VOLVO S 40 |
This topic is about VOLVO S 40, the author, Iulian74637, wrote about: QUOTE(Horia65398) Chiar am sa deschid o serie de topicuri pe tema "ce-ti ofera un Volvo", sau "de ce ti-ai cumpara un Volvo" si chiar mai mult "de ce ... To read more just scroll down
VOLVO S 40 |
Sep 12 2007, 02:32 PM
Post
#21
|
|
pilot Group: Membri Posts: 489 Joined: 25-April 06 From: Pitesti (Arges) Member No.: 74.630 |
QUOTE(Horia65398) Chiar am sa deschid o serie de topicuri pe tema "ce-ti ofera un Volvo", sau "de ce ti-ai cumpara un Volvo" si chiar mai mult "de ce sa NU iti cumperi un Volvo". Fireste, in masura in care cineva considera ca ar fi utile.
Eu unul astept topicurile. Sunt curios. Poate ma convingi si pe mine. |
|
|
Sep 14 2007, 08:23 PM
Post
#22
|
|
Lau Group: Membri Posts: 586 Joined: 14-January 03 From: Timisoara Member No.: 9.065 |
Si eu il astept.
Daniel, DA eu mi-as lua un Volvo pentru ca sunt sigur ca nu firma in sine (care este una buna) este de vina ca mecanicii nu sunt pregatiti cum trebuie |
|
|
Sep 15 2007, 09:34 AM
Post
#23
|
|
pilot Group: Membri Posts: 489 Joined: 25-April 06 From: Pitesti (Arges) Member No.: 74.630 |
Laurentiu are dreptate: majoritatea problemelor semnalate pe acest topic tin de atitudinea celor din service si nu de automobile. Din cate am observat eu (si asta este doar o parere personala) cei de la Volvo nu au ramas influentati de Ford asa cum este de exemplu Mazda. Si-au continuat propriul drum.
|
|
|
Sep 16 2007, 06:53 PM
Post
#24
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 15-September 07 From: Bucuresti Member No.: 114.032 |
QUOTE(cristi75127) Este o masina buna S40 as vrea sa-mi cumpar tot aud ca este foarte scumpe piesele .Am gasit una din 2000 1.8 arata foarte bine 150.000km la bord eu zic ca daca cade greu piesele se amortizeza in timp.Va multumesc si astept sfaturi cu respect.
eu am un volvo S40 din 2000, motor de 2000 benzina...de curand am fost obligat sa schimb distributia si semeringurile de la supape...am avut mare noroc k nu am mai fost la volvo...m-a indrumat un prieten la un service particular care m-a scos din belea care e undeva pe strada lui carrefour colentina...reparatia a durat 3 zile deoarece a gasit si alte probleme, asa s-a facut k am schimbat kitu de distrubutie( rola intinzator so curea), curea alternator si intinzator, bujii, filtre (aer, benzina, polen), semeringurile de supape si alte reparatii pe care le-a faut mecanicul ca sa ma scape de o factura mare...am fost placut impresionat knd am vazut ce treaba buna a facut si la un pret aproape de nimic... am vazut ca omul e bun repara si alte marci straine...m-au costat piesele 16 milioane avand mecanicul reduceri la unele magazine (piese noi originale) si manopera 15.... cu lista de piese am fost la volvo si am intrebat cat ma duce reparatia cu tot cu manopera am avut un soc knd mi-au zis doar piesele 2500 euro si manopera conform normativului lor 1350 euro... masina merge acum k noua nu am ce-i reprosa...volvo ca masina e buna pana incepi sa bagi bani in ea ca piesele sunt rupere la ultimele modele de mercedes sunt mai ieftine |
|
|
Sep 19 2007, 08:16 AM
Post
#25
|
|
novice Group: Membri Posts: 26 Joined: 12-June 06 From: Bucuresti Member No.: 79.713 |
nu contesta nimeni istoria si performantele masinilor volvo de odinioara,dar noi cumparam masini astazi si vrem sa le utilizam astazi,asa ca hai sa lasam ce a fost si sa vb despre ce se intampla acum.din experienta mea si din ce am mai vb si cu alti posesori de volvo masinile de astazi nu sunt la nivelul calitativ din trecut.de partea de service nu are rost sa discutam prea mult,doar doua vorbe;prost si scump.repet ce am mai spus pe aici,toata stima pt cei de la vanzari care se straduiesc si fac o treaba buna(nu au ei nici o vina ca firma nu le permite sa dea un set de covorase,nu sunt ei proprietarii),si daca ai noroc sa nimeresti o masina ok vei fi f multumit.in momentul in care apare o problema cat de banala deja incepi sa regreti ca ai dat banii pe volvo.cu garantia vorbea cineva de acum 50 de ani.nu contest asa o fi,dar acum mergi si cere o lista a pieselor si subansamblelor care fac obiectul garantiei.va fi o lista f scurta in comparatie cu ce nu intra in garantie(vezi povestea discurilor de frana de ex).ce deranjeaza si