Limuzina 6 cilindrii, tractiune integrala |
This topic is about Limuzina 6 cilindrii, tractiune integrala, the author, G e o r g e, wrote about: @gabi : tot nu mi-ai raspuns la intrebarea de pe prima pagina . si poate nu ai fost atent la discutie . mai citeste o data . nu am condus nici un ferr ... To read more just scroll down
Limuzina 6 cilindrii, tractiune integrala |
Jan 23 2006, 09:41 PM
Post
#41
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
nu am condus nici un ferrari . ce relevanta are cu topicul -------------------- |
|
|
Jan 23 2006, 10:08 PM
Post
#42
|
|
pilot Group: Membri Posts: 261 Joined: 6-February 05 From: Bucuresti Member No.: 39.926 |
Ce frumos va ascundeti in spatele sfaturilor...
Ce sa mai.... se vede clar incepe un nou razboi subaru vs germane... Legacy are o imagine neimbunatatita de multi ani, au umblat un pic la motoare dar estetic..... dupa mine iese din start din competitie asta doar daca vrei o masina veche. Diferenta de pret intre o seria 5 Bmw cu motorizare asemanatoare e de cateva mii dar diferenta de look si performante e de cateva milioane de ani lumina... Am dat ex BMW dar puteau fii oricare din germanele de top care surclaseaza clar Subaru la orice capitol.... -------------------- Masinile germane fac regulile....
|
|
|
Jan 23 2006, 10:25 PM
Post
#43
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE Ce frumos va ascundeti in spatele sfaturilor...
Ce sa mai.... se vede clar incepe un nou razboi subaru vs germane... Legacy are o imagine neimbunatatita de multi ani, au umblat un pic la motoare dar estetic..... dupa mine iese din start din competitie asta doar daca vrei o masina veche. Diferenta de pret intre o seria 5 Bmw cu motorizare asemanatoare e de cateva mii dar diferenta de look si performante e de cateva milioane de ani lumina... Am dat ex BMW dar puteau fii oricare din germanele de top care surclaseaza clar Subaru la orice capitol.... Defapt nelamurirea mea e de ce nu observa nimeni ca la categoria "limuzina cu tractiune integrala si 6 cilindri" (una din cele mai ciudate si specifice versus-uri de care am auzit) cea mai buna oferta (pret/calitate/imagine) e jaguarul 2.5i... mai exclusivist ca un bmw sau un audi... nu neaparat sportiv, dar oricum... elegant.... si parca se potriveste mai bine cu notiunea de "limuzina" diferenta dintre legacy si serie 5 e destul de mare... iar diferenta de look si performante nu e de "milioane de ani lumina"... defapt diferenta majora e la calitatea finisajelor, pt ca la design (atat interior cat si exterior) bmw-ul este mult mai controversat decat subaru. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jan 23 2006, 10:51 PM
Post
#44
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
-------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Jan 23 2006, 10:53 PM
Post
#45
|
|
specialist Group: Membri Posts: 587 Joined: 18-January 06 Member No.: 65.706 |
|
|
|
Jan 23 2006, 11:17 PM
Post
#46
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE da halba, poate doar ca nume, dar x-type si imi pare rau s-o zic, e mai mult ford decat jaguar, e de fapt o rusine...
asa e... este defapt un mondeo finisat. Ceea ce e exact ce avea nevoie mondeo-ul... pt ca tehnologic masina era buna, dar au bagat in ea niste materiale de tot rahatu' si au reusit sa strice o masina buna in esenta... jaguarul repara mondeo-ul si o face o masina decenta... iar numele... c'mon... daca la intrebarea "ce masina conduci" raspunzi "jaguar" vei impresiona mult mai multa lume decat cu "un bmw". -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jan 23 2006, 11:46 PM
Post
#47
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
bmw urile sunt masini bune . am fost si eu tentat de unul , asa cum unii colegi cunosc prea bine doar ca intretinerea unuia mi-a luat tot cheful de a detine asa piesa
14-15 mil o revizie la un 2.5 benzina si 18 mil la un 2.5 diesel . no tks la saracia mea a fost 3.4 mil o revizie . este o diferenta enorma la costurile de intretinere bmw vs subaru . jaguarul este o alternativa buna . exclusivista si cu caracter sportiv yum yum . 330xi : daca nu te sperie costurile de intretinere passat : mi se pare PREA COMUN A4 : intre passat si 330xi . marele dezavantaj : daca pe passsat si A4 nu scrie TDI lumea zice ca n-ai avut bani de masina -------------------- |
|
|
Jan 24 2006, 03:10 PM
Post
#48
|
|
pilot Group: Membri Posts: 253 Joined: 19-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.618 |
Totusi George, nu cred ca Passat si A4 au aceeasi imagine. Passatul da, nu are o imagine foarte buna desi e o masina fiabila si potrivita pentru gropile pitoresti, dar Audi are o imagine din ce in ce mai buna, eu zic ca este foarte aproape de BMW. Poate zic asta si pentru ca-mi plac foarte mult.
