum.

Importatorii astia sunt niste idoti, tampitzi, cretini, isi baga p***, sunt nepriceputi samd. Nu am facut decat sa citez din afirmatiile absolut obraznice ale celor care au considerat ca au probleme in relatia cu service-ul (Romcar Motors, Inscut, BDT sau oricare altul). Pe de alta parte aceleasi persoane pretind respect si bunavointa, zambet pe buze si disponibilitate. Cred ca e in regula sa iti exprimi parerile liber dar de aici si pana vehementa e distanta lunga.

Sper sa-ti fi trecut figura cu greata. Ti-as mai scrie dar nu mai am timp...sorry
madalina
Stimate Domn,

La Romcar nu aveti o receptie unde sa se stie unde se afla x sau y , sau sa se dea o informatie despre o masina aflata in service. Daca nu suni direct pe cel ce a preluat masina in timpul turei lui, nu aflii nimic. o fi asa de greu sa veti un sistem centralizat, o baz ade date, ca atunci cand suna clientul dupa 60 de zile de tinut masina in service sa i se spuna unde este si ce i se intampla masinii in acell moment si o data aproximativa de terminare a operatiunii?

Sau un portar care sa stie sa vorbeasca cu "dvs" in conditiile in care clientul foloseste persoana a 2-a plural...
CRG
Domnu' Razvan,

Nush la ce dealer iti duci matale traiul, dar ai o atitudine care ma duce cu gandul la unul din romcar (de parca ar conta ca are "motors" in coada sau nu). Asta ca sa iti dai seama de ce nu prea calcam pe acolo noi, cei un pic mai informati.

Te rog eu mult, nu baga in aceeasi oala inscut cu bdt si cu romcar motors (e bine asa, cu motors?). Fiecare este pe o alta treapta in relatia cu clientul, din punctul meu de vedere in ordinea enumerata (cu inscut cel mai ok).

Cum am mai spus, am fost o singura data pe la voi prin Cernica, si mi-a facut o deosebita placere sa vad cum baietii vostri tureaza la 6000 de ture masinile in rodaj, cum spala masinile noi-noute cu mopul, si cum se schimba piesele in garantie, de la altii cu masinile venite in service...

Iar filozofia ta legata de relatia furnizor-client.. Daca tu te mai astepti sa aburesti lumea chiar si dupa magariile pe care le faceti clientilor.. esti fantastic..
R a z v a n
QUOTE(CRG)
Domnu' Razvan,

Nush la ce dealer iti duci matale traiul, dar ai o atitudine care ma duce cu gandul la unul din romcar (de parca ar conta ca are "motors" in coada sau nu). Asta ca sa iti dai seama de ce nu prea calcam pe acolo noi, cei un pic mai informati.

Te rog eu mult, nu baga in aceeasi oala inscut cu bdt si cu romcar motors (e bine asa, cu motors?). Fiecare este pe o alta treapta in relatia cu clientul, din punctul meu de vedere in ordinea enumerata (cu inscut cel mai ok).

Cum am mai spus, am fost o singura data pe la voi prin Cernica, si mi-a facut o deosebita placere sa vad cum baietii vostri tureaza la 6000 de ture masinile in rodaj, cum spala masinile noi-noute cu mopul, si cum se schimba piesele in garantie, de la altii cu masinile venite in service...

Iar filozofia ta legata de relatia furnizor-client.. Daca tu te mai astepti sa aburesti lumea chiar si dupa magariile pe care le faceti clientilor.. esti fantastic..


Asa cum am spus in postul precedent imi desfasor activitatea la firma Mazrom Motors SRL, importator Mazda. O sa tin cont de opinia ta si o sa incercam sa ridicam nivelul service-urilor BDT si Romcar Motors cel putin la nivelul service-ului Inscut. Despre Cernica nu iti pot confirma nimic din ce spui deoarece nu am fost martor la ce spui tu. Ce iti pot spune este ca locatia respectiva se afla in administrarea importatorului Ford - Romcar SRL care are proceduri stricte in privinta administrarii parcului ce nu includ cele enumerate de tine.