mai mult este ca nici macar nu recunosc problema ci incearca niste explicatii haioase ca nu stii sa mergi cu masina si alte trasnai amuzante daca privesti din afara.problema serviceurilor nu apare doar la volvo,asa este ,dar asta nu este o scuza.in plus am intalnit si serviceuri la alte marci in care oamenii isi fac treaba,recunosc problema masinii si o rezolva.asta inseamna respect fata de un client care in 3-4 ani va dori o masina noua si va cumpara aceeasi marca.eu nu as mai da banii pe volvo,si nu din cauza masinii,care este ok acum dupa ce am reparat pe banii mei maruntisurile care trebuiau rezolvate gratuit pt ca masina era in garantie.pt cei de la serviceul volvo incercati sa faceti diferenta intre UZURA UNEI PIESE CONSUMABILE SI DEFECTAREA EI PT CA A FOST FACUTA DINTR-UN MATERIAL NECORESPUNZATOR (una este ca un disc de frana sa se subtieza pt ca s-a consumat,si alta e sa se ovalizeze la 23mii km,"pt ca am mers pe ploaie si am utilizat frana ",ca sa va citez. sa auzim de bine |
|
|
Oct 29 2007, 06:14 PM
Post
#26
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 8-October 07 From: Craiova, RO Member No.: 114.992 |
.eu nu as mai da banii pe volvo,si nu din cauza masinii,care este ok acum dupa ce am reparat pe banii mei maruntisurile care trebuiau rezolvate gratuit pt ca masina era in garantie.pt cei de la serviceul volvo incercati sa faceti diferenta intre UZURA UNEI PIESE CONSUMABILE SI DEFECTAREA EI PT CA A FOST FACUTA DINTR-UN MATERIAL NECORESPUNZATOR (una este ca un disc de frana sa se subtieza pt ca s-a consumat,si alta e sa se ovalizeze la 23mii km,"pt ca am mers pe ploaie si am utilizat frana ",ca sa va citez. sa auzim de bine Daca asta e raspunsul primit .. ca ce fraier esti tu ca franezi pe ploaie ca strici masina.. .... Zi-ne si noua la ce service s-a intamplat asta ca poate il putem ocoli. Numai bine, -------------------- 2008 Mitsubishi Lancer 2.0l DI-D 140 cp
ex 2006 Opel Astra G 1.4l Twinport 90 cp Din 2006 .. pe drumurile Romaniei au murit 20 000 de persoane si alte 5 000 au fost foarte grav ranite.90 % din toate acestea s-au datorat vitezei excesive.Conduceti responsabil sau comandati-va crucea.Sursa este agentia MediaFax First AID |
|
|
Mar 5 2009, 04:38 PM
Post
#27
|
|
novice Group: Membri Posts: 26 Joined: 12-June 06 From: Bucuresti Member No.: 79.713 |
.eu nu as mai da banii pe volvo,si nu din cauza masinii,care este ok acum dupa ce am reparat pe banii mei maruntisurile care trebuiau rezolvate gratuit pt ca masina era in garantie.pt cei de la serviceul volvo incercati sa faceti diferenta intre UZURA UNEI PIESE CONSUMABILE SI DEFECTAREA EI PT CA A FOST FACUTA DINTR-UN MATERIAL NECORESPUNZATOR (una este ca un disc de frana sa se subtieza pt ca s-a consumat,si alta e sa se ovalizeze la 23mii km,"pt ca am mers pe ploaie si am utilizat frana ",ca sa va citez. sa auzim de bine Daca asta e raspunsul primit .. ca ce fraier esti tu ca franezi pe ploaie ca strici masina.. .... Zi-ne si noua la ce service s-a intamplat asta ca poate il putem ocoli. Numai bine, este vorba de reprezentanta volvo din bucuresti ,la pod la otopeni |
|
|
Jan 16 2010, 11:36 AM
Post
#28
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 16-January 10 Member No.: 123.124 |
Am un S40 1,6D din 2006, sunt multumit de masina, are 135.000 km si e ca noua ca aspect si functionare, la 110 cai e destul de puternica pentru marimea ei, paote era mai bum motorul de 2 litri dar asta e. Doar consumul urban e mai mare decat ma asteptam (12-14%), dar tinand cont ca la circulatia din Bucuresti abia ajung la treapta a 3-a si o iau de la inceput cu 1-2-3..... Alt punct slab este GPS-ul, nu exista harta pentru Romania la varianta asta de GPS iar cele pentru vest sunt slabe, noroc ca m-a ghidat telefonul mobil (cu GPS), dupa cel al masinii... de multe ori arata ca sunt pe camp. Dupa cum s-a mai postat anterior, service-ul e deplorabil. La reprezentanta din Bucuresti profesional sunt foarte slabi (probabil de aceea nu permit proprietarului sa stea langa masina in timpul reparatiei, sa nu se observe cum bajbaie, binenteles invocand preobleme de securitatea muncii), dupa ce m-a pus sa comand o piesa de 4,5 mil au constatat ca nu era de acolo ci din soft, adica doar 70 de lei, insa am platit totul, inclusiv prima manopera.
