Help - Search - Members - Calendar
Full Version: VOLVO S 40
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volvo
cristi75127
Este o masina buna S40 as vrea sa-mi cumpar tot aud ca este foarte scumpe piesele .Am gasit una din 2000 1.8 arata foarte bine 150.000km la bord eu zic ca daca cade greu piesele se amortizeza in timp.Va multumesc si astept sfaturi cu respect.
Horia65398
Da cateva detalii: pret, nivel echipare, etc etc.
cristian79720
salut
este alegerea ta volvo S40.este o masina buna doar daca nu ai nevoie de service.daca ai nevoie de cel mai banal lucru,totul este f scump si nu ai nici o garantie a lucrului bine facut.ca exemplu o revizie(schimb ulei filtre si sters de praf)costa in jur de 13 mil lei.nu te astepta ca ceea ce platesti sa fie facut cu simt de raspundere.platesti tot felul de sprayuri care in mod evident nu sunt consumate la o singura masina ,dar care nu iti sunt inmanate.daca pui doar 4,5litrii ulei sa nu astepti restul chiar daca platesti 5 l cu un milion/litru.ce se intimpla pe la masina nu ai cum sa aflii pt ca nu ai acces in sala...si mai pot povesti multe despre baietii de la forum sau primus cum se numesc acum.in rest sa auzim de bine.
Cristi
Horia65398
QUOTE(cristian79720)
salut
este alegerea ta volvo S40.este o masina buna doar daca nu ai nevoie de service.
Cristi


QUOTE(cristian79720)
nu te sfatuiesc.am un S 40 2.0D din 2005,si este o mare dezamagire.o masina scumpa,un importator de 2 lei (l-a livrarea masinii nu mi-au dat nici macar 2 covorase pe fata ,lucru pe care il puteau baga in pret ca nu se cunostea 100 euro)Cristi


Cristian,

..hotaraste-te. Ai postat de doua ori la distanta de 30 min si ai emis doua opinii diametral opuse in ceea ce priveste masina Volvo.
Esti consecvent in a arunca cu noroi si echipa din care fac parte si in baietii de la service. Am vazut ca ai deschis si un post pe subiectual acesta, astfel incat voi detalia subiectul service la acea sectiune.
Acum, insa, as vrea sa-ti ceri scuze pentru jignirea pe care ai adus-o echipei din care fac parte. Una este sa ne(ma) acuzi de lipsa de profesionalism sau de un prost management al relatiei cu clientul si alta este sa spui despre mine, indirect, fireste, ca sunt un om de doi lei, fara sa stii absolut nimic despre mine.
Am livrat suficiente autoturisme Volvo S40, ca sa stiu cat de buna sau proasta este masina. Astfel incat, iti sugerez sa incerci o delimitare de bun simt intre perceptia personala asupra fiabilitatii si calitatii autoturismului Volvo S40 pe care il conduci si parametrii de calitate a produsului in general. Iti cer acest lucru intrucat experienta ta in materie de Volvo S40 se rezuma la o singura unitate. Multi clienti de-ai mei (ca sa nu mai vorbesc de clienti de-ai colegilor mei) isi pot exprima incantarea si bucuria de a conduce un Volvo S40.Sunt oameni tineri, oameni batrani, femei, barbati, oameni ce au propriul bussines sau au o masina de serviciu sau aduc pur si simplu autoturismul sefului la revizia periodica. Si asta pentru ca Volvo este un pic mai mult decat o masina.

Cu stima,
Horia R

Chiar am sa deschid o serie de topicuri pe tema "ce-ti ofera un Volvo", sau "de ce ti-ai cumpara un Volvo" si chiar mai mult "de ce sa NU iti cumperi un Volvo". Fireste, in masura in care cineva considera ca ar fi utile.
Watcher
Daca va contine informatii serioase, cel cu 'De ce NU' cred ca e foarte intersant. Zic informatii serioase in sensul de a evita
'sa NU iti iei Volvo daca esti manelist' sau 'sa NU iti iei Volvo daca nuti plac masinile de calitate' wink.gif
cristian79720
pt Horia
asa este am un singur volvo pt ca am fost convins de voi si "calitatea produsului pe care il vindeti sa nu il cumpar si pe al 2-lea (doream un xc 90).poate eu am avut nesansa sa nimeresc o masina cu mici probleme ,si daca servisul dvs le-ar fi rezolvat cu profesionalism as fi fost si eu un posesor a doua automobile volvo multumit ,cum v-am spus chiar am dorit un xc 90.referitor la bun simt veniti cu explicatii decente nu ca s-a trecut cu masina prin apa si s-au ovalizat discurile.banuiesc ca sunteti baieti cu studii tehnice nu cofetari(sau masina e facuta sa se circule doar in anumite conditii si nu am fost informat).cat priveste jignirile eu nu am avut aceasta intentie,eu doar am relatat lucruri care s-au intimplat.masina are si acum probleme care nu cred ca se vor rezolva decat in momentul in care am sa o vand.sunt un tip care are sansa sa posede mai multe masini (3),marci diferite si chiar pot compara si aprecia daca ceva este ok sau nu la o masina.
cu respect sa auzim de bine
cristian79720
referirea (de 2 lei) nu a fost la adresa unei persoane ci la forum auto .asta a fost impresia cu care am plecat dupa ce am primit masina.
scuze celor care se simt jigniti dar cu impresia asta am plecat.am ridicat o masina cu pretul pe jumatate iar cei de acolo ne-au dat o sticla de vin,un set de covorase ,o macheta a masini si alte citeva prostioare care au dat bine,nu prin valoarea lor (care poate era inclusa in pret)dar ....a fost altfel.
cu regret dar sunt invatat sa spun cu adevarat ce simt
Dan80398
Am si eu un "noul s40" din oct anul trecut. Imi place foarte mult masina ca si design si tehnologii incorporate si nu in ultimul rand vroiam o masina foarte sigura - de asta am optat pentru ea.

