IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Probleme carburator

This topic is about Probleme carburator, the author, divian111084, wrote about: Salut. Exista o posibilitate sa fie dela camera a doua a carburatorului, deoarece ea la drum intins functioneaza, si mai putin in oras. Vezi daca clap ... To read more just scroll down

4 Pages V  « < 2 3 4  
Reply to this topicStart new topic
> Probleme carburator
divian111084
post Aug 7 2007, 10:25 AM
Post #61


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 27-July 07
From: Bucuresti
Member No.: 111.077



Salut. Exista o posibilitate sa fie dela camera a doua a carburatorului, deoarece ea la drum intins functioneaza, si mai putin in oras. Vezi daca clapeta inchide complet (arcul sa nu fie decalibrat, sau axul pe care este montata sa nu fie ruginit si sa se invarta usor in lagare). Stiu pe cineva cu un renault, care ii mai sarea arcu dela a doua camera si se mai trezea la semafor cu 3000 de ture blink.gif

Ai amintit ceva de gropi, io patesc ceva foarte ciudat, cand merg pe drum accidentat si se zdruncina masina nu mai imi sta motoru in ralanti, trebuie sal tin turat din pedala... io nu umblu la iel pentru ca chiar nu stiu ce sai fac in cazu asta, dar chestia ie ca dupa cateva zile se repara singur si toarce. blink.gif


--------------------
Dupa modul in care ieseau bulele de aier din lac se constata ca masina avea probleme la sistemul de directie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sula103604
post Aug 7 2007, 08:53 PM
Post #62


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 223
Joined: 10-April 07
From: Reghin (Mures)
Member No.: 103.597



Surubul de calibrare a turatiei are un arc, vezi daca ala isi face treaba sau nu, chiar si prin gropi nu ar trebui sa faca probleme, tocmai ptr aia e pus si arcul acolo, teoretic acel arc tine surubul in pozitia in care l-ai insurubat/desurubat... bafta :wave:


--------------------
Eto vse, chto ostanetsya posle menya, Eto vse, chto voz'mu ya s soboy. Luv my car :X
Go to the top of the page
 
+Quote Post
divian111084
post Aug 8 2007, 07:40 AM
Post #63


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 27-July 07
From: Bucuresti
Member No.: 111.077



Sigur, dar daca iera dela arc, sar fi dereglat si ar fi ramas asa, dar culmea ie ca motoru isi revine dupa un anumit nr de km, sau dupa ce sta pe loc un timp. Am uitat sa precizez ca miam inlocuit carburatoru cu unul nou, luat din magazin (nu din cauza gropilor ci din motive de consum smile.gif ) dar la fel se comporta si cu cel vechi si cu cel nou... cand se zgaltaie masina motoru merge prost blink.gif

P.S: si dupa inlocuirea carburatorului consumu tot acelasi a ramas. Acu vreau sa inlocuiesc si declou


--------------------
Dupa modul in care ieseau bulele de aier din lac se constata ca masina avea probleme la sistemul de directie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matei93575
post Aug 8 2007, 07:01 PM
Post #64


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 28-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 93.568



Salut baieti!Acum ca mi-au montat bord de 1500 cu turometru am observat ca atunci cand e cald motorul nu isi mai revine la cca 800 de rot/min ci sta pe la 1500-1800 de rotatii.Am incercat reglaje am schimbat arcul dar nimic :bash: Pe urma am scos filtrul de aer si surpriza totul e ok relanti ca lumea!Am scos filtrul maine iau unul nou dar mi se face groaza la ce preturi sunt aici :bicycle: La cati km e recomandat sa schimbi filtruul?Toate bune


--------------------
VAZ 2101 & VAZ 21011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Aug 8 2007, 09:07 PM
Post #65


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



pt. divian... verifica plutitorul si supapa aia care e la plutitor, ca daca nivelul e constant in camera. Faza asta o stiu de la dacie, cand treci peste denivelari daca nu e ok supapa+plutitorul, turatia fluctueaza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Aug 9 2007, 08:06 AM
Post #66


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



corect
vezi nivelul
tre sa fie 7.5 mm cu garnitura de carton pusa
apoi, deschiderea maxima tre sa fie de 8 mm
deci sa ai o cursa a plutitorului de 0.5 mm - se regleaza din limbutele plutitorului :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
divian111084
post Aug 9 2007, 11:21 AM
Post #67


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 27-July 07
From: Bucuresti
Member No.: 111.077



Am desfacut carburatoru si nivelu din camera de nivel constant iera... constant biggrin.gif
Ciudat este ca motoru revine singur la turatia normala dupa ceva timp de stat, sau dupa cativa Km parcursi.
O posibilitate ar fi ca datorita miscarilor bruste ale masini, evident plutitoru se deplaseaza amplu si in camera scapa cantitati mai mari de benzina, care debordand prin pulverizator formeaza un amestec bogat care nu poate arde. Desi putin plauzibila explicatia, ie singura cat de cat logica pe care am gasito

Sauzim de bine!


