Hai sa facem o liniutza... |
This topic is about Hai sa facem o liniutza..., the author, HalbaSus, wrote about: QUOTE(ciobanu48342) am si eu o rugaminte , nu gasesc gear ratios pt astra classic 1.7cdti...le are cineva cumva? 10x Transmission Drive axle: front wh ... To read more just scroll down
Hai sa facem o liniutza... |
Dec 28 2005, 12:44 AM
Post
#61
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE(ciobanu48342) am si eu o rugaminte , nu gasesc gear ratios pt astra classic 1.7cdti...le are cineva cumva?
10x Transmission Drive axle: front wheel drive Transmission, type: 5-speed manual Gear ratios: 1st ratio: 3.73 2nd ratio: 1.96 3rd ratio: 1.32 4th ratio: 0.95 5th ratio: 0.76 reverse ratio: 3.31 final drive ratio: 3.74 le ai aici: http://www.opel.cz/img-local/CZ/content/as.../astra_tech.pdf (btw: nu sunt un guru al gear ratios-urilor, nu ma intrebati la alte marci, dar la opel stiu unde sa caut ca am inebunit pana am gasit gear ratios de la opelul meu 2.0 DTL si de la un vectra A 1.8i) @f1anatic: vezi ca am introdus si datele tale AICI. Clasamentul pe sfert de mila (am mai introdus si masini ale unor prieteni care nu sunt membrii pe forum dar consider ca e mai bine sa avem mai multe masini decat mai putine masini... ) f1anatic - subaru legacy gt (modified) - 13.6 G e o r g e - Forester 2.5XT - 15.17 DragosS - Vectra 150 cp - 15.3 DragosV - Astra - 15.7 G e o r g e - Legacy 2.5i - 16.08 Halba - ML 320 - 16.9 MR - Nubira - 17.1 s Tudor - Logan 1.6 - 17.8 Halba - A3 - 18 s Opel Vectra A 1.8i 90 cp - 18s Dacia Supernova - 18.3 MR - Seat Ibiza 1.2 - 18.6 Halba - Sharan - 18.7 Dacia Solenza - 18.8 Halba - Opel Vectra 83 bhp - 19.8s Cateva precizari la acest clasament: 1. un legacy gt stock nu scoate timpul masinii lui f1antic el a introdus valorile de dupa modificare 2. Daciile scot timpi mult prea buni comparativ cu realitatea (am mai expus posibilele motive) 3. Opelul meu vectra (desi e pe ultimul loc) da fum la orice ora la orice dacie cu motor mai mic de 1.6... iar pe circuit probabil ar fi mai rapid decat un logan 1.6... asta ca sa-i salvez onoarea ca mi-e rusine sa fie in spatele solenzei ah, si btw, valorile introduse de mine sunt cele ale masinii stock, momentan scot cu 1.2 secunde mai bine decat cu filtru de aer stock... deci probabil sunt udeva la egalitate cu seatul lui MR... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Dec 28 2005, 04:18 AM
Post
#62
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
QUOTE(HalbaSus) QUOTE(ciobanu48342) am si eu o rugaminte , nu gasesc gear ratios pt astra classic 1.7cdti...le are cineva cumva?
