Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis vs Mazda 6
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Radu57202
Buna ziua la toata lumea,

De mai multa vreme "lecturez" acest site (cu accent pe forum) si trebuie sa recunosc ca sunt placut impresionat de pertinenta celor mai multe "lucruri" citite aici; concluzia a fost fireasca: acum stiu de unde pot obtine un sfat util la problemele mele "auto".
Prima dintre ele este uzuala: intentionez sa-mi schimb masina (in prezent Megane 1.6 16V) si am nevoie de un sfat de la profesionisti.
Specificatii de proiect:
1. Masina "japoneza" - Toyota Avensis sau Mazda 6
2. Benzina sau Diesel - inclin catre diesel; pana in prezent, de aproape 20 de ani, nu am condus decat "benzina" (Renault, VW, Skoda, Citroen)
3. Fiabilitate - chiar am nevoie de o masina fiabila care "sa nu ma plimbe prin service"
4. Service - imi doresc un service profesionist in care relatia furnizor - client sa fie corecta: sa se respecte programarea, sa nu ma intorc de 2-3 ori pentru aceeasi defectiune. Poate vreau prea mult pentru ce este la noi?!
5. Motor - 120 cp (116) minim; asta nu inseamna ca sunt un fan al "liniutelor"; este pur si simplu o optiune practica
6. Accesorii - optiunea este clara: cat se poate de accesorizata
7. Imagine - intentionez sa schimb tot parcul auto al firmei; cu alte cuvinte decizia va afecta toate masinile prezente si viitoare ale firmei (voi cumpara aceeasi marca pentru toata firma)
8 Buget - cca 19k-20k CIP; evident ca orice economie este binevenita
9 Achizitie - leasing financiar

Am citit tot ce "am gasit" legat de subiect si am o imagine preliminara, trecuta prin filtrul propriu:
Mazda 6 - design superior, pret "superior", probleme de service (poate Inscut sa fie o solutie), fiabilitate buna (dar depinde de noroc)
Avensis - fiabilitate buna, mici probleme (oglinzi la peste 140-160km/h), service ok (Toyota Romania); pret si fiabilitate aparent mai bune pentru masinile din clasele inferioare.

In concluzie: ar fi foarte bine daca as obtine o parere de la cei care chiar au habar; m-am saturat de tot felul de comparatii, marcate de interese de marketing, pe care le gasesc in revistele asa zis de specialitate.

multumesc anticipat,
numai bine
Andrei55037
Daca iti doresti cu adevarat o masina confortabila dar si cu bune caracteristici dinamice iti recomand Toyota Avensis 2.2D-4D. Vine numai in echipare sol plus(20500E-CIP), dar are cam tot ce-ti poti dorii de la o masina moderna: motor puternic, cutie bine etajata si f manevrabila, calitate a finisarii la nivel premium, climatizare bi-zonala, faruri xenon, scaune incalzite etc. Service-ul din cate stiu este de calitate si are tarife de bun simt.
HalbaSus
In caz ca intentionezi sa cumperi mai multe masini de aceasi marca poate toyota ar fi o optiune mai buna (desi pe mine personal ma atrage mai mult mazda6 - e mai frumoasa, iese din multime... avensisul... are un design destul de comun) pt ca pana si in cazul leasingului tot dai statului 6% taxe vamale... chestie nedeductibila din cate stiu eu.... si la mai multe masini se simte... Toyota in afara de Land Cruiser, MR2, si inca cateva modele se fabrica in europa.
cosmin45741
halba, 6% sunt accize, care se platesc pt toate, taxele vamale (30%) se platesc pe valoarea reziduala...cel putin asa e contractul meu de leasing.

radu, sa-ti zic de ce am ales eu mazda in defavoarea toyotei...din 2 considerente :
-pret 20300 si ceva varianta topline (full- piele, xenon, roti pe 17", bose, scaune incalzite, climatizare, samd), mult mai ieftin decat similar toyota
-design, avensis-ul mi se pare o masina pt generatia a 3 a blush.gif

acum sa-ti zic ce nu-mi place la mazda in 35000 km:
-plasticul de pe bord- se zgaraie (remediabil de altfel cu un kit de aluminiu de 250 $ de pe ebay), similar cu al toyotei
-imi trancanea capacul de la hayon (a mea e hatchback), remediat cu o bucatica de silicon
-service-ul romcar si afiliatii, scump ca naiba, foarte aglomerat si cu personal f. "plin" de el...aici ai ca alternativa inscut, despre care am auzit numai lucruri bune, dar nu l-am vizitat inca
-am inlocuit pe garantie caseta de directie (eu zic din cauza unei gropi infioratoare pe care am luat-o la 140, rezultat o janta indoita iremediabil si ulterior caseta, desi, unii zic ca ar fi cam sensibile)...
HalbaSus
QUOTE
halba, 6% sunt accize, care se platesc pt toate, taxele vamale (30%) se platesc pe valoarea reziduala...cel putin asa e contractul meu de leasing.