Deocamdata nu am avut probleme mari cu ea, doar mici... da' inca imi place masinuta.
Despre service insa, am anumite dubii care sper sa nu devina certitudini odata cu scurgerea kilometrilor. La prima infatisare in service dupa primii 1000 km aveam o defectiune la senzorul de prezenta al scaunului pasagerului in sensul ca semnaliza prezenta chiar daca surprise...
nu era nimeni pe scaun iar semnalul sonor asociat cu lipsa centurii de siguranta mergea in continuu pentru ca 'stafia' de pe scaunul pasagerului nu avea centura pusa. La service unul dintre sefii de echipa a incercat sa ma imbrobodeasca: "uite daca ii dai o palma peste scaun se opreste; o sa isi revina cu timpul; chiar si: da' intr-un fel e normal sa faca asa..." in fine cu chestii puerile care m-au cam socat dar de care s-a lasat
intr-un final si a schimbat senzorul dupa ~10 zile.
La prima revizie mai serioasa - cea de la 10.000 de km nu am avut probleme in afara de faptul ca pedala de ambreiaj avea un scartait (similar cu cel de la fosta mea dacia 1310 pe care
il rezolvasem eu atunci cu niste vazelina). L-au rezolvat si domnii de la service si ghiciti dupa cate zile a inceput sa se auda dinou: dupa 2! Sincer, nici nu am mai trecut pe la service de atunci si am acum ~14000, pentru ca imi pierd timpul si sunt sigur ca va scartii dinou dupa o noua
interventie.
In ultima vreme din ce in ce mai des termometrul de pe afisajul din bord imi indica temperaturi ext de polul nord (-37, -29...) chiar acum in iunie, dar care se corecteaza dupa un off/on de la cheie...
In rest a mai avut sotia doua evenimente minore dar pe care nu as vrea sa le enumar pentru ca nu sunt sigur daca au fost doar interpretari/perceptii de femeie sau fapte reale... asa ca
astept sa mi se confirme si revin cu amanunte.

una calda: aveam ~130 km/h, era noapte si mi-a aparut brusc o caruta
fara niciun fel de semnalizare. Nu sunt super sofer dar din instinct am tras putin stanga si am franat. Dupa 3 balansuri in spatiul carosabilului masina sa redresat si mi-am continuat drumul linistit (vreo 2 minute dupa care a inceput sa-mi tremure piciorul de emotie..) - deci un fel de testul cu elanul la 130 la ora...

dan
(ps: service-ul e cel din timisoara)
Watcher
Pentru scartaitul de la pedala eu foloseam un spray de la Valvoline, ceva de genul "super deep penetrant lubricant"...
Andy77155
QUOTE(cristian79720)
referirea (de 2 lei) nu a fost la adresa unei persoane ci la forum auto .asta a fost impresia cu care am plecat dupa ce am primit masina.

am ridicat o masina cu pretul pe jumatate iar cei de acolo ne-au dat o sticla de vin,un set de covorase ,o macheta a masini si alte citeva prostioare care au dat bine,nu prin valoarea lor (care poate era inclusa in pret)dar ....a fost altfel.


Interesant ...daca iti dadeam o jucarie te bucurai de masina. blink.gif

Noi apelam la bunul simt al clientilor in a aprecia masina si serviciul oferit, nu bonusurile materiale. Voi va doriti o masina buna, care sa nu vina la service, la un pret de skoda, si mai vreti si briz briz-uri pompoase.

Cum crezi ca ar interpreta unii "siguranta volvo" daca in momentul livrarii eu te cinstesc cu o sticla de vin. ceva de genu... hai ca merge si beat la volan ca te salveaza blink.gif

Vrei jucarii si altele? Ti le cumperi singur.

Cultura romanilor in materie de masini este la pamant. Trebuie inteles ca totul are un pret. Si pentru voi(clientul) si pentru noi (firma). De ce sa platesc eu ceva de care te bucuri doar tu? Daca nu ai vrut sa scoti bani din buzunar sa iti pui o pereche de covorase pe S40, de ce sa iti dau eu? Nu inteleg de unde e obligatia. Aaaa spui ca sunt scumpe? Sunt covorase Volvo.

si aici o paranteza. pentru unii tot covorase sunt. ca sunt daewoo sau mercedes ...tot aia fac. Ei bine nu. Daca vrei Volvo, trebuie sa ai tu standarde Volvo in viata ta personala, si sa iti doresti o calitate superioara in orice.


Eu vad lucrurile altfel. Iti cumperi o masina pentru ca iti place cu adevarat. O comanzi pe aia care iti place si o cumperi. Nu cumperi gogosi din stoc sau mai bine spus... nu cumperi ceea ce ti se vinde. Ai un buget si te inscrii in el cum poti mai bine. Daca iti mai raman bani, poti sa iei si masinute si o sticla de vin sa chefuiesti.

Cel mai aberant mi se pare sa iti deschid o sticla de sampanie sa te felicit de noua masina, si sa stiu ca te sui la volan. sa faci tu asta in firma ta de auto. La volvo... nu foarte curand.

