golf5 plus 1,4/75 cp se merita cumparat? |
This topic is about golf5 plus 1,4/75 cp se merita cumparat?, the author, bogdan52631, wrote about: Salutare eu momentan am o skoda octavia 1.9 tdi 90 cp elegance bussines!full options(xenon,pachet drumuri grele,climatronic etc) din2003 cu 25000km .I ... To read more just scroll down
golf5 plus 1,4/75 cp se merita cumparat? |
Jan 3 2006, 04:21 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 4-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.624 |
Mai mult de 14000 cip nu imi permit sa dau pe o masina!! va multumesc! |
|
|
Jan 3 2006, 04:37 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
de ce vrei sa renunti la Octavia? banuiesc ca e vorba de Octavia1 de 3-5 ani.
parerea mea ca trecand de la 90CP diesel la 75CP Otto pe o masina si o idee mai grea nu te vei simti mai bine. mai bine strange banii si mai asteapta un an ca sa poti tinti mai sus daca vrei neaparat o alta masina. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jan 3 2006, 05:11 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Cred ca nu ma pot gandi la multe masini atat de "rele" din grupul VAG ca un golf plus de 75 cp...
1. De ce Golf ? Octavia ce-are ? 2. De ce Golf plus ? esti foarte inalt, nu incapi in octavia sau golf normal ? 3. 75 cp pe un golf plus ? iti dai seama ca loganurile vor parea masini sport iar masina ta actuala de 90 cp va parea supercar cu motor V12... masina aceasta (golf plus cu 75 cp) nu ar trebui sa existe... dar exista... mai bine ia o fabia, mai bine ia o octavia combi, mai bine ia orice, chiar si un logan (macar nu dai bani multi pe el)... dar fereste-te de asa ceva... presupun ca dealerul ti-a propus asa ceva.... probabil vor sa se scape de el... sau o fi ceva pariu morbid printre dealeri "cine vinde primul golf plus cu 75 cp" -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jan 3 2006, 05:17 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 585 Joined: 11-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.616 |
-------------------- Conducator de Pejos momentan
|
|
|
Jan 3 2006, 05:51 PM
Post
#5
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Exista soferi pentru care e mult mai important numarul de airbag-uri sau esp-ul decat un motor nervos. Daca el vrea a respecte restrictiile de circulatie in vigoare in tara asta, nu cred ca are nevoie de mai mult de 75 cai, nu credeti? Iar etajarea cutiei de viteze, superioara Loganului de 75 cai, va duce la un comportament dinamic nu mult mai slab. Ori, motorul de 75 cai este preferatul romanilor, a fost pe supernova, solenza si acum pe logan. Cred ca, in afara de cel 1400 de pe berlina, este cel mai raspandit motor in Romania. Cat despre mutra/kuru Golfului plus, asta este o chestiune de gusturi. (nici mie nu prea-mi place) In orice caz, golful 5, fie el plus sau nu, este superior octaviei 1 dpdv tehnic, fara nici o indoiala. Platforma golfului 5 este folosita la O2, deci mai noua cu o generatie. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jan 3 2006, 05:53 PM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 12-December 05 From: Galati (Galati) Member No.: 63.415 |
are dreptate nu se merita golfu
|
|
|
Jan 3 2006, 05:59 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 585 Joined: 11-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.616 |
QUOTE(Tudor57991) Stati, oameni buni, ce ati tabarat asa pe bietul om?
Nu-i vorba de tabarare, e vorba despre un caz clasic de 'vrabia din mana v/s cioara de pe gard'. De fapt s-ar putea spune ca-i un caz de 'cioara din mana v/s vrabia de pe gard'... -------------------- Conducator de Pejos momentan
|
|
|
Jan 3 2006, 06:27 PM
Post
#8
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 4-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.624 |
in primul rand doresc sa vand octavia anul asta ca sa nu se devalorizeze prea mult valoarea ei pe piata !
Adevarat am fost la cei de la volswagen si mi-au recomandat acest golf! da designul nu e cine stie ce!poate o sa optez ptr un golf 5 normal ,dar ideea este ca vreau o masina noua si germana ! ce imi recomnadati la acesti banii! merci mult! p.s:sunt foarte mutumit de octavia mea..e super masina ...si consumul e...bestial! |
|
|
Jan 3 2006, 06:43 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 585 Joined: 11-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.616 |
Pai atunci n-o vinde ! Da-o reaku de devalorizare. Dai o masina mai puternica si cu un consum mai bun pe o masina mai slaba cu un consum mai mare. Nu se merita.
-------------------- Conducator de Pejos momentan
|
|
|
Jan 3 2006, 06:44 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
Mai cauta la VW dar nu Golf5 plus mergi pe Golf 5 si atat. Acum depinde ce vrei si tu: o masina mai mica sa te poti strecura prin oras sau ceva de nivelul Octaviei. Nici tu nu ai fost prea exact in preferinte.
