IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

SWIFT 1.3 GS MTA

This topic is about SWIFT 1.3 GS MTA, the author, hebean113598, wrote about: QUOTE(Dokken Oct 23 2007, 0156 PM) QUOTE(hebean113598 Oct 23 2007, 0835 PM) Dokken, zici ca alarma e pe aceasi telecomanda (de fapt cheie)? Functionea ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> SWIFT 1.3 GS MTA
hebean113598
post Oct 28 2007, 05:15 PM
Post #41


novice
**

Group: Membri
Posts: 43
Joined: 9-September 07
From: Bucuresti
Member No.: 113.591



QUOTE(Dokken @ Oct 23 2007, 01:56 PM) *
QUOTE(hebean113598 @ Oct 23 2007, 08:35 PM) *
Dokken, zici ca alarma e pe aceasi telecomanda (de fapt cheie)? Functioneaza keyless entry? mie mi-au spus ca pentru a functiona keyless entry imreuna cu alarma trebuie sa-mi sacrifice o cheie....



Pentru alarma nu am nici o telecomanda. Atunci cand incui masina, se activeaza si alarma. Cand o descui, alarma se dezactiveaza. Keyless entry functioneaza normal. Pot sa incui/descui masina, atat din telecomanda, cat si prin actionarea butonului de pe "clanta" usii. Ambele chei merg normal..

LE: Am observat totusi o incompatibilitate intre sistemul keyless si alarma. Daca deschid usa de la sofer, totul merge bine. In schimb, atunci cand actionez butonul de pe usa soferului, sau usa din spate (portbagaj), masina se descuie, dar se activeaza alarma. Trebuie sa folosesc telecomanda masinii pentru a descuia restul usilor, sau sa descui actionand de 2 ori butonul de pe usa soferului. E destul de enervant..

Astazi am avut ocazia sa merg si in modul Manual. Este exact la fel ca la masinile avand cutie manuala, cu singura diferenta ca nu mai am ambreiaj. Placut este si faptul ca atunci cand trebuie sa opresc la un semafor, sau stop, nu este nevoie sa decrementez viteza pana ajung in prima treapta si apoi sa franez; pur si simplu apas piciorul pe frana, indiferent in ce viteza sunt, si masina se opreste, viteza schimbandu-se automat in treapta intai.


ma faci din ce in ce mai nerabdator!
mie mi s-a spus ca imi vor distruge o cheie pentru a putea activa alarma cu sistemul keyless entry. voi discuta cu ei pe tema asta. apropos, ce alarma ai?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dokken
post Oct 28 2007, 06:00 PM
Post #42


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 119
Joined: 4-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 114.922



QUOTE(hebean113598 @ Oct 28 2007, 05:15 PM) *
apropos, ce alarma ai?


MAAT 861


--------------------
2007 Suzuki Swift 1.3 GS MTA Sunlight Copper Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hebean113598
post Nov 6 2007, 10:24 PM
Post #43


novice
**

Group: Membri
Posts: 43
Joined: 9-September 07
From: Bucuresti
Member No.: 113.591



am vorbit cu dealerul si mi-a promis o alarma viper 330 care face acelasi lucru.
sunt bucuros ca nu imi vor distruge o telecomanda...

in rest..sper ca peste 2 saptamani sa va impartasesc primele impresii de la volanul micutzului.

@Dokken: ce mai zici? cum este cutia MTA?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dokken
post Nov 6 2007, 11:28 PM
Post #44


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 119
Joined: 4-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 114.922



Am facut cam 550km pana acum. M-am obisnuit cu masinuta, precum si cu MTA-ul. In oras e excelent modul Drive.
Totusi, am observat si un mic inconvenient: doream zilele trecute sa parchez masina, si am fost nevoit sa urc o mica bordura; a fost destul de dificil sa fac acest lucru fara ambreiaj..

In alta ordine de idei, unde as putea sa gasesc huse pentru scaunele Swift-ului?


--------------------
2007 Suzuki Swift 1.3 GS MTA Sunlight Copper Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tengeu
post Nov 7 2007, 01:27 AM
Post #45


sofer
***

Group: Membri
Posts: 82
Joined: 4-October 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 114.907



QUOTE(Dokken @ Nov 6 2007, 09:28 PM) *
In alta ordine de idei, unde as putea sa gasesc huse pentru scaunele Swift-ului?

