IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

LOGAN 1.6 16V - merita?

This topic is about LOGAN 1.6 16V - merita?, the author, ncristi, wrote about: QUOTE Stie toata lumea ca o masina germana cu motor de 1.6 indiferent de combustibil NU SARE DE 8% in orice regim de mers Eu nu stiam de chestia asta ... To read more just scroll down

4 Pages V  « < 2 3 4  
Reply to this topicStart new topic
> LOGAN 1.6 16V - merita?
ncristi
post Sep 27 2006, 01:02 PM
Post #61


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
Stie toata lumea ca o masina germana cu motor de 1.6 indiferent de combustibil NU SARE DE 8% in orice regim de mers


Eu nu stiam de chestia asta --> nu stie chiar toata lumea smile.gif

Te referi la un motor 1.6 diesel nu?...chiar daca mie nu-mi trece prin cap nici un diesel german la cilindreea asta...

Oricum eu am vazut motor german de 1.2 care a luat 12% in regim de oras cu 4 pers in interior biggrin.gif ...asa ca teoria ta este oarecum demolata smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Sep 27 2006, 02:04 PM
Post #62


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



QUOTE(ncristi)
QUOTE
Stie toata lumea ca o masina germana cu motor de 1.6 indiferent de combustibil NU SARE DE 8% in orice regim de mers


Eu nu stiam de chestia asta --> nu stie chiar toata lumea smile.gif

Te referi la un motor 1.6 diesel nu?...chiar daca mie nu-mi trece prin cap nici un diesel german la cilindreea asta...

Oricum eu am vazut motor german de 1.2 care a luat 12% in regim de oras cu 4 pers in interior biggrin.gif ...asa ca teoria ta este oarecum demolata smile.gif


de obicei toate au cam acelasi consum. exista o diferenta care e data de greutate, de cutie si de rezistenta la vant. dar chiar si asa nu cred sa fie dferente mai mari de 1-2%. Conteaza foarte mult si factorul uman.

am pe cineva pe scara cu mine (cristi sincer te confundam cu el pt ca pe el tot cristi il cheama si tot un clio de 1.4 si un megane de 1.6 are, pana am vazut ca esti din ploiesti) care consuma la fel si cu motorul de 1.4 cat sicu cel de 1.6 adica in jur de 12%

consumul care spun ziaristii ca ar fi mai mare la logan ar putea fi zic eu din cauza cutiei. dar ma gandesc si la faptul ca motorul nu era lasat si ca au alergat masina (fiind una de teste). 15% in oras e destul de mult. probabil consumul real tot intre 10 si 12% va fi.

PS: amicului meu cu megane 1.6 16V pana s-a lasat motorul tot pe la 15% ajungea motorul


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Sep 27 2006, 02:12 PM
Post #63


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



QUOTE(> T u d o r <)
Florine, frate, sunt nehotarat rau de tot. smile.gif Pe de-o parte, Loganul este mai ieftin, din experienta mea este adaptat conditiilor noastre, este spatios si fiabil. Dar...pe de alta parte, as dori si confort, dotari mai "elevate", cum este clima automata... In fine, dupa ce vand masina am timp sa ma gandesc mai temeinic, voi face si o intrebare voua, pe "versus", etc. De testat am testat cam tot ce putea fi luat in calcul, dar uite ca tot nu m-a ajutat prea mult. biggrin.gif


tudor nu te grabi. si eu era sa fac o prostie. gasisem deja client la pejo la un pret destul de bun si intentionam sa il vand. mai faceam un imprumut si vroiam sa imi iau un grande punto de 120 de cai. m-am mai linistit cand am citit ca are niste probleme cu articulatiile. intru cateodata in niste stari de ma uimesc si pe mine (am vrut sa vand ambele masini sa imi iau bmw 320 d. de unde bani pt intretinere nu stiu de unde as fi scos)

in concluzie fii cumpatat, cantareste de 10 ori, enerveaza-i la culme pe dealeri si apoi cumpara.


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Sep 27 2006, 05:06 PM
Post #64


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



QUOTE
enerveaza-i la culme pe dealeri si apoi cumpara.