6% = 30% din valoarea reziduala de 20%... (sper ca m-am facut inteles... adica 6% din valoarea masinii = 30% din valoarea masinii) nu ma refeream la accize... alea depind de capacitatea motorului.
ncristi
QUOTE
-am inlocuit pe garantie caseta de directie (eu zic din cauza unei gropi infioratoare pe care am luat-o la 140, rezultat o janta indoita iremediabil si ulterior caseta, desi, unii zic ca ar fi cam sensibile)...


Mi se pare aiurea ca la o masina de calibrul asat sa ai probleme cu directia...si nu cred ca de vina a fost groapa mai ales daca ai luat-o 1 sg data. In general directia este dimensionata sa preia anumite socuri...nu cred ca sunt facute sa cedeze la prima groapa.

Eu am dat cu clio intr-un gropan de mi-am strambat jantele insa nu am schimbat de cat o biele de directie...clio nu are nici un fel de pretentie pe langa mazda...

Mai este si symbol...
madalina
Cristi, stiu maini cu pretentii mult mai mari ce la 40.000 km au schimbat caseta de directie (BMW Z3). Asa ca....
Mikidutzaa
Sunt curios de ce nu ai luat in calcul Honda cu Accord (sau Subaru Legacy). Mie mi se pare cea mai potrivita unui director de firma (in primul rand dupa design, are "clasa").

Toyota Avensis mi se pare urata iar Mazda 6 e poate prea tinereasca, sportiva (desi imi place mult de tot).
ncristi
Si eu dintre cele 2 as alege accordul...mi se pare ce-a mai reusita. Se pare ca nici nu are probleme...sau poate ca sunt prea putine masini...

Oricum cand am spus ca astepti 1 jumatate de an pt o piesa la o honda crv m-am referit. Dar poate ca nu toti au ghinion sa le sara bolovani in parbriz smile.gif

Sg defect al hondei pana acum este slaba reprezentare in romania...din pacate...
Marius39966
raspuns pt. initiatorul topicului:
cel mai bun raport calitate/optiuni/caracteristici dinamice/consum/pret mi se pare a fi Toyota Avensis 1.8 vvt-i, 129cp.
cred ca acum la SIAB poate ajunge (cu discount) la 16 000 euro CIP adica pana in 20 000 DDP.

asta de 2.2 diesel consuma urban intre 7.5 si 10%, benzinarul de 1.8 consumand la randul lui intre 8.5 si 12%-urban, ma rog mai e diferenta de aprox.5500euro la achizitie inte ele, probabil reviziile la diesel sunt ceva mai scumpe, pretul la revanzare fiind mai mare in cazul 2.2d4d....
alegerea e a ta domn' director.....dar orice ar zice unii avensisul mai mult decat mazda sau honda este in primul rand office(o masina serioasa, impunatoare, eleganta)

Salutari si sa auzim de bine!!!
cosmin45741
QUOTE(cristi36176)
Mi se pare aiurea ca la o masina de calibrul asat sa ai probleme cu directia...si nu cred ca de vina a fost groapa mai ales daca ai luat-o 1 sg data. In general directia este dimensionata sa preia anumite socuri...nu cred ca sunt facute sa cedeze la prima groapa.

Eu am dat cu clio intr-un gropan de mi-am strambat jantele insa nu am schimbat de cat o biele de directie...clio nu are nici un fel de pretentie pe langa mazda...

Mai este si symbol...


nu stiu...poate ai dreptate...desi daca stau bine si ma gandesc, nu era de fapt o groapa oarecare, ci o portiune de asfalt decapat, cu o diferenta de nivel de cativa cm buni, iar eu am balonul la cauciucuri de 45...cred ca doar un tanc ar fi trecut neatins..la cum a bubuit si la ce viteza aveam, ma mir cum de nu s-au stricat si altele...
ncristi
QUOTE
stau bine si ma gandesc, cred ca doar un tanc ar fi trecut neatins..la cum a bubuit si la ce viteza aveam, ma mir cum de nu s-au stricat si altele...


