IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

VW Golf Gti vs Ford Focus ST

This topic is about VW Golf Gti vs Ford Focus ST, the author, Dragos44618, wrote about: Are cineva idee daca exista vreun comparativ sau daca a fost testat chiar si separat Fordul? Pentru a a inceput deja sa se produca in serie in Germani ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> VW Golf Gti vs Ford Focus ST
Dragos44618
post Oct 15 2005, 03:52 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 38
Joined: 13-April 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 44.611



Are cineva idee daca exista vreun comparativ sau daca a fost testat chiar si separat Fordul? Pentru a a inceput deja sa se produca in serie in Germania.
Sunt Foarte curios sa vad testul, mai ales dupa ce in comparativele masinilior standard Focusul a batut Golful.
Gti este excelent, poate fi Fordul si mai bun?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Codrin54983
post Oct 16 2005, 12:12 AM
Post #2


sofer
***

Group: Membri
Posts: 72
Joined: 4-September 05
From: Roman (Neamt)
Member No.: 54.976



Din cate stiu Focusul va avea peste 200CP (cred ca vreo 225). Va fi mai bun decat GTi-ul. Intrebarea este: Cum va fi fata de R32??


--------------------
Toyota Avensis 1.8 VVT-i
VW Polo 1.9TDi 74kw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos44618
post Oct 16 2005, 09:39 AM
Post #3


novice
**

Group: Membri
Posts: 38
Joined: 13-April 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 44.611



Cred ca are sens sa compari doua masini atata timp cat si preturile lor sunt apropiate. Focus ST va avea pret de pornire de 24.200 euro in Germania, la fel ca si Golful Gti.
R 32 este deja in alta categorie de pret, vorbim de tractiune integrala, normal ca va bate Fordul .
De aceea cred ca este justificata comparatia initiala. Golf Gti are intr-adevar cu 25 cai mai putin, dar ajutat de Dsg obtine timp de demarare de 6,9 sec, iar Fordul face 6,8. Dar cum nu totul sta in timpii de demaraj, ramane de vazut.
Ca argument vedeti comparatia Golf Gti- Megane Rs(225 cp, 6,5 s 0-100 kmh), unde golful il face muci pe francez la toate capitolele. Si preturile sunt apropiate.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paul46623
post Oct 16 2005, 10:54 AM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 585
Joined: 11-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.616



Noul Vauxhall Astra VXR (240cp, 0-100 6,2s) e cel mai bun dintre toate. Pacat ca nu e disponibil si in Romania.


--------------------
Conducator de Pejos momentan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Codrin54983
post Oct 16 2005, 11:27 AM
Post #5


sofer
***

Group: Membri
Posts: 72
Joined: 4-September 05
From: Roman (Neamt)
Member No.: 54.976



Ai dreptate ca sunt in aceeasi categ de pret, dar golful pare putin dezavantajat. Ei au fost primii care au scos hot hatch-ul dopat(lasand la o parte Type-R si Megane<din cate stiu eu se cheama sport trophy si exista unele diferente intre rs si sport trophy>, care cred ca a fost lansat inainte de GTi), si Opel si Ford vor sa-i ia 'coroana', de asta scot cu cat mai multi cai putere posibili. Este in revista supercar o comparatie intre GTi, VXR, Mini S Works si Alfa 147GTA si zice ca cel mai echilibrat si cu cel mai bun feeling este GTi-ul. Dar prezinta un caracter subvirator mai puternic decat la VXR, de aici si 'feeling-ul'.


--------------------
Toyota Avensis 1.8 VVT-i
VW Polo 1.9TDi 74kw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DragosV
post Oct 16 2005, 12:36 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 720
Joined: 5-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 39.904



Acuma sunt asa :

Focus ST (225), GTI (200), Megane Trophy (225), Astra OPC (240)

Meganul in romania se vinde RS care este prima varianta de 225 si care a favut o suspensie de "plastilina". Trophy este revizuit, suspensia facuta de la inceput si a iesit treaba buna. GTI-ul pierde la puterea motorului fata de toata concurenta. Focus-ul este asteptat in teste iar Astra este cea mai puternica, avand cea mai buna acceleratie dar pierde la limita in fata Meganului pe circuit.

QUOTE
Ca argument vedeti comparatia Golf Gti- Megane Rs(225 cp, 6,5 s 0-100 kmh), unde golful il face muci pe francez la toate capitolele


Treaba sta invers cu Megane Trophy. GTI-ul a cam ramas in urma fata de concurenta.

QUOTE
Noul Vauxhall Astra VXR (240cp, 0-100 6,2s) e cel mai bun dintre toate. Pacat ca nu e disponibil si in Romania.


Din iarna probabil ca va fi. Data exacta nu o stiu dar cu siguranta va fi.


Din toate eu mi-as lua Astra OPC (poate sunt si subiectiv). Am in plan asta peste vreo 2 ani.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Oct 16 2005, 12:43 PM
Post #7


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



sa inteleg ca impreza le surclaseaza pe toate :angel:


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paul46623
post Oct 16 2005, 04:31 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 585
Joined: 11-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.616



Probabil ca n-ai observat (deh, nimeni nu e perfect) dar aici se vorbeste despre hot-hatchuri. Adica masinile alea din clasa compacta cu motoare de 200+ cp. Si ca sa fiu un pic offtopic (nici n-as fi primul din acest thread), la pretzu CIP al unei Impreza WRX STI mai adaugi 3500 si-ti iei un Golf GTI full options (toate prostioarele posibile mai putin piele, pe care n-o sufar) cu banu' jos. Si ca sa fiu si mai off-topic, in cam toate testele efectuate, WRX STI a fost batut de o anumita masina cu trei romburi rosii in frunte.


