Limuzina 6 cilindrii, tractiune integrala |
This topic is about Limuzina 6 cilindrii, tractiune integrala, the author, Valentin50014, wrote about: QUOTE(HalbaSus) Audi-ul e cel mai frumos in opinia mea... o opinie subiectiva de fan audi... /biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" bo ... To read more just scroll down
Limuzina 6 cilindrii, tractiune integrala |
Jan 23 2006, 01:59 PM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
QUOTE(HalbaSus) Audi-ul e cel mai frumos in opinia mea... o opinie subiectiva de fan audi... ... nu e la fel de puternic ca bmw sau subaru... dar e mai ieftin ca bmw-ul si mai stilat ca subaru... iar diferenta de putere e neglijabila
..... Iar subaru... o fi mai performant decat A4 dar A4 e mai frumos... mult mai frumos Mai Halba, se pare ca pe acest forum este un adevarat mit cu acest Subaru. Dupa parerea mea, ei sunt mai priceputi la turbo, motoarele aspirate nu au nimic deosebit. Uite performantele celor doua modele alese de tine: Audi 3,2/Legacy 3.0 - cutie manuala Putere: 255 CP / 245 CP Cuplu: 330 Nm (3250 rot/min) / 297 Nm (4200 rot/min) 0-100: 6,4 s / 6,9 s consum: 7,6-10,7-15,8 / 8,9-12,1-17,7 viteza : 250 Km/h / 243 Km/h greutate: 1555 Kg / 1515 Kg Peste tot castiga Audi. P.S. In reste sunt de acord cu tine. -------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Jan 23 2006, 02:01 PM
Post
#22
|
|
pilot Group: Membri Posts: 388 Joined: 19-January 06 From: BT Member No.: 65.872 |
Pretul pentru Passat este 35700 DDP. Este scris bine.
|
|
|
Jan 23 2006, 02:29 PM
Post
#23
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
pret de pornire 28600 CIP . si are climatic . nici macar climatronic . dupa cum ziceam cu ceva dotari ajungi la 35 000 CIP
-------------------- |
|
|
Jan 23 2006, 02:48 PM
Post
#24
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
De unde scoti tu preturile ale, nu stiu. Auzi "climatic" Are climatronic (doua zone) -------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Jan 23 2006, 03:01 PM
Post
#25
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
http://www.volkswagen.ro/ro/doks/preis_pdf/20.pdf trendline si comfortline si sportline au Climatic . highline are climatronic . ca idee asa , la o masina de 26000 CIP climatic pretuile mai exact : comfortline 3.2 DSG : 25374 CIP sportline 3.2 DSG : 26035 highline 3.2 dsg : 27485 -------------------- |
|
|
Jan 23 2006, 03:16 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
Mai George, ai inceput sa-l contrazici pe Sorin aiurea. Uitata-te pe pagina anterioara si adu-ti aminte ceea ce ai scris acolo.
Passat-ul 3,2 l Highline, DSG si 4motion (CU CLIMATRONIC CU 2 ZONE) costa 35.766 Euro DDP Tot ca idee, nu discuta nimeni de sportline sau comfortline de 26.000 Euro CIP. Dar daca tot esti la acest capitol, cel al carcotelilor, ce parere ai de o masina AWD care nu e AWD (in speta Subaru Legacy 2,5 , sa nu cumva sa crezi altceva )? -------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Jan 23 2006, 03:19 PM
Post
#27
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
pai nu e 35000 DDP e 35000 si 766 E DDP
e bine ? EDIT : intr-adevar passat 3.2 4motion se incadreaza la 40 000 DDP cat vrea initiatorul topicului vrei sa punem ceva dotari pe el ? sa vedem la cat sare ? -------------------- |
|
|
Jan 23 2006, 03:20 PM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
e perfect
Edit: Nu m-am uitat foarte atent, insa nu stiu ce-mi spune ca dotatea unui highline este peste dotarea unui legacy (sau tot pe acolo). Avantajul lui Subaru este acela ca chiar daca ai bani sa-ti pui o gramada de optionale, nu poti. De aici economia de bani -------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Jan 23 2006, 05:15 PM
Post
#29
|
|
pilot Group: Membri Posts: 388 Joined: 19-January 06 From: BT Member No.: 65.872 |
Inca o recomandare :daca am citit bine tu esti interesat de integrala , in caz ca Passatul ti se pare o idee buna sa stii ca 4x4 nu este permanent. La baza, tractiunea este pe fata ,iar in momentul cand se constata o pierdere de aderenta pe fata o parte din putere se transfera pe rotile din spate( totul se intampla in fractiuni de secunda). La Audi tractiunea este integrala cu raportul 70% pe fata 30% pe spate (din ce stiu eu) variind in functie de aderenta.La Bmw cred ca e ca la Audi. La Passat acest tip de tractiune avantajeaza consumul.
|
|
|
Jan 23 2006, 05:40 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
una din problemele ignorate la versus-uri... e factorul subiectiv... toate masinile despre care s-a discutat (a4, serie 3, legacy, passat v6 4-motion, jaguar x-type) sunt masini BUNE, diferentele dintre ele nu sunt mari... cel mai important e sa-ti placa masina, pt ca "raportul pret-calitate" sau caii putere nu te vor mai interesa daca tu te simti bine in masina.