Si ca zicea cineva mai sus Rover 75, uitati-l. Arata frumos pe dinafara, si daca e ca si masinuta mea, atunci nu e nici foarte pretentios si destul de fiabil. Dar atata. In banii astia, poate sa ia o masina super. Mult peste Rover 75. -------------------- |
|
|
Jan 24 2006, 05:34 PM
Post
#49
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
QUOTE(sergiutruta) Si ca zicea cineva mai sus Rover 75, uitati-l. Arata frumos pe dinafara, si daca e ca si masinuta mea, atunci nu e nici foarte pretentios si destul de fiabil. Dar atata. In banii astia, poate sa ia o masina super. Mult peste Rover 75.
Pai te rog, sa dezvoltam putin in privinta Roverului 75. E o masina facuta pe vremea cand Rover era a BMW-ului, are motoare bune si imagine mai exclusivista decat Passatul, as zice chiar ca se apropie de cea a Jaguarului (Mondeo). Arata foarte bine, aristocratic chiar, are un interior select si de foarte buna calitate, ca mai toate britanicile. Daca spui ca e si fiabil, nu vad de ce vorbim aici de Passat si trebuie sa uitam de Rover 75. Si by the way, 25-ul tau ce are de esti asa pornit impotriva marcii tale? L-ai da pe un Polo? -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jan 24 2006, 07:11 PM
Post
#50
|
|
pilot Group: Membri Posts: 253 Joined: 19-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.618 |
Hehe, nu l-as da pe un polo. De fapt nu l-as da pe nimica din clasa mini.
Da' l-as da pe un Golf sau un Leon 1.9 TDI 110 cai, un motor care imi place la nebunie. Nu sunt pornit deloc pe masina, imi place super mult. De ex. am 12.000 km facuti cu ea in 6 luni, si nici macar nu o rasfat. Ma sui in ea si plec la drum. Si merge, n-are treaba. Dar de ex. intreaba-ma cat costa doar kitul de distributie, fara montare: vreo 12 mil :bash: Noroc ca n-am avut probleme cu ea, n-a trebuit sa umblu prin service-uri, dar piesele de schimb sunt foarte scumpe. Ce nu-mi place la a mea: interiorul. Butoanele pe consola centrala zici ca-s ca la berlina...mari, butucanoase, nu-s integrate calumea in bord, asta este, nu se poate sa le avem pe toate . Sa revenim la Rover 75, avand in vedere ca e tot Rover, service-ul e scump si nu prea ai unde sa-l faci (contrastand cu bmw, opel, audi, vw, unde ai o gramada de service-uri), motorul desi e cel de la bmw, masina nu e la fel de sprintena. Chiar am vorbit cu cineva care avea un rover 75, cred ca motorul de 2000 diesel si se plangea ca-i cam lenesa. In afara arata bine, dar interiorul mie nu-mi place la fel de mult ca la celelalte masini enumerate aici. Si...cam atata. -------------------- |
|
|
Jan 24 2006, 08:46 PM
Post
#51
|
|
specialist Group: Membri Posts: 587 Joined: 18-January 06 Member No.: 65.706 |
Rover are fara indoiala un aer aristocratic aparte si nu stiu de ce dar eu il consider un fel de mic Jaguar. Pacat ca au dat chix. Oricum eu nu l-as da pe un Golf sau pe un Leon. Are alta imagine. Parerea mea.
|
|
|
Jan 24 2006, 11:21 PM
Post
#52
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Perfect de acord, impulse.