--------------------
Conducator de Pejos momentan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Oct 16 2005, 04:55 PM
Post #9


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



WRX STI este altceva , eu ma refer la WRX simplu care vine si in varianta hatch 5 usi wink.gif documenteza-te un pic wink.gif

te las cu o poza wink.gif



in anumite teste , si lancer este o masina buna ale carei calitati nu le contest , doar ca pana la evo 9 a fost cam stearsa de pe clasamente de impreza . si sa nu uitam ca actuala impreza este doar un face lift inca nu a aparut noua impreza smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paul46623
post Oct 16 2005, 05:29 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 585
Joined: 11-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.616



Chiar si asa, nu cred ca Impreza face parte din clasa compacta, decat poate daca o "inghesuie" vreo Tatra. Si tot are un pret umflat rau de tot (eu sunt impotriva leasingului din principiu; cu banu' jos sau deloc).


--------------------
Conducator de Pejos momentan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cornel001
post Oct 16 2005, 06:30 PM
Post #11


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 320
Joined: 15-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.297



Aia din poza nu prea arata a hatch, ci mai degraba a sportwagon. Concurentul ei este (parerea mea, nu dati in mine tongue.gif ) mai degraba noul Saab 9-3 sportwagon sau cum ii zice, caruia ii fac reclama si pe la noi. Ala descendent din avioane smile.gif


--------------------
service ford suckz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Oct 16 2005, 06:41 PM
Post #12


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



este 5 usi ,este hatch smile.gif

inca cateva lamuriri . saab 9-2x ... pentru cunoscatori smile.gif

aia e parerea ta . daca tu nu vrei sa folosesti leasingul este treaba ta smile.gif

si inca o data documentati-va smile.gif cititul nu face rau . inclusiv in privinta preturilor.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paul46623
post Oct 16 2005, 07:30 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 585
Joined: 11-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.616



Niet. Hatchback se numesc numai anumite masini din clasa subcompacta/compacta si anume cele cu fundu scurt. Restu cu 5 usi se numesc Station/Sport Wagon (depinde in principal de motorizari) sau, mai simplu, break (unii producatori folosesc denumirea de MPV pentru break-urile mai mici). Spre edificarea poporului dau ca exemplu VW Golf normal si VW Golf Variant (parca asa se numeste). Primul este clar hatchback, al doilea este wagon. La fel Fabia normala si Fabia Combi, sau Corola normala si Corola Verso (care este denumita MPV).


--------------------
Conducator de Pejos momentan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Oct 16 2005, 07:32 PM
Post #14


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



impreza in 5 usi este la linia de delimitare dintre hatch si sport wagon .se cheama sports wagon , dar este scurta in fund . singurul lucru ce-l plaseaza acolo , este prezenta geamurilor laterale in spate, lipite de luneta. doar ca acestea sunt scurte si plonjate , asta denota faptul ca nu ne putem referi la un break .

in revistele de specialitate este pus langa golf, astra si bmw seria 1 .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cornel001
post Oct 16 2005, 10:06 PM
Post #15


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 320
Joined: 15-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.297



Impreza e clasa medie sau compacta ? eu credeam ca e medie ? oricum nu e asa scurta, mie mi se pare mai degraba sportwagon.


--------------------
service ford suckz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos44618
post Oct 16 2005, 10:35 PM
Post #16


novice
**

Group: Membri
Posts: 38
Joined: 13-April 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 44.611



Comparatia cred ca nu se refera doar la timpii scosi pe circuit, unde stiu ca Subaru Wrx e mai buna, ci si la 'all day driving', pentru ca un hot hatch poate fi si masina de familie la o adica.
Sper sa nu se supere George, dar pe langa faptul ca dai cu rinichii de pamant la fiecare denivelare in Subaru, mai este si urata cu draci...Dumnezeule , au mai si platit designerul?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos44618
post Oct 16 2005, 10:39 PM
Post #17


novice
**

Group: Membri
Posts: 38
Joined: 13-April 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 44.611



Si ca sa fiu sigur ca George nu se supara, spun cu mana pe inima ca Legacy este superba. Sincer.
Dar Impreza cu ce a gresit?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Oct 17 2005, 08:54 AM
Post #18


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



la design nu sta nemaipomenit , recunosc smile.gif

doar ca si la un golf GTI sau astra OPC dai cu rinichii de pamant smile.gif pentru ca acei 200cp+ trebuie sa stea pe curbe bine , asa ca suspensiile tari sunt a must have .

impreza este clasa compacta+ . legacy este clasa medie + . adica se incadreaza la clasa respectiva desi sunt un pic mai mari decat masinile din clasa aceea.

vezi www.subaru.ro pentru dimensiuni.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos44618
post Oct 26 2005, 08:26 AM
Post #19


novice
**

Group: Membri
Posts: 38
Joined: 13-April 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 44.611



Au aparut primele 'driving impressions' despre Ford St.Ei zic ca e mai bun decat Golful, dar ca Gti este mai confortabil. La drumurile noastre cred ca Gti ramane solutia corecta.
http://www.channel4.com/4car/road-tests/dr...us-st-2005.html
Oricum, cred ca arata cel mai bine dintre toate Hot Hatch-urile
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Oct 26 2005, 08:32 AM
Post #20


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



jantele alea imi aduc prea tare aminte de astra


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th April 2024 - 01:49 PM