Revenind la problema. Trebuie sa iti cumperi o masina cu gandul ca fierul e fier si rugineste. Sa constientizezi ca drumurile de la noi sunt cum sunt. Si ca PESTE TOT O SA AI PROBLEME IN SERVICE. Unde ai cele mai putine....tu decizi; dar nu te lua dupa testele alea de fiabilitate care sunt facute pana la 10.000 km.
Sa ai si tu ceva cunostinte de masini (vezi faza cu discurile de frana) adica sa fi putin sofer ...nu posesor.

Daca mai treci si printr-o faza cand masina te salveaza... incepi sa privesti lucrurile altfel. (si aici nu va doresc sa experimentati )

Pana atunci ... sa ne auzim cu bine.
Watcher
Vezi tu, pur si simplu nu ai dreptate si nici nu privesti corect problema din punctul de vedere al unuia care vrea sa vanda ceva smile.gif
Audi e mai scump ca Volvo, l-am luat cu reducere 10%, si am primit si covorase (cred ca sutn standard), si o "diploma" si o sticla de sampanie si nici nu m-a obligat nimeni s-o beau acolo.

Asa ca am ramas foarte multumit. Mai ales cand vrei sa te afirmi in sectorul 'premium' trebuie sa multumesti clientii wink.gif Asta e o chetie de bun vanzator.

In plus, treaba cu "volvo = siguranta" cred ca trebuie sa o mai revezi daca chiar o crezi asa cum o afirmi. Daca nu o crezi asa cum o afirmi atunci inseamna ca ne iei de prostin si incerci sa ne vinzi gogosi.
Pionierii sigurantei auto sunt Mercedes, cu inventii, brevete, dotari de serie, tot ce vrei.

In plus, ar mai fi o chestie: vreau sa imi cumpar masina 'premium', unde ma duc: la unul dintre cei trei 'granzi' sau la Volvo care a pierdut odata batalia (ca de aia a ajus sa fie cumparat de Ford, nu pentru ca dadea pe dinafara de bine ce o ducea), iar acum e sub 'palaria' Ford care e departe de a fi recunoscut pentru elitism smile.gif ???
Ca sa contrabalanseze asta, Volvo ofera preturi mai mici (normal), dar se pare ca tot nu e de ajuns.

Intreaga interactie a posesorului cu serviceul face parte din experienta legata de o masina. Pana acum, am vazut multe pesoane nefericite, iar argumentele din partea ta/voastra nu au fost nici pe departe multumitoare.

Asa ca, daca vezi ca ceva nu merge (si daca ne uitam la statisticile APIA e clar ca ceva nu merge), ar trebui schimbata abordarea.

Iar statistica pe care am pomenit-o este Masini vandute 2006: Audi 688, Mercedes 623, BMW 550, .....Subaru 195, Volvo 185, Honda 179....
Dan80398
Eu unul cand am cumparat masina am primit de la sales man un discount de ~1000 euro, o sticla de sampanie de care sincer m-am bucurat iar covorasele erau incluse...
Cred ca depinde mult de omul care face actul de vanzare si de intentiile
lui de a pastra o relatie post-vanzare buna lucru care se poate intoarce la un moment dat in favoarea lui. dan
Bogdan70756
QUOTE(Andy77155)
Voi va doriti o masina buna, care sa nu vina la service, la un pret de skoda, si mai vreti si briz briz-uri pompoase.

Cum crezi ca ar interpreta unii "siguranta volvo" daca in momentul livrarii eu te cinstesc cu o sticla de vin. ceva de genu... hai ca merge si beat la volan ca te salveaza blink.gif

Vrei jucarii si altele? Ti le cumperi singur.

Cultura romanilor in materie de masini este la pamant. Trebuie inteles ca totul are un pret. Si pentru voi(clientul) si pentru noi (firma). De ce sa platesc eu ceva de care te bucuri doar tu? Daca nu ai vrut sa scoti bani din buzunar sa iti pui o pereche de covorase pe S40, de ce sa iti dau eu? Nu inteleg de unde e obligatia. Aaaa spui ca sunt scumpe? Sunt covorase Volvo.

Daca vrei Volvo, trebuie sa ai tu standarde Volvo in viata ta personala, si sa iti doresti o calitate superioara in orice.


Revenind la problema. Trebuie sa iti cumperi o masina cu gandul ca fierul e fier si rugineste. Sa constientizezi ca drumurile de la noi sunt cum sunt. Si ca PESTE TOT O SA AI PROBLEME IN SERVICE. Unde ai cele mai putine....tu decizi; dar nu te lua dupa testele alea de fiabilitate care sunt facute pana la 10.000 km.
Sa ai si tu ceva cunostinte de masini (vezi faza cu discurile de frana) adica sa fi putin sofer ...nu posesor.


In primul rind ar trebui sa citesti si topicu cu pareri despre service. Vad ca a postat cineva de la voi si dupa aia ati uitat sa mai scrieti pe acolo.

Revenind la mesajul tau iti multumesc ca ai explicat atit de bine atitudinea fata de client. Aveam niste nelamuriri. Acum sunt convins ca unul din criteriile de angajare e nepasarea fata de clienti (evident dupa ce li se vinde masina).

Mi-am dorit o masina buna care sa nu vina des in service, nu am pretins pret de Skoda asa ca am platit pret de Volvo si am capatat Skoda.

Cultura romanilor e la pamint? Pai asta inseamna ca a voastra de de-a dreptul sub pamint. Ajunge ca spui ca si restul sunt la pamint si am aflat destul despre cultura voastra. Ce imi pasa mie de aia? De la ei am luat masina? Ce va pasa voua de ei? Daca ei sunt prosti trebuie sa fiti si voi? Fiti voi aia buni si lumea o sa va laude.

