Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Limuzina 6 cilindrii, tractiune integrala
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
Nicolae63193
Salut,

M-am tot gindit si as vrea sa combim versatilitatea unei tractiuni integrale cu sportivitatea unei limuzine. Ce imi recomandati ca atare ? Sa aiba motor 6 cilindri, tractiune integrala, optiuni piele, xenon, etc si pe cit posibil pretul sa nu sara prea tare de 40.000 DDP.

Nu sint deloc amator de jeep-uri sau SUV-uri.

Mersi,
Nic
Paul46623
Subaru Legacy 3.0R.
T u d o r
Pai cam tot ce ofera BMW, Mercedes, Audi, Jaguar, Volvo, Saab, Lancia, Lexus, etc. biggrin.gif Ideea ar fi sa ne spui si ce ai dori tu, benzina sau diesel, clasa medie sau mare, etc. In principiu, cam toate modelele cu V6 de la producatorii amintiti mai sus de mine intra in selectia ta, sau sunt foarte aproape.
Da-ne mai multe detalii.
geeoo30
bmw 330xi nu sare tare de 40000, daca vrei sh iesi undeva la jumatate.
HalbaSus
Cele 3 optiuni majore ar fi (in ordine alfabetica):

1. Audi A4 3.2 quattro/3.0TDI
2. BMW 330 xi/330 xd
3. Jaguar X-type 2.5/3.0
3. Subaru Legacy 3.0R

restul e neglijabil: infiniti nu e bine reprezentat in romania (adica lipseste cu desavarsire), lexus la fel, mercul e destul slab (c-ul 4-matic nu e tocmai sportiv, volvo-ul e prea scump, imagine indoielnica, performante mai scazute comparativ cu competitia, etc...

Audi-ul e cel mai frumos in opinia mea... o opinie subiectiva de fan audi... biggrin.gif... nu e la fel de puternic ca bmw sau subaru... dar e mai ieftin ca bmw-ul si mai stilat ca subaru... iar diferenta de putere e neglijabila
BMW-ul e cel mai performant... si cel mai scump... mult mai scump.
Jaguarul e o optiune exotica... vei fi "diferit" chiar daca vei sta pe sasiul unui mondeo... daca preferi armani in loc de nike, e alegerea potrivita, de asemenea cea mai mare masina din grup daca nu ma insel...
Subaru Legacy. Cu siguranta cel mai bun raport pret/performanta/calitate dar nu are imaginea primelor 3... de asemenea e facuta in afara uniunii deci vei da ~6% in plus statului... asta la leasing.

Optiunea mea personala ar fi Audi 3.2 quattro, fiindca BMW-ul nu are nici un sens daca nu are tractiune spate, jaguarul e doar un mondeo "under-cover" si mai au de lucrat la imaginea x-type-ului care s-a impus ca un fel de "limuzina-saracului-ex-mondeo". Iar subaru... o fi mai performant decat A4 dar A4 e mai frumos... mult mai frumos biggrin.gif . Desigur astea sunt opiniile mele personale.

Daca vrei diesel (desi daca ai 40.000 de euro de ce ai vrea diesel blink.gif) atunci esti limitat la primele 2 optiuni (audi si bmw)...
Paul46623
Apropo de Audi 3.2 Quattro; am vazut ca exista si un A3 Sportsback Quattro 3.2. Din cate stiu, spatiul in spate la A3 e chiar mai mare decat la A4, deci ar fi (teoretic) o optiune mai buna.
cosmin45741
QUOTE(HalbaSus)
Audi-ul e cel mai frumos in opinia mea... o opinie subiectiva de fan audi... biggrin.gif... nu e la fel de puternic ca bmw sau subaru... dar e mai ieftin ca bmw-ul si mai stilat ca subaru... iar diferenta de putere e neglijabila
BMW-ul e cel mai performant... si cel mai scump... mult mai scump.

preturi cip:
BMW 330 xi: 35480 euro
AUDI 3.2 FSI quattro: 35203 euro

BMW 330 xd: 36480 euro
AUDI 3.0 TDI quattro: 34499 euro

nu stiu cum naiba e muuult mai scump...

iar dintre toate, pt. ca a precizat cuvantul limuzina, as alege: BMW 525xi, pret cip: 36980 euro
Otto73
eu as spune sa incerci acura rl
este limuzina (varful de la acura)
are 6cilindri, 3500cmc. 300cai
pretul este intre 40-50k
Cred ca se importa si in ro(nu stiu sigur)
dar poti merge si pe audi 3.2 quattro
sau pe. BMW 3.0XI
HalbaSus
QUOTE(Paul46623)
Apropo de Audi 3.2 Quattro; am vazut ca exista si un A3 Sportsback Quattro 3.2. Din cate stiu, spatiul in spate la A3 e chiar mai mare decat la A4, deci ar fi (teoretic) o optiune mai buna.


