IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Toyota Avensis vs Mazda 6

This topic is about Toyota Avensis vs Mazda 6, the author, Radu57202, wrote about: Buna ziua la toata lumea, De mai multa vreme "lecturez" acest site (cu accent pe forum) si trebuie sa recunosc ca sunt placut impresionat de pertinent ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Toyota Avensis vs Mazda 6
Radu57202
post Oct 2 2005, 05:55 AM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 1-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.195



Buna ziua la toata lumea,

De mai multa vreme "lecturez" acest site (cu accent pe forum) si trebuie sa recunosc ca sunt placut impresionat de pertinenta celor mai multe "lucruri" citite aici; concluzia a fost fireasca: acum stiu de unde pot obtine un sfat util la problemele mele "auto".
Prima dintre ele este uzuala: intentionez sa-mi schimb masina (in prezent Megane 1.6 16V) si am nevoie de un sfat de la profesionisti.
Specificatii de proiect:
1. Masina "japoneza" - Toyota Avensis sau Mazda 6
2. Benzina sau Diesel - inclin catre diesel; pana in prezent, de aproape 20 de ani, nu am condus decat "benzina" (Renault, VW, Skoda, Citroen)
3. Fiabilitate - chiar am nevoie de o masina fiabila care "sa nu ma plimbe prin service"
4. Service - imi doresc un service profesionist in care relatia furnizor - client sa fie corecta: sa se respecte programarea, sa nu ma intorc de 2-3 ori pentru aceeasi defectiune. Poate vreau prea mult pentru ce este la noi?!
5. Motor - 120 cp (116) minim; asta nu inseamna ca sunt un fan al "liniutelor"; este pur si simplu o optiune practica
6. Accesorii - optiunea este clara: cat se poate de accesorizata
7. Imagine - intentionez sa schimb tot parcul auto al firmei; cu alte cuvinte decizia va afecta toate masinile prezente si viitoare ale firmei (voi cumpara aceeasi marca pentru toata firma)
8 Buget - cca 19k-20k CIP; evident ca orice economie este binevenita
9 Achizitie - leasing financiar

Am citit tot ce "am gasit" legat de subiect si am o imagine preliminara, trecuta prin filtrul propriu:
Mazda 6 - design superior, pret "superior", probleme de service (poate Inscut sa fie o solutie), fiabilitate buna (dar depinde de noroc)
Avensis - fiabilitate buna, mici probleme (oglinzi la peste 140-160km/h), service ok (Toyota Romania); pret si fiabilitate aparent mai bune pentru masinile din clasele inferioare.

In concluzie: ar fi foarte bine daca as obtine o parere de la cei care chiar au habar; m-am saturat de tot felul de comparatii, marcate de interese de marketing, pe care le gasesc in revistele asa zis de specialitate.

multumesc anticipat,
numai bine


--------------------
Radu S
-------------
Mazda6 2.0 CD 143CP TE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei55037
post Oct 2 2005, 08:21 AM
Post #2


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 420
Joined: 5-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.030



Daca iti doresti cu adevarat o masina confortabila dar si cu bune caracteristici dinamice iti recomand Toyota Avensis 2.2D-4D. Vine numai in echipare sol plus(20500E-CIP), dar are cam tot ce-ti poti dorii de la o masina moderna: motor puternic, cutie bine etajata si f manevrabila, calitate a finisarii la nivel premium, climatizare bi-zonala, faruri xenon, scaune incalzite etc. Service-ul din cate stiu este de calitate si are tarife de bun simt.


--------------------
Octavia 1.8T
Avensis 2.2 D-4D
Octavia II 2.0 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Oct 2 2005, 08:47 AM
Post #3


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



In caz ca intentionezi sa cumperi mai multe masini de aceasi marca poate toyota ar fi o optiune mai buna (desi pe mine personal ma atrage mai mult mazda6 - e mai frumoasa, iese din multime... avensisul... are un design destul de comun) pt ca pana si in cazul leasingului tot dai statului 6% taxe vamale... chestie nedeductibila din cate stiu eu.... si la mai multe masini se simte... Toyota in afara de Land Cruiser, MR2, si inca cateva modele se fabrica in europa.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Oct 2 2005, 10:23 AM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



halba, 6% sunt accize, care se platesc pt toate, taxele vamale (30%) se platesc pe valoarea reziduala...cel putin asa e contractul meu de leasing.