Da, conteaza si cum iei gropile...daca treci cu viteza mare printr-un crater tipic romanesc doar norocul te mai poate salava.
HalbaSus
QUOTE(cristi36176)
QUOTE
stau bine si ma gandesc, cred ca doar un tanc ar fi trecut neatins..la cum a bubuit si la ce viteza aveam, ma mir cum de nu s-au stricat si altele...


Da, conteaza si cum iei gropile...daca treci cu viteza mare printr-un crater tipic romanesc doar norocul te mai poate salava.


Defapt depinde de marimea craterului si de viteza care o ai... spre exemplu o groapa mica va fi resimtita mult mai tare la 50 km/h (cand roata va avea "timp" sa intre in groapa) decat la 100 km/h (cand vei "zbura" peste groapa fara ca roata sa mai intre in contact cu fundul gropii)... probabil ca un crater mai mare ar putea fi evitat cu viteze... i don't know... 180... 250... ceva in genul ala biggrin.gif (pt orice eventualitate precizez: a fost o gluma, probabil ca fizic e posibil... but don't try this at home... it's not safe !!!).
Radu57202
Buna dimineata,

In primul rand multumesc pentru raspunsuri.

1. De ce "japoneza"? Pentru ca m-am saturat de asa zisa calitate europeana. Sau daca vreti m-am saturat de "raportul calitate/pret" al masinilor frantuzesti sau de pseudo-fiabilitatea nemteasca. in plus service-ul porsche cu toti arondatii sai este deplorabil; nici Serus (cu un oarecare plus) nu este departe.
2. De ce nu honda? Pentru ca impresia mea este ca asa cum isi trateaza afacerea in Romania asa isi trateaza si clientii. In plus Accordul este un pic mai scumpa; ce sa mai spun de clasele inferioare.
3. Aparent Toyota imi ofera o plaja mai larga de optiuni pentru firma. Fara sa fi lucrat cu nici una dintre marci (Toyota sau Mazda) + din ce am citit in forum, Toyota pare mai serioasa. Daca vreti numai pentru simplul fapt ca Romcar considera Mazda pe pozitia 2 fata de Ford. In plus Corolla este peste Mazda 3 iar Yaris se bate de la egal la egal cu Mazda 2.
4. Avensis este in conceptia mea sub design-ul Mazdei 6 dar pana la urma acest aspect nu inlocuieste vizitele si nervii de la service. Nu ma intereseaza atat de tare sa ies in evidenta pe sosea cat sa am o masina cu adevarat fiabila. In conceptia mea, masinile de firma trebuie in primul rand sa produca.
5. La un calcul riguros, amortizez pretul unui diesel in 3 ani. Dar daca fac acest calcul pentru 4-5 masini voi ajunge la costuri de exploatare sensibil diferite; evident tinand cont de reviziile un pic mai scumpe pentru diesel.
6. Nu stiu daca exista diferente intre masinile facute in Japonia (M6) si cele doar cu know-how japonez (TA); la Renault am intalnit "turcesti" mai bune decat "originalele" (poate tine de noroc).
7. Exista in schimb o diferenta de abordare la capitolul "schimbare de model". Toyota schimba mai rar decat Mazda si asta poate fi un atu pentru firma. Daca gresesc va rog sa-mi spuneti.
8. In afara de anumite probleme care tin si de noroc (vezi groapa lui Cristi) exista probleme "uzuale" in prima 100k de km? Tot la acest capitol, pot monta scut metalic pe M6 si TA?
9. Madalina, daca nu ma insel, ai trecut de la Mazda la Yaris. A existat un motiv legat de fiabilitate si / sau de service?

Pentru a intampina obiectiile voastre - nu am luat nici o decizie. Opiniile voastre chiar ma ajuta. Sesizez ca "japonezii" de pe forum sunt mai obiectivi decat "europenii" sau "americanii". No ofence.

multumesc,
cosmin45741
stii care-i cea mai buna solutie- du-te si fa un drivetest cu amandoua, la 2 modele cu puteri egale si eu stiu ce-ai sa decizi... blush.gif blush.gif
CRG
QUOTE(Radu57202)
Buna dimineata,

In primul rand multumesc pentru raspunsuri.