--------------------
Dupa modul in care ieseau bulele de aier din lac se constata ca masina avea probleme la sistemul de directie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Aug 9 2007, 11:28 AM
Post #68


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



daca e reglat bine (7.5 distanta si 8 deschiderea maxima) plutitorul si cuiul poantou nu afesteaza mersul carburatorului pe gropi, viraje, rampa panta etc.
ori deschiderea maxima e prea mare...sau alta tre sa fie cauza, de la distanta greu de spus...


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HadeS
post Feb 18 2009, 08:01 PM
Post #69


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 18-February 09
From: brasov
Member No.: 119.316



QUOTE (Marius102861 @ May 23 2007, 06:31 AM) *
daca tragi furtunul de la carb de gaze din carter (cum ai zis) dar stupi stutul (sa nu traga aer) cum merge?



SALUT....Sunt novice in Lada, da ma pricep la mecanica....e o poveste mai lunga cu laditza.....:am dat dacia si am luat caroseria unei lada samara 92' sport, apoi am mai cumparat o samara din 86 pentru piese....am dezmembrat-o am pus tot ce trebe pe aia din 92', si totul a mers binisor, cu reglaje mai tot timpul, da ducea saraca...de vre-o saptamana nu pot sa o mai scot din draci......sta bine la relanti, da se tureaza singura....stiu ca e din carb, ca trage aer fals, k imi innegreste bujiile, dar am fost cu carb la reglat de 2 ori, m-au uscat aia de bani...aprinderea e noua...etc....maine e ultima zi cand mai dau carb jos....care ma poate ajuta va rog sa-mi lasati un mesaj la sergiu_1_4_you@yahoo.com si raman dator cu o bere la brasov rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Feb 19 2009, 05:57 PM
Post #70


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



sal
ai planat carburatorul de fiecare data cand l-ai desfacut? se pune pe un geam sau plexiglas perfect plat un smirghel si pe el "plimbi" corpurile carburatorului pana cand devine perfect plat (daca pui corpul carburatorului direct pe acea sticla sa nu mai ai fanta de lumina intre ele)

iar ca sa vezi din exterior pe unde trage aer fals pune la imbinarile carburatorului apa+sapun, sau chiar benzina (umezesti putin) si vei vedea exact pe unde trage aer fals...

succes

ps - nivelul benzinei in camera de nivel constant e bien reglat?


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HadeS
post Feb 19 2009, 08:52 PM
Post #71


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 18-February 09
From: brasov
Member No.: 119.316



cred ca singura solutie e : TOTUL NOU...am luat garnituri, supape etc...l-am dat jos azi si am mai strans suruburile la galerie,,,,dar a nins tare in Bv si nu am putut lucra afara, in seara asta ma uit la carb ca l-am luat in cam.maine il pun sus si dau verdictul: CARB de DACIE sau TOT SOLEX...nu as renunta la SOLEX ca ii fac rau pe baieti la demaraj si in depasiri e OK dar in rest ca si consum....ii fac pe detinatorii de autoturisme BMW 2000 benzina:)) imi consuma mai mult ca o TATRA...bafta multa baieti si aveti grija de laditze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Feb 20 2009, 11:11 AM
Post #72


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



nu e bien sa pui carb de daie
daca faci asta practic doar te vei transporta cu masina, renunti la orice pretentie de putere demaraj etc
daca e carb bine reglat va consuma omeneste, chiar mai putin decat lada de tip mai vechi - 1200-1500
mai bien cauta un mecanic mai batran care se pricepe la astfel de masini...

succes


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HadeS
post Feb 20 2009, 11:13 PM
Post #73


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 18-February 09
From: brasov
Member No.: 119.316



QUOTE (Horia49540 @ Feb 20 2009, 11:11 AM) *
nu e bien sa pui carb de daie
daca faci asta practic doar te vei transporta cu masina, renunti la orice pretentie de putere demaraj etc
daca e carb bine reglat va consuma omeneste, chiar mai putin decat lada de tip mai vechi - 1200-1500
mai bien cauta un mecanic mai batran care se pricepe la astfel de masini...

succes



ANUNT IMPORTANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!acuzam saraca masinuta ca imi face probleme......si ea era nevinovata.....ce credeti?am plecat sa alimentez si am zis asa :ii bag benzina si ii dau pana merge sau pana crapa motorul....pe drum spre peco imi zice colegul ca e proasta benzina la STAR de acolo de unde pun eu...asa ca am pus de la...(*****)fara reclama.....pana acasa laditza mea era avion...totul mergea brici....asa ca ATENTIE!!!!!!!si benzina e o problema....si ink mare...BAFTA MULTA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zozo
post Feb 26 2009, 08:50 PM
Post #74


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 26-February 09
Member No.: 119.378



Stie cineva ce tip de injectie monopunct se potriveste pe lada niva de 1569cmc si la ce pret si de unde sa pot face rost ? .. is din Arad si mar interesa ca am o niva si a fost modificat de pe injectie monopunct pe carburator si mai am nevoie si de calculator
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  « < 2 3 4
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th May 2024 - 01:11 AM