Hmmm... pe site-ul de accesorii (accesorii swift) nu apar huse originale. Oricum, daca iti pui huse, ai grija ca ai airbag-uri in laterala spatarului scaunului, pune huse care sa lase locul acela liber. Singurele care s-ar potrivi ar acoperi doar sezutul si spatarul fara sa aiba laterale sau protectie spate. Sunt cam incomode si tot timpul fug de sub fund - nu mi-am pus. Incerc sa am grija de scaune cat mai mult (nu fac un fetis din asta), daca se vor murdari le curat, daca se uzeaza, asta e, vor capata personalitate.


--------------------
Swift 1.5GS 5u Grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dokken
post Nov 7 2007, 10:56 AM
Post #46


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 119
Joined: 4-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 114.922



QUOTE(Tengeu @ Nov 7 2007, 01:27 AM) *
Hmmm... pe site-ul de accesorii (accesorii swift) nu apar huse originale. Oricum, daca iti pui huse, ai grija ca ai airbag-uri in laterala spatarului scaunului, pune huse care sa lase locul acela liber. Singurele care s-ar potrivi ar acoperi doar sezutul si spatarul fara sa aiba laterale sau protectie spate. Sunt cam incomode si tot timpul fug de sub fund - nu mi-am pus. Incerc sa am grija de scaune cat mai mult (nu fac un fetis din asta), daca se vor murdari le curat, daca se uzeaza, asta e, vor capata personalitate.


Multumesc. Tocmai datorita faptului ca am air-bag-uri in spatar, incercam sa gasesc huse originale.


--------------------
2007 Suzuki Swift 1.3 GS MTA Sunlight Copper Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tengeu
post Nov 7 2007, 02:26 PM
Post #47


sofer
***

Group: Membri
Posts: 82
Joined: 4-October 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 114.907



Am gasit pe internet tot felul de companii care fac huse la comanda pentru scaune cu airbag - preturile porneau de la 150USD/set si ajungeau la 300USD/set. Cred ca daca iei ceva huse din Ro (care iti plac) cu o foarfeca si ceva nervi poti sa le adaptezi sau: le tragi pe scaune, insemni decupajele, mergi la un croitor sa le taie si sa le puna ceva tighel (rosu, evident smile.gif) si gata. Mie mi-e prea lene sa fac asta, trebuie sa ma concentrez la pus cauciucuri de iarna (si jante de tabla).

This post has been edited by Tengeu: Nov 7 2007, 02:26 PM


--------------------
Swift 1.5GS 5u Grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Visatoru
post Nov 8 2007, 01:46 PM
Post #48


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 102
Joined: 3-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 114.882



Dokken, am scris si pe jurnalul de bord pe care il am pe Softpedia. Eu i-am montat huse Pufi Rapid si se potrivesc foarte bine. Sunt aproape identice la culoare si model cu tapiseria. Eu am varianta GLX, insa husele au spatiu si pentru airbag-urile laterale. Uita-te si pe softpedia ca am scris mai detaliat acolo ce si cum...


--------------------
Suzuki Swift 1.3 GLX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hebean113598
post Nov 19 2007, 10:28 AM
Post #49


novice
**

Group: Membri
Posts: 43
Joined: 9-September 07
From: Bucuresti
Member No.: 113.591



salut

de sambata am intrat in posesia micutului Swift. 1.3 GS MTA AAC. Nu pot sa spun decat ca am ramas impresionat! Tinuta de drum excelenta, cutie de viteze beton...
multumi si de serviciile dealerului din Timisoara. Timp de livrare 3 saptamani din momentul comenzii. Era sa dea cu bata in balta cand m-a sunat cu o zi inainte de livrare sa-mi spuna ca nu am toate accesoriile (presuri, aparatoare noroi si cargo tray) insa pana la urma le-a gasit smile.gif
alarma este pe cheie.
de mentionat:
la usa de la sofer se dezactiveaza dupa prima apasare.
la usa din dreapta sau portbagaj, alarma se dezactiveaza dupa deblocarea tuturor usilor (apasare dubla). Alarma este Viper 330V.

primii 600 km beeton.
apropo: trebuie sa fac o verificare la 1000 km (sau o luna)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea109037
post Nov 19 2007, 04:51 PM
Post #50