Ai dreptate, A3 Sportsback are teoretic spatiul pt picioare mai generos decat A4 si serie3 (cu aproximativ 1 cm, deci nu e o diferenta mare). Dar oricat de mare ar fi... ramane o compacta... nicidecum "limuzina".

Cosmin: eu spuneam ca e scump bmw-ul in comparatie cu jaguarul si legacy-ul:
Jaguar 2.5 - 28.800 EUR
LEGACY 3.0R - 29,800 EUR
Si audi e scump bineinteles... dar nah, am zis ca sunt subiectiv wink.gif

QUOTE
iar dintre toate, pt. ca a precizat cuvantul limuzina, as alege: BMW 525xi, pret cip: 36980 euro


Defapt nici macar Serie 3 si BMW 330xi nu ies din 40.000 DDP (avand in vedere ca sunt motoare de 3000 cmc pretul DDP al unei masini de 35.000 euro CIP va ajunge la ~47k euro DDP.)

Defapt daca stau sa ma gandesc, din toata lista in 40.000 DDP se incadreaza doar jaguarul 2.5 (38.170 euro ddp), legacy avand taxe vamale sare putin de 40k ddp.

P.S: ca tot s-a adus vorba de A3 sportsback 3.2 quattro, e o masina extrem de scumpa, varianta cu DSG (pt ca asta e varianta corecta) costa 41.379 euro DDP, varianta fara DSG fiind 39.071. Ce-i drept, e singura compacta premium cu tractiune integrala.
cosmin45741
nicolae, cash sau leasing? blush.gif
G e o r g e
si a se observa ca nu am fost eu primul care a propus legacy ul biggrin.gif

ce clasa te intereseaza ? ca dimensiuni ...

adica : (spre exemplu)

seria 3 < legacy < seria 5 .

un 330xi e 35480 CIP.

legacy preturi CIP:
LEGACY 6MT 3.0R 30,100
LEGACY 6MT 3,0R 32,200
LEGACY 5AT 3,0R 29,100
LEGACY 5AT 3,0R 29,600
LEGACY 5AT 3,0R 31,200
gabi4
daca tot dai un ban mai bine ia-ti o masina k-lumea...bmw sau audi
HalbaSus
si legacy e masina "k-lumea", mai corect ar fi fost sa spui "daca tot dai un ban ia-ti o masina care face parte din segmentul premium"...
G e o r g e
iar masinile conduse de tine pentru a exprima aceasta opinie , din cele enumerate mai sus , au fost ?
BRAC
Un Audi A6 2.0 TDI (motorizarea de pornire la A6) cu piele si xenon sare de 42.000 DDP chiar cu o reducere de 2-3% din partea dealerului(informatie sigura !). Deci un 3.0 TDI Q sare de 50.000 (la fel si 3.0i Q)
G e o r g e
@halba : asa mai mergea smile.gif dar tactul este o virtute totusi .
HalbaSus
era vorba de A4... si ala sare de 40.000 ddp, dar nu ajunge la 50.000
G e o r g e
Audi A4 3.2 FSI quattro / benzina /188 kW/ 255 CP/ T6 - EUR 35.538,- CIP pret de baza .
BRAC
Pot sa-ti recomand noul Passat 3.2 FSI 4MOTION DSG.Pretul pentru nivelul de echipare HIGHLINE este 35000 DDP si ai inclusiv piele.A4 chiar daca are facelift e aparut in 2001.Probabil in 2007-2008 apare modelul nou si o sa-ti para rau. In scurt timp va apare pe Passat si un disel in 6 cilindri cu 4MOTION ,probabil 2.7 TDI sau 3.0 TDI
G e o r g e
poate vrei sa zici 35000 CIP smile.gif
Valentin50014
QUOTE(HalbaSus)
Audi-ul e cel mai frumos in opinia mea... o opinie subiectiva de fan audi... biggrin.gif... nu e la fel de puternic ca bmw sau subaru... dar e mai ieftin ca bmw-ul si mai stilat ca subaru... iar diferenta de putere e neglijabila
.....
Iar subaru... o fi mai performant decat A4 dar A4 e mai frumos... mult mai frumos biggrin.gif