Filozofia mea...te rog defineste "magarii".
R a z v a n
QUOTE(madalina)
Stimate Domn,

La Romcar nu aveti o receptie unde sa se stie unde se afla x sau y , sau sa se dea o informatie despre o masina aflata in service. Daca nu suni direct pe cel ce a preluat masina in timpul turei lui, nu aflii nimic. o fi asa de greu sa veti un sistem centralizat, o baz ade date, ca atunci cand suna clientul dupa 60 de zile de tinut masina in service sa i se spuna unde este si ce i se intampla masinii in acell moment si o data aproximativa de terminare a operatiunii?

Sau un portar care sa stie sa vorbeasca cu "dvs" in conditiile in care clientul foloseste persoana a 2-a plural...


Madalina,
In principiu exista 2 receptii, cea care deservestre showroom-ul Ford (021 3160400; 021 3160405) si cea care deserveste service-ul Ford/Mazda (021 4077238; 021 4077239; 021 4077241; 021 4077242). Acestea sunt numerele care suna pe mesele receptionerilor. Intr-adevar nu exista o persoana care sa stie status-ul tuturor masinilor aflate in reparatie la acel moment si aici includ data sosirii pieselor, realocarea de timp de service samd deoarece la un volum foarte mare acest lucru este aproape imposibil. Daca pastrezi cartea de vizita a receptionerului sau macar retii numele sau nu ar trebui sa ai probleme.

Cu portarii am rezolvat, au fost instructati sa vorbeasca cu "dvs" iniferent cum li se adreseaza clientul.

Nu accept sa-mi spui Domnule decat in sens peiorativ, altfel prefer Razvan. Sper ca ti-am fost de folos.
madalina
Eu am sunat in octombrie anul trecut o saptamana zilnic, ba nu este in birou, ba este liber, ba este ocupat cel ce se ocupa de masina. Daca intra in coma, Doamne fereste, cel ce primeste masina, nu mai este capabil nimeni sa ofere o informatie? Nu este normal sa fie plimbat clientul o saptamana intreaga, fara sa afle nimic, iar cand ajunge in service, desi toata lumea are un serviciu, treaba de facut, sa i se spuna sa vina alta data ca nu este de serviciu cel ce se ocupa de masina.

Cineva de la Mazrom incerca sa ma convinga ca este rea vointa, legenda parerea proasta despre Romcar. Ghinion, am o Mazda si stiu lucrurile acestea din experineta proprie. Din acest motiv stau in dubiu daca iau sau nu mazda 3.
R a z v a n
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...sc&start=20
Mai amana decizia. Sper sa va dau vesti bune cat de curand.
Radu57202
Buna ziua la toata lumea,

Voi continua aici discutia inceputa pe topicul destinat Inscut. De la bun inceput vreau sa precizez ca povestirea experientei mele legata de service-ul mazda nu are nici o legatura cu anumite lupte care se dau pentru a scoate in fata un furnizor sau altul de servicii Mazda. Sper doar ca experienta mea sa va fie de folos.
Pe scurt: am fost nevoit sa schimb parbrizul la masina si sa o revopsesc pe alocuri. Am apelat, nu stiam mare lucru despre service-urile Mazda, la Inscut (masina cumparata prin Automaz). La receptie mi-au spus ca oricum trebuia sa vin la ei pentru ca Mazda a facut un recall la modelul meu si ca "trebuie pilita o flansa la sistemul de distributie".
Despre relatia cu Inscut si bune si mai putin.

Plus: au vopsit ok si au instala ok parbrizul.
Minus: in loc de 2-3 zile a durat 2 saptamani. Au spus ca recall-ul (ii spun generic asa) a fost facut dar au refuzat sa mentioneze acest lucru in caietul de service. acest lucru m-a dus cu gandul ca fie nu l-au facut fie nu este adevarat.