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 157
Joined: 25-June 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 109.030



Salut!
Dealer-ul din Timisoara (banuiesc ca despre SARA Motors e vorba, ca altul nu e...) cheama masinile la revizie dupa 1000 de km, revizie in care iti verifica rotile, nivelul de lichide (mai completeaza ei daca e cazul), luminile, etc... E o revizie vizuala si doar atat, care, in mod normal, in juma' de ora e gata si care te costa aprox 60-70 de RON. Cred ca e trecut si in caietul de service al masinii faptul ca la 1000 de km este prima revizie. Nu esti obligat sa faci drumul pana la Timisoara pentru aceasta revizie, ci poti sa o faci la orice service autorizat Suzuki. Dar trebuie sa mergi la revizia de 1000 doar daca e mentionat in caietul de service, pentru ca sa nu ai probleme mai apoi...


--------------------
****************************************
Suzuki Ignis 1.3 4WD GLX A/C
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hebean113598
post Nov 19 2007, 05:28 PM
Post #51


novice
**

Group: Membri
Posts: 43
Joined: 9-September 07
From: Bucuresti
Member No.: 113.591



e ceva ciudat.

caietul de service pe care mi l-a dat sara motors are datele invechite: revizie la 1000 si apoi din 10000 in 10000. In torpedou am gasit o mapa sigilata, scrisa in slovena, cu un caiet de service in care prima revizie era la 15000 km. banuiesc ca din luna octombrie, intervalul de service s-a schimbat. voi ruga pe cei de la sara sa-mi trimita noul caiet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tengeu
post Dec 1 2007, 04:53 PM
Post #52


sofer
***

Group: Membri
Posts: 82
Joined: 4-October 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 114.907



Asa am primit si eu. Revizii din 10k in 10k. Nu ma deranjeaza. Oricum nu voi schimba uleiul mai tarziu de 10k km, asa ca daca tot merg la service din 10k in 10k macar sa faca si revizia.


--------------------
Swift 1.5GS 5u Grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dass101
post Dec 2 2007, 12:53 AM
Post #53


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 11-November 07
Member No.: 115.418



Salut, sint nou venit si probabil foarte curind voi fi si eu posesor de Swift. As vrea sa iau varianta 1,5 cu cutie automata, dar sint complet nefamiliarizat cu acest tip de cutie. Asa ca am citeva intrebari de "incepator"
Cum se comporta cutia atunci cind vrei sa turezi mai tare? Are un sistem de tip kickdown, cum am auzit ca e pe BMW spre exemplu? Stiu ca una din placerile celor cu swift este mersul la turatie mai mare. Cutia asta automata permite asa ceva sau se poate doar in modul manual?
Multumiri anticipate.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hebean113598
post Dec 4 2007, 10:35 PM
Post #54


novice
**

Group: Membri
Posts: 43
Joined: 9-September 07
From: Bucuresti
Member No.: 113.591



QUOTE(dass101 @ Dec 1 2007, 06:53 PM) *
Salut, sint nou venit si probabil foarte curind voi fi si eu posesor de Swift. As vrea sa iau varianta 1,5 cu cutie automata, dar sint complet nefamiliarizat cu acest tip de cutie. Asa ca am citeva intrebari de "incepator"
Cum se comporta cutia atunci cind vrei sa turezi mai tare? Are un sistem de tip kickdown, cum am auzit ca e pe BMW spre exemplu? Stiu ca una din placerile celor cu swift este mersul la turatie mai mare. Cutia asta automata permite asa ceva sau se poate doar in modul manual?
Multumiri anticipate.


salut
bine ai venit

eu am 1.3 gs mta. o cutie semiautomata. la inceput si eu am avut emotii: nu am mai condus niciodata si nici nu m-a prea interesat sa caut sa vad cum se comporta. insa chiar merita aceasta cutie. cutia porneste initial pe un mod economic unde schimba singura viteza in functie de cat de tare apesi pe pedala si are tendinta sa mearga putin subturat. daca apas tare pe pedala ma lasa in treapta respectiva ..apoi schimba singur (e mai greu de explicat). daca scot modul economic am vazut ca masina merge mai turata, senzatiile sunt muuult mai placute...de 2 zile merg cu modul asta pt ca tocmai am sarit de prina mie de km..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dass101
post Dec 8 2007, 01:57 PM
Post #55