E fier si rugineste. Corect. Intrebarea e cind rugineste? Sau mai bine zis cind se strica? Nu mai lauda atit soselele alora de afara. Nici ei nu le au pe toate perfecte. Eu merg mult afara si mi-am cam schimbat optice privind perfectiunea occidentalilor. Si in plus, de-aia dati garantie mai mica din cauza conditiilor "proaste" de la noi. E drept ca pe altii nu-i incurca chestia asta si dau garantie la fel ca in restul Europei. Ori sunt ei mai prosti ori fac masini mai bune. Eu nu vad alta alternativa.

Inteleg ca trebuie sa ai cunostinte avansate de soferie ca sa conduci un Volvo. Dupa cum sublinia Cristian e o problema fizica nu de soferie. Un disc de frina se incinge si sa raceste. Asta e, frecarea bate-o vina. Daca se deformeaza de la asta atit de repede inseamna ca e o problema cu materialul din care e fabricat. Se intimpla si la case mai mari.

Ia vezi tu ce e postat in topicul cu pareri despre service si hai sa discutam acolo cu argumente nu cu filosofii. Colegul tau care a postat acolo a disparut dupa ce am inceput sa scriem. Aveti sansa sa va spuneti parerea.
cristian79720
domnule e bine ca cititi ce se mai scrie pe aici si ca va rotiti pt a raspunde intrebarilor adresate de cei care au avut proasta inspiratie si au cumparat volvo.ca de obicei evitati intrebarile incomode si va legati de elementele minore.hai sa lamurim lucrurile:
1-covorasele nu le voiam cadou (din mila reprezentantului volvo) ci am spus ca puteau fi incluse in pret am scris ca pe langa 30 mii euro 100-200 euro nu se vedeau,dar pt imaginea de marca premium sa pleci cu ziare pt ca la magazie nu sunt si nu pot fi achizionate covorase in momentul livrarii masinii ,e ...greu de spus.eu am cumparat masina pe care am dorit sa o cumpar( ca e o mare dezamagire este alta discutie) si pretul nu a fost un criteriu de selectie asa ca nu ma uitam lo suta de euro pt covorase dar nu le aveti in stoc culoarea gri nici acum (am lasat un nr de tel sa fiu anuntat cand primiti ,nu m-a sunat nimeni probabil de grija banilor mei) de aceea am spus ca trebuia sa comandati masina si cu covorase ,asa face un dealer caruia ai pasa de client si de imaginea lui,apoi le puteati oferi sub forma de bonus,cadou sau stiu eu ce.la voi ne-am lamurit.
2-in momentul cand am plecat cu masina nu mi-a spus nimeni d-le cum sa franez in stil volvo ,o fi ceva deosebit.eu am avut multe masini de marci diferite si am mers cu ele si iarna ,si prin ploaie,si am folosit si frana ,nu am avut probleme cu discurile,o fi pt ca ceilalti nu folosesc materiale volvo?
3-d-l Horia de ce nu raspunde intrebarilor pe care le-am adresat vis-a-vis de problemele din service,cu argumente serioase,pt ca nu le are sau pt ca este greu sa recunosti ca un client nemultumit chiar are dreptate?
4-de ce se fac comparatii ca la altii este mai rau in service ,poate ca asa este dar asta nu este o scuza
5-cultura romanilor despre masini:asa este romanii au inceput sa fie mai atenti pe ce produse dau banii (chiar la produsele occidentale),si in momentul cand platesc vor sa primeasca un produs de calitate pt pretul cerut(apropo de skoda ca s-a pomenit aici octavia chiar are un raport calitate pret corect,si un service tipic importatorilor romani,cu aceeasi grija fata de client).
6-garantia este o mare pacaleala ,nimeni nu spune d-l noi te aburim cu 2,3 ...5 ani garantie,dar uite aici lista (cam 95% din componentele care se uzeaza in aceasta perioada )nu fac obiectul acestei garantii chiar daca sunt vicii evidente de material sau produs.daca sunt argumente contra,chiar vreau sa aud.
7-siguranta volvo: cunosc doua cazuri unul al ziaristului Tinu care avea un volvo,si un caz tot de la tv cu un impact frontal; un volvo (erau in el 4 salariati parca de la petrom) si un mercedes.din volvo nu a scapat nimeni,din mercedes au scapat toti.sunt regretabile aceste exemple dar cand vb de siguranta explicati corect ca de la 120 km/h in sus,sistemele de siguranta ale oricarei masini nu pot face foarte multe.
7-conditiile din Romania:cand se vinde masina,la reprezentanta nu se cunoaste in ce tara va circula?daca da la vanzare de ce nu spuneti d-le cu masina asta nu se poate merge prin Romania ca uzi discurile de frana si se ovalizeaza,sau stiu eu ce alte trasnai,mai explicati.la revizie va punem un ulei sper bun pe care altii il schimba la 20-25 mii km,dar la volvo il schimbam la 10 mii,ca trebuie sa avem si noi activitate (sau raspundeti cu argumente care este justificarea pt un schimb atat de des la uleiul de motor.dar nu o bagati pe aia cu traficul din buc,ca in alte orase europene se circula la fel sau mai rau...)
sa auzim de bine.astept raspunsuri daca aveti...