Mai Halba, se pare ca pe acest forum este un adevarat mit cu acest Subaru. Dupa parerea mea, ei sunt mai priceputi la turbo, motoarele aspirate nu au nimic deosebit. Uite performantele celor doua modele alese de tine:

Audi 3,2/Legacy 3.0 - cutie manuala

Putere: 255 CP / 245 CP
Cuplu: 330 Nm (3250 rot/min) / 297 Nm (4200 rot/min)
0-100: 6,4 s / 6,9 s
consum: 7,6-10,7-15,8 / 8,9-12,1-17,7
viteza : 250 Km/h / 243 Km/h
greutate: 1555 Kg / 1515 Kg

Peste tot castiga Audi. beer.gif

P.S. In reste sunt de acord cu tine.
BRAC
Pretul pentru Passat este 35700 DDP. Este scris bine.
G e o r g e
pret de pornire 28600 CIP . si are climatic . nici macar climatronic . dupa cum ziceam cu ceva dotari ajungi la 35 000 CIP smile.gif
Valentin50014
George, eu zic sa te mai uiti de cel putin 5 ori pe lista de preturi dupa care sa te intorci sa scrii o singura data...
De unde scoti tu preturile ale, nu stiu. Auzi "climatic" blush.gif
Are climatronic (doua zone)
G e o r g e
de aici :

http://www.volkswagen.ro/ro/doks/preis_pdf/20.pdf

trendline si comfortline si sportline au Climatic .

highline are climatronic .

ca idee asa , la o masina de 26000 CIP climatic blush.gif

pretuile mai exact :
comfortline 3.2 DSG : 25374 CIP
sportline 3.2 DSG : 26035
highline 3.2 dsg : 27485
Valentin50014
Mai George, ai inceput sa-l contrazici pe Sorin aiurea. Uitata-te pe pagina anterioara si adu-ti aminte ceea ce ai scris acolo.

Passat-ul 3,2 l Highline, DSG si 4motion (CU CLIMATRONIC CU 2 ZONE) costa 35.766 Euro DDP

Tot ca idee, nu discuta nimeni de sportline sau comfortline de 26.000 Euro CIP. Dar daca tot esti la acest capitol, cel al carcotelilor, ce parere ai de o masina AWD care nu e AWD (in speta Subaru Legacy 2,5 , sa nu cumva sa crezi altceva biggrin.gif)?
G e o r g e
pai nu e 35000 DDP e 35000 si 766 E DDP smile.gif

e bine ?

EDIT : intr-adevar passat 3.2 4motion se incadreaza la 40 000 DDP cat vrea initiatorul topicului smile.gif

vrei sa punem ceva dotari pe el ? sa vedem la cat sare ?
Valentin50014
e perfect

Edit: Nu m-am uitat foarte atent, insa nu stiu ce-mi spune ca dotatea unui highline este peste dotarea unui legacy (sau tot pe acolo). Avantajul lui Subaru este acela ca chiar daca ai bani sa-ti pui o gramada de optionale, nu poti. De aici economia de bani biggrin.gif
BRAC
Inca o recomandare :daca am citit bine tu esti interesat de integrala , in caz ca Passatul ti se pare o idee buna sa stii ca 4x4 nu este permanent. La baza, tractiunea este pe fata ,iar in momentul cand se constata o pierdere de aderenta pe fata o parte din putere se transfera pe rotile din spate( totul se intampla in fractiuni de secunda). La Audi tractiunea este integrala cu raportul 70% pe fata 30% pe spate (din ce stiu eu) variind in functie de aderenta.La Bmw cred ca e ca la Audi. La Passat acest tip de tractiune avantajeaza consumul.
HalbaSus
una din problemele ignorate la versus-uri... e factorul subiectiv... toate masinile despre care s-a discutat (a4, serie 3, legacy, passat v6 4-motion, jaguar x-type) sunt masini BUNE, diferentele dintre ele nu sunt mari... cel mai important e sa-ti placa masina, pt ca "raportul pret-calitate" sau caii putere nu te vor mai interesa daca tu te simti bine in masina.