10x Transmission Drive axle: front wheel drive Transmission, type: 5-speed manual Gear ratios: 1st ratio: 3.73 2nd ratio: 1.96 3rd ratio: 1.32 4th ratio: 0.95 5th ratio: 0.76 reverse ratio: 3.31 final drive ratio: 3.74 le ai aici: http://www.opel.cz/img-local/CZ/content/as.../astra_tech.pdf (btw: nu sunt un guru al gear ratios-urilor, nu ma intrebati la alte marci, dar la opel stiu unde sa caut ca am inebunit pana am gasit gear ratios de la opelul meu 2.0 DTL si de la un vectra A 1.8i) @f1anatic: vezi ca am introdus si datele tale AICI. Clasamentul pe sfert de mila (am mai introdus si masini ale unor prieteni care nu sunt membrii pe forum dar consider ca e mai bine sa avem mai multe masini decat mai putine masini... ) f1anatic - Subaru Legacy GT (modified) - 13.4 f1anatic - Subaru Legacy GT (stock) - 14.2 G e o r g e - Forester 2.5XT - 15.17 DragosS - Vectra 150 cp - 15.3 DragosV - Astra - 15.7 G e o r g e - Legacy 2.5i - 16.08 Halba - ML 320 - 16.9 MR - Nubira - 17.1 s Tudor - Logan 1.6 - 17.8 Halba - A3 - 18 s Opel Vectra A 1.8i 90 cp - 18s Dacia Supernova - 18.3 MR - Seat Ibiza 1.2 - 18.6 Halba - Sharan - 18.7 Dacia Solenza - 18.8 Halba - Opel Vectra 83 bhp - 19.8s Cateva precizari la acest clasament: 1. un legacy gt stock nu scoate timpul masinii lui f1antic el a introdus valorile de dupa modificare 1.5 Un Legacy GT stock scoate 14.2 sec. 2. Daciile scot timpi mult prea buni comparativ cu realitatea (am mai expus posibilele motive) 3. Opelul meu vectra (desi e pe ultimul loc) da fum la orice ora la orice dacie cu motor mai mic de 1.6... iar pe circuit probabil ar fi mai rapid decat un logan 1.6... asta ca sa-i salvez onoarea ca mi-e rusine sa fie in spatele solenzei ah, si btw, valorile introduse de mine sunt cele ale masinii stock, momentan scot cu 1.2 secunde mai bine decat cu filtru de aer stock... deci probabil sunt udeva la egalitate cu seatul lui MR... -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Dec 28 2005, 05:53 AM
Post
#63
|
|
sofer Group: Membri Posts: 93 Joined: 3-June 05 From: Bucuresti Member No.: 48.335 |
Opel astra classic II 1.7cdti 82cp
0-100: 14s 0-400: 19.8s |
|
|
Dec 28 2005, 09:55 AM
Post
#64
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
-------------------- |
|
|
Dec 28 2005, 10:16 AM
Post
#65
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE Opel astra classic II 1.7cdti 82cp
0-100: 14s 0-400: 19.8s Heh, nu mai am cea mai lenta masina... impart aceasta pozitie cu un astra clasic II ... ceea ce e bine pt ca avem aceasi cp (ce-i drept am mai mult cuplu) dar eu am cateva sute de kg in plus ... ah... opelul meu scoate 14.9 pana la suta de km (producatorul zice 14.5) deci startul se pare ca e mai bun la astra... O alta nelamurire... am vazut ca la foarte masini startul ideal este dat pe la 4000-5000-6000 rpm (foarte aproape de linia rosie) cu ambreajul "dump" adica lasat brusc (asa am inteles eu)... mhm.... discutam ieri cu niste prieteni (unul cu supernova si unul cu vectra 1.8i)... nici unul dintre noi nu are curajul sa faca macar odata asta (pornit de la 5000 rpm) pt ca eu unul sunt convins ca ar ceda ambreajul... intrebarea mea e: daca totusi am face asa ceva... presupunand ca ambreajul ar rezista... chiar am avea timpi mai buni ? stiu ca programul simuleaza si wheelspinul, dar mi se parea prea optimist timpul necesar pornirii efective... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Dec 28 2005, 10:46 AM
Post
#66
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Am incercat sa calculez cati cp/cuplu mi-a dat in plus filtrul de aer... Stiu ca pe 0-100 am scos un timp mai bun cu 1.2 secunde decat cu filtrul stock, si am crescut procentual puterea si cuplul in program astfel incat sa obtin un rezultat 0-100 cu 1.2 secunde mai bun... stiu ca metoda nu e 100% corecta pt ca e posibil sa-mi fi crescut cuplul cu 10% si cp doar cu 2% etc... dar media de crestere a puterii a fost de 8%... ceea ce confirma alte teste efectuate pe masini...