Sergiu, motorul de 2l diesel este cel de 136 cai de la BMW, dar redusa puterea la 115 parca. Cred ca este cam lenes, dar omul vroia motor V6, deci nu se mai pune problema de submotorizare. Cat despre costuri, cine are de dat 40000 euro pe masina mai gaseste el 12-15 mil pentru revizie, nu? Leon si Golf sunt o treapta mai sus ca 25-ul tau, e normal sa le vrei. Dar comparand cu clasa ei, Rover-ul are un aer aristocratic, tipic britanic. Pe care nu-l vei putea gasi la nici un model comparabil. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jan 24 2006, 11:25 PM
Post
#53
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
mai exista si MG ul . 2.5 v6 yum yum .
75'ul merge ok cu 2.5v6 , iar MG ul e chiar o mica bruta . -------------------- |
|
|
Jan 24 2006, 11:28 PM
Post
#54
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Sigur, ar trebui intrebat Nicolae daca il intereseaza imaginea lui publica sau il pasioneaza viteza si puterea. In fiecare caz, exista variante bune, inclusiv Rover (sau MG).
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jan 24 2006, 11:36 PM
Post
#55
|
|
pilot Group: Membri Posts: 253 Joined: 19-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.618 |
Nu stiam ca lumea are o parere asa buna despre asta mica a mea . Fac o bere Tudor Impuls, tie numa' cand apar prin ... sti tu pe unde :angel: Din pacate nu la intalnirea de sambata asta ca nu sunt in tara, da' la urmatoarea . -------------------- |
|
|
Jan 24 2006, 11:38 PM
Post
#56
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
despre fratele ala mare
MG ul ZT 2.5 v6 190cp yum yum -------------------- |
|
|
Jan 25 2006, 12:45 AM
Post
#57
|
|
specialist Group: Membri Posts: 587 Joined: 18-January 06 Member No.: 65.706 |
Nu stiu daca se poate in cazul tau (desi cred ca sigur) sa faci un chip tunning si sa mai maresti herghelia. Sunt destui baieti prin tara care te-ar ajuta, deci cu putina documentare mai amanuntita, rabdare si ceva banuti cred ca se poate. Da' eu unul tot nu as da Roverul pe un Seat sau un Golf. E mai rara, mai "special" iar mie imi place ca a mea sa difere de restul. Cand vii pe aici dau si eu o bere diferita si aia .
|
|
|
Jan 26 2006, 10:28 AM
Post
#58
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 20-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.956 |
tinand cont de faptul ca din decembrie sunt posesorul unei alfe crosswagon de toata frumusetea iti recomand cu tarie ashea ceva: alfa crosswagon Q4 1.9 diesel 150 cp cuplu 305 nm- am dat 29 de miare , pret cip, cu xenon dar fara piele( initial optasem pt 159 dar inca nu exista in ro Q4- era cred vreo 30 de mii cip - 2.4 diesel 200 cp cuplu 400 nm cu piele si xenon )
daca vrei intr-adevar ceva ce nu are toata lumea mergi pe un infiniti G 35 AWD sedan 3.5 v6 full option la vreo 36 de mii cip :bandit: |
|
|
Jan 26 2006, 10:33 AM
Post
#59
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
29 mii cip , pe o masina ce se vrea un crosswagon .
ce tip de tractiune are . si sa nu zici integrala ca te alerg ce tip de diferentiale are ... ia baga niste date . -------------------- |
|
|
Jan 26 2006, 01:14 PM
Post
#60
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 20-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.956 |
e chiar integrala permanenta 4x4 cu 3 diferentiale, central torsen cu 4 nivele de blocare iar repartizarea 42 fata cu 52 spate
pana acum sunt ffff multumit in conditiile in care am facut offroad veritabil iarna asta un singur of am si anume ca vroiam un motor mai puternic , respectiv cel de pe 159 in 5 cilindrii de 200 hp dar e bine si asa |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 08:01 PM |