george77694
Sunt si eu un posesor de masina volvo, mai exact am un volvo v40 din anul 2000 pe benzina si am avut si eu nevoie de service-ul volvo...A trebuit sa comand ceva piese de la distributie si vreau sa spun ca am ramas incantat de promtitudinea celor de acolo, piesele au venit exact in timpul convenit, m-au sunat si maine ma duc sa le si montez pe masina...evident tot la ei si asta pentru ca beneficiez de discount-ul de 20%...care in cazul meu este destul de substantial. Mai pe scurt, masina a avut mici probleme care le-am rezolvat relativ usor la mecanicul meu de cartier, problema asta la distributie pe care o rezolv maine iar in rest masina este excelenta. stiu ca drumul pana la ei e lung si anevoios, timp pierdut, este adevarat ca nu te lasa decat rareori sa stai langa masina cand o repara, sunt scumpi, perfect adevarat dar eu unul nu as da masina pe mana orcui si inca o data o spun: cine si-a luat volvo sa nu se astepte acum ca masina este precum un tanc...numai ca e volvo...cum o conduci asa o ai, cum o intretii..la fel..asa o ai si asa mai departe. Numai bine
George
sote
@george cat consuma volvo al tau? de cat e motorul?
Mihai98076
sint de acord cu toti cei care se pling de Service Volovo.Si la mai toate marcile partea de Service este deplorabila.Acum Vreau sa imi cumpar masina si am doar urmatoarele criterii.Siguranta care o ofera autoturismul,pretul promtitudinea lor si pretul reviziilor.In cautarile mele(nu am sa dau numele reprezentantei) am intrebat dealerul de ce trebuie sa te programezi cu 10-14 zile inainte la revizie.Mi-a raspuns ca interesul importatorului nu este sa faca 5 service-uri in Bucuresti si sa fluiere mecanicii mai bine doar doua si sa aiba coada in permanenta.Asa ca.... :bash:
Mihai98076
sint de acord cu toti cei care se pling de Service Volovo.Si la mai toate marcile partea de Service este deplorabila.Acum Vreau sa imi cumpar masina si am doar urmatoarele criterii.Siguranta care o ofera autoturismul,pretul promtitudinea lor si pretul reviziilor.In cautarile mele(nu am sa dau numele reprezentantei) am intrebat dealerul de ce trebuie sa te programezi cu 10-14 zile inainte la revizie.Mi-a raspuns ca interesul importatorului nu este sa faca 5 service-uri in Bucuresti si sa fluiere mecanicii mai bine doar doua si sa aiba coada in permanenta.Asa ca.... :bash:
Laurentiu_007
1.Sunt chiar atat de importante pentru voi niste covorase, niste machete si o sticla de sampanie cand cumparati o masina? Chestia asta mi se pare un "atac" la importator si la marca in general. Trebuie sa recunosc ca am ramas surprins cand v-am auzit.Nu stiu, mie mi se par niste lucruri pentru care nu se merita sa faci atata caz. Ok, daca vrei covorase pe care scrie Volvo si nu ai incredere in importator, da o comanda pe internet. Cred ca
cineva te va auzi.
2. In ceea ce priveste partea de service trebuie sa recunosc ca nu stiu cum se lucreaza la Volvo. Am 21 de ani si inca nu imi permit o masina, cu atat mai putin un Volvo. Insa sunt absolut sigur ca Volvo nu este singurul importator unde in service se lucreaza aiurea. Si credeti-ma ca stiu ce vorbesc pentru ca am lucrat in domeniul auto(nu la Volvo, iar din... respect pentru marca respectiva nu voi da nume).Mai mult de jumatate din serviceurile importatorilor lasa (mult) de dorit. iar acest lucru se datoreaza de cele mai multe ori personalului slab pregatit.
3. Cineva spunea ceva de siguranta Mercedes ca este foarte ridicata. Te anunt ca in urma cu doi ani au fost chemate (neoficial) 15 000 Clasa E si aprox 6 000 de SL pentru ca franele au cedat total! Lucru pe care Mercedes nu l-a recunoscut niciodata si a mai si "cumparat" presa ca sa nu comenteze nimic. Intamplarea face ca m-am intalnit cu un roman care lucreaza la un dealer Mercedes din Lyon si mi-a zis ca presa franceza a fost cumparata cu aprox 5 mil de euro, lucru de care nu sunt sigur 100%, insa daca ar fi adevarat nu m-as mira. Mercedes si restul au inceput sa faca masini sigure din anii '80 cand au fost obligati. Daca vreti sa stiti Volvo facea teste de siguranta inca din anii '50. Centura cu prindere in trei punce va spune ceva?, caroseria galvarizata? si nu in ultimul rand GARANTIA? pentru ca, in cazul in care nu stiati Volvo a fost primul constructor din lume care oferea garantie, lucru ca s-a intamplat in 1953, iar garantia era initial de 6 luni iar putin mai tarziu au extins-o la un an.
Ah, iar daca va "incalzeste" cu ceva va spun ca masina care are cei mai multi kilometrii parcursi si care inca mai este in stare functionare este un Volvo PV444 din '65 care a parcurs undeva in jur de 3,6 mil de kilometri (nu mai stiu cifra exacta).