1. De ce "japoneza"? Pentru ca m-am saturat de asa zisa calitate europeana. Sau daca vreti m-am saturat de "raportul calitate/pret" al masinilor frantuzesti sau de pseudo-fiabilitatea nemteasca. in plus service-ul porsche cu toti arondatii sai este deplorabil; nici Serus (cu un oarecare plus) nu este departe.
2. De ce nu honda? Pentru ca impresia mea este ca asa cum isi trateaza afacerea in Romania asa isi trateaza si clientii. In plus Accordul este un pic mai scumpa; ce sa mai spun de clasele inferioare.
3. Aparent Toyota imi ofera o plaja mai larga de optiuni pentru firma. Fara sa fi lucrat cu nici una dintre marci (Toyota sau Mazda) + din ce am citit in forum, Toyota pare mai serioasa. Daca vreti numai pentru simplul fapt ca Romcar considera Mazda pe pozitia 2 fata de Ford. In plus Corolla este peste Mazda 3 iar Yaris se bate de la egal la egal cu Mazda 2.
4. Avensis este in conceptia mea sub design-ul Mazdei 6 dar pana la urma acest aspect nu inlocuieste vizitele si nervii de la service. Nu ma intereseaza atat de tare sa ies in evidenta pe sosea cat sa am o masina cu adevarat fiabila. In conceptia mea, masinile de firma trebuie in primul rand sa produca.
5. La un calcul riguros, amortizez pretul unui diesel in 3 ani. Dar daca fac acest calcul pentru 4-5 masini voi ajunge la costuri de exploatare sensibil diferite; evident tinand cont de reviziile un pic mai scumpe pentru diesel.
6. Nu stiu daca exista diferente intre masinile facute in Japonia (M6) si cele doar cu know-how japonez (TA); la Renault am intalnit "turcesti" mai bune decat "originalele" (poate tine de noroc).
7. Exista in schimb o diferenta de abordare la capitolul "schimbare de model". Toyota schimba mai rar decat Mazda si asta poate fi un atu pentru firma. Daca gresesc va rog sa-mi spuneti.
8. In afara de anumite probleme care tin si de noroc (vezi groapa lui Cristi) exista probleme "uzuale" in prima 100k de km? Tot la acest capitol, pot monta scut metalic pe M6 si TA?
9. Madalina, daca nu ma insel, ai trecut de la Mazda la Yaris. A existat un motiv legat de fiabilitate si / sau de service?

Pentru a intampina obiectiile voastre - nu am luat nici o decizie. Opiniile voastre chiar ma ajuta. Sesizez ca "japonezii" de pe forum sunt mai obiectivi decat "europenii" sau "americanii". No ofence.

multumesc,


Radule,

eu am mazda 6 din aprilie anul acesta. pana la 6,000 de km, nu am avut nici o pb. Ca sa fiu obiectiv: mazda 6 nu este in ochii mei o masina de flota. e ca diferenta intre nevasta si amanta ( biggrin.gif ). daca as fi in locul tau, as lua mazda 6 pentru mine si yaris sau corolla pentru colaboratori. cine zice ca mazda 6 e o masina tinereasca are dreptate. dar si eu am dreptate cand zic ca mazda 6 e o masina cameleon: portbagajul este de 500 litri, interiorul f generos, chiar si in spate.

accordul este intr-adevar mai scump, mai ales la diesel.

a mea consuma cam 8.5 in oras, la traficul "care este". afara cam 5.5-6, daca merg mai tare. la viteze mari este o uzina in miscare: nu se aude decat un sunet de "rafinarie". in oras in schimb, e cam galagioasa pentru gusturile mele. oricum, cei 136 de cp se simt (fata de 116 cp pe care i-am testat la avensis).

avensis-ul nu are servo-ambreiaj, ceea ce exclude consusul ei de catre o femeie in oras....

avensis-ul are si greierasi si probleme la servodirectia electromecanica. cei din Ro nu se plang inca. cel mai bine intra pe www.toyotaownersclub.com si pe www.mazda6club.com sau www.mazda6tech.com (ultimele doua "based in USA", dar exista sectiune pentru Europa) ca sa-ti faci o parere a celor care o detin de mai mult timp.