Asta s-a rezolvat deja.. biggrin.gif Seful de la Ford, cu care sunt amic de departe, a promis ca ma ia la un sondaj asupra satisfactiei clientilor drept etalon, cica unul mai carcotas ca mine nu a mai intalnit. tongue.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Sep 28 2006, 08:15 AM
Post #65


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



esti de drumul cel bun

in alta ordine de idei azi are loc prezentarea pt loganul break (estate)


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Sep 28 2006, 09:48 AM
Post #66


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Daca vroiam sa-mi iau duba, ziceam. tongue.gif biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Sep 28 2006, 10:32 AM
Post #67


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



O sa vedeti ca loganu break o sa fie un succes si nu neaprat pt omul de rand ci mai ales in randul firmelor mici.

Eu deja am cunoscut pe cineva care amnat comanda unui tranzit pt ca prefera 2 masini si acele masini s-ar potrivi perfect cu loganul break smile.gif

Oricum mie mi se pare f intreresanta nisa de piata in care vrea s fie plasat noul break...adica se pliaza perfect pt o firma mica de amenajari interioare spre ex. care nu are suficient capital sa cumpere mai multe masini gen tranzit si un break ca cel propus de dacia s-ar potrivi de minune ... adica mare, ieftin, ieftin de intretinut etc smile.gif

Om trai si om vedea...smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Sep 28 2006, 11:58 AM
Post #68


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



cristi are dreptate. va avea un succes destul de mare in adrul firmelor de curierat, de transporturi usoare, mici firmulite.


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Oct 9 2006, 12:37 PM
Post #69


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



In sfarsit am condus Prestige-ul pe drumurile patriei. smile.gif

Impresii de drum, pentru ca cele despre modificarile de interior/exterior le-am postat mai inainte:

Motorul trage mai bine in turatii mai inalte, nu plafoneaza. Am atins 120 km/h in treapta 3 cu mare usurinta, masina impinge destul de bine si diferenta de putere fata de 90 cai este sesizabila. Confortul interior acustic este imbunatatit, nu se mai aude asa de pregnant motorul in habitaclu. Din pacate am uitat ca ma uit la consumul afisat, dar fiind masina de test nu prea este relevant. Daca merg toti cum am mers eu cu ea...consumul ar cam trebui sa fie in jur de 15%. biggrin.gif

Una peste alta, cei de la AM&S care au testat Loganul de 105 cai in revista de luna asta ori nu stiu diferenta fata de versiunile anterioare, ori sunt rau-intentionati. Masina atinge in treapta a 2-a 100 km/h, eu am ajuns la 80-85 dar mai avea pana la zona rosie. Reprezentatntul dealerului s-a uitat cam speriat la mine si m-am simtit. biggrin.gif Si in depasiri in treapta corespunzatoare vitezei trage foarte bine, desigur in limitele de bun simt, nu va ganditi la motoare de 2.0 sau turbo. biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian72846
post Oct 9 2006, 02:19 PM
Post #70


specialist
******

Group: Membri
Posts: 677
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.839



Cu toate modificarile aduse , tot Logan ramane ! Stai in ea ca in autobuz .


--------------------
SKODA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Oct 9 2006, 03:04 PM
Post #71


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Asta e parerea ta. smile.gif
Si Skoda este o Skoda, nu inteleg ce vrei sa spui. Crezi ca l-au camuflat in altceva si l-ai descoperit tu? biggrin.gif Postul tau este oarecum inutil si vadit rautacios.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CCI
post Oct 9 2006, 08:34 PM
Post #72


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 242
Joined: 1-September 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 31.766



Vorbind din experienta Megane cu motor de 1.6 8v si 16v (ultimul in colectie inca smile.gif ): cel cu 16v trage mai bine la turatie mica (adica pana in 2500 de ture) si peste 5000. Consumul e mai bun cu 1-1,5% la 16v.

In opinia mea insa nu merita 105 cai pe Logan, decat pe drum drept. In curbe suspensia e oricum mult prea moale si masina prea inalta ca sa mai conteze, un dci de 80CP s-ar putea sa creeze surprize.


--------------------
Laguna 2.2 - 2.0T
Megane Classic 1.6 16v
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian72846
post Oct 10 2006, 07:50 AM
Post #73


specialist
******

Group: Membri
Posts: 677
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.839



QUOTE(> T u d o r <)
Asta e parerea ta. smile.gif
Si Skoda este o Skoda, nu inteleg ce vrei sa spui. Crezi ca l-au camuflat in altceva si l-ai descoperit tu? biggrin.gif Postul tau este oarecum inutil si vadit rautacios.


De acord cu tine Skoda este intr-adevar Skoda , dar Loganul nu este nici macar masina ! Si asta nu este doar parerea mea .