Exemplu: eu si cu sotia mea am ales A3 sportsback... cu toate taxele masina a ajuns la 25.000 euro, bani de care puteam lua o masina mai puternica, mai mare (de clasa mai mare), si cam toate concurentele aveau un raport pret/calitate mai bun... dar a fost masina care ne-a atras pe amandoi, si chiar daca intr-un topic "versus" as fi zis ca optiunea inteleapta la banii astia ar fi fost un vectra, o mazda 6, un avensis sau un mondeo... consider ca am facut alegerea potrivita pt ca desi a3-ul e mai mic si mai lent decat cele enumerate... este masina care ne place cel mai mult... deci sfatul meu e sa te duci sa testezi toate modelele enumerate si vezi care iti place cel mai mult.
T u d o r
Nicolae, dar de ce-ti trebuie tie neaparat motor V6? Un 2.4 de la Accord nu ar fi bun? Are 190 cai, nu e chiar slabut. smile.gif
Si tractiunea integrala nu poate sa lipseasca? Daca renunti la ea, te incadrezi mult mai usor in categoria de pret ceruta. Unde mai pui ca vei avea si consumuri mai mici. Si atunci te vei putea uita si la Volvo S60 si la Honda Accord, si la frantuzesti, C6 spre exemplu, sau 607, sau VelSatis, daca esti mai nonconformist. biggrin.gif Sau un Rover 75? E stilat si elegant.
G e o r g e
care ROVER ? e in faliment tongue.gif

halba are dreptate . si iti voi da acelasi sfat care l-am dat tuturor de au vrut masina . mergi la fiecare dealer , acum ca ai o lista initiala de masini , si fa un drivetest cu fiecare model de pe lista ta .

dupa asta te asteptam cu impresii la volan .
cosmin45741
daca mai ai rabdare un pic ai putea sa-ti iei o alfa brera:
QUOTE
Hubraum (cc) 3195
Max. Leistung (PS) 260
Max. Drehmoment 322
Antriebsart Allradantrieb
Anzahl Gänge 6 Gang
Höchstgeschwindigkeit (Km/h) 240
Beschleunigung 0-100 Km/h (sec) 6.8


e cea mai frumoasa la distanta dintre toate cele mentionate biggrin.gif
ei copii, ce parere aveti?
G e o r g e
- ca la 260cp se puteau performante mai bune
- care e consumul declarat ?
- este coupe , nu sedan
- si cu fiabilitatea cum sta ?
cosmin45741
-dar legacy-ul ce performante are? (ala de 3 litri)
-Kraftstoffverbrauch innerstädtisch (l/100Km) 16.9
Kraftstoffverbrauch außerstädtisch (l/100Km) 8.4
Kraftstoffverbrauch kombiniert (l/100Km) 11.5
-daca vrea sedan poate sa-si ia si 159, dar eu zic ca merita "compromisul" de 2 portiere
-cu fiabilitatea nu stiu si nu cred ca stie nimeni inca blush.gif dar e cert ca arata de cazi jos biggrin.gif

e una dintre cele mai frumoase masini ale anului, iar daca nu se incadreaza cu banii la o serie 3, ar putea alege linistit o brera sau de ce nu, un 159
G e o r g e
flame starter tongue.gif

legacy ul are performante asemanatoare , dar tine cont ca e mai mare , e AWD si ti-am spus ca e mai mare ? smile.gif

merita compromisul ? poate are omul o familie , cativa copii, unde intra in brera ?
cosmin45741
neintentionat biggrin.gif
nu stiu, dar pe mine noua linie de design de la noile alfe ma da pe spate. cel putin 159 si cu brera arata de paralizez... blush.gif
as sta tare pe ganduri intre o 159 si o serie 3, mai ales daca intervin si considerentele financiare, iar in materie de design, alfa e pur si simplu bestiala
G e o r g e
asa mai da smile.gif
gabi4
sincer george tu cred ca si noaptea visezi numai subaru. smile.gif inteleg, sunt masini bune, ieftine, fiabile, dar daca vrei o masina in jur a 35-40 mii nu iti iei subaru.