Parerea mea, confirmata mai mult de owneri decat de studiile de specialitate: mazda 6 e mai fiabila decat avensis, la oricare din motorizari.

costurile de intretinere la mazda sunt ustoratoare, tocmai de aceea iti recomand combinatia de mai sus...

mazda 6 va fi inlocuita de un model nou peste 2 maxim 3 ani. avensis-ul, am inteles ca va fi inlocuit abia peste 5 ani (in 2010).

daca ma intrebi pe mine, made in japan > made in UK, cu tot know how-ul lor. se vede: eu am acumulator panasonic (matsushita), partea electrica este mitsubishi electric si siemens (tot made in japan). ce-i drept, motorul este un joint venture ford + psa, cu common rail-ul EVVC patentat de japonezi.

scut metalic nu poti monta pe mazda (dar ai sasiul mai jos de baia de ulei), pe avensis cica se poate, dar numai dupa achizitie. aici ar tb sa-ti confirme ownerii.

oricum, alegerea ta (exact aceeasi dilema am avut si eu in primavara) va fi una buna, indiferent de unul din cele modele alese. eu unul, n-as schimba masinutza pe care o am pentru un avensis. check their forum!

a, si fa drive-testul. si daca faci asta, apasa pedela dieselului de 2.0 136 cp de la mazda 6 pana la maxim.. iti va usura decizia. biggrin.gif biggrin.gif

bafta !
AZAZEL
ia-ti avenisis.cred ca este peste mazda6. eu asa as face . nu mai dau argumente ca ma doare mana.

sper sa nu iau avertisment
madalina
Eu am o mazda 626 si o Toyota Yaris.

La 626 am 70.000 km si nici-o problema, desi, saraca masina n-a fost deloc protejata, a fost bagata si pe drumuri neasfaltate, este extraordinara, pacat insa de service.

Nici la yaris nu am nici-o problema (singura mea nemultumire este legata de culoare - negru, incat oricat as spala-o si ingriji-o, tot urat arata in 2 ore). Insa cu Yarisul am numai 20.000 km.

Mazda e masina de plimbari ami lungi, Yarisul masina de oras, in general, insa nici pe serpentine da clasa multor masini cu pret cel putin dublu.

Daca as alege eu, pentriu o singura masina, intre 6 si Avensis, as alege 6. De ce? E o maisna deosebita, e mai tinereasca, e fabricata in Japonia (si eu cred ca cele fabricate in Japonia sunt un pic mai bune decat cele fabricate in Europa), iar cu Avensis chiar m-am suparat pe Toyota deoarece a copiat designul Vectrei.

Insa daca as lua mai multe masini, as lua fara regret Toyota. In primul rand costurile de intretinere. La Yaris platesc 2.500.000 maxim, iar la 626 minim 12.500.000. Apoi, in ansamblu, Toyota sta mai bine decat Mazda din punct de vedere al fiabilitatii.

Reprezentarea in Romania: M<azda e un fel de cenusareasa a Fordului, in ti9mp ce Toyota e de sine statatoare, chiar daca si aici sunt mari probleme cu politica firmei importatoare (Romania nu are legatura directa cu firma -mama, ci toate operatiunile se desfasoara prin Grecia).
cosmin45741
QUOTE(maryuskkk)
ia-ti avenisis.cred ca este peste mazda6. eu asa as face . nu mai dau argumente ca ma doare mana.

sper sa nu iau avertisment


bine ca nu te doare capul :bash:
Andrei55037
Cunosc o firma din Polonia care are parc auto numai din auto Toyota. Mai multe Corolla( 10buc), Avensis(5buc), si un Land Cruiser. Inainte de astea au avut in parc si Ford in special Mondeo, la care au renuntat cu timpul datorita costurilor ridicate de intretinere si a fiabilitatii mai scazute. Din ce mi-au spus ei am inteles ca nu au avut chiar nici o problema la nici una din Toyote, si multe din ele au peste 100.000km, lucru care zic eu spune multe. Iar la 16 masini nu cred ca poate fii vorba doar de noroc.
Radu57202
Multumesc pentru raspunsuri.