radu, sa-ti zic de ce am ales eu mazda in defavoarea toyotei...din 2 considerente :
-pret 20300 si ceva varianta topline (full- piele, xenon, roti pe 17", bose, scaune incalzite, climatizare, samd), mult mai ieftin decat similar toyota
-design, avensis-ul mi se pare o masina pt generatia a 3 a blush.gif

acum sa-ti zic ce nu-mi place la mazda in 35000 km:
-plasticul de pe bord- se zgaraie (remediabil de altfel cu un kit de aluminiu de 250 $ de pe ebay), similar cu al toyotei
-imi trancanea capacul de la hayon (a mea e hatchback), remediat cu o bucatica de silicon
-service-ul romcar si afiliatii, scump ca naiba, foarte aglomerat si cu personal f. "plin" de el...aici ai ca alternativa inscut, despre care am auzit numai lucruri bune, dar nu l-am vizitat inca
-am inlocuit pe garantie caseta de directie (eu zic din cauza unei gropi infioratoare pe care am luat-o la 140, rezultat o janta indoita iremediabil si ulterior caseta, desi, unii zic ca ar fi cam sensibile)...


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Oct 2 2005, 10:27 AM
Post #5


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
halba, 6% sunt accize, care se platesc pt toate, taxele vamale (30%) se platesc pe valoarea reziduala...cel putin asa e contractul meu de leasing.


6% = 30% din valoarea reziduala de 20%... (sper ca m-am facut inteles... adica 6% din valoarea masinii = 30% din valoarea masinii) nu ma refeream la accize... alea depind de capacitatea motorului.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Oct 2 2005, 11:25 AM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
-am inlocuit pe garantie caseta de directie (eu zic din cauza unei gropi infioratoare pe care am luat-o la 140, rezultat o janta indoita iremediabil si ulterior caseta, desi, unii zic ca ar fi cam sensibile)...


Mi se pare aiurea ca la o masina de calibrul asat sa ai probleme cu directia...si nu cred ca de vina a fost groapa mai ales daca ai luat-o 1 sg data. In general directia este dimensionata sa preia anumite socuri...nu cred ca sunt facute sa cedeze la prima groapa.

Eu am dat cu clio intr-un gropan de mi-am strambat jantele insa nu am schimbat de cat o biele de directie...clio nu are nici un fel de pretentie pe langa mazda...

Mai este si symbol...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Oct 2 2005, 11:37 AM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Cristi, stiu maini cu pretentii mult mai mari ce la 40.000 km au schimbat caseta de directie (BMW Z3). Asa ca....


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mikidutzaa
post Oct 2 2005, 12:36 PM
Post #8


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 235
Joined: 6-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 48.545



Sunt curios de ce nu ai luat in calcul Honda cu Accord (sau Subaru Legacy). Mie mi se pare cea mai potrivita unui director de firma (in primul rand dupa design, are "clasa").

Toyota Avensis mi se pare urata iar Mazda 6 e poate prea tinereasca, sportiva (desi imi place mult de tot).


--------------------
Subaru Impreza WRX Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Oct 2 2005, 12:56 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



Si eu dintre cele 2 as alege accordul...mi se pare ce-a mai reusita. Se pare ca nici nu are probleme...sau poate ca sunt prea putine masini...

Oricum cand am spus ca astepti 1 jumatate de an pt o piesa la o honda crv m-am referit. Dar poate ca nu toti au ghinion sa le sara bolovani in parbriz smile.gif

Sg defect al hondei pana acum este slaba reprezentare in romania...din pacate...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius39966
post Oct 2 2005, 03:25 PM
Post #10


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 6-February 05
From: Draganesti
Member No.: 39.959



raspuns pt. initiatorul topicului:
cel mai bun raport calitate/optiuni/caracteristici dinamice/consum/pret mi se pare a fi Toyota Avensis 1.8 vvt-i, 129cp.
cred ca acum la SIAB poate ajunge (cu discount) la 16 000 euro CIP adica pana in 20 000 DDP.

asta de 2.2 diesel consuma urban intre 7.5 si 10%, benzinarul de 1.8 consumand la randul lui intre 8.5 si 12%-urban, ma rog mai e diferenta de aprox.5500euro la achizitie inte ele, probabil reviziile la diesel sunt ceva mai scumpe, pretul la revanzare fiind mai mare in cazul 2.2d4d....
alegerea e a ta domn' director.....dar orice ar zice unii avensisul mai mult decat mazda sau honda este in primul rand office(o masina serioasa, impunatoare, eleganta)

Salutari si sa auzim de bine!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Oct 2 2005, 04:51 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



QUOTE(cristi36176)
Mi se pare aiurea ca la o masina de calibrul asat sa ai probleme cu directia...si nu cred ca de vina a fost groapa mai ales daca ai luat-o 1 sg data. In general directia este dimensionata sa preia anumite socuri...nu cred ca sunt facute sa cedeze la prima groapa.