Exemplu: eu si cu sotia mea am ales A3 sportsback... cu toate taxele masina a ajuns la 25.000 euro, bani de care puteam lua o masina mai puternica, mai mare (de clasa mai mare), si cam toate concurentele aveau un raport pret/calitate mai bun... dar a fost masina care ne-a atras pe amandoi, si chiar daca intr-un topic "versus" as fi zis ca optiunea inteleapta la banii astia ar fi fost un vectra, o mazda 6, un avensis sau un mondeo... consider ca am facut alegerea potrivita pt ca desi a3-ul e mai mic si mai lent decat cele enumerate... este masina care ne place cel mai mult... deci sfatul meu e sa te duci sa testezi toate modelele enumerate si vezi care iti place cel mai mult. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jan 23 2006, 06:10 PM
Post
#31
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Nicolae, dar de ce-ti trebuie tie neaparat motor V6? Un 2.4 de la Accord nu ar fi bun? Are 190 cai, nu e chiar slabut.
Si tractiunea integrala nu poate sa lipseasca? Daca renunti la ea, te incadrezi mult mai usor in categoria de pret ceruta. Unde mai pui ca vei avea si consumuri mai mici. Si atunci te vei putea uita si la Volvo S60 si la Honda Accord, si la frantuzesti, C6 spre exemplu, sau 607, sau VelSatis, daca esti mai nonconformist. Sau un Rover 75? E stilat si elegant. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jan 23 2006, 06:23 PM
Post
#32
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
care ROVER ? e in faliment
halba are dreptate . si iti voi da acelasi sfat care l-am dat tuturor de au vrut masina . mergi la fiecare dealer , acum ca ai o lista initiala de masini , si fa un drivetest cu fiecare model de pe lista ta . dupa asta te asteptam cu impresii la volan . -------------------- |
|
|
Jan 23 2006, 06:52 PM
Post
#33
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
daca mai ai rabdare un pic ai putea sa-ti iei o alfa brera:
QUOTE Hubraum (cc) 3195
Max. Leistung (PS) 260 Max. Drehmoment 322 Antriebsart Allradantrieb Anzahl Gänge 6 Gang Höchstgeschwindigkeit (Km/h) 240 Beschleunigung 0-100 Km/h (sec) 6.8 e cea mai frumoasa la distanta dintre toate cele mentionate ei copii, ce parere aveti? -------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Jan 23 2006, 06:59 PM
Post
#34
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
- ca la 260cp se puteau performante mai bune
- care e consumul declarat ? - este coupe , nu sedan - si cu fiabilitatea cum sta ? -------------------- |
|
|
Jan 23 2006, 07:11 PM
Post
#35
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
-dar legacy-ul ce performante are? (ala de 3 litri)
-Kraftstoffverbrauch innerstädtisch (l/100Km) 16.9 Kraftstoffverbrauch außerstädtisch (l/100Km) 8.4 Kraftstoffverbrauch kombiniert (l/100Km) 11.5 -daca vrea sedan poate sa-si ia si 159, dar eu zic ca merita "compromisul" de 2 portiere -cu fiabilitatea nu stiu si nu cred ca stie nimeni inca dar e cert ca arata de cazi jos e una dintre cele mai frumoase masini ale anului, iar daca nu se incadreaza cu banii la o serie 3, ar putea alege linistit o brera sau de ce nu, un 159 -------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Jan 23 2006, 07:21 PM
Post
#36
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
flame starter
legacy ul are performante asemanatoare , dar tine cont ca e mai mare , e AWD si ti-am spus ca e mai mare ? merita compromisul ? poate are omul o familie , cativa copii, unde intra in brera ? -------------------- |
|
|
Jan 23 2006, 07:26 PM
Post
#37
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
neintentionat
nu stiu, dar pe mine noua linie de design de la noile alfe ma da pe spate. cel putin 159 si cu brera arata de paralizez... as sta tare pe ganduri intre o 159 si o serie 3, mai ales daca intervin si considerentele financiare, iar in materie de design, alfa e pur si simplu bestiala -------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Jan 23 2006, 07:39 PM
Post
#38
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
asa mai da
-------------------- |
|
|
Jan 23 2006, 07:58 PM
Post
#39
|
|
specialist Group: Membri Posts: 565 Joined: 25-March 04 From: roman-is-bucuresti Member No.: 22.923 |
sincer george tu cred ca si noaptea visezi numai subaru. inteleg, sunt masini bune, ieftine, fiabile, dar daca vrei o masina in jur a 35-40 mii nu iti iei subaru.
PS:apropo, tu ai condus ferrari? -------------------- SLZ Scala 1.4 MPI :D
CFR SUCKS! Pro cee'd |
|
|
Jan 23 2006, 09:28 PM
Post
#40
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Designul celor de la alfa-romeo (si aici sunt gata sa imi iau ciocane in cap) este cel putin ciudat... sa incepem de la 156:
Priviti fata: Superba, absolut superba, un pic vulgara dar eleganta in acelasi timp... que bella :clapping: Si uitati-va la portbagaj: :puke: parca e copiat de la un... vectra A... sau in orice caz de la un sedan a carui productie a incetat la inceputul anilor 90... e in totala dizarmonie cu fata sportiva, "curbata" si senzuala... Cat despre brera... aveti deja o fotografie cu fata... intradevar arata Dar priviti-o din profil: Mi se pare mie sau proportiile sunt... mhm... ciudate in cel mai bun caz ciudate... Oricum cred ca suntem off-topic... omul vroia o "limuzina", adica un sedan... in nici un caz un coupe. [/quote] -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 12:55 PM |