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 11-November 07
Member No.: 115.418



QUOTE(hebean113598 @ Dec 4 2007, 10:35 PM) *
QUOTE(dass101 @ Dec 1 2007, 06:53 PM) *
Salut, sint nou venit si probabil foarte curind voi fi si eu posesor de Swift. As vrea sa iau varianta 1,5 cu cutie automata, dar sint complet nefamiliarizat cu acest tip de cutie. Asa ca am citeva intrebari de "incepator"
Cum se comporta cutia atunci cind vrei sa turezi mai tare? Are un sistem de tip kickdown, cum am auzit ca e pe BMW spre exemplu? Stiu ca una din placerile celor cu swift este mersul la turatie mai mare. Cutia asta automata permite asa ceva sau se poate doar in modul manual?
Multumiri anticipate.


salut
bine ai venit

eu am 1.3 gs mta. o cutie semiautomata. la inceput si eu am avut emotii: nu am mai condus niciodata si nici nu m-a prea interesat sa caut sa vad cum se comporta. insa chiar merita aceasta cutie. cutia porneste initial pe un mod economic unde schimba singura viteza in functie de cat de tare apesi pe pedala si are tendinta sa mearga putin subturat. daca apas tare pe pedala ma lasa in treapta respectiva ..apoi schimba singur (e mai greu de explicat). daca scot modul economic am vazut ca masina merge mai turata, senzatiile sunt muuult mai placute...de 2 zile merg cu modul asta pt ca tocmai am sarit de prina mie de km..


Multumesc pentru raspuns.
Acum am o alta dilema. Am vazut ca modelul de 1,3 vine cu o cutie cu 5 viteze semiautomata, iar cel de 1,5 cu o cutie de 4 viteze automata. Care este diferenta ca mod de utilizare intre acestea? Si nu prea inteleg de ce la un motor mai mare au pus o cutie cu mai putine viteze?
Sint in mari dubii, as fi vrut motorul 1,5, dar nu imi e clar deloc daca aceasta cutie e OK.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tengeu
post Dec 8 2007, 04:38 PM
Post #56


sofer
***

Group: Membri
Posts: 82
Joined: 4-October 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 114.907



QUOTE(dass101 @ Dec 8 2007, 11:57 AM) *
Acum am o alta dilema. Am vazut ca modelul de 1,3 vine cu o cutie cu 5 viteze semiautomata, iar cel de 1,5 cu o cutie de 4 viteze automata. Care este diferenta ca mod de utilizare intre acestea? Si nu prea inteleg de ce la un motor mai mare au pus o cutie cu mai putine viteze?
Sint in mari dubii, as fi vrut motorul 1,5, dar nu imi e clar deloc daca aceasta cutie e OK.

Cutia de 4 viteze e cu convertizor de cuplu si actionare hidraulica. La valorile de cuplu ale motorului de 1.5 nu se pot mai mult de 4 viteze cu aceasta cutie. Cutia e model vechi si are multe pierderi de putere in transmisie. E simpla, insa, performantele ei sunt modeste (fata de MTA). Cutia semi-automata de pe 1.3 e mult mai buna - schimba vitezele in doua moduri (modul sport e chiar fun!) si ofera pierderi mai mici de putere datotrita actionarii electronice a vitezelor (ok, electronic-hidraulic insa in loc de pompa ai un motor electric de presiune hidraulica, cu turatie controlata si electrovalve). Cred ca decat 1.5 cu cutia de 4 viteze e mai bun cel de 1.3 cu MTA. Ignora detaliile tehnice, daca faci drive-test cu ambele eu zic ca o sa-ti placa 1.3MTA mai mult.


--------------------
Swift 1.5GS 5u Grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dass101
post Dec 8 2007, 08:51 PM
Post #57


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 11-November 07
Member No.: 115.418



QUOTE(Tengeu @ Dec 8 2007, 04:38 PM) *
QUOTE(dass101 @ Dec 8 2007, 11:57 AM) *
Acum am o alta dilema. Am vazut ca modelul de 1,3 vine cu o cutie cu 5 viteze semiautomata, iar cel de 1,5 cu o cutie de 4 viteze automata. Care este diferenta ca mod de utilizare intre acestea? Si nu prea inteleg de ce la un motor mai mare au pus o cutie cu mai putine viteze?
Sint in mari dubii, as fi vrut motorul 1,5, dar nu imi e clar deloc daca aceasta cutie e OK.