Eu am dat cu clio intr-un gropan de mi-am strambat jantele insa nu am schimbat de cat o biele de directie...clio nu are nici un fel de pretentie pe langa mazda...

Mai este si symbol...


nu stiu...poate ai dreptate...desi daca stau bine si ma gandesc, nu era de fapt o groapa oarecare, ci o portiune de asfalt decapat, cu o diferenta de nivel de cativa cm buni, iar eu am balonul la cauciucuri de 45...cred ca doar un tanc ar fi trecut neatins..la cum a bubuit si la ce viteza aveam, ma mir cum de nu s-au stricat si altele...


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Oct 2 2005, 04:56 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
stau bine si ma gandesc, cred ca doar un tanc ar fi trecut neatins..la cum a bubuit si la ce viteza aveam, ma mir cum de nu s-au stricat si altele...


Da, conteaza si cum iei gropile...daca treci cu viteza mare printr-un crater tipic romanesc doar norocul te mai poate salava.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Oct 2 2005, 05:08 PM
Post #13


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE(cristi36176)
QUOTE
stau bine si ma gandesc, cred ca doar un tanc ar fi trecut neatins..la cum a bubuit si la ce viteza aveam, ma mir cum de nu s-au stricat si altele...


Da, conteaza si cum iei gropile...daca treci cu viteza mare printr-un crater tipic romanesc doar norocul te mai poate salava.


Defapt depinde de marimea craterului si de viteza care o ai... spre exemplu o groapa mica va fi resimtita mult mai tare la 50 km/h (cand roata va avea "timp" sa intre in groapa) decat la 100 km/h (cand vei "zbura" peste groapa fara ca roata sa mai intre in contact cu fundul gropii)... probabil ca un crater mai mare ar putea fi evitat cu viteze... i don't know... 180... 250... ceva in genul ala biggrin.gif (pt orice eventualitate precizez: a fost o gluma, probabil ca fizic e posibil... but don't try this at home... it's not safe !!!).


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu57202
post Oct 3 2005, 04:51 AM
Post #14


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 1-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.195



Buna dimineata,

In primul rand multumesc pentru raspunsuri.

1. De ce "japoneza"? Pentru ca m-am saturat de asa zisa calitate europeana. Sau daca vreti m-am saturat de "raportul calitate/pret" al masinilor frantuzesti sau de pseudo-fiabilitatea nemteasca. in plus service-ul porsche cu toti arondatii sai este deplorabil; nici Serus (cu un oarecare plus) nu este departe.
2. De ce nu honda? Pentru ca impresia mea este ca asa cum isi trateaza afacerea in Romania asa isi trateaza si clientii. In plus Accordul este un pic mai scumpa; ce sa mai spun de clasele inferioare.
3. Aparent Toyota imi ofera o plaja mai larga de optiuni pentru firma. Fara sa fi lucrat cu nici una dintre marci (Toyota sau Mazda) + din ce am citit in forum, Toyota pare mai serioasa. Daca vreti numai pentru simplul fapt ca Romcar considera Mazda pe pozitia 2 fata de Ford. In plus Corolla este peste Mazda 3 iar Yaris se bate de la egal la egal cu Mazda 2.
4. Avensis este in conceptia mea sub design-ul Mazdei 6 dar pana la urma acest aspect nu inlocuieste vizitele si nervii de la service. Nu ma intereseaza atat de tare sa ies in evidenta pe sosea cat sa am o masina cu adevarat fiabila. In conceptia mea, masinile de firma trebuie in primul rand sa produca.
5. La un calcul riguros, amortizez pretul unui diesel in 3 ani. Dar daca fac acest calcul pentru 4-5 masini voi ajunge la costuri de exploatare sensibil diferite; evident tinand cont de reviziile un pic mai scumpe pentru diesel.
6. Nu stiu daca exista diferente intre masinile facute in Japonia (M6) si cele doar cu know-how japonez (TA); la Renault am intalnit "turcesti" mai bune decat "originalele" (poate tine de noroc).
7. Exista in schimb o diferenta de abordare la capitolul "schimbare de model". Toyota schimba mai rar decat Mazda si asta poate fi un atu pentru firma. Daca gresesc va rog sa-mi spuneti.
8. In afara de anumite probleme care tin si de noroc (vezi groapa lui Cristi) exista probleme "uzuale" in prima 100k de km? Tot la acest capitol, pot monta scut metalic pe M6 si TA?
9. Madalina, daca nu ma insel, ai trecut de la Mazda la Yaris. A existat un motiv legat de fiabilitate si / sau de service?