Cu alte cuvinte opelul meu are acum ~90 cp -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Dec 28 2005, 11:06 AM
Post
#67
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Pai cuplul si puterea sunt legate strict intre ele, daca la o turatie creste una cu 10% atunci creste si ailalta tot cu 10%. Cu filtrul, depinde unde ti-a crescut puterea, la turatii joase sau la cele inalte. Daca a crescut la turatii joase, atunci nu cred ca rezultatul ar fi semnificativ la liniute, insa l-ai simti in viata de zi cu zi. Daca ar fi la turatii inalte, s-ar simti clar la liniute. De asta e bun programul, ca poti simula diverse curbe de putere, le poti baga din 7-8 valori. Poti simula tot felul de modificari sau poti da un dynotest real.
Adica, poate F1anatic sa-si bage dynotestul real, ca eu n-am nici macar unul teoretic La mine Seatul e supraevaluat de program, iar Nubira subevaluata. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Dec 28 2005, 12:02 PM
Post
#68
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE(MR28673) Pai cuplul si puterea sunt legate strict intre ele, daca la o turatie creste una cu 10% atunci creste si ailalta tot cu 10%. Cu filtrul, depinde unde ti-a crescut puterea, la turatii joase sau la cele inalte. Daca a crescut la turatii joase, atunci nu cred ca rezultatul ar fi semnificativ la liniute, insa l-ai simti in viata de zi cu zi. Daca ar fi la turatii inalte, s-ar simti clar la liniute. De asta e bun programul, ca poti simula diverse curbe de putere, le poti baga din 7-8 valori. Poti simula tot felul de modificari sau poti da un dynotest real.
Adica, poate F1anatic sa-si bage dynotestul real, ca eu n-am nici macar unul teoretic La mine Seatul e supraevaluat de program, iar Nubira subevaluata. Eu am incercat la opel si nici de-a dracului nu vrea sa accepte valorile date de mine... imi da o eroare dupa care modifica el valorile in chestii penibile (puterea variaza intre -30000 cp si 10000 cp) si bineinteles ca nu vrea sa mai faca nici un calcul imi zice ca pierderile sunt de peste 100%... La fel am patit si la audi, atata doar ca acolo nu inlocuieste valorile date de mine ci pur si simplu le sterge... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Dec 28 2005, 06:15 PM
Post
#69
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Cred ca diferentzele apar deaorece:
1) Nu introducetzi greutatea totala = masina + pilot 2) nu e conceput pt. diesel ci numai motoare pe benzina. (cu toate ca atunci cind pui cuplul si rpm le rezolva pe toate). 3) La mine software este extrem de aproape de realitate. QUOTE Pai cuplul si puterea sunt legate strict intre ele, daca la o turatie creste una cu 10% atunci creste si ailalta tot cu 10%.
Mereu asa. Iar eu sincer as prefera sa imi creasca cuplul la turatzii joase nu la turatzii inalte. Cred ca acolo se va simtzi la acceleratzie (turatzii joase) pe cind daca este numai la turatzii mari...poate s-ar simtzi la 1/4 mila dar nu si in timpii 0-100 kph -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Dec 28 2005, 06:37 PM
Post
#70
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Functie de curba de cuplu schimba si momentul de schimbare al vitezelor. Daca la turatii joase cuplul e slab, schimba la redline (ca la seatul meu cu cuplu maxim la 4000rpm).... daca are cuplu tapan de la turatii joase, atunci schimba putin peste turatia de putere maxima (ca la Nubira, de ex, cu cuplul maxim la 2400). La seat daca ii dau voie, schimba la 7000rpm
Daca v-ati uitat la grafice, face curbele de forta (cuplu) la roata functie de viteza pe care le-am facut si noi la "reprize dinamice" si functie de asta alege schimbarea de viteza. De asta mi se pare important sa putem introduce o curba de cuplu/putere cat mai apropiata de real. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 12:50 AM |