Cred ca 1.4L de 75 Cp e bun vezi poate au varianta de vreo 90 Cp la 1.4L ala mai merge. |
|
|
Jan 3 2006, 07:31 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
1. orice masina se devalorizeaza cel mai mult in primii 3 ani... daca tu o vinzi cand iese din leasing inseamna ca media de devalorizare/an a fost cea mai mare in cazul tau... de acum nu se va mai devaloriza in acelasi ritm... defapt cu cat vei tine masina mai multi ani devalorizarea/an va fi mai mica...
2. masina ta e buna (chiar si tu esti multumit de ea) are 25000 de km deci e aproape noua, e foarte bine dotata... daca o schimbi schimb-o pe ceva mai BUN nu neaparat mai nou... schimb-o macar pe o Octavia 2 2.0 TDI 140 cp si cu multe dotari... faptul ca nu ai suficienti bani pt asa ceva nu este un motiv sa treci la ceva mai slab... motorizarea 1.4 benzina (oricare ar fi ea) este mai slaba decat 1.9 TDI-ul tau de 90 cp... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jan 4 2006, 12:38 AM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
corect, devalorizarea cea mai mare este in primii 2-3 ani de la cumparare. ulterior curba devalorizarii se aplatizeaza. dupa 5-6 ani insa costurile de intretinere/reparatii se duc in sus.
in tarile dezvoltate o masina este cel mai economic de tinut pe 5-6 ani. In Ro, dat fiind ca inca service-ul poate fi facut si mai ieftin pentru masinile peste 5-6 ani prob. ca e rentabil sa o tii si 7-9 ani. daca esti multumit de masina mai tine-o inca 2-3 ani in felul asta rap. devalorizare/km va fi cel mai mic. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jan 4 2006, 11:13 AM
Post
#13
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
versus
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Jan 4 2006, 11:31 AM
Post
#14
|
|
pilot Group: Membri Posts: 476 Joined: 12-December 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 63.342 |
Las-o naibii de devalorizare. Fii fericit. Iti place Golf plus? Fat-i placerea si cumpar-o. Te-ai saturat de Octavia acum? Nu mai sta 3-4 ani in starea de "saturat"
Totusi, mai pune ceva bani (sau mai taie din optionale) si baga-te la motorul de 1,6. Motorul de 75 cai pe o masina care-ti place te va face sa te saturi repede si de ea. |
|
|
Jan 4 2006, 11:47 AM
Post
#15
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Oricat de mult ti-ar placea Golf V Plus, uita de motorul de 1.4 FSI 90CP.
Abia se va misca, comparat cu Octavia 1.9 TDI 90CP (cuplu mai mare) si va consuma dublu fata de cat esti obisnuit acum. :boxing: -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jan 4 2006, 12:00 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
Nici eu nu inteleg de ce vrei sa o schimbi, dar daca da, atunci ia-l. Nu te lua cei care se ingrozesc cind aud de o masina cu mai putin de 100 de cai (ca sa nu zic 130 )
Si consumul nu are cum sa fie foarte mare. Dar ... mai mare decit la Octavia (TDI-ul de 90 CP e ideal). -------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Jan 4 2006, 12:03 PM
Post
#17
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Nu cred ca e vorba de groaza in cazul motorului de 75 CP, insa parerea generala e ca din considerente de MK, l-au pus si pe Golf Plus, unde e cam astmatic. Asa cum si la O2 cu acelasi motor a fost o decizie pura de MK, se vinde pt ca e ieftin. Insa performantele sunt ca si ale SRN sau Solenza, la triplul sumei ! :bandit:
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jan 4 2006, 12:21 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
Performanta nu e totul. Deci comparatia cu Solenza se cam opreste aici, nu? :wave:
-------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Jan 4 2006, 12:48 PM
Post
#19
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
OK, you got a point. Insa raman la parerea mea ca la o astfel de masina, performantele conteaza.
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jan 4 2006, 12:57 PM
Post
#20
|
|
pilot Group: Membri Posts: 298 Joined: 16-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.538 |
Nici macar la performanta nu se compara cu Solenta! Nu compara cele cca 900-1000kg ale Solentei cu cele 1395(!)kg ale Golfului Plus!!!
Cu alte cuvinte, Golful in cel mai bun caz, gol, va avea cam aceleasi performante cu o Solenta plina ochi cu 5 persoane si bagaje, admitind ca il va ajuta etajarea cutiei! De altfel chiar datele tehnice date pe site spun totul: 0-80km/h ajunge in 10.7secunde, si 0-100km/h in 16.2 secunde ! :bash: Este absolut penibil, asa hal de submotorizare cu greu mi-a fost dat sa vad! Chiar daca omul va merge absolut batrineste, eu pun pariu ca in maxim o luna va deveni frustrat de aceste "performante", mai degraba antiperformante. Iar daca el isi face probleme la valoarea de revinzare la octavia asta, ce sa mai vorbim cind o vrea sa scape de Golf! -------------------- Daewoo Matiz E A/C 0.8 6v (!) :) 48CP '06;
Hyundai Accent 1.6 16v 105CP '05; |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 08:02 PM |