Pentru a intampina obiectiile voastre - nu am luat nici o decizie. Opiniile voastre chiar ma ajuta. Sesizez ca "japonezii" de pe forum sunt mai obiectivi decat "europenii" sau "americanii". No ofence.

multumesc,


--------------------
Radu S
-------------
Mazda6 2.0 CD 143CP TE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Oct 3 2005, 10:11 AM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



stii care-i cea mai buna solutie- du-te si fa un drivetest cu amandoua, la 2 modele cu puteri egale si eu stiu ce-ai sa decizi... blush.gif blush.gif


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post Oct 3 2005, 10:12 AM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



QUOTE(Radu57202)
Buna dimineata,

In primul rand multumesc pentru raspunsuri.

1. De ce "japoneza"? Pentru ca m-am saturat de asa zisa calitate europeana. Sau daca vreti m-am saturat de "raportul calitate/pret" al masinilor frantuzesti sau de pseudo-fiabilitatea nemteasca. in plus service-ul porsche cu toti arondatii sai este deplorabil; nici Serus (cu un oarecare plus) nu este departe.
2. De ce nu honda? Pentru ca impresia mea este ca asa cum isi trateaza afacerea in Romania asa isi trateaza si clientii. In plus Accordul este un pic mai scumpa; ce sa mai spun de clasele inferioare.
3. Aparent Toyota imi ofera o plaja mai larga de optiuni pentru firma. Fara sa fi lucrat cu nici una dintre marci (Toyota sau Mazda) + din ce am citit in forum, Toyota pare mai serioasa. Daca vreti numai pentru simplul fapt ca Romcar considera Mazda pe pozitia 2 fata de Ford. In plus Corolla este peste Mazda 3 iar Yaris se bate de la egal la egal cu Mazda 2.
4. Avensis este in conceptia mea sub design-ul Mazdei 6 dar pana la urma acest aspect nu inlocuieste vizitele si nervii de la service. Nu ma intereseaza atat de tare sa ies in evidenta pe sosea cat sa am o masina cu adevarat fiabila. In conceptia mea, masinile de firma trebuie in primul rand sa produca.
5. La un calcul riguros, amortizez pretul unui diesel in 3 ani. Dar daca fac acest calcul pentru 4-5 masini voi ajunge la costuri de exploatare sensibil diferite; evident tinand cont de reviziile un pic mai scumpe pentru diesel.
6. Nu stiu daca exista diferente intre masinile facute in Japonia (M6) si cele doar cu know-how japonez (TA); la Renault am intalnit "turcesti" mai bune decat "originalele" (poate tine de noroc).
7. Exista in schimb o diferenta de abordare la capitolul "schimbare de model". Toyota schimba mai rar decat Mazda si asta poate fi un atu pentru firma. Daca gresesc va rog sa-mi spuneti.
8. In afara de anumite probleme care tin si de noroc (vezi groapa lui Cristi) exista probleme "uzuale" in prima 100k de km? Tot la acest capitol, pot monta scut metalic pe M6 si TA?
9. Madalina, daca nu ma insel, ai trecut de la Mazda la Yaris. A existat un motiv legat de fiabilitate si / sau de service?

Pentru a intampina obiectiile voastre - nu am luat nici o decizie. Opiniile voastre chiar ma ajuta. Sesizez ca "japonezii" de pe forum sunt mai obiectivi decat "europenii" sau "americanii". No ofence.

multumesc,


Radule,

eu am mazda 6 din aprilie anul acesta. pana la 6,000 de km, nu am avut nici o pb. Ca sa fiu obiectiv: mazda 6 nu este in ochii mei o masina de flota. e ca diferenta intre nevasta si amanta ( biggrin.gif ). daca as fi in locul tau, as lua mazda 6 pentru mine si yaris sau corolla pentru colaboratori. cine zice ca mazda 6 e o masina tinereasca are dreptate. dar si eu am dreptate cand zic ca mazda 6 e o masina cameleon: portbagajul este de 500 litri, interiorul f generos, chiar si in spate.

accordul este intr-adevar mai scump, mai ales la diesel.

a mea consuma cam 8.5 in oras, la traficul "care este". afara cam 5.5-6, daca merg mai tare. la viteze mari este o uzina in miscare: nu se aude decat un sunet de "rafinarie". in oras in schimb, e cam galagioasa pentru gusturile mele. oricum, cei 136 de cp se simt (fata de 116 cp pe care i-am testat la avensis).

avensis-ul nu are servo-ambreiaj, ceea ce exclude consusul ei de catre o femeie in oras....

avensis-ul are si greierasi si probleme la servodirectia electromecanica. cei din Ro nu se plang inca. cel mai bine intra pe www.toyotaownersclub.com si pe www.mazda6club.com sau www.mazda6tech.com (ultimele doua "based in USA", dar exista sectiune pentru Europa) ca sa-ti faci o parere a celor care o detin de mai mult timp.