Astea fiind spuse cred ca sunt singurul fan Volvo de pe acest forum blush.gif. Oricum ar sta lucrurile am avut, am si acum si voi avea in continuare f. mare incredere in aceasta marca si imi doresc f mult sa vina cat mai ziua in care voi avea un Volvo. Acum astept reactiile voastre blush.gif ,prin care sunt sigur ca ma veti pune "la zid". bicycle.gif

ps.sper ca nu am jignit pe nimeni, iar daca cineva se va simti jignit ii cer scuze.

va salut!
_Daniel_
Cand dai mai mult de 25 000 , 30 000 pe o masina ... te astepti deja parca sa primesti alt tratament din partea celor de acolo..de aceea ,firmele premium vand in primul rand o traditie si nu un obiect.
Daca iti dau un covor sau o sticla de sapmanie sau te ia in brate si iti strang mana si dupa in service te trateaza asa cum trebuie, chiar daca nu stiu ei multa mecanica , tu , clientul , incepi sa realizezi ca firma vrea ca masina ta sa mearga bine si chiar daca nu va merge oamenii in service chiar vor vrea sa ti-o repare si nu doar sa treaca o alta zi de munca...In acele contexte ii vei crede ca s-a intamplat doar la tine si nu la toti si ca le pare rau si regreta ca ai dat salariu minim pe economie pe 25 de ani pe ceva care a inceput sa se strice , si atunci da!! vor fii drumurile de vina!! iar daca in service aia nu vor stii exact ce sa-i faca ii vei ierta pentru ca fac si ei tot ce pot.

Dealerul si service-ul e total raspunzator de conditiile in care isi ofera serviciile si nu e treaba lor sa presupuna ca un posibil client trebuie sa invete manualul de service al modelului ca sa si-l repare singur pana sa vina sa ceara ajutor.Rusine.

Eu personal sunt satul de service-ul meu din oras , si de asta nici nu vreau alt opel sau chevrolet insa in schimb ala de la audi care a primit sampanie si o strangere de mana sincera sau aparent sincera.. sigur va zice asta la toti cunoscutii asa cum si eu am zis de service.

La Dacia Craiova de ex , ti se intoarce spatele si ti se da un pliant ca au vandut asa de multe masini incat nu conteaza daca iti mai dau si tie una sau nu .. daca vrei o iei daca nu .. du-te ...

Ca dealer sa raspunzi cu .. daca vreti covorase cumparati-le ... e destul de penal... de parca masina era gratuita, si asigurata de tine... tu te astepti acum ca eu sa vin la tine sa imi cumpar masina ??!Se poate ca eu sa consider foarte usor aroganta si grandomanie .. eu am 30 000 de ex .. si vai doamne nu stiu cum sa ii dau pe masina..la ce firma..si vin la Volvo ca voi imi ziceti in fata ca imi dati o masina de super calitate dar doar daca merg "altcumva decat merg eu" si ca si cum sa nu am pretentii la covoare , volan si cele 4 roti..daca da!? sa le cer ca optionale..pentru ca masina e asa de "tare" incat nu va conta ca nu am astea.. iar daca mie mi se va strica sau voi fii nemultumit , sunt doar un roman prost si sa-mi fie rusine ca un occidental stie sa aprecieze Volvo!Du-te frate si impusca-te. :bash: Chiar daca nu se poate sau nu e politica de firma ca masina sa nu vina cu asa ceva, eu cred ca se poate cadea la altel de exprimari si termeni.

Service-urile sunt de regula jenante.. eu acum imi caut marca care sa aiba serviciile bune pe Craiova indiferent ce masina imi voi lua.

PS : Laurentiu , chiar crezi ca ma intereseaza pe mine ce facea Volvo acum 50 de ani daca acum reprezentantii au atitudinea asta?!Servicii vai de mama lor sa va cumparati care vreti de dragul vremurilor apuse.Cum ziceai si tu... inca nu ai bani .. ca daca ai avea 30 000 E.. facuti in 350 de zile de truda zilnica intr-o mina de carbuni de exemplu .. sa fii sigur ca ai avea alta atitudine ...si ai cere alte servicii pe banii tai .. pe banii altora.. chiar asa.. " ce va supara?!"
chevy
QUOTE(Horia65398)
Chiar am sa deschid o serie de topicuri pe tema "ce-ti ofera un Volvo", sau "de ce ti-ai cumpara un Volvo" si chiar mai mult "de ce sa NU iti cumperi un Volvo". Fireste, in masura in care cineva considera ca ar fi utile.


Eu unul astept topicurile. Sunt curios. Poate ma convingi si pe mine.
Laurentiu_007
Si eu il astept.


Daniel, DA eu mi-as lua un Volvo pentru ca sunt sigur ca nu firma in sine (care este una buna) este de vina ca mecanicii nu sunt pregatiti cum trebuie
chevy
Laurentiu are dreptate: majoritatea problemelor semnalate pe acest topic tin de atitudinea celor din service si nu de automobile. Din cate am observat eu (si asta este doar o parere personala) cei de la Volvo nu au ramas influentati de Ford asa cum este de exemplu Mazda. Si-au continuat propriul drum.
Mihai114039
QUOTE(cristi75127)
Este o masina buna S40 as vrea sa-mi cumpar tot aud ca este foarte scumpe piesele .Am gasit una din 2000 1.8 arata foarte bine 150.000km la bord eu zic ca daca cade greu piesele se amortizeza in timp.Va multumesc si astept sfaturi cu respect.