PS:apropo, tu ai condus ferrari? biggrin.gif
HalbaSus
Designul celor de la alfa-romeo (si aici sunt gata sa imi iau ciocane in cap) este cel putin ciudat... sa incepem de la 156:

Priviti fata:

Superba, absolut superba, un pic vulgara dar eleganta in acelasi timp... que bella :clapping:

Si uitati-va la portbagaj:



:puke: parca e copiat de la un... vectra A... sau in orice caz de la un sedan a carui productie a incetat la inceputul anilor 90... e in totala dizarmonie cu fata sportiva, "curbata" si senzuala...

Cat despre brera... aveti deja o fotografie cu fata... intradevar arata blink.gif
Dar priviti-o din profil:



Mi se pare mie sau proportiile sunt... mhm... ciudate in cel mai bun caz ciudate...

Oricum cred ca suntem off-topic... omul vroia o "limuzina", adica un sedan... in nici un caz un coupe. [/quote]
G e o r g e
@gabi : tot nu mi-ai raspuns la intrebarea de pe prima pagina . si poate nu ai fost atent la discutie . mai citeste o data .

nu am condus nici un ferrari . ce relevanta are cu topicul blink.gif
geeoo30
Ce frumos va ascundeti in spatele sfaturilor...
Ce sa mai.... se vede clar incepe un nou razboi subaru vs germane...
Legacy are o imagine neimbunatatita de multi ani, au umblat un pic la motoare dar estetic..... dupa mine iese din start din competitie asta doar daca vrei o masina veche.
Diferenta de pret intre o seria 5 Bmw cu motorizare asemanatoare e de cateva mii dar diferenta de look si performante e de cateva milioane de ani lumina...
Am dat ex BMW dar puteau fii oricare din germanele de top care surclaseaza clar Subaru la orice capitol....
HalbaSus
QUOTE
Ce frumos va ascundeti in spatele sfaturilor...
Ce sa mai.... se vede clar incepe un nou razboi subaru vs germane...
Legacy are o imagine neimbunatatita de multi ani, au umblat un pic la motoare dar estetic..... dupa mine iese din start din competitie asta doar daca vrei o masina veche.
Diferenta de pret intre o seria 5 Bmw cu motorizare asemanatoare e de cateva mii dar diferenta de look si performante e de cateva milioane de ani lumina...
Am dat ex BMW dar puteau fii oricare din germanele de top care surclaseaza clar Subaru la orice capitol....


Defapt nelamurirea mea e de ce nu observa nimeni ca la categoria "limuzina cu tractiune integrala si 6 cilindri" (una din cele mai ciudate si specifice versus-uri de care am auzit) cea mai buna oferta (pret/calitate/imagine) e jaguarul 2.5i... mai exclusivist ca un bmw sau un audi... nu neaparat sportiv, dar oricum... elegant.... si parca se potriveste mai bine cu notiunea de "limuzina"

diferenta dintre legacy si serie 5 e destul de mare... iar diferenta de look si performante nu e de "milioane de ani lumina"... defapt diferenta majora e la calitatea finisajelor, pt ca la design (atat interior cat si exterior) bmw-ul este mult mai controversat decat subaru.
cosmin45741
da halba, poate doar ca nume, dar x-type si imi pare rau s-o zic, e mai mult ford decat jaguar, e de fapt o rusine... blush.gif
Impulse
Sfatul meu este sa achizitionezi un 330 Xi. Masina are un handling superb, si, contrar parerii colegului HalbaSus, 60% din putere este prezenta in general pe axa spate tocmai pentru a conserva caracterul sportiv al masinii. Daca preferi varianta diesel, modelul diesel are si el un caracter sportiv.
HalbaSus
QUOTE
da halba, poate doar ca nume, dar x-type si imi pare rau s-o zic, e mai mult ford decat jaguar, e de fapt o rusine...