Ulterior au aparut alte probleme. Parbrizul s-a fisurat iar (ori este foarte sensibil ori a fost o eroare de montaj, pentru ca pietre nu am mai primit cadou). Masina nu avea putere in demaraj (simptom aparut la iesirea din service) si nu puteam depasi 3000 ture si 160 km/h in treapta a 6-a.

Tinand cont de cele mentionate mai sus am decis sa incerc si alt service. Asa am ajuns la BDT.
Prima surpiza: Am fost intampinat de catre dnul Boangher (director relatii cu publicul), aceeasi persoana cu cea care posta un raspuns din partea Inscut. Am inteles ca a lucrat la Inscut pana in aprilie. Mi-a explicat in detaliu ca simptomele masinii pot fi cauzate de recall (mici probleme la axul cu came).
Pana la urma masina avea un cod de eroare (nivel crescut ulei), iar in urma schimbului de ulei (am pus Dexellia) si a filtrului este ca noua.

In alta ordine de idei, cei de la Inscut au facut recall-ul si inca bine. Numai ca nu si-au facut treaba pana la capat. Doar 3 randuri si o stampila in caietul de service si scuteam 4 ore de asteptare.

Experienta cu BDT-ul pana acum a fost extrem de pozitiva. Birocratic (receptie) ok iar faptul ca directorul de rel publice si managerul de service mi-au explicat problemele masinii si mi-au cerut acceptul pentru ce vroiau sa faca iarasi a fost ok.
Deci pana acum nici un minus. Sunt constient ca nu sunt perfecti si ca probabil am avut si noroc. Si fiindca nu am interese directe sau indirecte fata de un service sau altul, le sugerez celor ce au probleme cu Mazda sa analizeze service-urile prin propria experienta. In ziua de azi, marketingul a devenit foarte agresiv.
Asta este experienta mea.
Multumesc si va doresc mult succes cu Mazda. Chiar e o masina excelenta.
CRG
Radule, chiar te urasc pentru cei 7 cai putere in plus.. biggrin.gif
Radu57202
Cei 7 cai putere in plus, ca intreaga masina nu fac doi bani daca pentru chestii uzuale nu beneficiezi de servicii after sales pe masura masinii. Eu chiar ma gandeam sa leg concediul de o vizita la un service in afara. Dar chiar ar fi fost stupid pentru imaginea Mazda in Romania.
Bine ca s-a schimbat ceva la BDT fata de ce povesteati voi. Pentru mine chiar a fost super ok. Sper sa fie si pentru altii.
Masina este super. In plus mi-ar place sa fiu "targetat" cu informatii despre brand si model. Poate vorbim odata pe alt topic despre serviciile after sales sau poate discutam si cu cei in masura sa o faca.
Sau poate este o utopie..in Romania. Bine macar ca problemele vitale sunt pe cale sa se rezolve.
cosmin45741
Iar au dat cu mucii in fasole cei de la Romcar. Am zbierat azi la ei prin telefon ca apucatul, dar nu mai puteam, luasem foc...:bash:

In urma cu o luna am comandat un spoiler spate la ei (printr-un service oarecare din Bacau, ca reprezentare Mazda pauza), comanda care a venit la ei in urma cu mai bine de 2 saptamani... In urma cu 2 saptamani a fost achitat integral!!! Saptamana trecuta au jucat ping-pong cu noi (eu si cel cu piesele de la serviceul din BC), ca baietii erau in concediu si ne-au dat telefoanele de la unul la altul, dar n-am reusit sa rezolvam nimic :bash:

In urma cu o saptamana, am reusit sa luam legatura cu marele maestru de la piese de schimb, care ne-a spus ca de luni incepe serviciul si o sa-mi puna spoilerul la un curier...Vazand ca iarasi mai trece atat timp fara sa se rezolve nimic, azi dimineata nu am mai rezistat si am pus mana pe telefon. I-am facut in fel si chip si in cele din urma (spun ei) au trimis spoilerul...