eu am un volvo S40 din 2000, motor de 2000 benzina...de curand am fost obligat sa schimb distributia si semeringurile de la supape...am avut mare noroc k nu am mai fost la volvo...m-a indrumat un prieten la un service particular care m-a scos din belea care e undeva pe strada lui carrefour colentina...reparatia a durat 3 zile deoarece a gasit si alte probleme, asa s-a facut k am schimbat kitu de distrubutie( rola intinzator so curea), curea alternator si intinzator, bujii, filtre (aer, benzina, polen), semeringurile de supape si alte reparatii pe care le-a faut mecanicul ca sa ma scape de o factura mare...am fost placut impresionat knd am vazut ce treaba buna a facut si la un pret aproape de nimic... am vazut ca omul e bun repara si alte marci straine...m-au costat piesele 16 milioane avand mecanicul reduceri la unele magazine (piese noi originale) si manopera 15.... cu lista de piese am fost la volvo si am intrebat cat ma duce reparatia cu tot cu manopera am avut un soc knd mi-au zis doar piesele 2500 euro si manopera conform normativului lor 1350 euro...
masina merge acum k noua nu am ce-i reprosa...volvo ca masina e buna pana incepi sa bagi bani in ea ca piesele sunt rupere la ultimele modele de mercedes sunt mai ieftine
cristian79720
salutare
nu contesta nimeni istoria si performantele masinilor volvo de odinioara,dar noi cumparam masini astazi si vrem sa le utilizam astazi,asa ca hai sa lasam ce a fost si sa vb despre ce se intampla acum.din experienta mea si din ce am mai vb si cu alti posesori de volvo masinile de astazi nu sunt la nivelul calitativ din trecut.de partea de service nu are rost sa discutam prea mult,doar doua vorbe;prost si scump.repet ce am mai spus pe aici,toata stima pt cei de la vanzari care se straduiesc si fac o treaba buna(nu au ei nici o vina ca firma nu le permite sa dea un set de covorase,nu sunt ei proprietarii),si daca ai noroc sa nimeresti o masina ok vei fi f multumit.in momentul in care apare o problema cat de banala deja incepi sa regreti ca ai dat banii pe volvo.cu garantia vorbea cineva de acum 50 de ani.nu contest asa o fi,dar acum mergi si cere o lista a pieselor si subansamblelor care fac obiectul garantiei.va fi o lista f scurta in comparatie cu ce nu intra in garantie(vezi povestea discurilor de frana de ex).ce deranjeaza si mai mult este ca nici macar nu recunosc problema ci incearca niste explicatii haioase ca nu stii sa mergi cu masina si alte trasnai amuzante daca privesti din afara.problema serviceurilor nu apare doar la volvo,asa este ,dar asta nu este o scuza.in plus am intalnit si serviceuri la alte marci in care oamenii isi fac treaba,recunosc problema masinii si o rezolva.asta inseamna respect fata de un client care in 3-4 ani va dori o masina noua si va cumpara aceeasi marca.eu nu as mai da banii pe volvo,si nu din cauza masinii,care este ok acum dupa ce am reparat pe banii mei maruntisurile care trebuiau rezolvate gratuit pt ca masina era in garantie.pt cei de la serviceul volvo incercati sa faceti diferenta intre UZURA UNEI PIESE CONSUMABILE SI DEFECTAREA EI PT CA A FOST FACUTA DINTR-UN MATERIAL NECORESPUNZATOR (una este ca un disc de frana sa se subtieza pt ca s-a consumat,si alta e sa se ovalizeze la 23mii km,"pt ca am mers pe ploaie si am utilizat frana ",ca sa va citez.
sa auzim de bine
Daniumfcv
QUOTE(cristian79720 @ Sep 19 2007, 08:16 AM) *
.eu nu as mai da banii pe volvo,si nu din cauza masinii,care este ok acum dupa ce am reparat pe banii mei maruntisurile care trebuiau rezolvate gratuit pt ca masina era in garantie.pt cei de la serviceul volvo incercati sa faceti diferenta intre UZURA UNEI PIESE CONSUMABILE SI DEFECTAREA EI PT CA A FOST FACUTA DINTR-UN MATERIAL NECORESPUNZATOR (una este ca un disc de frana sa se subtieza pt ca s-a consumat,si alta e sa se ovalizeze la 23mii km,"pt ca am mers pe ploaie si am utilizat frana ",ca sa va citez.
sa auzim de bine



Daca asta e raspunsul primit .. ca ce fraier esti tu ca franezi pe ploaie ca strici masina.. thumbsup.gif rolleyes.gif whistling.gif rolleyes.gif whistling.gif unsure.gif mellow.gif confused.gif .... Zi-ne si noua la ce service s-a intamplat asta ca poate il putem ocoli.

Numai bine,
cristian79720
QUOTE (Daniumfcv @ Oct 29 2007, 12:14 PM) *
QUOTE (cristian79720 @ Sep 19 2007, 08:16 AM) *
.eu nu as mai da banii pe volvo,si nu din cauza masinii,care este ok acum dupa ce am reparat pe banii mei maruntisurile care trebuiau rezolvate gratuit pt ca masina era in garantie.pt cei de la serviceul volvo incercati sa faceti diferenta intre UZURA UNEI PIESE CONSUMABILE SI DEFECTAREA EI PT CA A FOST FACUTA DINTR-UN MATERIAL NECORESPUNZATOR (una este ca un disc de frana sa se subtieza pt ca s-a consumat,si alta e sa se ovalizeze la 23mii km,"pt ca am mers pe ploaie si am utilizat frana ",ca sa va citez.
sa auzim de bine



Daca asta e raspunsul primit .. ca ce fraier esti tu ca franezi pe ploaie ca strici masina.. thumbsup.gif rolleyes.gif whistling.gif rolleyes.gif whistling.gif unsure.gif mellow.gif confused.gif .... Zi-ne si noua la ce service s-a intamplat asta ca poate il putem ocoli.