asa e... este defapt un mondeo finisat. Ceea ce e exact ce avea nevoie mondeo-ul... pt ca tehnologic masina era buna, dar au bagat in ea niste materiale de tot rahatu' si au reusit sa strice o masina buna in esenta... jaguarul repara mondeo-ul si o face o masina decenta... iar numele... c'mon... daca la intrebarea "ce masina conduci" raspunzi "jaguar" vei impresiona mult mai multa lume decat cu "un bmw".
G e o r g e
bmw urile sunt masini bune . am fost si eu tentat de unul , asa cum unii colegi cunosc prea bine smile.gif doar ca intretinerea unuia mi-a luat tot cheful de a detine asa piesa smile.gif

14-15 mil o revizie la un 2.5 benzina si 18 mil la un 2.5 diesel . no tks sad.gif

la saracia mea a fost 3.4 mil o revizie .

este o diferenta enorma la costurile de intretinere bmw vs subaru .

jaguarul este o alternativa buna . exclusivista si cu caracter sportiv biggrin.gif yum yum .

330xi : daca nu te sperie costurile de intretinere

passat : mi se pare PREA COMUN

A4 : intre passat si 330xi .

marele dezavantaj : daca pe passsat si A4 nu scrie TDI lumea zice ca n-ai avut bani de masina blush.gif
sergiutruta
Totusi George, nu cred ca Passat si A4 au aceeasi imagine. Passatul da, nu are o imagine foarte buna desi e o masina fiabila si potrivita pentru gropile pitoresti, dar Audi are o imagine din ce in ce mai buna, eu zic ca este foarte aproape de BMW. Poate zic asta si pentru ca-mi plac foarte mult. blush.gif
Si ca zicea cineva mai sus Rover 75, uitati-l. Arata frumos pe dinafara, si daca e ca si masinuta mea, atunci nu e nici foarte pretentios si destul de fiabil. Dar atata. In banii astia, poate sa ia o masina super. Mult peste Rover 75.
T u d o r
QUOTE(sergiutruta)
Si ca zicea cineva mai sus Rover 75, uitati-l. Arata frumos pe dinafara, si daca e ca si masinuta mea, atunci nu e nici foarte pretentios si destul de fiabil. Dar atata. In banii astia, poate sa ia o masina super. Mult peste Rover 75.


Pai te rog, sa dezvoltam putin in privinta Roverului 75. E o masina facuta pe vremea cand Rover era a BMW-ului, are motoare bune si imagine mai exclusivista decat Passatul, as zice chiar ca se apropie de cea a Jaguarului (Mondeo). Arata foarte bine, aristocratic chiar, are un interior select si de foarte buna calitate, ca mai toate britanicile. Daca spui ca e si fiabil, nu vad de ce vorbim aici de Passat si trebuie sa uitam de Rover 75.
Si by the way, 25-ul tau ce are de esti asa pornit impotriva marcii tale? L-ai da pe un Polo? biggrin.gif
sergiutruta
Hehe, nu l-as da pe un polo. De fapt nu l-as da pe nimica din clasa mini.
Da' l-as da pe un Golf sau un Leon 1.9 TDI 110 cai, un motor care imi place la nebunie.
Nu sunt pornit deloc pe masina, imi place super mult. De ex. am 12.000 km facuti cu ea in 6 luni, si nici macar nu o rasfat. Ma sui in ea si plec la drum. Si merge, n-are treaba. Dar de ex. intreaba-ma cat costa doar kitul de distributie, fara montare: vreo 12 mil :bash: Noroc ca n-am avut probleme cu ea, n-a trebuit sa umblu prin service-uri, dar piesele de schimb sunt foarte scumpe. Ce nu-mi place la a mea: interiorul. Butoanele pe consola centrala zici ca-s ca la berlina...mari, butucanoase, nu-s integrate calumea in bord, asta este, nu se poate sa le avem pe toate biggrin.gif.
Sa revenim la Rover 75, avand in vedere ca e tot Rover, service-ul e scump si nu prea ai unde sa-l faci (contrastand cu bmw, opel, audi, vw, unde ai o gramada de service-uri), motorul desi e cel de la bmw, masina nu e la fel de sprintena. Chiar am vorbit cu cineva care avea un rover 75, cred ca motorul de 2000 diesel si se plangea ca-i cam lenesa.
In afara arata bine, dar interiorul mie nu-mi place la fel de mult ca la celelalte masini enumerate aici. Si...cam atata.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.