Deci 2 saptamani ca sa catadicseasca marii domni de la capitala sa trimita un spoiler achitat. Bataie de joc, nesimtire si totala lipsa de profesionalism si sa dea naiba daca mai cumpar eu EVER vreo masina de la Tiriac Auto......... :bash:
CRG
Vad ca pregatesti puternic terenul pentru un Bmw.. biggrin.gif

Daca n-ai garaj, sa-ti iei si oglinzi de rezerva, caci am inteles ca-s la mare cautare.. blush.gif

Un accord i-ctdi nu te tenteaza?

Bafta oricum!
cosmin45741
Am fost la un pas, dar mai insist biggrin.gif
Andrei85577
Salve
Am fost ieri la BDT sa-mi fac revizia de 30 000 km!!!
M-am programat de pe o zi pe alta !!!
S-au purtat super ok !!! A durat 2 ore ! Mi-au gresat si directia !!!
Nu mai fce zgomot !!! Cica nu au pus japnezii un fel de vaselina speciala pe caneluri !!! ca se preia jocurile !!! Ma rog ...cam ciudat ...da nu mai face !!!
Sa vedem cit timp !!!
Revizia m-a costat 7 800 000 lei ! Acceptabila as zice !!! smile.gif
Insa dupa ce am receptionat masina nu a mai mers alarma !!! Decit dupa ce am dat un pum in portiera !! Si cind am zis ca s-a rezolvat ... am observat ca Imobilizatorul (semnul acela - o masinuta cu o cheie pe el ) pilpiie la o secunda !Chiat si daca inchid masina !!! Nu-mi aduc aminte sa fi pilpiit pina acum !!! Ma duc iar la ei !!!
Sa fie din alarma ?
La voi cum este ? Asa trebuie sa faca ?
Andrei
Radu57202
Salut,

Punctual:
1. Alarma - eu am aceasta "problema" de cate ori este deconectata bateria. Concret, trebuie sa o resetez printr-un mic soc. Dupa ce incepe sa "cante" si o opresc isi revine complet. Poate este si cazul tau.
2. Imobilizatorul:
2.1 Daca stau in masina si pun cheia doar pe contact (pentru CD - muzica) palpaie la doua secunde.
2.2. Daca ies din masina, fara alarma, cu sau fara sa o inchid centralizat, palpaie la 1 secunda. De la bun inceput asa a functionat.
2.3 Cand inchid masina doar din alarma, imobilizatorul palpaie la 1 secunda.
multa bafta cu masinuta.
Radu
Miu87084
Apropo de service-ul Romcar, acum 2 ani am fost cu ford focusul in service pt ai vopsi bara fata si pt o problema la usa , in a 5-a zi m-am dus sa o ridic seara , masina mi-a fost inmanata cu bara vopsita si problema remediata insa nu a fost nevoie sa achit nimik. La vreo 2 saptamani m-am dus sa fac revizia ,la care un domn de la receptie clienti care ma cunostea si imi preluase acum 2 saptm masina ma intreaba domnu Miu nu va mai ridicati masina ? La care eu intreb stupefiat... care masina ? reprezentantul ford imi zice pai masina dumneavoastra focusul ,la care eu ii raspund pai sunt in posesia ei de 2 saptm. Au urmat niste intrebari intre angajati dupa care mi s-a arata o factura pe care o aveam de platit pt reparatia la usa apoi mi-a fost preluata masina pt revizie biggrin.gif. Deci acolo nu se stie nici cand pleaca o masina din service si cui ii este inmanata.

Cred ca dk as mai lasa masina acolo as avea surprinderea sa constat ca a fost inmanata altcuiva. Bine ca nu mai trec pe la ei ! bicycle.gif blink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.