Numai bine,


este vorba de reprezentanta volvo din bucuresti ,la pod la otopeni
utilizator_359516
Am un S40 1,6D din 2006, sunt multumit de masina, are 135.000 km si e ca noua ca aspect si functionare, la 110 cai e destul de puternica pentru marimea ei, paote era mai bum motorul de 2 litri dar asta e. Doar consumul urban e mai mare decat ma asteptam (12-14%), dar tinand cont ca la circulatia din Bucuresti abia ajung la treapta a 3-a si o iau de la inceput cu 1-2-3..... Alt punct slab este GPS-ul, nu exista harta pentru Romania la varianta asta de GPS iar cele pentru vest sunt slabe, noroc ca m-a ghidat telefonul mobil (cu GPS), dupa cel al masinii... de multe ori arata ca sunt pe camp. Dupa cum s-a mai postat anterior, service-ul e deplorabil. La reprezentanta din Bucuresti profesional sunt foarte slabi (probabil de aceea nu permit proprietarului sa stea langa masina in timpul reparatiei, sa nu se observe cum bajbaie, binenteles invocand preobleme de securitatea muncii), dupa ce m-a pus sa comand o piesa de 4,5 mil au constatat ca nu era de acolo ci din soft, adica doar 70 de lei, insa am platit totul, inclusiv prima manopera.
Si o istorie din care putem compara putin service-ul din mai multe locuri: asta vara am facut un tur al Europei cu S40, am plecat din Bucuresti, am ajuns perfect la Oradea si acolo, in timp ca am coborat din masina si mergea la ralanti s-a oprit motorul brusc si n-a mai pornit. Tractare la service Volvo Oradea, m-a costat 8 mil., fara a-mi spune un defect, doar ca au curatat galeria de admisie, cica am mers subturat si s-a depus acolo ceva. In Italia am simtit ceva miros de motorina si am sunat la asigurator (asigurare de asistenta rutiera ce m-a costat 60 lei in Romania), a trimis masina de tractare, la service Volvo de acolo au costatat ca pe la un injector (unde au umblat oradenii) curge motorina, l-au strans direct in parcare, n-au mai bagat masina inauntru, si cand am intrebat de pret - nimic, era ceva prea simplu (n-a platit nici societatea de asigurare nimic pentru reparatie ci doar tractarea). Ajung la capatul Spaniei iar la intoarcere, pe autostrada intre Nisa si Monte Carlo se opreste motorul in mers, noroc ca eram pe banda din margine. In 15 min. apare o masina de tractare fara sa o chem, nu stiu cum au aflat dar probabil supravegheaza ei autostrada prin mai multe mijloace, intre timp iau legatura cu asiguratorul care plateste tractarea (130 EUR) pana la garajul autostrazii, imi rezerva camere la hotel si trimite taxi - platite prin asigurare, a doua zi tractare la service Volvo in Nisa. Aici s-au apucat de masina dupa pauza (12-14 pauza de masa) si a doua zi la 12 era gata, defectul - un gunoi in rezervor, de fapt o depunere verde pe fundul rezervorului, ca o folie, si care plecase la plimbare prin rezervor. Demontat si curatat rezervorul si conductele, filtru motorina, verificare generala si ce a mai facut pe acolo - 375 EUR, nu mi se pare mult pentru preturile din Franta dar mi-au reparat masina, nu ca la Oradea unde mi-au luat banii degeaba.

In concluzie masina e excelenta dar nu apelati la reprezentante ci la service-uri obisnuite sau chiar la meseriasi particulari bine pregatiti, care ofera preturi bune si calitate buna a serviciilor. Cand apare ceva electronic e musai de mers la reprezentanta, nu stiu daca in alte parti au softul si interfata necesara, destul de scumpe pentru cate masini Volvo merg la reparat la service obisnuit. Ca exemplu, schimbare distributie la reprezentanta - mi-au zis ca ar fi minim 20 mil., am facut-o la un meserias cu 10 mil inclusiv manopera (2 mil manopera, 8 piesele).
laurentiu
Sincer sa fiu sunt surprins de consum, mi se pare mare. Eu consum atat cu Beetle-ul din semnatura Bucuresti si e motor pe benzina. Oricum un punct slab al lui e consumul cam mare.
Cat despre service nu ma mai mira nimic. Stiu pe cineva cu un S40 caruia i s-au ovalizat discurile de frana si la reprezentanta i-au spus ca e normal, pentru ca mergea cu viteza prin balti pinch.gif
Ai un PM smile.gif
AZAZEL
am avut si eu un s40 cu 2.0d.
lua maxim 10%(media pe un plin) prin bucuresti si concluzionez ca motorul tau are o problema tehnica.
T u d o r
Consumul de iarna are fluctuatii foarte mari de la caz la caz. Acelasi motor 1.6 hdi/tdci pus pe fosta mea masina (307) mi-a luat in Valcea 12% pe luna de iarna. Asta pentru ca nu apuca sa se incalzeasca pana ajungeam la munca si la intoarcere aveam aceeasi problema. PE timp de o saptamana am resetat BC-ul si am facut doar drumurile astea zilnic. Cum am spus, a rezultat 12%. Parerea mea e ca nu ai nici o problema la motor. Pur si simplu traseul tau e de vina.
utilizator_420152
Ca tot vorbim despre Volvo S40... sa va zic si eu ce am remarcat la masina familiei.

Un Volvo S40 PS 2.0D din 2010 are un consum mediu urban (40%) + extraburban (60%) de 7.2 - 7.8 la suta si condusa destul de sportiv, adica acolo unde-ti permiti si fara sa se depaseasca 140 km/h extraurban.

PS = PowerShift (similar cutiilor DSG de la VW, Ford ) adica automata cu 2 ambreiaje ( unul pe vitzele 1 3 5 si inca unu pentru 2 4 6)cu mod semiautomat pentru iarna de ex (frana de motor, functioneaza excelent)

Numai cine n-a condus o masina cu cutie automata nu stie ce pierde smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.