--------------------
SKODA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Oct 10 2006, 07:59 AM
Post #74


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Luciane, eu stiam ca exista in regulamentul forumul un articol in care zice ca nu ai voie sa jignesti si sa aduci insulte posesorilor prin intermediul masinii. Pacat ca te gasesti asa de jos in discutie, mi-ar fi placut sa purtam o conversatie cu argumente. Dar daca pleci de la ideea asta... :puke:


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian72846
post Oct 10 2006, 09:35 AM
Post #75


specialist
******

Group: Membri
Posts: 677
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.839



Nu am adus insulte sau jigniri , am exprimat libera parere personala in urma primului si ultimului test drive pe care l-am facut si il voi face cu Loganul . Cu regret spun acest lucru , dar francezii au aruncat o mare pacaleala in curtea noastra ! Repet este doar parerea mea si o pot exprima liber .


--------------------
SKODA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marishkanu
post Nov 27 2009, 04:24 PM
Post #76


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 27-November 09
Member No.: 122.331



am si eu logan logan 1.6 16v si sincer se descurca destul de bn in curbe ,cei 104 cai se simt perfect,demarajul excelent sigur are si dezavantaje cum ar fi consumul, daca sari peste 3000 de ture chiar consumul creste ,si pretul destul de mare pt logan. eu lam achizitionat dupa ce am condus unul identic si mia placut la nebunie avand inainte un 1.4.iti ofera o alta senzatie cel putin ceasurile schimbate par mai sport ,volanul si schimbatorul inbracat in piele . pretul a fost destul de mare avand in vedere ca il am full options dar io zic ca merita.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pitpokpit
post Feb 2 2010, 03:33 PM
Post #77


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 2-February 10
Member No.: 123.662



QUOTE (marishkanu @ Nov 27 2009, 04:24 PM) *
am si eu logan logan 1.6 16v si sincer se descurca destul de bn in curbe ,cei 104 cai se simt perfect,demarajul excelent sigur are si dezavantaje cum ar fi consumul, daca sari peste 3000 de ture chiar consumul creste ,si pretul destul de mare pt logan. eu lam achizitionat dupa ce am condus unul identic si mia placut la nebunie avand inainte un 1.4.iti ofera o alta senzatie cel putin ceasurile schimbate par mai sport ,volanul si schimbatorul inbracat in piele . pretul a fost destul de mare avand in vedere ca il am full options dar io zic ca merita.


10000 sunt o gramada de bani pentru masina asta, poate daca o vand astia cu tot cu remorca sa merite atat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titi1988
post Apr 10 2010, 08:20 PM
Post #78


disperat..dupa masini
******

Group: Membri
Posts: 1.395
Joined: 4-November 07
From: Cluj
Member No.: 115.339



Salutare tuturor
Sunt posesorul unui nissan primera 1.6 i 110 cai si 2 loganuri MCV 1.5 dci de 70 respectiv 85 cai. La confort si la tinuta de drum nu exista comparatie dar sincer motorul diesel de 1.5 de 85 de cai se descurca foarte bine! are cuplu destul de mare si este sprinten ( chit ca este vorba de MCV). La benzinare de cilindree mica trebuie sa apesi pe acceleratie destul de mult..puterea se simte doar de la 3000 RPM=> consum mare. Cine a zis intr-un post mai devreme ca motoarele de 1.6 nu sar de 7 l este cam exagerat. Da, se poate in regim extraurban cu 80 km/h-100 km.h in a 5-a altfel nu prea cred..

Dar cu toate acestea la Dacie tot calcaiul lui Ahile ramane tabla si rugina! Dupa 2 ani deja a sarit vopseau de pe praguri si de pe marginile aripilor (mentionez ca a mers si pe drum pietruit) dar si cu Nissanul am mers la fel si nici nu se pune problema.

Daca ar fi sa aleg intre logan si masina straina mai scumpa cu 1000-2000 euro pe cea straina as alege-o 100%( aici vorbim de masina personala). Cele 2 dacii au fost cumparate pentru firma ( 7 locuri, loc imens in spate, perfecta pentru transport persoane+utilaje, pret mai mic decat concurenta, consum mic)

In concluzie tot nu "risc" sa cumpar Dacie ca si masina personala si oricare ar fi alegerea motorul o sa fie DIESEL!

PS la drum lung este foarte obositor loganul ( scaune tari, pozitie nu tocmai relaxanta la volan)

O zi frumoasa

This post has been edited by Titi1988: Apr 10 2010, 08:21 PM


--------------------
Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009
Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  « < 2 3 4
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th May 2024 - 05:40 PM