Si o istorie din care putem compara putin service-ul din mai multe locuri: asta vara am facut un tur al Europei cu S40, am plecat din Bucuresti, am ajuns perfect la Oradea si acolo, in timp ca am coborat din masina si mergea la ralanti s-a oprit motorul brusc si n-a mai pornit. Tractare la service Volvo Oradea, m-a costat 8 mil., fara a-mi spune un defect, doar ca au curatat galeria de admisie, cica am mers subturat si s-a depus acolo ceva. In Italia am simtit ceva miros de motorina si am sunat la asigurator (asigurare de asistenta rutiera ce m-a costat 60 lei in Romania), a trimis masina de tractare, la service Volvo de acolo au costatat ca pe la un injector (unde au umblat oradenii) curge motorina, l-au strans direct in parcare, n-au mai bagat masina inauntru, si cand am intrebat de pret - nimic, era ceva prea simplu (n-a platit nici societatea de asigurare nimic pentru reparatie ci doar tractarea). Ajung la capatul Spaniei iar la intoarcere, pe autostrada intre Nisa si Monte Carlo se opreste motorul in mers, noroc ca eram pe banda din margine. In 15 min. apare o masina de tractare fara sa o chem, nu stiu cum au aflat dar probabil supravegheaza ei autostrada prin mai multe mijloace, intre timp iau legatura cu asiguratorul care plateste tractarea (130 EUR) pana la garajul autostrazii, imi rezerva camere la hotel si trimite taxi - platite prin asigurare, a doua zi tractare la service Volvo in Nisa. Aici s-au apucat de masina dupa pauza (12-14 pauza de masa) si a doua zi la 12 era gata, defectul - un gunoi in rezervor, de fapt o depunere verde pe fundul rezervorului, ca o folie, si care plecase la plimbare prin rezervor. Demontat si curatat rezervorul si conductele, filtru motorina, verificare generala si ce a mai facut pe acolo - 375 EUR, nu mi se pare mult pentru preturile din Franta dar mi-au reparat masina, nu ca la Oradea unde mi-au luat banii degeaba. In concluzie masina e excelenta dar nu apelati la reprezentante ci la service-uri obisnuite sau chiar la meseriasi particulari bine pregatiti, care ofera preturi bune si calitate buna a serviciilor. Cand apare ceva electronic e musai de mers la reprezentanta, nu stiu daca in alte parti au softul si interfata necesara, destul de scumpe pentru cate masini Volvo merg la reparat la service obisnuit. Ca exemplu, schimbare distributie la reprezentanta - mi-au zis ca ar fi minim 20 mil., am facut-o la un meserias cu 10 mil inclusiv manopera (2 mil manopera, 8 piesele). |
|
|
Jan 16 2010, 02:17 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Sincer sa fiu sunt surprins de consum, mi se pare mare. Eu consum atat cu Beetle-ul din semnatura Bucuresti si e motor pe benzina. Oricum un punct slab al lui e consumul cam mare.
Cat despre service nu ma mai mira nimic. Stiu pe cineva cu un S40 caruia i s-au ovalizat discurile de frana si la reprezentanta i-au spus ca e normal, pentru ca mergea cu viteza prin balti Ai un PM -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Feb 8 2010, 05:11 PM
Post
#30
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
am avut si eu un s40 cu 2.0d.
lua maxim 10%(media pe un plin) prin bucuresti si concluzionez ca motorul tau are o problema tehnica. -------------------- |
|
|
Feb 9 2010, 11:22 AM
Post
#31
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Consumul de iarna are fluctuatii foarte mari de la caz la caz. Acelasi motor 1.6 hdi/tdci pus pe fosta mea masina (307) mi-a luat in Valcea 12% pe luna de iarna. Asta pentru ca nu apuca sa se incalzeasca pana ajungeam la munca si la intoarcere aveam aceeasi problema. PE timp de o saptamana am resetat BC-ul si am facut doar drumurile astea zilnic. Cum am spus, a rezultat 12%. Parerea mea e ca nu ai nici o problema la motor. Pur si simplu traseul tau e de vina.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Feb 16 2010, 07:36 PM
Post
#32
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 16-February 10 From: Bucuresti Member No.: 124.060 |
Ca tot vorbim despre Volvo S40... sa va zic si eu ce am remarcat la masina familiei.
Un Volvo S40 PS 2.0D din 2010 are un consum mediu urban (40%) + extraburban (60%) de 7.2 - 7.8 la suta si condusa destul de sportiv, adica acolo unde-ti permiti si fara sa se depaseasca 140 km/h extraurban. PS = PowerShift (similar cutiilor DSG de la VW, Ford ) adica automata cu 2 ambreiaje ( unul pe vitzele 1 3 5 si inca unu pentru 2 4 6)cu mod semiautomat pentru iarna de ex (frana de motor, functioneaza excelent) Numai cine n-a condus o masina cu cutie automata nu stie ce pierde -------------------- Cu bine,
Ionut. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 05:26 PM |