1. Daca ne referim strict la masina (model), se pare ca M6 este un pic peste TA: design superior (parerea mea), calitate si echipamente loco Japan, poate un pic mai placuta la condus. In plus motorul de 136 cp diesel este peste cei 116 de la Avensis. Trebuie sa vad cum sta cu dotarile (la bani marunti). Din cate stiu TA sol plus are echipare full option. La M6 mai trebuie adaugat.
2. Daca ma gandesc la tot ansamblul "auto", adica imi pun intrebari legate de service si tratarea clientilor situatia se schimba substantial. Daca stiti vre-o situatie fericita (dealer + service) pe relatia Mazda va rog dati-mi de stire. Am discutat cu mai multi posesori de Mazda (si de Ford relativ la service) si toti, dar toti, mi-au dat referinte negative. Nu stiu ce se intampla cu ei, dar daca imi iau mai multe masini ("flota" suna groaznic) nu vreau sa platesc o avere si sa-mi rezolv problemele in cateva luni. Aveti idee cum sta Mazda fata de Toyota cu aprovizionarea de piese? La Renault, ca sa nu mai zic de Porsche experienta mea este total negativa.

Sincer, experienta altora (outside Romania) conteaza si nu conteaza. Eu cred ca una este sa conduci pe drumurile noastre, sa iti repare (inclusiv revizie) masina un roman si alta este sa le faci afara. Am tot respectul pentru inteligenta romaneasca, dar din pacate in segmentul auto (tratare clienti, service etc) suntem mult in urma.
De aceea parerea voastra conteaza mai mult decat orice clasament "on line".

multumesc
madalina
Si la Toyota si la Mazda astepti 3 saptam,ani sa iti aduca piesele, daca nu sunt in stoc. La Toyota mai ai sanse sa mai gasesti cate ceva, la Mazda nu.

Service+dealer bun se spune ca ar fi Inscut cu automaz (serviceul Inscut l-am testat si e ok). Dealerului i-am cerut niste informatii pe mail, insa nu mi s-a raspuns.
Mojito
Permite-mi te rog sa-ti dau citeva sugestii despre parcul auto al unei firme.
1.Nu cunosc profilul societatii la care intentionezi sa schimbi parcul auto si nici puterea ta de decizie in cadrul firmei.Nu cunosc deasemeni nici citi bani ai prevazut in bugetul de venituri si cheltuieli si nici daca cash flow-ul iti permite sa achizitionezi multe vehicole dar este o greseala sa ai toate masinile de acelasi tip.Doar daca nu te numesti Coca Cola sau Connex sau cine stie ce multinationala sau nu intentionezi sa le umpli de abtibilduri cu logo-ul firmei altfel:

Pentru Presedinte Director General trebuie o masina premium.Obligatoriu.
Mercedes,Audi ceva de genul acesta.
Pentru top manageri care pleaca in delegatii in tara masini bune si cu staif si care tin si la tavaleala in diverse anotimpuri.Toyota merge.Mazda nu.
Pentru alte servicii Contabilitate mers la banca prin oras sau la diversi furnizori poate fi si Logan sau orice altceva ce se intretine usor si costa putin

Mazda poate fi o optiune numai pentru tine ca persoana particulara.

In concluzie daca ei o masina Mazda, daca cumperi mai multe poate fi si o Avensis printre ele.
Radu57202
Buna dimineata,

La orice analiza financiara rezultatele pentru mine sunt clare. Cu cat am mai multe masini de la acelasi dealer si la acelasi service cu atat pot amortiza si economisi mai bine. Sunt de acord ca una dintre cele 5 pe care vreau sa le iau poate fi din varii motive de alt tip (marca). In plus, oamenii mei merita o masina fiabila cu o imagine deosebita. Asa ca, no ofence, exclud Logan din calcule. La inceputul discutiei am specificat de ce voi lua numai masini "japoneze" (nu frantuzesti sau nemtesti).
Noi suntem o firma romaneasca de consultanta care munceste din greu, deci masinile trebuie sa produca. In plus, probabil, daca eram multinationala nu "intram" pe acest forum.
Pentru mine optiunea este clara: vor fi Corolla si Yaris pentru echipa mea. Ideea era de a opta intre M6 si TA pentru masina mea.
Prima are plusuri de design, a doua, aparent, de fiabilitate. Inca nu inteleg de ce unii "confrati janonezi" spun ca Mazda 6 "nu tine la tavaleala". Acum este cam singurul argument care ma impiedica sa optez preliminar; in conditiile in care am inteles ca exista automaz (i-am cercetat mai atent si par ok) si inscut.

multumesc pentru sfaturi
CRG
ce le-am mai cobit... :angel:


ps: drive test, drive test !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.