Cutia de 4 viteze e cu convertizor de cuplu si actionare hidraulica. La valorile de cuplu ale motorului de 1.5 nu se pot mai mult de 4 viteze cu aceasta cutie. Cutia e model vechi si are multe pierderi de putere in transmisie. E simpla, insa, performantele ei sunt modeste (fata de MTA). Cutia semi-automata de pe 1.3 e mult mai buna - schimba vitezele in doua moduri (modul sport e chiar fun!) si ofera pierderi mai mici de putere datotrita actionarii electronice a vitezelor (ok, electronic-hidraulic insa in loc de pompa ai un motor electric de presiune hidraulica, cu turatie controlata si electrovalve). Cred ca decat 1.5 cu cutia de 4 viteze e mai bun cel de 1.3 cu MTA. Ignora detaliile tehnice, daca faci drive-test cu ambele eu zic ca o sa-ti placa 1.3MTA mai mult.


Ma intreb daca au in Bucuresti disponibile pentru drive test ambele modele?
Sint putin descumpanit, deoarece mi-as dori mult motorul mai puternic, pe de alta parte nu vreau sa renunt la ideea de cutie automata (pur si simplu nu mai suport apasatul pe ambreiaj din 2 in 2 metri in Bucuresti:) )
Nu conduc foarte mult, dar poate tocmai de aceea as fi vrut ceva si putin sportiv si comod.
Care credeti ca ar fi totusi explicatia pentru care au pus o cutie mai avansata pe motorul mai mic, si pe cel de top una mai slaba?
Apropo, am vazut ca si Toyota Yaris are acelasi tip de cutie, cea semi automata cu 5 viteze.

Si inca ceva, pe site la B&S nu exista oferta pentru 1,3 GS MTA. Poate cineva sa imi spuna cit costa?
Multumesc,

This post has been edited by dass101: Dec 8 2007, 08:52 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tengeu
post Dec 11 2007, 11:24 AM
Post #58


sofer
***

Group: Membri
Posts: 82
Joined: 4-October 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 114.907



QUOTE(dass101 @ Dec 8 2007, 06:51 PM) *
Care este diferenta ca mod de utilizare intre acestea? Si nu prea inteleg de ce la un motor mai mare au pus o cutie cu mai putine viteze?
...Sint in mari dubii, as fi vrut motorul 1,5, dar nu imi e clar deloc daca aceasta cutie e OK....
Care credeti ca ar fi totusi explicatia pentru care au pus o cutie mai avansata pe motorul mai mic, si pe cel de top una mai slaba?

Pai aia de 4 viteze e clasica automatica: P, R, N, D, 1 ,2 (nu neaparat in ordinea asta): Parking, Reverse, Neutral, Drive, vit.1, vit.2 - e evident la ce folosesc astea. Cea de 5 viteze are 2 moduri de utilizare: M (manual) si vitezele se schimba actionand secvential levierul spre + sau - si automat (cu doua moduri: Sport si Confort - sau economic). Vezi pozele astea: automate swift.
Nu stiu de ce MTA e disponibila numai pe 1.3 (nu cred ca din motive tehnice, motoarele fiind apropiate ca performante) poate din considerente de marketing sau spatiu in compartimentul motor... Poate ca MTA pentru 1.5 urmeaza sa apara.. Oricum, dupa 2009, MTA va fi singura disponibila din considerente de stop-and-go.


--------------------
Swift 1.5GS 5u Grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Simonik2008
post Jul 27 2008, 04:46 PM
Post #59


sofer
***

Group: Membri
Posts: 50
Joined: 24-February 08
From: Bucuresti-Tei
Member No.: 116.478



Hello,


La cutia semiautomata are importanta daca de exemplu la semafor cand stau o tin pe D si cu piciorul pe frana sau trebuie neaparat s-o trec pe N si sa iau piciorul de pe frana? Cum este recomandat?
Mercik! drive.gif


--------------------
Suzuki Swift 1.3 GS MTA
SWT
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 09:50 AM