Parerea mea, confirmata mai mult de owneri decat de studiile de specialitate: mazda 6 e mai fiabila decat avensis, la oricare din motorizari.

costurile de intretinere la mazda sunt ustoratoare, tocmai de aceea iti recomand combinatia de mai sus...

mazda 6 va fi inlocuita de un model nou peste 2 maxim 3 ani. avensis-ul, am inteles ca va fi inlocuit abia peste 5 ani (in 2010).

daca ma intrebi pe mine, made in japan > made in UK, cu tot know how-ul lor. se vede: eu am acumulator panasonic (matsushita), partea electrica este mitsubishi electric si siemens (tot made in japan). ce-i drept, motorul este un joint venture ford + psa, cu common rail-ul EVVC patentat de japonezi.

scut metalic nu poti monta pe mazda (dar ai sasiul mai jos de baia de ulei), pe avensis cica se poate, dar numai dupa achizitie. aici ar tb sa-ti confirme ownerii.

oricum, alegerea ta (exact aceeasi dilema am avut si eu in primavara) va fi una buna, indiferent de unul din cele modele alese. eu unul, n-as schimba masinutza pe care o am pentru un avensis. check their forum!

a, si fa drive-testul. si daca faci asta, apasa pedela dieselului de 2.0 136 cp de la mazda 6 pana la maxim.. iti va usura decizia. biggrin.gif biggrin.gif

bafta !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Oct 3 2005, 10:27 AM
Post #17


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



ia-ti avenisis.cred ca este peste mazda6. eu asa as face . nu mai dau argumente ca ma doare mana.

sper sa nu iau avertisment


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Oct 3 2005, 10:55 AM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Eu am o mazda 626 si o Toyota Yaris.

La 626 am 70.000 km si nici-o problema, desi, saraca masina n-a fost deloc protejata, a fost bagata si pe drumuri neasfaltate, este extraordinara, pacat insa de service.

Nici la yaris nu am nici-o problema (singura mea nemultumire este legata de culoare - negru, incat oricat as spala-o si ingriji-o, tot urat arata in 2 ore). Insa cu Yarisul am numai 20.000 km.

Mazda e masina de plimbari ami lungi, Yarisul masina de oras, in general, insa nici pe serpentine da clasa multor masini cu pret cel putin dublu.

Daca as alege eu, pentriu o singura masina, intre 6 si Avensis, as alege 6. De ce? E o maisna deosebita, e mai tinereasca, e fabricata in Japonia (si eu cred ca cele fabricate in Japonia sunt un pic mai bune decat cele fabricate in Europa), iar cu Avensis chiar m-am suparat pe Toyota deoarece a copiat designul Vectrei.

Insa daca as lua mai multe masini, as lua fara regret Toyota. In primul rand costurile de intretinere. La Yaris platesc 2.500.000 maxim, iar la 626 minim 12.500.000. Apoi, in ansamblu, Toyota sta mai bine decat Mazda din punct de vedere al fiabilitatii.

Reprezentarea in Romania: M<azda e un fel de cenusareasa a Fordului, in ti9mp ce Toyota e de sine statatoare, chiar daca si aici sunt mari probleme cu politica firmei importatoare (Romania nu are legatura directa cu firma -mama, ci toate operatiunile se desfasoara prin Grecia).


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Oct 3 2005, 10:59 AM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



QUOTE(maryuskkk)
ia-ti avenisis.cred ca este peste mazda6. eu asa as face . nu mai dau argumente ca ma doare mana.

sper sa nu iau avertisment


bine ca nu te doare capul :bash:


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei55037
post Oct 3 2005, 12:29 PM
Post #20


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 420
Joined: 5-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.030



Cunosc o firma din Polonia care are parc auto numai din auto Toyota. Mai multe Corolla( 10buc), Avensis(5buc), si un Land Cruiser. Inainte de astea au avut in parc si Ford in special Mondeo, la care au renuntat cu timpul datorita costurilor ridicate de intretinere si a fiabilitatii mai scazute. Din ce mi-au spus ei am inteles ca nu au avut chiar nici o problema la nici una din Toyote, si multe din ele au peste 100.000km, lucru care zic eu spune multe. Iar la 16 masini nu cred ca poate fii vorba doar de noroc.


--------------------
Octavia 1.8T
Avensis 2.2 D-4D
Octavia II 2.0 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 30th April 2024 - 10:16 AM